Prima, als Power erbij betrokken is en Josef/Rinus nietquote:Op zondag 2 juli 2023 21:12 schreef RAVW het volgende:
Kan er niet even nu geel komen :-)
Gooi ze maar allemaal bij elkaar
Wat heb je tegen hem?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima, als Power erbij betrokken is en Josef/Rinus niet
Behalve dat hij een poephoofd heeft zou ik niet weten wat ik tegen hem heb, want hij is een goede coureurquote:
Het is m.i. een weinig sympathieke man. Vond ik van Schumacher ook. Daar had ik dus ook wat tegenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Behalve dat hij een poephoofd heeft zou ik niet weten wat ik tegen hem heb, want hij is een goede coureur
Dat is ie en ik weet niet precies waarom, maar toch vind ik hem een lulquote:Op zondag 2 juli 2023 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Behalve dat hij een poephoofd heeft zou ik niet weten wat ik tegen hem heb, want hij is een goede coureur
Ik dacht even "hee wanneer heb ik dit getypt" maar dat was ik niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is m.i. een weinig sympathieke man. Vond ik van Schumacher ook. Daar had ik dus wat tegen
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht even "hee wanneer heb ik dit getypt" maar dat was ik niet.
Had best gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |