Damn wat een crashquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:03 schreef Starflyer het volgende:
Pagenaud in de tweede vrije training.
[ twitter ]
Niet voor het eerst op die plek. 25 jaar geleden ging Michael Andretti daar in de rondte.quote:
Jammer voor Pagenaud, leuk voor Daly.quote:
Hij was niet netjes richting Rinusquote:Op zondag 2 juli 2023 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Crash
Ericsson & Rosenqvist
Goed nieuws voor Josef dat![]()
De meeste coureurs zijn niet netjes. Rinus zelf ook nietquote:Op zondag 2 juli 2023 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij was niet netjes richting Rinus
Dat krijg je met een (start)crashquote:
Ja. Maar laat (23:30 uur ofzo).quote:Op zondag 2 juli 2023 20:06 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje tussen door , is er vanavond ook nog nascar ?
Zou wel lekker wezen de hele dag racen kijken :-)
Dat geeft nietquote:
Xfinity is trouwens uitgesteld en daarna verkort i.v.m. regen. Dus of het doorgaten zo ja of de race uitgereden wordt is nog maar de vraag.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat geeft niet
dan maar een pot koffie extra
Hier ook maar een mentionsysteem in het leven roepen?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:10 schreef Zorro het volgende:
Waarom zenden ze dit op twee zenders uit waarvan eentje vanaf 8 uur waardoor ik niet weet dat het eerder al begint en ik de start mis![]()
![]()
Beste systeem.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier ook maar een mentionsysteem in het leven roepen?
Ach niet veel gemist, alleen dat Ericsson zijn eigen landgenoot eruit ragged en zichzelf, Rosenqvistquote:Op zondag 2 juli 2023 20:10 schreef Zorro het volgende:
Waarom zenden ze dit op twee zenders uit waarvan eentje vanaf 8 uur waardoor ik niet weet dat het eerder al begint en ik de start mis![]()
![]()
Dat helpt ook niet perséquote:Op zondag 2 juli 2023 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste systeem.
Alleen, zoals ik vanmorgen al zei, er ontbreekt nog een wekkerfunctie.
Dat ruimt lekker opquote:Op zondag 2 juli 2023 20:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach niet veel gemist, alleen dat Ericsson zijn eigen landgenoot eruit ragged, Rosenqvist
Flink bijgeslapen dus. Ook belangrijkquote:Op zondag 2 juli 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat helpt ookniet persé![]()
Mijn wekker was wel gegaan, maar ik heb me ongedraaidHad al dagen beroerd geslapen. Heb alles terug gekeken.
Great minds dit datquote:
ja inderdaad dacht nog dat hij het zelf deed ....quote:
Ik had de starttijd gisteren al in dit topic gepostquote:Op zondag 2 juli 2023 20:10 schreef Zorro het volgende:
![]()
Mijn nederige excuses voor het missen daarvan.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had de starttijd gisteren al in dit topic gepost
Dat is wel een dagtaak om die te lezen, jaquote:Op zondag 2 juli 2023 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses voor het missen daarvan.
Met al die formulewedstrijden in Oostenrijk en de Tour de France met de boekwerken van RR mis ik wel eens wat.
Goed van Josef dat hij het probeert maar zijn koppie erbij houdtquote:Op zondag 2 juli 2023 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Goed van Rossi dat hij de deur niet open zet
2 keer lees ikquote:Op zondag 2 juli 2023 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
De vraag is of O'Ward nog 1 of nog 2 keer moet stoppen
quote:
Prima, als Power erbij betrokken is en Josef/Rinus nietquote:Op zondag 2 juli 2023 21:12 schreef RAVW het volgende:
Kan er niet even nu geel komen :-)
Gooi ze maar allemaal bij elkaar
Wat heb je tegen hem?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima, als Power erbij betrokken is en Josef/Rinus niet
Behalve dat hij een poephoofd heeft zou ik niet weten wat ik tegen hem heb, want hij is een goede coureurquote:
Het is m.i. een weinig sympathieke man. Vond ik van Schumacher ook. Daar had ik dus ook wat tegenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Behalve dat hij een poephoofd heeft zou ik niet weten wat ik tegen hem heb, want hij is een goede coureur
Dat is ie en ik weet niet precies waarom, maar toch vind ik hem een lulquote:Op zondag 2 juli 2023 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Behalve dat hij een poephoofd heeft zou ik niet weten wat ik tegen hem heb, want hij is een goede coureur
Ik dacht even "hee wanneer heb ik dit getypt" maar dat was ik niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is m.i. een weinig sympathieke man. Vond ik van Schumacher ook. Daar had ik dus wat tegen
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht even "hee wanneer heb ik dit getypt" maar dat was ik niet.
Had best gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |