Dat sowieso.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, als ze ze nou gewoon op Moskou gooien, dan scheelt dat een hoop ellende.
Rutte heeft wel echt een hekel aan Poetin zegquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:58 schreef Gehrman het volgende:
Volgens vriend van dit topic Guido gaat Nederland samen met Denemarken die Israëlische tanks kopen.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat het vooral te maken heeft met MH17 en niet zozeer het morele aspect.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Rutte heeft wel echt een hekel aan Poetin zeg
Ja, ik denk dat hij dat MH17 gebeuren naast professioneel ook wel een stuk persoonlijker opgevat heeft. Heeft die man toch blijkbaar gevoelens, valt weer mee. Ik ben het er wel mee eens hoor, wat mij betreft hadden we hetzelfde gedaan als wat de Israëli’s met Eichmann hadden gedaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Yup, ik vermoed veelal typische slachtoffers van de Russische propaganda-kanalen. Zullen er weinig tussenzitten die er daadwerkelijk zelf financieel of politiek garen bij spinnen door die onzin te propageren, gok ik zo.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:23 schreef Monolith het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder, die Russische propagandapoppetjes hier.
En, als ik zo vrij mag zijn, behalve slachtoffers, ook kortzichtige en ronduit onverstandige mensen. Jammer dat deze groep ook die dommigheid van de kwaadaardige Russische propaganda weer verder rondpompt op forums en comments online.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, ik vermoed veelal typische slachtoffers van de Russische propaganda-kanalen. Zullen er weinig tussenzitten die er daadwerkelijk zelf financieel of politiek garen bij spinnen door die onzin te propageren, gok ik zo.
Er wordt ook nog steeds op een boek gewacht dat vorige maand al uitgeleverd zou worden...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:58 schreef Gehrman het volgende:
Volgens vriend van dit topic Guido gaat Nederland samen met Denemarken die Israëlische tanks kopen.
Het meest trieste is nog wel dat goedwillende Nederlanders geld doneren en denken dat het geld ten goede komt aan de Afghanen... Guido de Bunkerman steekt dat gewoon in zijn eigen zak.quote:on 3/26/23
Publicatie-/leveringsschema:
1e week mei - Druk speciale editie
22 mei - Uitlevering special editie
1e week aug - Start druk reguliere editie
28 aug - Reguliere editie via Centraal Boekhuis
8 sept - Boekpresentatie & uitreiking 1e exemplaar
11 sept - Start verkoop boekwinkels
Donateurs ontvangen maandag 27 maart een mail aangaande leveringsadres en eventueel gewenste persoonlijke tekst op het voorblad.
Ow, dat kreeg die mee hoor. Buitenlandse journalisten die in de buurt waren hebben bevestigd dat de luchtalarmen afgingen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:39 schreef Aether het volgende:
Goh, wat vreemd dat je niet iedere explosie meekrijgt in een stad met 3× zoveel inwoners als Amsterdam op een vier keer groter oppervlak.
Is guido jouw standaard?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is iig accurater dan een figuur als Guido Blaauw die een week geleden al zat te verkondigen dat ze al in Tokmak zouden zitten...![]()
[ afbeelding ]
Dan snap ik de nood om Julian met hem te vergelijken niet zo.quote:
Ja van die types die in Poetin een dappere verdediger van de masculiene mannelijkheid zien enzo.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, ik vermoed veelal typische slachtoffers van de Russische propaganda-kanalen. Zullen er weinig tussenzitten die er daadwerkelijk zelf financieel of politiek garen bij spinnen door die onzin te propageren, gok ik zo.
Allemaal wappie gelul dude.quote:
Omdat je als mannelijke wap niet mans genoeg bent om je mannetje te staan in het leven vestig je maar al je hoop op een Russische dwerg op hakkenschoenen. Ofzo...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja van die types die in Poetin een dappere verdediger van de masculiene mannelijkheid zien enzo.
Vreemd om je conclusies te trekken door te doen alsof Oekraine of Rusland hetzelfde is als Nederland.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is wel erg duur voor slechts 4 drones. Als deze oorlogs ons iets leert is dat je op het gebied van drones beter voor massa kunt gaan. Voor hetzelfde geld heb je 27500 shahed drones.
Ok.. wat voor verhaal zit hier achter?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef ipa84 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar heb ik er 1tje gemist?
Buitenlandse journalisten die gekozen zijn om daar te rapporteren, als je dit soort dingen zou rapporteren zoals de afrikanen zeggen ben je persona non grata. Dan ben je een pro-Rus. Wordt je direct uit Oekraine gezet en je "journalistiek" carriere is overquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat kreeg die mee hoor. Buitenlandse journalisten die in de buurt waren hebben bevestigd dat de luchtalarmen afgingen.
Allemaal dankzij Trump. Trump wilde tenslotte dat landen in Europa meer aan defensie zouden uitgeven. Ik vraag me ook af of de oorlog -zijn vriendje Poetin startte die tenslotte- zijn plan was om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:26 schreef zalkc het volgende:
We zijn lekker aan het inkopen de laatste tijd.
Now it's personal!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Orangemanbad still badquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Trump. Trump wilde tenslotte dat landen in Europa meer aan defensie zouden uitgeven. Ik vraag me ook af of de oorlog -zijn vriendje Poetin startte die tenslotte- zijn plan was om dat voor elkaar te krijgen.
Ik zal dat eens in BNW vragen, daar weten ze dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |