Wil je de TT aanpassen in Dagobern?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Dat was jij, maar heb het idee dat die 2 minuten wel verstreken waren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Nee dat wil ik niet jij had niet een laatste post
Nope ook nog nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was jij, maar heb het idee dat die 2 minuten wel verstreken waren.
Voedselebank.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:00 schreef engine het volgende:
Als ik het woord voedselbank hoor zal ik forever denken aan de voedselbank.
Raap me op
Dan leek het wat langerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ook nog niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het kwam vooral van bep dat morrie voor mananger moest gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:41 schreef Varen het volgende:
Babette zegt dat het idee voor Moraima als manager van Jeffrey vandaan kwam
Dus komen er geen boodschappen binnen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef Varen het volgende:
Moraima is bestelmoment van vrijdag vergeten,volgens Erik
sorry morrie is nog slechter dan zoe als managerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus komen er geen boodschappen binnen?
Ze doet ook weinig, zit hele dagen te schilderen en de andere zitten achter de pcquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry morrie is nog slechter dan zoe als manager
Dat vind ik geen verrassing. De gemiddelde luiaard is actiever dan Morriequote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry morrie is nog slechter dan zoe als manager
ik geloof het wel van Erik, maar van Babette niet echt En zoe heeft geen idee over het bedrag volgens mij, die lult maar watquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Erik zou ook blijven zitten als de pot op 0 staat
Hij heeft zich opgegeven voor een jaar en wil het jaar ook volmaken en hij weet niet wat er op zijn pad komt als hij er na een jaar uitkomt![]()
Zoé zou er bij minder dan 25.000 uitstappen
Babette zou het ook afmaken als er nog 0 euro in de pot zit omdat ze ook het avontuur af wil maken
Even eerder in het gesprek zei ze dat ze er niet in zo blijvenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof het wel van Erik, maar van Babette niet echt En zoe heeft geen idee over het bedrag volgens mij, die lult maar wat
Cijfertjes zijn ook moeilijk!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof het wel van Erik, maar van Babette niet echt En zoe heeft geen idee over het bedrag volgens mij, die lult maar wat
hahaha, dat dusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even eerder in het gesprek zei ze dat ze er niet in zo blijven
Kuch,Erik wil op TV als een Maarten van Rossum.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Erik zou ook blijven zitten als de pot op 0 staat
Hij heeft zich opgegeven voor een jaar en wil het jaar ook volmaken en hij weet niet wat er op zijn pad komt als hij er na een jaar uitkomt![]()
Zoé zou er bij minder dan 25.000 uitstappen
Babette zou het ook afmaken als er nog 0 euro in de pot zit omdat ze ook het avontuur af wil maken
Mag ie wel wat aankomenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kuch,Erik wil op TV als een Maarten van Rossum.
Ze denken inmiddels allemaal dat het hun pot isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:15 schreef OmaJacky het volgende:
Erik vind dat hij steeds aan t kortste eind trekt omdat hij als bijna enige er tegen is dat er geld uit de pot gaat.
Ik denk dat hij vind dat het zijn pot is .
Zeker.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze denken inmiddels allemaal dat het hun pot is![]()
en Erik wil niet veel geld aan onzin dingen uitgeven, kan ik me ook iets bij voorstellen.
Ik denk dat hij liever iets had gedaan wat veel minder gekost had. Hij heeft t wel leuk gehad denk ik.quote:
Die kant krijgt geen enkele kans om manager te worden dus waarom zou je dan die moeite doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
Misschien kan Erik zich opgeven als manager,kan hij laten zien hoe het wel moet.
als je vindt dat iemand een slechte manager is, hoef je je toch niet gelijk op te geven om het te verbeteren?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
Misschien kan Erik zich opgeven als manager,kan hij laten zien hoe het wel moet.
In principe mag je alles vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
als je vindt dat iemand een slechte manager is, hoef je je toch niet gelijk op te geven om het te verbeteren?
Je kunt ook gewoon iemand een slechte manager vinden. En daar heeft hij wel gelijk in.
Je bent er tenslotte ook in gegaan om 1 miljoen te winnen en niet het geld op te maken aan onzin dingenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze denken inmiddels allemaal dat het hun pot is![]()
en Erik wil niet veel geld aan onzin dingen uitgeven, kan ik me ook iets bij voorstellen.
Dat wilde ik net tikken, maar ik dacht dat het voor haar foto was voor in het kantoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:46 schreef mangalie het volgende:
Ice is bezig met het schilderij voor Moiraima..
Het is de managerfoto van Morrie voor in kantoor ...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:46 schreef mangalie het volgende:
Ice is bezig met het schilderij voor Moiraima..
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef Varen het volgende:
Moraima is bestelmoment van vrijdag vergeten,volgens Erik
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is de managerfoto van Morrie voor in kantoor ...
Precies.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn toch boodschappen binnen gekomen
Er zijn onzinnige dingen gekocht, zoals dat klimrek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er tenslotte ook in gegaan om 1 miljoen te winnen en niet het geld op te maken aan onzin dingen
Of dat ook maar iemand boeit waar ze in l open. Het meren deel loopt altijd in een korte broekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn onzinnige dingen gekocht, zoals dat klimrek.
kleding is gewoon een must want ze willen gewoon niet dat de bewoners een jaar lang in hetzelfde lopen.
En een van de duurste uitgaven is dat biljart.
Als het aan Erik had gelegen hadden ze daar 1 zelfgemaakt dambord gehad, waar ze een jaar lang aan mee moesten doen.
Ook opvallend, een aantal games zie je daar niet meer, zoals dammen en dat soort van mens erger je niet.
Biljart was 600,- klimrek was 1600,- tattoo apperaat waar niemand iets aan heef was 1000 euro..Gewoon maar een paar voorbeelden..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn onzinnige dingen gekocht, zoals dat klimrek.
kleding is gewoon een must want ze willen gewoon niet dat de bewoners een jaar lang in hetzelfde lopen.
En een van de duurste uitgaven is dat biljart.
Als het aan Erik had gelegen hadden ze daar 1 zelfgemaakt dambord gehad, waar ze een jaar lang aan mee moesten doen.
Ook opvallend, een aantal games zie je daar niet meer, zoals dammen en dat soort van mens erger je niet.
Iedereen speelt mee, ze moeten tv maken, iets wat Erik vergeet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of dat ook maar iemand boeit waar ze in l open. Het meren deel loopt altijd in een korte broek
Hij praat vooral alsof hij overal verstand van heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:37 schreef woxxel het volgende:
Isaak ook. Hoe hij praat. Alsof hij zelf slechthorend is.
Die is niet helemaal 100% . Heeft rare dingen, zegt iets tig keer, neemt dingen over zoals het lachje van Immadidi en het fluitje en de gebaren van Jeff.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:37 schreef woxxel het volgende:
Isaak ook. Hoe hij praat. Alsof hij zelf slechthorend is.
Mooi, op dat Breaking News zaten we allemaal te wachten...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Mexx en Martin deden vandaag een dagje Walabi met o.a. Quincy, Jerrold en Alicia.
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, op dat Breaking News zaten we allemaal te wachten...
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou me niet verbazen.
Oh ik lees net dat er boodschappen zijn binnengekomen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou me niet verbazen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat er boodschappen zijn binnengekomen.
Verzinsel van Erik dus.
Of Morrie heeft als grap tegen hem gezegd dat ze de boodschappen vergeten was
Fijn, dan is er toch iets te eten, een meevaller voor Erik.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat er boodschappen zijn binnengekomen.
Verzinsel van Erik dus.
Of Morrie heeft als grap tegen hem gezegd dat ze de boodschappen vergeten was
Ik heb niets gevoeld zegt ie dus is hij niet af.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:16 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten tegen Erik roepen dat hij af is, anders gaat hij gewoon door
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Een een beste strategie, met de pijl in je hand iemand af méppen
Geweldige speerwerpsters daar bij de dames.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, ja pijlen teruggooien naar je tegenstander is ook een excellente strategie
Zijn hart werkt niet mee denk ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:44 schreef mangalie het volgende:
Tjeeez wat een zeurpiet die Marciano met zijn poolparty....Jappie moet alles doen, meneer is te moe...
Lekker makkelijk of niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:46 schreef pingu66 het volgende:
Marciano aan het mekkeren dat de poolparty wel heel veel werk is en hij moet ook nog muziek maken met Mirthe.
Jasper: geen probleem ik zet dat wel met Issaac op ga jij met Mirthe muziek maken.
Ja rijstquote:
Dat kon ik niet tegoed zien volgens mij met een salade of zoquote:
Goede keus van Bern geweest.quote:
Tja, niet zo handig om op Imadingedingeding te gaan met een gewapende Ruppie vlak in de buurt.quote:
Leuk die gifjesquote:
Das ook vermoeiend hoor 48 uur in een dag pratenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Als je maar weet dat als Babbel 150 procent geeft bij sporten de groep maar 100 procent geeft...
iedereen staat te werken om de tuin op orde te krijgen en Babbel ZIT te kwekken....over procenten gesproken
Ze gaat helpen blazen zie ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:53 schreef schizolientje het volgende:
Zoe beweegt, van de bank naar kantoor
Dat heeft ze elke dag al en dat valt je nu pas op !?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heft wel een heel strak kort broekje aan.
Deze was wel heel strak, die zat helemaal in der naadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft ze elke dag al en dat valt je nu pas op !?
Ze heeft een goed figuur, dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze was wel heel strak, die zat helemaal in der naad
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft een goed figuur, dat scheelt.
praten met de camera...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:00 schreef mootie het volgende:
Doet Morrie nog iets anders dan met haar rug naar de pc ‘schilderen’?
Snap ik ook niet, niet dat ik het een nare man vind maar hij voegt echt weinig toequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:23 schreef woxxel het volgende:
Hoe imi daar nog steeds is/ligt is onbegrijpelijk.
Ja zo kun je ook de finale halen helaas hij krijgt ook langzaam praatjes voor mij mag hij als eerst volgende naar huisquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Buiten het sporten om brengt Imadiddin toch de meeste tijd liggend door daar
Van mij mogen er eerst wel anderen vind hem nog niet zo storend, behalve als hij lachtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:29 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook de finale halen helaas hij krijgt ook langzaam praatjes voor mij mag hij als eerst volgende naar huis
Idd die lach en dat gesmak is vreselijk. Maar volgens mij draaien ze t hele seizoen t geluid bij hem uit, want de medebewoners storen xich niet aan hem volgens mijquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen er eerst wel anderen vind hem nog niet zo storend, behalve als hij lacht
wie wordt er ge pedicuurt??quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
En straks weer met die theedoek de afwas afdrogen?
[ afbeelding ]
Hoelaat begint het feestje morgen eigenlijk?quote:
Ik dacht 14:00 uurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hoelaat begint het feestje morgen eigenlijk?
Dankjequote:
Nu moeten ze door tot laat op de avondquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:10 schreef chufi het volgende:
Of was het een beetje dom om al die lichten te regelen voor een poolparty overdag /// Marcia
Proost Babsquote:
Met geen drankquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nu moeten ze door tot laat op de avond
Ja een rekenwonder is het niet. Daarstraks zei hij ook al dat de glazen te klein zouden zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:37 schreef schizolientje het volgende:
en ze hebbe ook veel voor cocktails, Marciano rekende die per fles zo verkeerd uit. Er is veel drank en na deze periode van onthouding gaat dat flink aanslaan
Die staat onder de douche....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:42 schreef schizolientje het volgende:
Isaac tovert cola tevoorschijn iedereen een glaasje maar Eric????
ja dussssss Die ziet echt die lege glazen wel straksquote:
Isaac bracht hem een glaasje cola in de badkamer...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja dussssss Die ziet echt die lege glazen wel straks
Ja, en zoals ik het begreep ook nog van persoonlijk geld. de BBQ hebben ze gewonnen...quote:Op zondag 18 juni 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
Maar zolang het bedrag van de pot op het scherm niet omlaag gaat is het een geregeld iets met achter
Ik vermoed heel veel Amarettao a 6¤ de fles...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:37 schreef schizolientje het volgende:
en ze hebbe ook veel voor cocktails, Marciano rekende die per fles zo verkeerd uit. Er is veel drank en na deze periode van onthouding gaat dat flink aanslaan
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed heel veel Amarettao a 6¤ de fles...
Ze !?! Jap en Wen dan ... omdat de rest er weer niets van kanquote:Op zondag 18 juni 2023 00:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik het begreep ook nog van persoonlijk geld. de BBQ hebben ze gewonnen...
Klopt..Maar de hele groep mag meegenieten,quote:Op zondag 18 juni 2023 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze !?! Jap en Wen dan ... omdat de rest er weer niets van kan
zoals met het snoep , terwijl Wendy gewoon rookwaar wouquote:Op zondag 18 juni 2023 00:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt..Maar de hele groep mag meegenieten,
dat is liefquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isaac bracht hem een glaasje cola in de badkamer...
Tja, maar de prijzen worden bepaalt door de regie....Ze hebben geen keuzequote:Op zondag 18 juni 2023 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
zoals met het snoep , terwijl Wendy gewoon rookwaar wou
Ja maar das bekend voor je er uiteindelijk aan begint .. Maar ze deed het wel .quote:Op zondag 18 juni 2023 00:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja, maar de prijzen worden bepaalt door de regie....
nou het was zo gek want hij wil verschillende cocktails kunnen maken maar wil dat iedereen dan van alle verschillende cocktails 1 kan drinken. Maar die drink je normaliter toch ook niet door elkaar?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed heel veel Amarettao a 6¤ de fles...
Op zich zou het moeten kunnen , maar je moet er maar van houden van Amaretto.. Hij was daar heel expliciet mee... Ik zou geen Amaretto cocktail hoeven ... niet mn ding ... anders was die fles 20 jaar geleden al leeg geweest ..quote:Op zondag 18 juni 2023 00:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou het was zo gek want hij wil verschillende cocktails kunnen maken maar wil dat iedereen dan van alle verschillende cocktails 1 kan drinken. Maar die drink je normaliter toch ook niet door elkaar?
Ja dat zei ik tochquote:Op zondag 18 juni 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar das bekend voor je er uiteindelijk aan begint .. Maar ze deed het wel .
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie liggen daar op dat bed? Babette en Mirthe?
Nee morgen pas.. feestje vanaf 14 uur ... en om 22 uur gaat verlichting aanquote:Op zondag 18 juni 2023 01:18 schreef woxxel het volgende:
2 straks op slapende Janet. Ik had verwacht dat ze t laat zouden maken
Janet ook vol in beeld te slapenquote:
quote:
Vind het beide niets de streams nog maar even uitgezet, Waarschijjnlijk zullen ze vroeg zijn om dingen te regelen maar nu is nog wel heul vroegquote:Op zondag 18 juni 2023 03:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ohja zie ik nu. Jappie is leuker om te zien als hij slaapt
Goedemorgen...quote:
Morguh Frumquote:Op zondag 18 juni 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Kom maar op met die poolparty ik ben er klaar voor jeahhh.......
Van welk geld? van wiens eten? Moet ZooWie wéér haar "afscheidsdineetje" inleveren?quote:Op zondag 18 juni 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Las dat die pas om 14 uur begon
Ben wel benieuwd of de papa's daar ook een vaderdag ontbijtje gaan krijgen net als de mama's een moederdag ontbijtje kregen.
Helloooquote:Op zondag 18 juni 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Las dat die pas om 14 uur begon
Ben wel benieuwd of de papa's daar ook een vaderdag ontbijtje gaan krijgen net als de mama's een moederdag ontbijtje kregen.
Ze hebben altijd wel iets te eten als is het droogbrood. Het gaat om het gebaarquote:Op zondag 18 juni 2023 06:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van welk geld? van wiens eten? Moet ZooWie wéér haar "afscheidsdineetje" inleveren?
Ze zijn het dus niet vergeten dat valt mij dan mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo
Ja ik weet ut maar straks nog een beetje voorbereidingen, dat is ook leuk...
Zoe had het erover van de week...ivm Isaac natuurlijk.,. En Zoe kennende trekt ze dat wel door... en dan doet Babette het waarschijnlijk voor Marciano.....
Ben benieuwd of het dan ontbijt op bed wordt...quote:Op zondag 18 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn het dus niet vergeten dat valt mij dan mee.Ben benieuwd
De "Papa's" hebben liever een Happy End denk ikquote:Op zondag 18 juni 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben altijd wel iets te eten als is het droogbrood. Het gaat om het gebaar
Zou het, Isaac had het er een tijdje terug over dat hij dat gevoel helemaal kan uitschakelenquote:Op zondag 18 juni 2023 07:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "Papa's" hebben liever een Happy End denk ik
Dat gaat um niet worden ben ik bang... volgend jaar waarschijnlijk..quote:Op zondag 18 juni 2023 07:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "Papa's" hebben liever een Happy End denk ik
Gaat 'r wel een keer lukken.. voorlopig blijft ze bot vangen bij Isaacquote:Op zondag 18 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het, Isaac had het er een tijdje terug over dat hij dat gevoel helemaal kan uitschakelen![]()
Maar in zijn geval denk ik dat Zoë het hem met liefde wil geven
Lijkt wel of ze der gebit uit heeftquote:
Ja of er staan straks ineens 10 man in de keuken...quote:Op zondag 18 juni 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee, niet iemand die op blijft in ieder geval want ik zie alleen twee slaapstreams
Ja en waarschijnlijk krijgen we dan Eunice in de kas te zienquote:Op zondag 18 juni 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja of er staan straks ineens 10 man in de keuken...
Haha ja ook dat...quote:Op zondag 18 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk krijgen we dan Eunice in de kas te zien
Geef ze eens ongelijk, wat moet je daar anders de hele dag doen dan hangen en hangenquote:Op zondag 18 juni 2023 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Jemig, die gaat ook weer terug naar mand in....
Wat een saaie rakkers allemaal.
Tuurlijk is ook logisch... maar ik vind het niet gezellie hahaquote:Op zondag 18 juni 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, wat moet je daar anders de hele dag doen dan hangen en hangen
Dan beter nog lekker slapen.
Dat is waarquote:Op zondag 18 juni 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tuurlijk is ook logisch... maar ik vind het niet gezellie haha
Ik wil leven in de brouwerij...
Hé jakkie bah... haha..quote:Op zondag 18 juni 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar
Janet ligt er niet fris bij zo, die nachtlicht maakt dat het lijkt of er een lijk ligt, naar gezicht
En vooral als je dan de handen over elkaar leggen als ze op hun rug liggenquote:
Ja klopt, vind ik bij Erik ook zo eng vooral met die diepliggende ogen.... ieuwww.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vooral als je dan de handen over elkaar leggen als ze op hun rug liggen
Blijf het steeds een naar gezicht vinden
Klopt en bij Janet vanmorgen met haar mond half openquote:Op zondag 18 juni 2023 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, vind ik bij Erik ook zo eng vooral met die diepliggende ogen.... ieuwww.
Ik denk dat het Erik geen bal interesseert..quote:Op zondag 18 juni 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt en bij Janet vanmorgen met haar mond half open![]()
Hoe zouden ze het vinden hun zelf zo terug te zien?
Nee, niet helemaal gelijk, ze doet het buiten vandaagquote:Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
En ja hoor en daar hebben we Eunice.. je had gelijk Dot, we gaan de kas in...
Haha ja verdomd, ik zit net te kijken... waar ligt ze nou... buiten dus hiquote:Op zondag 18 juni 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal gelijk, ze doet het buiten vandaag
Je en nieuw hoekje denk gemaakt voor de poolparty ligt zelfs een kleedje op de grondquote:Op zondag 18 juni 2023 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja verdomd, ik zit net te kijken... waar ligt ze nou... buiten dus hi
* FreshFruit pakt snel zijn matjequote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Jep je mag nog meedoen..
Is onder het afdakje zie ik nuquote:Op zondag 18 juni 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Gorilla sports is ook wel een leuke sponsor denk ik...
Echt poolpartyachtig... meer boerachtig.... neej dat is flauw.. ze maken er weer iets moois van..quote:Op zondag 18 juni 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je en nieuw hoekje denk gemaakt voor de poolparty ligt zelfs een kleedje op de grond
Ik voorspel een grote faal.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt poolpartyachtig... meer boerachtig.... neej dat is flauw.. ze maken er weer iets moois van..
Ja dat doen ze toch maar wel steedsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt poolpartyachtig... meer boerachtig.... neej dat is flauw.. ze maken er weer iets moois van..
Bij mij mag je ook niet aan mijn stofschaar komen, een keer iets van papier knippen enquote:Op zondag 18 juni 2023 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Janet is de stofschaar aan het verneuken.
Ik denk naar haar eigen voorleesverhaaltjes..quote:Op zondag 18 juni 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat doen ze toch maar wel steeds
Zal ze nu naar muziek luisteren of naar haar eigen opgenomen voorleesverhaaltjes
Ja, dat hebben ze gisteren al opgehangenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... hangt dat laken gedoe van Janet er al...
Goedemorgen Fritsie,Ik weet het.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij mij mag je ook niet aan mijn stofschaar komen, een keer iets van papier knippen en
de schaar is "bot" kan je er geen stof meer normaal mee knippen (geleerd van mijn mams
die coupeuse was)
Brunch toch...loodsbrunch tres simple...quote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Janet is toch maar opgestaan, heeft nog haar kimono aan dus zal zo de keuken wel induiken voor het ontbijt
Jij bent altijd positief.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh... gaat hartstikke leuk worden...
Brunch toch...loodsbrunch tres simple...quote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Janet is toch maar opgestaan, heeft nog haar kimono aan dus zal zo de keuken wel induiken voor het ontbijt
Wat is daar de bedoeling van dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze gisteren al opgehangen
Poolparty.quote:
Klopt... zo kom je nog eens ergens...quote:
Daarachter is het paradijs dat doek hangt er om de opening te doen volgens mijquote:Op zondag 18 juni 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Brunch toch...loodsbrunch tres simple...
[..]
Wat is daar de bedoeling van dan?
Dat is het ook, beter dan steeds allles te kopenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt... zo kom je nog eens ergens...![]()
Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe ze van niets, iets maken...
Jaja, die gaat als de brandweer..quote:
Het paradijs..quote:Op zondag 18 juni 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarachter is het paradijs dat doek hangt er om de opening te doen volgens mij
Dat gaat Mirthe openen.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja, die gaat als de brandweer..
[..]
Het paradijs..![]()
Oké... nou spannend allemaal..
Het meeste is er al af door Janet...quote:Op zondag 18 juni 2023 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
Babette knalt het glazuur weer van het servies af.
Een man die zich scheert vond ik altijd wel sexy. Maar nu ik Eric heb gezienquote:Op zondag 18 juni 2023 09:11 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat Erik klaar is met zijn ochtend ritueel. Hij heeft zijn gezicht afgeveegd met een handdoek
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een man die zich scheert vond ik altijd wel sexy. Maar nu ik Eric heb gezien
Daar denkt hij zelf heel anders over.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:13 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe ie het doet, maar hij is de belichaming van onaantrekkelijk
Ja inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar denkt hij zelf heel anders over.
Ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen.quote:
Mjah wat je zag is voor 15 mensen niet heel veel misschien, maar het is iig niet helemaal niks.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen.
Ik heb die HF pakketten gecheckt,het is 4 stukjes vlees/vis.4 bijgerechten en wat saus.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Mjah wat je zag is voor 15 mensen niet heel veel misschien, maar het is iig niet helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |