Goedemorgen Fritsie,Ik weet het.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij mij mag je ook niet aan mijn stofschaar komen, een keer iets van papier knippen en
de schaar is "bot" kan je er geen stof meer normaal mee knippen (geleerd van mijn mams
die coupeuse was)
Brunch toch...loodsbrunch tres simple...quote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Janet is toch maar opgestaan, heeft nog haar kimono aan dus zal zo de keuken wel induiken voor het ontbijt
Jij bent altijd positief.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh... gaat hartstikke leuk worden...
Brunch toch...loodsbrunch tres simple...quote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Janet is toch maar opgestaan, heeft nog haar kimono aan dus zal zo de keuken wel induiken voor het ontbijt
Wat is daar de bedoeling van dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze gisteren al opgehangen
Poolparty.quote:
Klopt... zo kom je nog eens ergens...quote:
Daarachter is het paradijs dat doek hangt er om de opening te doen volgens mijquote:Op zondag 18 juni 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Brunch toch...loodsbrunch tres simple...
[..]
Wat is daar de bedoeling van dan?
Dat is het ook, beter dan steeds allles te kopenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt... zo kom je nog eens ergens...![]()
Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe ze van niets, iets maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |