Ja dat heeft hij echt. Tong is nou zo'n type dat zoiets niet verzint.quote:
In tegenstelling tot andere, ik noem geen namen, heb ik hier geen enkele twijfel over (staat in VBL SC)quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij echt. Tong is nou zo'n type dat zoiets niet verzint.
Sterkte nogmaals brother.
Sterkte @tong80 met de behandelingen en alles wat nog komtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere, ik noem geen namen, heb ik hier geen enkele twijfel over (staat in VBL SC)
Dat zou toch te regelen moeten zijn dat dit wel kan!? Genoeg materiaal om de reacties op te baseren en als Nova kan, kan tong80 ook een eigen topic krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:44 schreef tong80 het volgende:
Het feit dat ik straks niet kan reageren op posts in m'n overlijden-topic.
Gaat niet gebeuren dude, hou moed, kop er op en gaan voor die overwinning!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:44 schreef tong80 het volgende:
Het feit dat ik straks niet kan reageren op posts in m'n overlijden-topic.
Ergens wel cynisch, dat juist dit de aanleiding is van je tegenslag. Maar denk aan Bassie: wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!quote:FF pissen
Zoek maar in zijn pohiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:54 schreef Shivo het volgende:
Wat voor kanker? De ene kanker is niet de andere.
Prostaatquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:54 schreef Shivo het volgende:
@onlogisch dit kan niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje Tong. Sterkte man!
‘Gelukkig’ is het prostaat-kanker dat volgens mij relatief goed te behandelen is toch?
Beetje het Feyenoord onder de kankers. Vrij goed te verslaan.
Ja. Maar deze komt vroeg of laat altijd terug.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:57 schreef Zwansen het volgende:
‘Gelukkig’ is het prostaat-kanker dat volgens mij relatief goed te behandelen is toch?
Dat is de juiste instelling.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:40 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ja. Maar deze komt vroeg of laat altijd terug.
Nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat je in de war bent met teelbalkankerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop het.quote:
Ik heb al vervoer geregeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en dat je er op tijd bij bent
Dank je. Ik ben ook het type niet om dood te gaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij echt. Tong is nou zo'n type dat zoiets niet verzint.
Sterkte nogmaals brother.
Als het daar staat is het de waarheid.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere, ik noem geen namen, heb ik hier geen enkele twijfel over (staat in VBL SC)
De stoomboot ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Sterkte @:Tong80 met de behandelingen en alles wat nog komt
Ik heb nog geen keus gemaakt. Heb goede verhalen gehoord over prostaat kanker.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:54 schreef Shivo het volgende:
Ik gruwel van de meest onleuke clown op aarde en ik haat mensen zoals Erika Terpstra, Gerrit Zalm, Mark Rutte en andere VVDers die altijd en overal alles weglachen. Ik wantrouw de eeuwige lach.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:58 schreef Geitenkamp het volgende:
Maar denk aan Bassie: wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!
Je blijft uit m'n pohi.quote:
Zei shmoopy ook.quote:
Houwe zo.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:17 schreef PS. het volgende:
Sterkte, wij zijn ook niet de beste vrienden op dit forum, nooit geweest.
Ach, ik heb ooit al eens 40.000.000 andere spermatozoïden verslagen.quote:
dat was jij niet, dat was een celquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit al eens 40.000.000 andere spermatozoïden verslagen.
Terwijl Feijenoord al pure AIDS is.quote:
Geen Imca Marinaquote:
That's the spirit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:40 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Moet lukken, qua eikel.quote:
Hoezo voor FOK!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 07:32 schreef NaarMensje het volgende:
Sterkte & beterschap Tong! Leg je er niet bij neer en ga de strijd aan, voor jezelf en voor FOK!.
Ik stond achter het doel toen we de Duitsers pakten op het EK88. Zeg maar pros80staat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling.
Kanker pakt je altijd, het zijn net Duitsers als je ze niet meer verwacht komen ze.
Mooi woord, teelbalkanker.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met teelbalkanker
Louis van Gaal mag blij zijn met de referentie naar de grote tong80quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:18 schreef Zorro het volgende:
De Louis van Gaal variant dus. In elk geval in goed gezelschap
Geen Becel hoop ik.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Louis van Gaal mag blij zijn met de referentie naar de grote tong80
Het is Tong en tong80quote:
Kakkerlakken overleven alles jonguh.quote:
Ha ha. Ik ga even liggen. Erg moe. Dus kan morgen worden dat ik er weer ben. Keep up the good work.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kakkerlakken overleven alles jonguh.
Toen de arts naar je uitslagen keek, wat zei die toen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stond achter het doel toen we de Duitsers pakten op het EK88. Zeg maar pros80staat.
Hier kanker niet om lachenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen de arts naar je uitslagen keek, wat zei die toen?
“ wat een kankerzooi “ ?
Klinkt als Tong.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:40 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met teelbalkanker
Of ze gaven jou juist voorrangquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit al eens 40.000.000 andere spermatozoïden verslagen.
Ik wil Ajax niet met aids vergelijken, want met aids valt wél te leven.quote:
'De tyfus.'quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen de arts naar je uitslagen keek, wat zei die toen?
Zou kunnen dat ik er toen al oud uit zag.quote:
LIVE-AIDS.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik wil Ajax niet met aids vergelijken, want met aids valt wél te leven.
Gewoon de tering naar de nering pissen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh maar dat is heel goed te behandelen
Succes! Hopelijk komt alles goed.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:26 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgenochtend onder het mes. Wish me luck. 🙂
Herman.
Sterkte met alles.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:26 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgenochtend onder het mes. Wish me luck. 🙂
Herman.
Wat een stelletje prutsers.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" week uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.![]()
Wat klote zegquote:Op maandag 19 juni 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" week uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.![]()
Daar staat Jeroen wel bekend om inderdaad.quote:
Das wel balen. Maar denk maar zo: het is nog een geluk dat ze jou niet hebben verwisseld met een patient wiens rechterbeen geamputeerd moet worden.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
Daar heb ik zen dan ook voor bedankt.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Das wel balen. Maar denk maar zo: het is nog een geluk dat ze jou niet hebben verwisseld met een patient wiens rechterbeen geamputeerd moet worden.
Godver wat een pech weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
Dit zou het eerste inwendige "onderzoek" worden. Stukje prostaat wegsnijden en kijken naar uitzaaiingen. Later een inwendig cellen-onderzoek.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:35 schreef praadje het volgende:
Heb je alle onderzoeken verder al gehad @:tong80 ? Botscan ed. Geen uitzaaiingen?
Mooi balen dat de operatie is uitgesteld, sterkte met wachten.![]()
Dank je. M'n piemel hoeven ze niet meer in. Dit gaat anaal. Zeg maar waar jij zoveel plezier uit schept.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Als ze je toch aan je piel opereren @:tong80 laat ‘m dan gelijk verlengen en 10 cm dikker maken. Drie vliegen in één klap!
Sterkte en succes met de operatie alvast!
Dit is geil!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. M'n piemel hoeven ze niet meer in. Dit gaat anaal. Zeg maar waar jij zoveel plezier uit schept.
Komt goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geil!
Maar nogmaals succes ouwe rukker! Hou je taai.
Goed geregeld....quote:Op maandag 19 juni 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
quote:
Ging goed. Was ook geen ingreep maar een PET-scan. Maandag nieuwe afspraak en krijg ik uitslag. Dan gaan ze wel proberen tumor weg te snijden en gaan ze kijken naar eventuele uitzaaiingen. Voel me de laatste tijd wel achteruitgaan. Lig veel in bed. Als je "normaal" gaat rusten, of gaat slapen als je je minder voelt, hoop je daarna dat je je wat beter voelt. Momenteel is het bij mij gewoon even minder beroerd voelen, en daarna weer kut. Ha ha. But we keep goïng on.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is het dinsdag gegaan? Was het nog enigszins te doen?
Fijn dat het wel ‘goed’ gegaan is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging goed. Was ook geen ingreep maar een PET-scan. Maandag nieuwe afspraak en krijg ik uitslag. Dan gaan ze wel proberen tumor weg te snijden en gaan ze kijken naar eventuele uitzaaiingen. Voel me de laatste tijd wel achteruitgaan. Lig veel in bed. Als je "normaal" gaat rusten, of gaat slapen als je je minder voelt, hoop je daarna dat je je wat beter voelt. Momenteel is het bij mij gewoon even minder beroerd voelen, en daarna weer kut. Ha ha. But we keep goïng on.
Lees m'n vorige postsquote:
Keep hoping! Komt goedquote:Op zondag 2 juli 2023 17:39 schreef tong80 het volgende:
Morgenochtend uitslag van onderzoek van afgelopen dinsdag. Hopen op geen uitzaaiingen. Daarna operatie en verwijderen tumor.
Ben nu moe, dus moet jullie teleurstellen. En gaat slapen.Keep FOK! a good place.
Fijn dat alles goed gegaan is Tong. Nu hopen op een goede uitslag.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:35 schreef tong80 het volgende:
Alles goed gegaan. Geen pijn. Zuster Madelief was lief. Volgende week uitslag.
Fijn meneerquote:Op maandag 3 juli 2023 12:35 schreef tong80 het volgende:
Alles goed gegaan. Geen pijn. Zuster Madelief was lief. Volgende week uitslag.
Volgende week maandag nieuwe afspraak. Dan uitslagen van beide onderzoeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn meneerdat het achter de rug is. Nu maar hopen op een goede uitslag.
Had je de uitslag van de scan al?
Ja, ik las het elders al.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgende week maandag nieuwe afspraak. Dan uitslagen van beide onderzoeken.
Goeiemorgen
Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:19 schreef nils_22 het volgende:
Ben je gevaccineerd? Hoor dit vaak de laatste tijd
Je link doet het niet maar ken het wel. Briljante tv van Arjan en Tosca. 18+ voor een jeugdprogramma.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef poenhunter het volgende:
Sorry dubbelpost maar kan niet post aanpassen door reclame gezeik/scripts.
Hier nog een stukje tv waar je van op kan knappen, geestelijk gezien dan.
Youtube kabouter prikkeprak (18+)
Zoals Mart Smeets altijd zei, de Tour stopt voor niemand.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef tong80 het volgende:
Je kijkt naar de Tour. Geniet van de sport. Maar je kunt je niet concentreren. Dat Gavendish uitvalt, gaat gewoon langs je heen. Toch volhouden tot de finish. Daarna weer muziek op 100 % ter afleiding. De afdaling van m'n emoties uit het tranendal houden.
Herman.
De Tour wacht op niemandquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals Mart Smeets altijd zei, de Tour stopt voor niemand.
Maar sterkte.
De beste Brood, niet toevallig met Danny.quote:
Nieuwvormingen (kanker) is eigenlijk de enige groep doodsoorzaken die afgelopen jaren niet toegenomen is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:19 schreef nils_22 het volgende:
Ben je gevaccineerd? Hoor dit vaak de laatste tijd
Spannend !! Sterkte!!quote:Op maandag 10 juli 2023 07:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Herman.
Hopelijk komt het goed.quote:Op maandag 10 juli 2023 07:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
Sterkte!!quote:Op maandag 10 juli 2023 07:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
Ik zal duimen voor je.quote:Op maandag 10 juli 2023 07:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
Zal voor je duimen.quote:Op maandag 10 juli 2023 07:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
Ben blij voor je. Hopelijk een volledig herstel.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.
Goed om te horen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.
Erg goed nieuws Hermpie. Ben zo blij voor jequote:Op maandag 10 juli 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een goed nieuws Tong. Nu hard aan het werk om die kanker je lichaam uit te krijgen. Is de keuze aan jou of je voor bestraling of een operatie kiest of nemen de artsen die beslissing?quote:Op maandag 10 juli 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
In overleg.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws Tong. Nu hard aan het werk om die kanker je lichaam uit te krijgen. Is de keuze aan jou of je voor bestraling of een operatie kiest of nemen de artsen die beslissing?
Fijn om te lezen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
Dank je. Beginnen zometeen met dinsdag visje.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo jongen. Mooie dag gewenst.
Van die 125 heb jij met afstand het meest interessante leven?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Sta ook in dit interviewboek dat volgende week uitkomt. 125 Bommelaren geïnterviewd.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Van die 125 heb jij met afstand het meest interessante leven?
Dat boek met een handtekening van jou.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Sta ook in dit interviewboek dat volgende week uitkomt. 125 Bommelaren geïnterviewd.
[ afbeelding ]
Zeker. Xquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat boek met een handtekening van jou.
Prima, weg met dat ding. Bestralen lijkt me sowieso kudt met dt.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:42 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag samen met uroloog besloten tot opereren/verwijderen van tumor, ipv bestralen.
Eerst volgende week dinsdagochtend voorlichting met andere cliënten en uroloog en verpleegkundige.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Mooi dat er knopen doorgehakt zijn. Inderdaad weg ermee. Kun je snel onder het mes?
Nee er worden tumoren doorgehakt.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Mooi dat er knopen doorgehakt zijn. Inderdaad weg ermee. Kun je snel onder het mes?
Kan je mooi Warren Zevon draaien voor de andere patiënten.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst volgende week dinsdagochtend voorlichting met andere cliënten en uroloog en verpleegkundige.
Dan zal dat wel de beste optie zijn. Gevoelsmatig zou ik ook zeggen, er uit met dat ding, ookal zal bestralen ook een goede optie zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:42 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag samen met uroloog besloten tot opereren/verwijderen van tumor, ipv bestralen.
Fijn dat je duidelijkheid hebt Tong. Hopelijk kunnen ze alles weghalen.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:42 schreef tong80 het volgende:
Goezzo!quote:Op maandag 17 juli 2023 17:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kan je mooi Warren Zevon draaien voor de andere patiënten.
Sterkte en vlot herstel
Ik bedoelde dat ik het zelf kan cancelen en alsnog kies voor bestralen. Eerst dinsdag voorlichting over bestralen.quote:
Nee.quote:
Nieuwvormingen (=kanker) is een van de weinige doodsoorzaken die niet is toegenomen sinds Covid ten tonele is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wel eens van covid19 vaccinatie turbokanker gehoord?
Ben dus blij dat dat uitgesloten is voor Tong
Verstandige keuzes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
Goed gesprek gehad met radiologisch arts. Uiteindelijk besloten voor bestralen. Van de twee kwaden denk ik de minst zware of gecompliceerde. Nog zat bijwerkingen. Maar de eventuele optie voor impotentie en incontinentie zag ik niet zitten. Dan maar twee jaar opvliegingen en tieten.
Mooiquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:58 schreef Treinhoer het volgende:
Sterkte Tong!
Ik wil graag een quote delen van iemand die dat gevecht niet heeft gewonnen, maar wel gitzwarte humor had.
Ik kwam langs bij hem, hij begroette mij maar moest nog even een telefoongesprek afmaken, ik ging koffie zetten en rustig een peukie roken. Na zijn telefoongesprek kwamen er 2 appjes binnen.
Toen hij eindelijk tijd had voor mij kwam de thuiszorg voor gereden waarop hij de legendarische woorden sprak:
"Ik kan iedereen die eenzaam is kanker aanraden, want iedereen moet wat van je".
Bij ons beide de tranen over de wangen van het lachen om de kanker maar belachelijk te maken en er zo humoristisch mogelijk mee om te gaan.
Tong, ik heb je heel lang zien posten en ik wil je 1 ding vragen ons allen te beloven: Dat wat de kanker allemaal kapot maakt bij je, laat het nooit je humor zijn. Hoe duister de momenten misschien gaan zijn, zorg dat je altijd je humor hebt om te blijven lachen!
Toch iets meer kut dan de TT impliceert.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
...Dan maar twee jaar opvliegingen en tieten.
Wat lief. Ik kom in een interview boek met Bommelaren. Boven m'n artikel als kop: 'Ik ben te verstrooid voor een urn.'quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:58 schreef Treinhoer het volgende:
Sterkte Tong!
Tong, ik heb je heel lang zien posten en ik wil je 1 ding vragen ons allen te beloven: Dat wat de kanker allemaal kapot maakt bij je, laat het nooit je humor zijn. Hoe duister de momenten misschien gaan zijn, zorg dat je altijd je humor hebt om te blijven lachen!
Dat krijg je met TieTen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toch iets meer kut dan de TT impliceert.
“Fijn” dat je het nu op de agenda kunt zetten zodat je aan de slag kunt, wachten is ook niet prettig.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:17 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk bericht. 15 september operatie in Tilburg (goud injecties en kijken naar eventuele aantasting/uitzaaiingen lymfeklieren). 2 oktober begint bestralen in Den Bosch. Naar gelang aangetroffen "schade" wordt dat één of twee maanden dagelijks op werkdagen. Toch nog werken op m'n ouwe dag.
Ja begeleidster van de Iris-zorg. Al jarenlang iedere week ambulant bij me thuis. Voelt bijna als goede vriendin. Wat dat betreft niks te klagen. Tot morgen. Nu weer moe naar bedje toe.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Fijn” dat je het nu op de agenda kunt zetten zodat je aan de slag kunt, wachten is ook niet prettig.
Heb je iemand die met je meegaat de 15e?
Welterusten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja begeleidster van de Iris-zorg. Al jarenlang iedere week ambulant bij me thuis. Voelt bijna als goede vriendin. Wat dat betreft niks te klagen. Tot morgen. Nu weer moe naar bedje toe.
Dit zijn de juiste motiveringen Tong, moge jij hetzelfde geluk ervaren. Heel veel succes de 15e.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:16 schreef tong80 het volgende:
Kort nadat Ralf Seuntjens maart vorig jaar tekende bij het Japanse FC Imabari werd er bij hem lymfeklierkanker geconstateerd. De spits had lang nodig om fit te worden, maar sinds deze zaterdag is hij weer helemaal voetballer. Hij was de gevierde man als maker van de winnende treffer tegen Giravanz Kitakyushu.
[ afbeelding ]
In juni maakte Seuntjens zijn rentree voor Imabari, maar bij de invalbeurt tegen Tegevejaro Miyazaki werd duidelijk dat hij nog een lange weg had te gaan. Dat was ook niet verwonderlijk. Seuntjens had te maken met een agressieve vorm. „Het is elke dag nog kijken hoe mijn lichaam op de fysieke arbeid reageert. In de beginfase werd ik steeds met ongelooflijke spierpijn wakker, maar ik merk wel dat mijn herstel met kleine stapjes vooruitgaat”, zei hij afgelopen maart in gesprek met De Telegraaf.
Ralf Seuntjens droomt weer na genezing agressieve vorm van kanker: ’Ik heb onwijs veel geluk gehad’
Zaterdag kon The Seun of God dus weer genieten van het spelletje dat hij het liefste speelt. In de 91e minuut maakte hij koppend de beslissende 1-0, waardoor Imabari mee blijft doen in de strijd om promotie naar het tweede niveau in Japan.
https://www.telegraaf.nl/(...)ns-met-winnende-goal
Dan ben je geen knip voor de neus waard. Zacht en netjes uitgedrukt.quote:Op maandag 4 september 2023 13:17 schreef tong80 het volgende:
Toen Amanda C. Riley (38) een blog bijhield over haar strijd tegen lymfeklierkanker, leefden zeven jaar lang duizenden mensen met haar mee. Ze zamelden 100.000 dollar in, als steun voor de vrouw. Alleen was Amanda nooit ziek geweest. Een populaire podcast legt nu uit hoe ze iedereen voor de gek hield. Tot haar kinderen toe.
[ afbeelding ]
„Ik zit in een lotgenotengroep met andere jongvolwassenen met kanker. We moeten brieven schrijven naar onze geliefden, voor als de grote K wint. En een bucket list opstellen.” In 2012 begint Amanda Christine Riley, een blogger uit Californië, haar blog ’Lymphoma Can Suck It’. Ze beschrijft hoe na de geboorte van haar eerste kind de diagnose valt: Hodgkin lymfoom, een agressieve vorm van lymfeklierkanker. Week na week houdt ze er haar strijd tegen de ziekte bij. Om andere twintigers met kanker een hart onder de riem te steken, om steun te vinden bij vrienden, bij familieleden, maar ook bij onbekende sympathisanten. En om te ventileren over die zo onbereikbare bucket list. Dat noorderlicht zien; hoe groot is de kans dat het ooit echt lukt.’
’Scamanda’
Groter dan gedacht. In de podcast ’Scamanda’ legt de Britse Charlie Webster haarfijn uit hoe Amanda jarenlang iedereen bedroog. Een lucratieve vorm van oplichting, want met het verhaal van haar ziekte wist ze meer dan 100.000 dollar aan giften binnen te halen. Webster praat met vrienden en familieleden van Amanda, maar ook met collega’s uit haar tijd als schooldirecteur - een baan die ze ook al bluffend binnenhaalde. Ze blikken nu vol ongeloof terug op de zaak. Dat Amanda zelf zo ver ging in haar beweringen, maar ook dat ze het zelf zo lang hebben geloofd.
Naar de spoed
Het begon dan ook als een heel triest verhaal. Amanda, de betrokken en zeer gelovige jonge moeder met een pasgeboren baby’tje en een stiefdochter van acht. „Ze vertelde het in de auto onderweg naar de kerk”, vertelt die stiefdochter, Jessa, in de podcast. Voor Jessa komt het nieuws binnen als een bom. Haar oudere halfzus had als kind kanker. Ze kent de risico’s van de ziekte, en ze leeft mee met Amanda, die vaak amper uit bed komt omdat ze zo ziek is. Ze is niet de enige die meeleeft. Amanda doet haar verhaal in haar kerk, waar mensen besluiten om geld te doneren, en dus ook op haar blog. Ze heeft geld nodig voor medische behandelingen, soms aan de andere kant van het land. Maar ze krijgt ook reischeques opgestuurd, gratis concerttickets, geschenken.
Zeven jaar lang documenteert ze de strijd. Hoe ze een paar keer op het randje van de dood staat, maar hoe er dan plots weer een mirakel gebeurde. Hoe ze tegen alle verwachtingen in plots zwanger was van een tweede kindje, en hoe die zwangerschap haar „kanker omkeerde.” Maar elke keer dat ze in remissie belandde, was dat maar tijdelijk. De kanker kwam elke keer weer terug, wat Amanda dan documenteerde met foto’s aan een infuus of met een verzameling medicijnen. „Voor zover ik het begrepen heb, ging ze afwisselend naar spoedafdelingen van verschillende ziekenhuizen”, zegt Charlie Webster in interviews. „Ze vertelde er dat ze gedehydrateerd was, of had een ander smoesje. Dan kreeg ze een infuus met vocht en nam ze weer foto’s.” Ze vervalste medische documenten, en labels op medicijnen. Op een gegeven moment heeft ze zichzelf kaalgeschoren, gewoon, om het geloofwaardig te houden.
Gaten
En toch zaten er nogal wat gaten in haar verhaal. Zo beschrijft ze hoe er ’s ochtends vloeistof uit haar schedel gedraineerd moest worden. ’s Middags ging ze met een pleister op de wond achter haar oor weer gewoon zwemmen met vrienden. Toen ze in New York een experimentele medische behandeling moest ondergaan, ging ze een paar uur later stralend naar een Broadway-musical. Ze vertelt ook over hoe ze de chemo soms thuis bij zichzelf kon toedienen. Genoeg alarmbellen voor iemand om in 2019 een anonieme tip te sturen naar journaliste Nancy Moscatiello. Wanneer zij de blog begint te lezen, valt haar de ene na de andere inconsistentie op. Haar zus is gestorven aan kanker, dus Nancy weet waar ze het over heeft.
Moscatiello schakelt een financieel detective in, die op zijn beurt de Amerikaanse belastingdienst tipt. Riley probeert zelf nog Moscatiello aan te klagen, voor laster. Maar uiteindelijk wordt ze zelf veroordeeld voor fraude. „Oplichting om donaties te krijgen om te betalen voor een kankerbehandeling die ze nooit nodig had of gekregen heeft”, aldus het gerecht.
Tot op het allerlaatste moment geloofden vrienden dat de aantijgingen vals waren. Maar in de rechtbank heeft Amanda C. Riley uiteindelijk schuld bekend. In 2022 werd ze veroordeeld tot 60 maanden gevangenisstraf. Ze moet ook 105.513 dollar terugbetalen.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-dat-ze-kanker-had![]()
2,50quote:Op maandag 4 september 2023 14:35 schreef poenhunter het volgende:
Laten we tong trakteren op een paar dagen Big Apple. Of misschien Pattaya, maar net waar hij zin in heeft.
Ik doe een gulle (voor Hollandse begrippen) bijdrage van 5 euro.
Qua lopen een leuker woordspeling, verder heb ik vliegangst. Toch bedankt.quote:Op maandag 4 september 2023 14:35 schreef poenhunter het volgende:
Laten we tong trakteren op een paar dagen Big Apple. Of misschien Pattaya, maar net waar hij zin in heeft.
Ik doe een gulle (voor Hollandse begrippen) bijdrage van 5 euro.
Of loopt er al iets. Een Thai massage om de hoek is misschien realistischer, ook zeer prettig.
Heel veel sterkte en succes Tong. En vooral niet over je grenzen gaan, als je lichaam het aangeeft je rust pakken. Ik duim op een goede afloop en dat het traject dat je ingaat meevalt in zoverre dat mogelijk isquote:Op dinsdag 5 september 2023 08:53 schreef tong80 het volgende:
Erg moe. Veel in bed. Probeer wel elke dag stukje te wandelen. Donderdag eerste afspraak met amesthioloog in Den Bosch. Over twee weken operatie. 2 oktober eerste bestraling. Dan zijn we 4 maanden verder na eerste diagnose.
Succes!!quote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgen om 7:45 uur taxi. Om 8:45 afspraak in Jeroen Bosch bij anesthesiologie. Eerste stap naar operatie 21 september en bestralen 2 oktober. Keep the halve zool alive.
Heel veel sterkte tongebaas, als iemand het kan ben jij het wel. Niemand anders stond zo zelfverzekerd naast Viola Holt.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgen om 7:45 uur taxi. Om 8:45 afspraak in Jeroen Bosch bij anesthesiologie. Eerste stap naar operatie 21 september en bestralen 2 oktober. Keep the halve zool alive.
Heel veel succes!quote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef tong80 het volgende:
Heel veel succes en sterkte gewenstquote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef tong80 het volgende:
Zet em op ouwequote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef tong80 het volgende:
Veel beterschap ouwequote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef tong80 het volgende:
Hopelijk is het allemaal goed gegaan vanmorgen?quote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef tong80 het volgende:
Is goed gegaan.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk is het allemaal goed gegaan vanmorgen?
Sterkte iig![]()
Eerst FF pissen brother.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Neuk die kanker zijn moeder én zijn zusje.
En de bestraling stopt ook in het weekend.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Hyperdude het volgende:
Nooit de vrimibo van je arts storen.
Ik zou deVito doen, nog wat avontuur onderweg, komt niet boven stuur uit. Maar zonder gein, hoezo kleine bijdrage extra nachtje? Geldt het 'aantal nachtjes voor wat nodig is' om het zo te zeggen, niet? Het is wel kanker, geen gescheurde teennagel. Ik gun je 3 weken als je die nodig hebt, vergoed en al. Zet hem op, blijf positief!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:06 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Danny deVito, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.
Herman.
Sterkte man! Kunnen ze je wel helemaal genezen als alles mee zit of welke prognose hebben ze gegeven.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:06 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Danny deVito, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.
Herman.
Jeetje dat is niet niksquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:06 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |