Ik zou niet weten waarom niet, er wordt hier wel vaker over ex-bewoners gesproken, vannacht zelfs nog over Johan.quote:
Ik las gister : Oorrust.quote:
Imadiddin met Rupertquote:
Goedemorgen Heer Fritsie,Hier noemen we dat een NOK.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice met 'n odok??
Goedemorgen Cos
NOKkuh jonguh, moet nog ontbijtenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer Fritsie,Hier noemen we dat een NOK.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
NOKkuh jonguh, moet nog ontbijten
Jan Willem weer gekomen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yoga oefening #15 "Zie je mijn amandelen"
Die weegschaal is wel echte bezigheidstherapiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vindt het lelijker als ze dikker is,
Erik vindt dat raar Zij vind het er gezonder er uit zien als ze slanker is.
Erik kan niet op zijn gewicht komen hij wil zwaarder worden.
Hij is er ingekomen om af te vallen 3 kilo, maar hij is nu meer afgevallen, hij was 86,9 toen hij binnen kwam.
Ja ik ben verbaasd dat ook de mannen daar zo mee bezig zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die weegschaal is wel echte bezigheidstherapie
Nou ja... ik denk dat ze elkaar aansteken erin. En zulke programma's bestaan bekent dat mensen veranderen in gewicht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben verbaasd dat ook de mannen daar zo mee bezig zijn
Dat is het dus ook.Erik weet het op de gram.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ja... ik denk dat ze elkaar aansteken erin. En zulke programma's bestaan bekent dat mensen veranderen in gewicht.
Kiendertjes zijn trots op Mamaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yoga oefening #15 "Zie je mijn amandelen"
Tja... Erik is sowieso wat obsessiever aangelegd dan de rest daarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het dus ook.Erik weet het op de gram.
Moirama is er wat lastiger in.
Ik zie en luister liever naar een iemand die alleen maar praat dan naar iemand kijken die niets zegt en alleen maar puistjes haartjes uitknijpt/uittrekt.of aan het lezen is. Dooie boel dusquote:
Ik hoop dat ze zeggen dat ze Babette moeten eliminerenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
Isaac en Marciano aan het fluisteren op de slaapkamer
Ja het is niet echt een RLS waar veel te beleven valt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zie en luister liever naar een iemand die alleen maar praat dan naar iemand kijken die niets zegt en alleen maar puistjes haartjes uitknijpt/uittrekt.of aan het lezen is. Dooie boel dus
dat gaat tiano niet doen vrees ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zeggen dat ze Babette moeten elimineren
Daar gaat Marciano denk ik niet in mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zeggen dat ze Babette moeten elimineren
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Rupert heeft net een meeeter bij Janet uitgedrukt zegt Babette
Zag Babette gisteren ook al met zo verknipt ding lopenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:59 schreef chufi het volgende:
Wat zou die verknipte spijkerbroek van Bep gekost hebben?
Toen was het net binnen en zat er nog een labeltje aanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag Babette gisteren ook al met zo verknipt ding lopen
Moraima zit met Rupert en Jasper in kantoor
Een aardappel?quote:
Ik zelf vind het er nooit uitzienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was het net binnen en zat er nog een labeltje aan
O zegt mij helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, van Janet, ze noemen de aardappel Wilson (The Getaway)
Heeft ze toch nog een beetje zelfkennisquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Zoë en Babette over hoe ze er uit zien de een vindt het mooi de ander niet
Zoë vind zichzelf een propje
En houdt net als Zoë de administratie bij.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Moraima is zich aan het opmaken voor de spiegel
walgelijk om iemand zo neer te zetten, jezelf zo boven een ander te denken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:56 schreef cinsan het volgende:
las op fb stukje van roddelsessie bep- zoe ging over wendy
wendy is fiat -bep mercedes
wendy is meer camping type - bep iemand die naar londen gaat
enfin wendy werd goed afgemaakt door dump en dumper. te walgelijk voor woorden
beide zijn over het paard getilde dames , zowel bep en zoequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
walgelijk om iemand zo neer te zetten, jezelf zo boven een ander te denken.
Wat is ze nou helemaal, een omhooggevallen troel, verder zit er niets bij waarvoor ze zich op de borst kan of mag kloppen ten opzichte van wendy.
Ik dacht van Eunice, die deed gister een heel verhaal over die aardappel dat ze hem elke dag wat liefde geeft door er lief tegen te praten en als je liefde geeft aan dingen dan groeit het.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, van Janet, ze noemen de aardappel Wilson (Cast Away)
Eens met je laatste zin.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Janet heeft in de loods de naam negatief te zijn.
Jasper legde haar uit waarom.
Ze bedoelt het vaak wel goed maar het komt er rot uit. En de ander reageert op de toon en niet op de boodschap.
Gisteren zei Janet aan tafel dat het eten van de Mac koud en slap was. Toen werd ze afgesnauwd dat ze weer negatief was.
Jasper zegt haar dat het eten wel koud en slap was maar waarom dat benoemen. Het eten wordt er niet beter van en iedereen zal het gemerkt hebben. Wat is het doel om het te benoemen.
Jaaa Janet zeg ik dan.. je wil gewoon degene die dit besteld heeft afzeiken. Maar dan met een omweg.
Dat denk ik inmiddels ook en toch denk ik dat die pijlen met die ballen als punt redelijk hard kunnen aankomen nog.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Denk dat ze gaan schieten met pijl en boog op elkaar
[ afbeelding ]
Zitten ook helmen bij ter bescherming.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik inmiddels ook en toch denk ik dat die pijlen met die ballen als punt redelijk hard kunnen aankomen nog.
Die zag ik als eerste en ik vind ze er iig niet zo stevig uitzien, lijken van dun plastic maar geen idee of dat ook zo is natuurlijk. Zullen vast goed zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zitten ook helmen bij ter bescherming.
[ afbeelding ]
Die balletjes op de pijlen zullen best zacht zijn, het is geen experiment maar iets wat ze hebben gehuurd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zag ik als eerste en ik vind ze er iig niet zo stevig uitzien, lijken van dun plastic maar geen idee of dat ook zo is natuurlijk. Zullen vast goed zijn.
We zullen zien, ze zien er vrij hard uit maar sas gaat testen nu.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die balletjes op de pijlen zullen best zacht zijn, het is geen experiment maar iets wat ze hebben gehuurd.
Dus zal het wel veilig zijn.
Die helmen zijn vooral gezichtbescherming .quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:26 schreef ChocoFan het volgende:
Babs is nu het doel om op te schieten. Ze heeft wel een helm op.
Ja volgens mij wel, er mee op het beton vallen of zo zou ik niet doen maar voor die pijlen zal het genoeg bescherming zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die helmen zijn vooral gezichtbescherming .
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
Proefschieten, Wendy schiet haar eerste pijl tegen de kloten van Erik.
Samen met marcia en zag eunice ook net op een bank liggen, zo'n sportbank dan he.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac is er eens niet bij betrokken dus gaat hij gewoon binnen wat trainen.
Ninja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
Net als Eunice btw
och is weer niet zijn ding , als hij iets organiseert ben je bijna verplicht om mee te doenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
Sow dat kan lekker snijden eventueel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:36 schreef Hoempah het volgende:
Bern: Niet je vinger over de pijl
Janet:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk en zeker na bepaalde personen zou ik het niet willen maar na 9 maanden daar geven hun er schijnbaar niets meer om.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Je moet er toch niet aan denken zo'n masker op je gezicht met deze temperaturen!
Gelukkig is Janet niet eigenwijsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:36 schreef Hoempah het volgende:
Bern: Niet je vinger over de pijl
Janet:
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee toch? Het is alleen de voorkant, niet over je hele hoofd heen, Verder kunnen ze gewoon hun luchtige kleren aanhouden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Je moet er toch niet aan denken zo'n masker op je gezicht met deze temperaturen!
Je ziet dat veel lui al gelijk een 'eigen' masker gepakt hebben... tja ik zou toch ook wel even dat masker schoonmaken na bepaalde personenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en zeker na bepaalde personen zou ik het niet willen maar na 9 maanden daar geven hun er schijnbaar niets meer om.
Het is zonder meer leuk, daar zei ik niets over, alleen hoor je ze nu al zwaarder ademhalen met een masker op. Als je dan gaat 'spelen' krijg je het alleen maar warmer, zeker met zo'n ding voor je gezichtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Het is alleen de voorkant, niet over je hele hoofd heen, Verder kunnen ze gewoon hun luchtige kleren aanhouden.
Het lijkt me een leuk iets en ze hebben in ieder geval weer iets te doen.
Oh echt, dat weer gemist natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet dat veel lui al gelijk een 'eigen' masker gepakt hebben... tja ik zou toch ook wel even dat masker schoonmaken na bepaalde personen
het zijn plastic maskers met een glad oppervlak, Even onder de kraan en het is schoon.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh echt, dat weer gemist natuurlijkEn ze zijn van plastic zo te zien dus schoonmaken kan dan vrij makkelijk ja.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn plastic maskers met een glad oppervlak, Even onder de kraan en het is schoon.
Er lagen 12 maskers, dus 3 zijn de klos dat ze er eentje van een ander moeten nemen (ff simpel gerekend) of ze doen niet mee, dat kan ookquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en zie nu ook dat de meeste helmen inderdaad verdwenen zijn van de tafel met spullen.
Een ze stopt op de dagen wanneer eunice balletles aan d'r zelf geeft. Ze doet het nu op de andere dagen zodat ze geen ruzie meer krijgt met Eunicequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
oh volgens mij hoor ik Babette zeggen dat ze helemaal stoppen met de circuit training
Het leek of ze het geluid even wegdraaiden.... zou het door het gedoe met die muziekbox komen?
Ja dat zei ze gisteren, maar daarnet hoorde ik haar 'helemaal stoppen' zeggen... ik kan het verkeerd gehoord hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:44 schreef OmaJacky het volgende:
N
[..]
Een ze stopt op de dagen wanneer eunice balletles aan d'r zelf geeft. Ze doet het nu op de andere dagen zodat ze geen ruzie meer krijgt met Eunice
Ohw, zag ze nu aan de zijkant van de loods liggen allemaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er lagen 12 maskers, dus 3 zijn de klos dat ze er eentje van een ander moeten nemen (ff simpel gerekend) of ze doen niet mee, dat kan ook
okequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, zag ze nu aan de zijkant van de loods liggen allemaal.Alles wat we net getikt hebben dus, was niet nodig.
Heb filmpje hierover bekeken en vond Eunice onuitstaanbaar omdat ze Babs niet de kans gaf iets te zeggen. Is daarna uren doorgegaan want Babs was zwaar gefrustreerd hierover en herhaald zich dan -tig keren. Eunice is n.l van de tijd en plant haar schema zorgvuldig dus als een ander dan te laat is breekt de hel los.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
oh volgens mij hoor ik Babette zeggen dat ze helemaal stoppen met de circuit training
Het leek of ze het geluid even wegdraaiden.... zou het door het gedoe met die muziekbox komen?
Babs was ook afhankelijk van háár leerlingen die vaak te laat waren. Eunice moet eens wat flexibeler worden vind ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja dat zei ze gisteren, maar daarnet hoorde ik haar 'helemaal stoppen' zeggen... ik kan het verkeerd gehoord hebben
Eunice is gewoon een gigantische egotripper, alles is voor haarzelf wat ze doet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Babs was ook afhankelijk van háár leerlingen die vaak te laat waren. Eunice moet eens wat flexibeler worden vind ik.
Alsof Zoe zelf zo netjes is. Mag ze haar mond wel eens gaan spoelen want wat daar met regelmaat uitkomt!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:56 schreef schizolientje het volgende:
Zoe aan het roepen, niet in je mond steken zit iedereen met zijn poephanden aan . Zou ze zelf af en toe poep aan haar handen hebben?? Ik heb nooit poep aan mijn handen . Mensen projecteren hun eigen gedoe op anderen
Hear hear.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice is gewoon een gigantische egotripper, alles is voor haarzelf wat ze doet.
Ze geeft niemand meer les of zo, het is alleen 'Eunice' wat de klok slaat en zich aanpassen aan een ander....... no way!
Valt mij steeds vaker op inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice is gewoon een gigantische egotripper, alles is voor haarzelf wat ze doet.
Ze geeft niemand meer les of zo, het is alleen 'Eunice' wat de klok slaat en zich aanpassen aan een ander....... no way!
Ze zuigt dan als een malle.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gingen hier gisteren tekeer over Babette, maar ik ergerde me helemaal verloren aan Eunice, die stem, die intonatie, manier van dingen zeggen, zogenaamd 'rustig' blijvend, maar constant aan het woord.
Babette liet haar uitpraten, vond ik netjes, maar toen zij aan het woord was sprak het gezicht van Eunice boekdelen en was ze zo start, wat zij wil moet gebeuren en niet anders!
En hoor jij ooit iemand er iets over zeggen????quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alsof Zoe zelf zo netjes is. Mag ze haar mond wel eens gaan spoelen want wat daar met regelmaat uitkomt!
Nog minder interessant.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:57 schreef schizolientje het volgende:
ik ga trooping the colors kijken BBC er gaat hier toch verder niets gebeuren
Ik vond het niet gek dat Mirthe toen uit haar stekker ging door haar.quote:
En ook weer dat ´mag ik even?´ Krijg kippenval van die egotripper.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gingen hier gisteren tekeer over Babette, maar ik ergerde me helemaal verloren aan Eunice, die stem, die intonatie, manier van dingen zeggen, zogenaamd 'rustig' blijvend, maar constant aan het woord.
Babette liet haar uitpraten, vond ik netjes, maar toen zij aan het woord was sprak het gezicht van Eunice boekdelen en was ze zo start, wat zij wil moet gebeuren en niet anders!
Wat zij er uitkraamt is ook alleen in een groepje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En hoor jij ooit iemand er iets over zeggen????
Nee hoor 'het vogeltje' wordt alleen maar in bescherming genomen
Waarom ze haar nou als een pubertje behandelen is mij een raadsel. Ook dat ze in elke zin de naam Isaac noemt, walgelijk kind en dan vogeltje genoemd worden, why??????quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En hoor jij ooit iemand er iets over zeggen????
Nee hoor 'het vogeltje' wordt alleen maar in bescherming genomen
Ik zag haar heel gluiperig lachen toen Mirte door het lint ging. In en in gemeen vond ik dat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vond het niet gek dat Mirthe toen uit haar stekker ging door haar.
Dat smerige halve lachje van haar... ik zou haar dan het liefste een dreun middenvoor geven.
en Eunice maar alles herhalen, herhalen, herhalen....... brrrrrrr
ja ze is eerst een half uur zelf aan het oreren en wee oh wee als iemand iets terug probeert te zeggen dan doet ze of ze nog geen woord gezegd heeft........hangt dan het onschuldige kindvrouwtje uit als ze merkt dat ze 'toehoorders' heeft, loopt weg met een smerig sneaky lachje, om dan van een afstandje de hele zaak te gaan bekijken (net zoals gisteren toen ze haar zin weer kreeg)..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ook weer dat ´mag ik even?´ Krijg kippenval van die egotripper.
Verkeerde context.quote:
Daarom zorgt ze altijd dat Babs bij haar in de buurt is. Toch ook walgelijk dat die 2 altijd maar samen moeten zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zij er uitkraamt is ook alleen in een groepje.
Ik zou bij haar steeds vragen wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ze is eerst een half uur zelf aan het oreren en wee oh wee als iemand iets terug probeert te zeggen dan doet ze of ze nog geen woord gezegd heeft........hangt dan het onschuldige kindvrouwtje uit als ze merkt dat ze 'toehoorders' heeft, loopt weg met een smerig sneaky lachje, om dan van een afstandje de hele zaak te gaan bekijken (net zoals gisteren toen ze haar zin weer kreeg)..
ik vind haar vanaf het begin al een wandelende opblaaspop, in uiterlijk, maar ook zoals ze zich voor wil doen......alles is aan sex gerelateerd, het liefste in verband met Isaac... iedereen weet dat het lariekoek is, geen mens trekt zijn/haar mond open, trekken alleen gezichten achter haar rug om....... Ze houden haar hele idiote gedrag in stand (maar ja, dat is mijn mening)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom ze haar nou als een pubertje behandelen is mij een raadsel. Ook dat ze in elke zin de naam isaak noemt, wlgelijk kind en dan vogeltje genoemd worden, why??????
oeiiii da's een goeiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou bij haar steeds vragen wat bedoel je nou eigenlijk?
Wij zien beiden hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ze is eerst een half uur zelf aan het oreren en wee oh wee als iemand iets terug probeert te zeggen dan doet ze of ze nog geen woord gezegd heeft........hangt dan het onschuldige kindvrouwtje uit als ze merkt dat ze 'toehoorders' heeft, loopt weg met een smerig sneaky lachje, om dan van een afstandje de hele zaak te gaan bekijken (net zoals gisteren toen ze haar zin weer kreeg)..
Nee joh, dat durf je toch niet, dan sta je er de volgende dag nog!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou bij haar steeds vragen wat bedoel je nou eigenlijk?
Snap je? Nee leg eens uit.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee joh, dat durf je toch niet, dan sta je er de volgende dag nog!
Om de verleiding te weerstaan om tegen dat mens in te gaan..... en zo rustig te blijven reageren, petje af hoor, ik ben allergisch voor dergelijke typesquote:
Haar gedrag is van een 15-jarige en met die enorme wenkbrauwen en zonnekleppen vindt zij zichzelf o zo mooi. Ze vindt ook dat zij de enige is die er daar fatsoenlijk bijloopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind haar vanaf het begin al een wandelende opblaaspop, in uiterlijk, maar ook zoals ze zich voor wil doen......alles is aan sex gerelateerd, het liefste in verband met Isaac... iedereen weet dat het lariekoek is, geen mens trekt zijn/haar mond open, trekken alleen gezichten achter haar rug om....... Ze houden haar hele idiote gedrag in stand (maar ja, dat is mijn mening)
En ik vind het een lelijk, vals, achterbaks, loeder
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar gedrag is van een 15-jarige en met die enorme wenkbrauwen en zonnekleppen vindt zij zichzelf o zo mooi. Ze vindt ook dat zij de enige is die er daar fatsoenlijk bijloopt.
Doe ik iets fout?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wens je hierbij alle sterkte toe, dit soort lui negeer ik volkomen,.
Toen Babs zo rustig naar haar stond te luisteren zag je de boosheid in haar lijf en dacht ze waarschijnlijk in stilte: schiet ff op met je gelul.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Om de verleiding te weerstaan om tegen dat mens in te gaan..... en zo rustig te blijven reageren, petje af hoor, ik ben allergisch voor dergelijke types
JW heeft er toch eens iets over gezegd?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Die 'lach' van Eunice, met die uithalen omhoog..... ik heb het laatst eens geprobeerd (jaja ik was gelukkig alleen), maar dat is echt niet te doen. zo onnatuurlijk.... dit is zo'n aangeleerd iets (misschien dat ooit iemand haar heeft laten denken dat het 'meisjesachtig' of 'sexy' is....?)
Kirmeisje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Die 'lach' van Eunice, met die uithalen omhoog..... ik heb het laatst eens geprobeerd (jaja ik was gelukkig alleen), maar dat is echt niet te doen. zo onnatuurlijk.... dit is zo'n aangeleerd iets (misschien dat ooit iemand haar heeft laten denken dat het 'meisjesachtig' of 'sexy' is....?)
Haar tactiek..... eerst oreren, dan even doen of je luistert, daarna op de grond bij haar kast gaan zitten, zodat ze Babette niet aan hoefde te kijken omdat ze zo 'druk' bezig was....en zodoende Babette laten 'bungelen' omdat die alles uit bleef leggen en zij met 'herhalingen' reageerde......quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toen Babs zo rustig naar haar stond te luisteren zag je de boosheid in haar lijf en dacht ze waarschijnlijk in stilte: schiet ff op met je gelul.
Geen flauw idee, ik zap meestal weg zodra ik haar hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
JW heeft er toch eens iets over gezegd?
Nou moet ik zeggen dat Babs mij vaak in verwarring brengt hoor. Die beweert eerst dat iets niet leuk is en zegt er dan standaard achteraan dat het niet erg is en het mag.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Haar tactiek..... eerst oreren, dan even doen of je luistert, daarna op de grond bij haar kast gaan zitten, zodat ze Babette niet aan hoefde te kijken omdat ze zo 'druk' bezig was....en zodoende Babette laten 'bungelen' omdat die alles uit bleef leggen en zij met 'herhalingen' reageerde......
Een echte psycholoog zou daar niet ingetrapt zijn, maar ja Babette he....ratel ratel ratel zonder echt na te denken
Die lult om het lullen zoals we hier in Rotterdam zeggenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik Babs ook warrig vind hoor. Die beweert eerst dat iets niet leuk is en zegt er dan standaard achteraan dat het niet erg is en het mag.
[..]
Babs zegt trouwens met regelmaat dat ze zich ergens aan ergert en zegt er dan standaard achteraan dat het niet erg is en het mag.
Hier in Groningen denken ze daar hetzelfde over.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die lult om het lullen zoals we hier in Rotterdam zeggen
En: Niet lullen, maar poetsenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die lult om het lullen zoals we hier in Rotterdam zeggen
Ze zijn zo blij als een kindquote:
t zijn toch bbq pakketten dus bij de bbqquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Er worden een paar lui helemaal hysterisch bij het zien van de Hello Fresh producten... gegil en geschreeuw.
Zouden ze alles in 1 keer op gaan vreten of .....???
Domme vraag, het zal allemaal wel in 1 keer op moeten
Ik denk wel dat ze het allemaal in 1 keer op gaan eten, het is een prijs tenslottequote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Er worden een paar lui helemaal hysterisch bij het zien van de Hello Fresh producten... gegil en geschreeuw.
Zouden ze alles in 1 keer op gaan vreten of .....???
Domme vraag, het zal allemaal wel in 1 keer op moeten
Ja zijn BBQ pakketten met vooral heel veel groente zo te zienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t zijn toch bbq pakketten dus bij de bbq
Zag ook spareribs en ander vlees in een vacuüm verpakking.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn BBQ pakketten met vooral heel veel groente zo te zien
of ze doet dit omdat er dan geen vliegen op kunnen gaan zittenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy legt fruit in de koelkast, verstandig anders is het op wanneer de barbecue is
Dat is geen garantie dat het niet gepakt kan worden toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy legt fruit in de koelkast, verstandig anders is het op wanneer de barbecue is
hopelijk gaan er niet een paar op rooftocht vannachtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is geen garantie dat het niet gepakt kan worden toch?
Ze kunnen zo de koelkast opendoen en iets pakken
En dan morgen heeft niemand het gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
hopelijk gaan er niet een paar op rooftocht vannacht
zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan morgen heeft niemand het gedaan
Volgens mij zat er heel weinig vlees bij.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:09 schreef chufi het volgende:
Het gaat toch vnl om het vlees .. de rest is bijzaak
Ik hoop het voor zequote:
We zien het later welquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zat er heel weinig vlees bij.
Ja en voor hun is het vast al geweldig dat ze dit gaan doenquote:
quote:
Valt wel mee opgeteld, ze kregen 5 1/2 dozen, en in elk groene producten, maar ook spareribs met hamburgers.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zat er heel weinig vlees bij.
En recepten erbij. Lijkt me heerlijk een BBQ met ook andere dingen dan de geijkte hamburgerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee opgeteld, ze kregen 5 1/2 dozen, en in elk groene producten, maar ook spareribs met hamburgers.
Marci had nog sla-achtige producten er extra bijbesteld.
Bbq pakket was bij de kerstmannenpak challenge.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met die worsten slikken alleen Wendy.
Ze moeten blij zijn met deze medebewoonster.
En die worsten bij het snoeppakket.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bbq pakket was bij de kerstmannenpak challenge.
Ja ik dacht voor iedereen 3 of 4 stukjes vleesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee opgeteld, ze kregen 5 1/2 dozen, en in elk groene producten, maar ook spareribs met hamburgers.
Marci had nog sla-achtige producten er extra bijbesteld.
Dat is heel veel dus!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht voor iedereen 3 of 4 stukjes vlees
Hoe groot zijn de stukjes... gisteren hadden ze meer stukjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht voor iedereen 3 of 4 stukjes vlees
Benieuwd wat eunice er weer voor zich zelf van gisteren maken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles opgeteld lijkt mij meer dan genoeg.
Dat hello fresh is prima qua hoeveelheid. Het wordt in 6 landen verkocht dus vël tevreden klanten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de stukjes... gisteren hadden ze meer stukjes
Geen idee een hamburger een worstje een stokje en garnalen dacht ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de stukjes... gisteren hadden ze meer stukjes
De hoeveelheden bij de vorige hello fresh was prima,iedereen tevreden ? Behalve Erik want die had te weinig omdat niemand iets aan hem had gegeven zei jij)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee een hamburger een worstje een stokje en garnalen dacht ik
Maar weet het niet zeker
Zal ook vast genoeg zijn. ALleen ik ben van het BBQ is vlees en al die bijgerechten hoeft voor mij nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De hoeveelheden bij de vorige hello fresh was prima,iedereen tevreden ? Behalve Erik want die had te weinig omdat niemand iets aan hem had gegeven zei jij)
Nee, al dat vlees hoeft niet, maar de bijgerechten. Ik vind drei stukjes vlees abnormaal veelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ook vast genoeg zijn. ALleen ik ben van het BBQ is vlees en al die bijgerechten hoeft voor mij niet
Maar in de loods gaan ze met het spel beginnen, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen
Is eens iets anders voor zequote:
Dan komt het vast goedquote:
Nee, dit is iets wat Bern voor de groep geregeld en betaald heeftquote:
Leuk he en hoe fanatiek is Isaacquote:
Allemaal fanatiekquote:
Liep door een slaapkamer om achter blauw weer naar buiten te komen, en schiet Marci in de rug ( Zie gif)quote:
Ja die gaat als een speerquote:
O en dat mag?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liep door een slaapkamer om achter blauw weer naar buiten te komen, en schiet Marci in de rug ( Zie gif)
Isaac style.quote:
Dacht dat het buiten afspeelde zie andere niet naar binnen gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar is dan ook niets over gezegd.
En Mirthe iedere keer "je bent af Erik je bent af!"quote:
Is dat goed?quote:
Maakt het mij wat uit?quote:
* FreshFruit Noteert,engie 1000 euro op Jappiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:54 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt het mij wat uit?![]()
![]()
Toch een leuk spelletje dit. Hierna ieder voor zichik zet mijn geld op Jappie.
Isaac is wel iemand die van achteren aanvaltquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:14 schreef spapaars het volgende:
De leider is wel erg snel af.
[ afbeelding ]
Ja die heeft er lol in.Imadidin ook fanatiekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
Mirthe doet ook wel fanatiek mee.
[ afbeelding ]
Ging achter de vluchtende Mirthe aan, maar dat werd zijn ondergang.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja die heeft er lol in.Imadidin ook fanatiek
Jammerquote:
Nou dat dusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaan ze nu precies doen ik zie een paashaas en kerstman
Die zijn 2 punten waard.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:41 schreef Dotteke het volgende:
SNap er niets van maar is wel leuk om te kijken![]()
Krijg het warm als ik Jasper en Bern in die pakken zie lopen
Anders ik wel. Wat een puinhoopquote:
O dat zeker, hier ook. Is leuk om te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |