quote:
Ik weet niet hoe die dingen werken maar waarom zou je ze langzamer laten vliegen dan dat ze kunnen met de kans dat ze onderschept worden?quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort momenteel vrij weinig over dat die Khinzals de lucht uit worden geschoten. Was het niet gewoon een lucky shot? En ze hoeven niet altijd hypersonisch te vliegen natuurlijk. Kan ook gewoon conventionele snelheid zijn.
Daar heb je vorige maand ook naar gevraagdquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort momenteel vrij weinig over dat die Khinzals de lucht uit worden geschoten. Was het niet gewoon een lucky shot? En ze hoeven niet altijd hypersonisch te vliegen natuurlijk. Kan ook gewoon conventionele snelheid zijn.
Die dingen vliegen alleen in de boostfase hypersonisch, zie ook de reactie van AchJa:quote:Op maandag 22 mei 2023 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar is de data dat die dingen ook werkelijk hypersonisch vlogen toen ze uit de lucht werden geschoten door patriots?
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:32 schreef AchJa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ze in de laatste fase van de vlucht een stuk langzamer gaan omdat ze alleen bij de boostfase hypersonisch gaan.
[..]
https://theconversation.c(...)neer-explains-180836
Een paar biertjes en borrelplankje is beter dan een blok ijsquote:
ik denk dat het realiteit is, voor heel veel Russische vrouwen,. ze heeft bloemen gehad en ze is weer vrijgezelquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit echt is. Doet moet wel satire zijn, toch?
Hoezo? Die mensen hebben het toch voor elkaar. Kijk die rijkdom. Flatscreen TV, 4 biertjes, worst en een makreel en een bosje bloemen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit echt is. Doet moet wel satire zijn, toch?
Zo is gewoon die cultuur.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bloemen, ham en een vis als vergoeding voor het sneuvelen van een familielid. En dan een filmpje moeten maken als bedankje
Waarom hoor je er nu niks meer over dan? Was het niet gewoon een lucky shot?quote:
Ik hoor er ook niks meer van dat ze afgeschoten worden. Misschien is Rusland wel door hun voorraad heen. En kunnen ze geen nieuwe meer maken omdat ze de benodigde technology niet kunnen importeren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom hoor je er nu niks meer over dan? Was het niet gewoon een lucky shot?
Volgens mij heeft Oekraine er vier onderschept bij het proberen de Patriots uit te schakelen. Zou kunnen dat Rusland ze nadien niet meer ingezet heeft? Ze zijn nogal schaars/duur ook dacht ik..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom hoor je er nu niks meer over dan? Was het niet gewoon een lucky shot?
En wij in het Westen eten hamster a.s. Kerstquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo? Die mensen hebben het toch voor elkaar. Kijk die rijkdom. Flatscreen TV, 4 biertjes, worst en een makreel en een bosje bloemen.
Ja heel veel vreten en alles koud , koude kip , koude vis , koude slade , veel te veel vretenquote:
Aan je bijdragen hier op FOK! te zien ben je zelf ook niet vies van een drankje toch, ouwe struikrover?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 03:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja heel veel vreten en alles koud , koude kip , koude vis , koude slade , veel te veel vreten
en wodka , flessen op tafel
ik was er gauw klaar mee , als je geen russisch spreekt dan is t lol er snel af, met al die dronken russen
ik drink niets ,ouwe crimineelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 04:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Aan je bijdragen hier op FOK! te zien ben je zelf ook niet vies van een drankje toch, ouwe struikrover?
Gebrekkig taalgebruik moet je niet altijd relateren aan alcohol.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 04:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Aan je bijdragen hier op FOK! te zien ben je zelf ook niet vies van een drankje toch, ouwe struikrover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |