Ook zo mooi, ze zijn in december 2022 voor het eerst gelinkt en nu gaat iedereen er vanuit dat ze net een halfjaar een relatie hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het scenario meewegen van uit elkaar gaan en hoe je dan ouderschap gaat regelen vind ik daarom belangrijker dan blindelings lang bij elkaar zijn en er vanuit gaan dat dat wel zo blijft.
[..]
Ik hoor dit soort uitspraken überhaupt alleen over beroepen van moeders. Het is gewoon een stok om mee te slaan voor mensen en een smerige retorische truc waarin een verwijt wordt verpakt in geveinsde zorgen.
Persoonlijk heb ik liever een sekswerker als moeder dan een ongevraagd dickpics sturende directeur als vader.
Geen idee ik ben maagdquote:Op zondag 18 juni 2023 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hard tegen de muur geneukt denk ik. Vot naar achteren, handen tegen de muur…. booooh
Ben Saundersquote:Op zondag 18 juni 2023 17:36 schreef streamjohan het volgende:
Ze heeft zich laten doen door Ben Saunder, zegt opzich ook best wel genoegDomme bek altijd open op foto's, nog erger dan Miljuschkya met die vreetfoto's.
In de zomer van 2022 stond ze nog in de bubbels op het Leidseplein te tongen met jonge jongens, dus zoveel langer zal de relatie niet zijn. Kort daarvoor had ze een relatie met ene Tom, maar die bleek nog op een dating app te zitten. Dus dat ging snel over. Kortom december 2022 lijkt mij gewoon te kloppen.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ook zo mooi, ze zijn in december 2022 voor het eerst gelinkt en nu gaat iedereen er vanuit dat ze net een halfjaar een relatie hebben
rustigquote:Op zondag 18 juni 2023 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ben Saunders![]()
En zijn aso-familie![]()
Inktvlekfanaten
Eerst positiemode en mom jeans aanprijzen vanuit het nieuwe appartement.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Heeft ze al een nieuwe babykledinglijn aangekondigd? Over een paar maanden is ze natuurlijk al expert in babyspullen.
O ja positiemode, wel jammer voor Yv dat het zomer is.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:53 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Eerst positiemode en mom jeans aanprijzen vanuit het nieuwe appartement.
Want in de zomer draag je geen positiekleding?quote:Op maandag 19 juni 2023 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ja positiemode, wel jammer voor Yv dat het zomer is.
Bron?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:57 schreef JOO het volgende:
In de zomer van 2022 stond ze nog in de bubbels op het Leidseplein te tongen met jonge jongens,
Minder, veel van die tunieken en jurken passen gewoon.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Want in de zomer draag je geen positiekleding?
Minder wellicht, maar nog steeds opties genoeg om positiekleding te verkopen als ze zou willen. Niet iedereen loopt in wijde zooi natuurlijk (of wil dat).quote:Op maandag 19 juni 2023 17:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Minder, veel van die tunieken en jurken passen gewoon.
Wat een vies wijfquote:Op zondag 18 juni 2023 17:36 schreef streamjohan het volgende:
Ze heeft zich laten doen door Ben Saunder, zegt opzich ook best wel genoegDomme bek altijd open op foto's, nog erger dan Miljuschkya met die vreetfoto's.
Misschien is dat wel de vader,quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens zie ik niet dat het specifiek ‘jonge jongens’ zijn. En daarmee bedoel ik: waarom die nadruk op ‘jong’?
Dan ben je denk ik nog nooit in de bubbels geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens zie ik niet dat het specifiek ‘jonge jongens’ zijn. En daarmee bedoel ik: waarom die nadruk op ‘jong’?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |