ik geloof het wel van Erik, maar van Babette niet echt En zoe heeft geen idee over het bedrag volgens mij, die lult maar watquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Erik zou ook blijven zitten als de pot op 0 staat
Hij heeft zich opgegeven voor een jaar en wil het jaar ook volmaken en hij weet niet wat er op zijn pad komt als hij er na een jaar uitkomt![]()
Zoé zou er bij minder dan 25.000 uitstappen
Babette zou het ook afmaken als er nog 0 euro in de pot zit omdat ze ook het avontuur af wil maken
Even eerder in het gesprek zei ze dat ze er niet in zo blijvenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof het wel van Erik, maar van Babette niet echt En zoe heeft geen idee over het bedrag volgens mij, die lult maar wat
Cijfertjes zijn ook moeilijk!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof het wel van Erik, maar van Babette niet echt En zoe heeft geen idee over het bedrag volgens mij, die lult maar wat
hahaha, dat dusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even eerder in het gesprek zei ze dat ze er niet in zo blijven
Kuch,Erik wil op TV als een Maarten van Rossum.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Erik zou ook blijven zitten als de pot op 0 staat
Hij heeft zich opgegeven voor een jaar en wil het jaar ook volmaken en hij weet niet wat er op zijn pad komt als hij er na een jaar uitkomt![]()
Zoé zou er bij minder dan 25.000 uitstappen
Babette zou het ook afmaken als er nog 0 euro in de pot zit omdat ze ook het avontuur af wil maken
Mag ie wel wat aankomenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kuch,Erik wil op TV als een Maarten van Rossum.
Ze denken inmiddels allemaal dat het hun pot isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:15 schreef OmaJacky het volgende:
Erik vind dat hij steeds aan t kortste eind trekt omdat hij als bijna enige er tegen is dat er geld uit de pot gaat.
Ik denk dat hij vind dat het zijn pot is .
Zeker.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze denken inmiddels allemaal dat het hun pot is![]()
en Erik wil niet veel geld aan onzin dingen uitgeven, kan ik me ook iets bij voorstellen.
Ik denk dat hij liever iets had gedaan wat veel minder gekost had. Hij heeft t wel leuk gehad denk ik.quote:
Die kant krijgt geen enkele kans om manager te worden dus waarom zou je dan die moeite doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
Misschien kan Erik zich opgeven als manager,kan hij laten zien hoe het wel moet.
als je vindt dat iemand een slechte manager is, hoef je je toch niet gelijk op te geven om het te verbeteren?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
Misschien kan Erik zich opgeven als manager,kan hij laten zien hoe het wel moet.
In principe mag je alles vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
als je vindt dat iemand een slechte manager is, hoef je je toch niet gelijk op te geven om het te verbeteren?
Je kunt ook gewoon iemand een slechte manager vinden. En daar heeft hij wel gelijk in.
Je bent er tenslotte ook in gegaan om 1 miljoen te winnen en niet het geld op te maken aan onzin dingenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze denken inmiddels allemaal dat het hun pot is![]()
en Erik wil niet veel geld aan onzin dingen uitgeven, kan ik me ook iets bij voorstellen.
Dat wilde ik net tikken, maar ik dacht dat het voor haar foto was voor in het kantoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:46 schreef mangalie het volgende:
Ice is bezig met het schilderij voor Moiraima..
Het is de managerfoto van Morrie voor in kantoor ...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:46 schreef mangalie het volgende:
Ice is bezig met het schilderij voor Moiraima..
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef Varen het volgende:
Moraima is bestelmoment van vrijdag vergeten,volgens Erik
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is de managerfoto van Morrie voor in kantoor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |