Extreem rechts valt door de mand.quote:
Iedereen in die regio is zich tot de tanden toe aan het bewapenen. Goh....hoe zou dat toch komen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Estonia geeft dekomende 10 jaar 15 miljard uit aan wapens. Misschien zijn de Merkava’s voor hun aangezien ze ook veel andere Israelische wapens zoals Harpy en Spike hebben gekocht
https://www.reddit.com/r/(...)ar_russias_nextdoor/
Even snel gegoogled, maar volgens mij is het al een vrij oude uitspraak. Dit artikel is van maart dit jaar:quote:
Nou weet ik niet wat de publieke opinie in Frankrijk is rond deze oorlog, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze zich populair maakt met Poetin's anus te likken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Even snel gegoogled, maar volgens mij is het al een vrij oude uitspraak. Dit artikel is van maart dit jaar:
https://www.euractiv.com/(...)s-crimea-is-russian/
Volgens mij heeft Tass alleen vandaag het artikel gerecycled (het artikel lijkt verdacht veel op dat van een paar maanden terug) om de publieke opinie te benvloeden.
https://tass.com/world/1622429
Als je uit die richting financiele steun krijgt (meen ik gelezen te hebben) zal je af en toe wel moetenquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou weet ik niet wat de publieke opinie in Frankrijk is rond deze oorlog, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze zich populair maakt met Poetin's anus te likken.
Poetin steunt zo'n beetje alles wat rechts is in Europa lijkt het wel, Baudet zit ook al in zijn kont.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je uit die richting financiele steun krijgt (meen ik gelezen te hebben) zal je af en toe wel moeten
Ja ze verkopen hun ziel aan de duivel omdat ze centjes nodig hebben/zelf rijk willen worden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Poetin steunt zo'n beetje alles wat rechts is in Europa lijkt het wel, Baudet zit ook al in zijn kont.
In 2017 al.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Even snel gegoogled, maar volgens mij is het al een vrij oude uitspraak. Dit artikel is van maart dit jaar:
https://www.euractiv.com/(...)s-crimea-is-russian/
Volgens mij heeft Tass alleen vandaag het artikel gerecycled (het artikel lijkt verdacht veel op dat van een paar maanden terug) om de publieke opinie te benvloeden.
https://tass.com/world/1622429
Ik zie die gasten al patches ruilen alsof het Pokemon kaarten zijn. Na het omleggen van een ruski: "Ah shit man, die heb ik allemaal al"quote:
CNNquote:Two residents evacuated from a Russian village that borders Ukraine in the Belgorod region have alleged to authorities that Russian soldiers looted their homes.
In public comments to regional Gov. Vyacheslav Gladkov, the two residents said that the Russian military sent to guard their village of Novaya Tavolzhanka had instead robbed their houses.
Several thousand people were evacuated from the area when Russian volunteers opposed to the rule of President Vladimir Putin launched cross-border raids late in May.
One of the residents, Natalya Chemerchenko, told the governor in a post Thursday on the VK social media site: "Military personnel of the Russian Federation break into many houses (although the state of emergency has not been introduced and they do not have the right to enter private homes)."
"They live in our homes, lead an ugly lifestyle, alcohol and other things remain in the form of garbage and dirt, toilets and houses are polluted, personal belongings and property are stolen," she wrote.
"We do not want our houses, which have already suffered from the actions of the Armed Forces of Ukraine, to be now still a haven for the outrages of our defenders!" she added.
Vladimir Zhdanov, the head of the administration of the Shebekino district, told Chemerchenko in a reply that her "appeal has been forwarded to the Security Council."
Another comment, which was written Wednesday, claimed that Russian soldiers were living in a home that a family had fled.
“Two houses were broken into, one door was broken with a crowbar, windows were broken," according to a comment from local resident Danil Bilych.
"All things were turned over, they were looking for small precious things, some of them were stolen, there were acts of vandalism in one of the houses, TVs were broken, furniture was ripped up. Soldiers obviously live in the house," he added.
Alle instructeurs voor die 65 verschillende trainers eerst bi elkaar zetten heeft meer nut want...?quote:
CNNquote:A Ukrainian military commander has detailed how he says his brigade shot down one of Russia’s most modern ballistic missiles using a US Patriot air defense system.
Ukraine says its defenses successfully intercepted six of the Russian Kinzhal missiles on May 16.
Commander Serhii Yaremenko and his 96th Anti-Aircraft Missile Brigade of the Air Command Center were at the heart of the defense, though they didn't realize until later they had defeated one of Russia's toughest weapons, he said in an interview Thursday.
“Frankly speaking, I realized that we had shot down the Kinzhal only after expert analysts examined the wreckage," Yaremenko told Army Inform, a Ukrainian defense ministry website.
When Russia launched its assault, "Sixteen ballistic targets flew from different directions, most of them aimed at the Patriot system,” the commander said, referring to the powerful US-provided missile defense system.
“They did not panic for a second, acted in a coordinated and organized manner, shared targets across sectors, and ensured their destruction at a minimum range, high enough to reduce the likelihood of damage to infrastructure."
Yaremenko said the Ukrainian fighters were emotional when all the targets had finally been destroyed and the airspace declared clear. Later they learned there were six Kinzhals among the assault.
The grueling defense proves the Patriot system's value to Ukraine, holding its own even against weapons Moscow has positioned as impossible to combat, Yaremenko said.
Bloemen, ham en een vis als vergoeding voor het sneuvelen van een familielid. En dan een filmpje moeten maken als bedankjequote:
quote:
Ik weet niet hoe die dingen werken maar waarom zou je ze langzamer laten vliegen dan dat ze kunnen met de kans dat ze onderschept worden?quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort momenteel vrij weinig over dat die Khinzals de lucht uit worden geschoten. Was het niet gewoon een lucky shot? En ze hoeven niet altijd hypersonisch te vliegen natuurlijk. Kan ook gewoon conventionele snelheid zijn.
Daar heb je vorige maand ook naar gevraagdquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort momenteel vrij weinig over dat die Khinzals de lucht uit worden geschoten. Was het niet gewoon een lucky shot? En ze hoeven niet altijd hypersonisch te vliegen natuurlijk. Kan ook gewoon conventionele snelheid zijn.
Die dingen vliegen alleen in de boostfase hypersonisch, zie ook de reactie van AchJa:quote:Op maandag 22 mei 2023 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar is de data dat die dingen ook werkelijk hypersonisch vlogen toen ze uit de lucht werden geschoten door patriots?
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:32 schreef AchJa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ze in de laatste fase van de vlucht een stuk langzamer gaan omdat ze alleen bij de boostfase hypersonisch gaan.
[..]
https://theconversation.c(...)neer-explains-180836
Een paar biertjes en borrelplankje is beter dan een blok ijsquote:
ik denk dat het realiteit is, voor heel veel Russische vrouwen,. ze heeft bloemen gehad en ze is weer vrijgezelquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit echt is. Doet moet wel satire zijn, toch?
Hoezo? Die mensen hebben het toch voor elkaar. Kijk die rijkdom. Flatscreen TV, 4 biertjes, worst en een makreel en een bosje bloemen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit echt is. Doet moet wel satire zijn, toch?
Zo is gewoon die cultuur.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bloemen, ham en een vis als vergoeding voor het sneuvelen van een familielid. En dan een filmpje moeten maken als bedankje
Waarom hoor je er nu niks meer over dan? Was het niet gewoon een lucky shot?quote:
Ik hoor er ook niks meer van dat ze afgeschoten worden. Misschien is Rusland wel door hun voorraad heen. En kunnen ze geen nieuwe meer maken omdat ze de benodigde technology niet kunnen importeren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom hoor je er nu niks meer over dan? Was het niet gewoon een lucky shot?
Volgens mij heeft Oekraine er vier onderschept bij het proberen de Patriots uit te schakelen. Zou kunnen dat Rusland ze nadien niet meer ingezet heeft? Ze zijn nogal schaars/duur ook dacht ik..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom hoor je er nu niks meer over dan? Was het niet gewoon een lucky shot?
En wij in het Westen eten hamster a.s. Kerstquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen hebben het toch voor elkaar. Kijk die rijkdom. Flatscreen TV, 4 biertjes, worst en een makreel en een bosje bloemen.
Ja heel veel vreten en alles koud , koude kip , koude vis , koude slade , veel te veel vretenquote:
Aan je bijdragen hier op FOK! te zien ben je zelf ook niet vies van een drankje toch, ouwe struikrover?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 03:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja heel veel vreten en alles koud , koude kip , koude vis , koude slade , veel te veel vreten
en wodka , flessen op tafel
ik was er gauw klaar mee , als je geen russisch spreekt dan is t lol er snel af, met al die dronken russen
ik drink niets ,ouwe crimineelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 04:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Aan je bijdragen hier op FOK! te zien ben je zelf ook niet vies van een drankje toch, ouwe struikrover?
Gebrekkig taalgebruik moet je niet altijd relateren aan alcohol.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 04:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Aan je bijdragen hier op FOK! te zien ben je zelf ook niet vies van een drankje toch, ouwe struikrover?
Tja, oude wijn in nieuwe zakken. Overigens zit het FN er wel wat mee in z'n maag, de partij had geist dat er een parlementair onderzoek zou komen naar banden met Rusland omdat ze er voortdurend over bekritiseerd werden, de conclusie daarvan is niet helemaal naar wens:quote:
quote:Dogged by accusations of proximity to the Kremlin, Marine Le Pen’s far-right National Rally party had hoped to clear its name by setting up a parliamentary inquiry to investigate foreign interference in French politics. But a draft report on the committee’s findings, which was leaked to the press this week, shows the move backfired spectacularly, finding instead that Le Pen’s policy stances sometimes echo the “official language of Putin’s regime”.
Nee, wel de Turkse harten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft Putin Ukraine al verovert?
Bron?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:30 schreef theguyver het volgende:
📌The most Russophobic newspaper in the Netherlands NRC devoted a whole spread to an attempt to analyze the Ukrainian counteroffensive. And of course, by serving the Ukrainian regime this newspaper is trying to convince the readers that the offensive itself has not even begun yet, now there is only a defenses probing
Zijn ze dat niet allemaal.
Telegram All important military and social events in Ukrainequote:
Die arme Russen, waarom pesten we ze zo?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:30 schreef theguyver het volgende:
📌The most Russophobic newspaper in the Netherlands NRC devoted a whole spread to an attempt to analyze the Ukrainian counteroffensive. And of course, by serving the Ukrainian regime this newspaper is trying to convince the readers that the offensive itself has not even begun yet, now there is only a defenses probing
Zijn ze dat niet allemaal.
Heeft dat woord nog enige waarde?quote:
Tuurlijk.quote:
NRC is een van de meest neutrale spelers in nederland, en bericht relatief erg weinig over oekraine.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als een Telegram kanaal dat woord gebruikt, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt
Precies, het gaat echt helemaal nergens over om NRC als russophobe krant weg te zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
NRC is een van de meest neutrale spelers in nederland, en bericht relatief erg weinig over oekraine.
Sowieso is een Russofoob zijn niets anders dan normaal en fatsoenlijk. Iemand in 1944 verwijten dat ie van de nazi's walgte zou ook nergens op slaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Precies, het gaat echt helemaal nergens over om NRC als russophobe krant weg te zetten.
Dat gebeurde indertijd in de DDR ook; in geval van een burenruzie gaf je je buren gewoon bij de Stasi aan omdat je had gemerkt dat ze naar west-Duitse televisiezenders keken ofzo.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:09 schreef Hathor het volgende:
Zag een stukje in de Washington Post dat sinds de start van de oorlog in Oekraine al bijna 20.000 Russen zijn gearresteerd vanwege aangiftes door buren, collega's, klasgenoten, etc....Russen lopen massaal te snitchen.
Aangenomen dat ze zelf niet zo dom zijn om te denken dat dit wat uithaalt, wat zou de echte reden voor dit zijn? Ervoor zorgen dat graan geleverd blijft worden?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:37 schreef Aether het volgende:
Afrikaanse vredesmissie naar Oekrane en Rusland
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70056512
Vandaag beginnen Afrikaanse leiders aan wat zij zelf een vredesmissie noemen naar Oekrane en Rusland. De Zuid-Afrikaanse president Ramaphosa voert de delegatie van zes landen aan. De voorstellen om een eind aan de oorlog te maken zouden onder meer gaan over een terugtrekking van Russische troepen en het opheffen van sancties tegen Rusland. Ramaphosa heeft warme banden met Rusland, reden waarom Oekrane sceptisch is over het initiatief.
Of omdat je dan een plaats opschoof op de Trabbi- wachtlijst.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat gebeurde indertijd in de DDR ook; in geval van een burenruzie gaf je je buren gewoon bij de Stasi aan omdat je had gemerkt dat ze naar west-Duitse televisiezenders keken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |