Hij was niet netjes richting Rinusquote:Op zondag 2 juli 2023 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Crash
Ericsson & Rosenqvist
Goed nieuws voor Josef dat![]()
De meeste coureurs zijn niet netjes. Rinus zelf ook nietquote:Op zondag 2 juli 2023 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij was niet netjes richting Rinus
Dat krijg je met een (start)crashquote:
Ja. Maar laat (23:30 uur ofzo).quote:Op zondag 2 juli 2023 20:06 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje tussen door , is er vanavond ook nog nascar ?
Zou wel lekker wezen de hele dag racen kijken :-)
Dat geeft nietquote:
Xfinity is trouwens uitgesteld en daarna verkort i.v.m. regen. Dus of het doorgaten zo ja of de race uitgereden wordt is nog maar de vraag.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat geeft niet
dan maar een pot koffie extra
Hier ook maar een mentionsysteem in het leven roepen?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:10 schreef Zorro het volgende:
Waarom zenden ze dit op twee zenders uit waarvan eentje vanaf 8 uur waardoor ik niet weet dat het eerder al begint en ik de start mis![]()
![]()
Beste systeem.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier ook maar een mentionsysteem in het leven roepen?
Ach niet veel gemist, alleen dat Ericsson zijn eigen landgenoot eruit ragged en zichzelf, Rosenqvistquote:Op zondag 2 juli 2023 20:10 schreef Zorro het volgende:
Waarom zenden ze dit op twee zenders uit waarvan eentje vanaf 8 uur waardoor ik niet weet dat het eerder al begint en ik de start mis![]()
![]()
Dat helpt ook niet perséquote:Op zondag 2 juli 2023 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste systeem.
Alleen, zoals ik vanmorgen al zei, er ontbreekt nog een wekkerfunctie.
Dat ruimt lekker opquote:Op zondag 2 juli 2023 20:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach niet veel gemist, alleen dat Ericsson zijn eigen landgenoot eruit ragged, Rosenqvist
Flink bijgeslapen dus. Ook belangrijkquote:Op zondag 2 juli 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat helpt ookniet persé![]()
Mijn wekker was wel gegaan, maar ik heb me ongedraaidHad al dagen beroerd geslapen. Heb alles terug gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |