SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Wat staat hier want kan het niet zien?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:13 schreef Slayage het volgende:
Double tap https://twitter.com/GirkinGirkin/status/1668797483072323584?s=20
Dit zijn gewoon Russische praktijken. Net zolang drek blijven spuien tot het genormaliseerd is. "We hebben het vaker gelezen dus het zal wel waar zijn." Het is dus belangrijk weerwoord te blijven geven.quote:
Nah dit een user die eerder elders aan het trollen was.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Russische praktijken. Net zolang drek blijven spuien tot het genormaliseerd is. "We hebben het vaker gelezen dus het zal wel waar zijn." Het is dus belangrijk weerwoord te blijven geven.
The defeat, presumably, of two Russian Msta-S self-propelled guns with a GMLRS (geen idee of dat daar staat, maar dit is van een andere bron)quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat staat hier want kan het niet zien?
Wat hij uitbraakt is pure Russische propaganda.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Nah dit een user die eerder elders aan het trollen was.
En aangezien hij in Europa woont mag dat gewoon.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat hij uitbraakt is pure Russische propaganda.
Hij post overal tegen de algemene opinie in voor aandacht. Net als met die mondkapjesact in COR.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel evenhoevigen slapen nu rustiger.quote:
Maar wordt het getrol dan ook verwijderd? En mogen we elke keer als die 'drek' weer naar boven komt een melding maken? Want anders werk je alleen maar mee omdie leugens in stand te houden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben, de mods doen hun bestquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar wordt het getrol dan ook verwijderd? En mogen we elke keer als die 'drek' weer naar boven komt een melding maken? Want anders werk je alleen maar mee omdie leugens in stand te houden?
Dat weet ik, waar ik meer op doel. Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc. Vaak wanneer er dieper op de opmerking in wordt gegaan, blijkt vaak dat het gewoon trollen zijn en aantal vaste spelers zijn goed te herkennen. maar die gene waar het nu over gaat, is geen vast poster hier en begint weer het kremlin draaiboekje van vooraf aan te draaien. 2014 oekraine valt russische burgers aan etc (al dit is gelogen). Ja kranten hebben over genomen: rusland zegt dat:.....quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben, de mods doen hun best
Als de trollen te ver gaan, doen ze daar op den duur wel wat aan, hebben we in deze reeks al vaak genoeg gezien.
Moet zeggen dat het de laatste weken prima gaat. De echt rotte appels hebben een ban of hebben zelf besloten om hier maar niet meer te posten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat weet ik, waar ik meer op doel. Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc. Vaak wanneer er dieper op de opmerking in wordt gegaan, blijkt vaak dat het gewoon trollen zijn en aantal vaste spelers zijn goed te herkennen. maar die gene waar het nu over gaat, is geen vast poster hier en begint weer het kremlin draaiboekje van vooraf aan te draaien. 2014 oekraine valt russische burgers aan etc (al dit is gelogen). Ja kranten hebben over genomen: rusland zegt dat:.....
maar wie het zegt vergeet men vaak, als je vaak genoeg herhaalt wordt het een soort van gegeven.
Of je hebt zoals bij tweakers heel duidelijk beleid rondom strohalmen en russische methode van trollen. dit wordt direct verwijderd. en heb je afgebakende topics rondom oekraine (slagvelden, rusland intern, rusland relatie tot het westen etc), door die manier van modereren heb je informatieve topics maar weinig ruimte voor ja maar het westen (tenzij er valide nieuwe argumenten zijn). Echter is dit topic een vergaar bak van onderwerpen, oekraine, oorlog oekraine, rusland internn relatie rusland met het westen. relatie zwarte zee landen en rusland etc, invloed buitenlandse verkiezingen etc.
Het is heel moeilijk om dit te modereren en misschien zelfs onwenselijk. Maar dan moet er ook juist op de trol gereageerd kunnen worden.
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef Korenfok het volgende:
Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc.
Maersheimer weet ik niet, maar Chomsky beschouw ik als een nuttige idioot voor het Kremlim in dit conflict.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?
waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?
Ik stel gewoon een vraag. De voorbeelden die je noemt zijn zaken die deze heren ook meermaals hebben geuit. En niet alleen deze heren.quote:
Zoals ik al schreef net:quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. De voorbeelden die je noemt zijn zaken die deze heren ook meermaals hebben geuit. En niet alleen deze heren.
Als dit al als getrol wordt gezien, dan is er hier dus een echokamer. Geen open discussie. Nou zou mij dat niet verbazen op basis van wat ik tot nog toe heb gelezen hier, maar het was derhalve simpelweg een vraag.
Het lijkt toch een beetje hierop.quote:Of reageer ik nu op een trol actie, om het complete punt van mijn betoog onderuit te halen, door op een stukje te gaan zitten, wat er niet eens staat?
Zijn betoog is wel wat breder dan wat jij nu schrijft. Mearsheimer is zeer kritisch over het beleid richting Rusland geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waar zeg ik dat?
plus mearsheimer is wel pro wapenleveringen etc. zijn betoog ging er juist om dat het westen Rusland veel te vrij heeft gelaten en te lang heeft genegeerd.
Hij betoogt een hand in eigen boezem situatie. niet zo zeer rusland heeft gelijk.
Of reageer ik nu op een trol actie, om het complete punt van mijn betoog onderuit te halen, door op een stukje te gaan zitten, wat er niet eens staat?
Daarmee bevestig je mijn punt. Ik ben immers verre van een trol. Maar als jij in mij al een trol herkent, dan heb je veel en veel te lang in echokamers doorgebracht.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef net:
[..]
Het lijkt toch een beetje hierop.
Een verhaal begint met de volgende zin:quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je mijn punt. Ik ben immers verre van een trol. Maar als jij in mij al een trol herkent, dan heb je veel en veel te lang in echokamers doorgebracht.
Vertel dat je eigenlijk vind dat oekraine gewoon maar de handdoek in de ring moet gooien, zonder te zeggen dat je vind dat oekraine maar de handdoek in de ring moet gooien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:41 schreef VEM2012 het volgende:
er mag best ook aandacht zijn voor het feit dat er ook vanuit de VS keuzes zijn gemaakt die at best zeer ongelukkig zijn geweest.
Hier hebben ze het over gewond...quote:
Er zijn vorig jaar onderhandelingen geweest. En hoe je esclatie gaat voorkomen is simpel, je geeft Rusland wat het eist.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn betoog is wel wat breder dan wat jij nu schrijft. Mearsheimer is zeer kritisch over het beleid richting Rusland geweest.
Dat Rusland geen gelijk heeft en nooit had mogen aanvallen staat natuurlijk als een paal boven water. Maar ik heb zowel Mearsheimer als Chomsky nooit iets anders zien beweren.
En vredesonderhandelingen lijken mij hoe dan ook zeer welkom. Niet realistisch op dit moment. Er zijn echter best momenten in het verleden geweest dat de escalatie tot oorlog mogelijk voorkomen had kunnen worden en er mag best ook aandacht zijn voor het feit dat er ook vanuit de VS keuzes zijn gemaakt die at best zeer ongelukkig zijn geweest.
Hopelijk overlijdt dat stuk ongedierte alsnog.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hier hebben ze het over gewond...
[ twitter ]
Wel pijnlijk aub.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk overlijdt dat stuk ongedierte alsnog.
Waarheid ligt vaak in het midden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hier hebben ze het over gewond...
[ twitter ]
Wanneer dan precies? Rusland is notoir onbetrouwbaar gebleken. Gezien hun geschuif met de doelpalen omtrent hun onvrede aangaande de ontwikkelingen in Oekrane zie ik nergens een punt waar Rusland zou hebben besloten niet een oorlog te starten...quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn betoog is wel wat breder dan wat jij nu schrijft. Mearsheimer is zeer kritisch over het beleid richting Rusland geweest.
Dat Rusland geen gelijk heeft en nooit had mogen aanvallen staat natuurlijk als een paal boven water. Maar ik heb zowel Mearsheimer als Chomsky nooit iets anders zien beweren.
En vredesonderhandelingen lijken mij hoe dan ook zeer welkom. Niet realistisch op dit moment. Er zijn echter best momenten in het verleden geweest dat de escalatie tot oorlog mogelijk voorkomen had kunnen worden
Ik zie niet in waarom de VS hierin enige verantwoordelijkheid draagt?quote:en er mag best ook aandacht zijn voor het feit dat er ook vanuit de VS keuzes zijn gemaakt die at best zeer ongelukkig zijn geweest.
dan kun je wel andere keuzen maken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer dan precies? Rusland is notoir onbetrouwbaar gebleken. Gezien hun geschuif met de doelpalen omtrent hun onvrede aangaande de ontwikkelingen in Oekrane zie ik nergens een punt waar Rusland zou hebben besloten niet een oorlog te starten...
[..]
Ik zie niet in waarom de VS hierin enige verantwoordelijkheid draagt?
Nou ben je zelf aan het trollen. Goed hoor!quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Een verhaal begint met de volgende zin:
er was eens...
opmerking:
vaak beginnen sprookjes vertellers met de zin; er was eens.
VEM2012: dus jij zegt dat schrijver x en y dus sprookjes vertellers zijn, want die hebben die zin ook wel eens gebruikt. jij zit echt in een echo kamer.....
Nee, dit gaat vooral over de tijd voordat er sprake was van oorlog.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vertel dat je eigenlijk vind dat oekraine gewoon maar de handdoek in de ring moet gooien, zonder te zeggen dat je vind dat oekraine maar de handdoek in de ring moet gooien.
Dat laatste was Rusland natuurlijk nooit akkoord mee gegaan, en in dat geval zou ik ze geen ongelijk kunnen geven tbh.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dan kun je wel andere keuzen maken.
Bijvoorbeeld; ze hadden nooit die atoomwapens aan rusland moeten overdragen, maar deze moeten vernietigen en of verdelen over de landen die nu bij de eu en navo horen en een paar in rusland laten.
Niet per s. Afhankelijk van wat er gevraagd werd. Dat Rusland vroeg voor de oorlog om duidelijk te maken dat Oekrane niet bij de Navo zou komen was niet zo heel lastig om toe te zeggen. Enerzijds omdat het helemaal niet logisch was dat ze op enige voorzienbare periode toe zouden treden. Anderzijds omdat je daar altijd weer op terug kan komen als daar aanleiding voor is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn vorig jaar onderhandelingen geweest. En hoe je esclatie gaat voorkomen is simpel, je geeft Rusland wat het eist.
Yup, en dat is in dat - dictatoriale - eenrichtingsdenken ook volledig acceptabel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn vorig jaar onderhandelingen geweest. En hoe je esclatie gaat voorkomen is simpel, je geeft Rusland wat het eist.
Dan heb je niets van de voorgeschiedenis meegekregen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer dan precies? Rusland is notoir onbetrouwbaar gebleken. Gezien hun geschuif met de doelpalen omtrent hun onvrede aangaande de ontwikkelingen in Oekrane zie ik nergens een punt waar Rusland zou hebben besloten niet een oorlog te starten...
[..]
Ik zie niet in waarom de VS hierin enige verantwoordelijkheid draagt?
Meer landen met atoomwapens in beheer is nu eenmaal terecht iets wat de VS zoveel mogelijk wil voorkomen. Ook al is het hypocriet (want waarom de VS wel en anderen niet), de gevaren daarvan zijn te groot.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dan kun je wel andere keuzen maken.
Bijvoorbeeld; ze hadden nooit die atoomwapens aan rusland moeten overdragen, maar deze moeten vernietigen en of verdelen over de landen die nu bij de eu en navo horen en een paar in rusland laten.
Het gezeik begon vrijwel direct na de val van de ussr en het vuurtje is steeds verder opgestookt. Weten we het gedoe om niet betaald gas nog?quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet per s. Afhankelijk van wat er gevraagd werd. Dat Rusland vroeg voor de oorlog om duidelijk te maken dat Oekrane niet bij de Navo zou komen was niet zo heel lastig om toe te zeggen. Enerzijds omdat het helemaal niet logisch was dat ze op enige voorzienbare periode toe zouden treden. Anderzijds omdat je daar altijd weer op terug kan komen als daar aanleiding voor is.
Dan kun je wel heel formalistisch zeggen dat Rusland zich daarmee niet te bemoeien heeft. Maar heel verstandig vind ik dat niet echt.
Maar goed, de ellende is veel en veel eerder begonnen.
Nee hoor, rusland wees zelfs een deal af waarbij Oekraine niet bij de NAVO zou komen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet per s. Afhankelijk van wat er gevraagd werd. Dat Rusland vroeg voor de oorlog om duidelijk te maken dat Oekrane niet bij de Navo zou komen was niet zo heel lastig om toe te zeggen. Enerzijds omdat het helemaal niet logisch was dat ze op enige voorzienbare periode toe zouden treden. Anderzijds omdat je daar altijd weer op terug kan komen als daar aanleiding voor is.
Ik weet de russische woedeaanval nog toen de VS Patriots in oost Europa wilde stationeren. Nu weet iedereen hopelijk waarom. rusland wil niet dat buurlanden zich kunnen verdedigen, zodat ze makkelijker te veroveren zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het gezeik begon vrijwel direct na de val van de ussr en het vuurtje is steeds verder opgestookt. Weten we het gedoe om niet betaald gas nog?
Dat doen ze al anderhalf jaar hier, geen idee waarom, denken ze soms dat er ook maar iemand geinteresseerd is in oeverloos anti/pro rus gezever?quote:
Ja ik zit op FIRMS te kijken, ik denk dat het 5 dagen geleden was, in het noorden van Kremmina.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:19 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar toch een harde klapper geweest.
Je bedoeld wanneer het te laat is, en de tanks de grens over rollen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
Anderzijds omdat je daar altijd weer op terug kan komen als daar aanleiding voor is.
Eerder dat het bevel bij een complete idioot lag.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zeer efficinte raket.
En een groot publiek?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eerder dat het bevel bij een complete idioot lag.
"Five men together is an opportunity, one man alone is a waste of ammo."
Lijkt me eerder dat jij er niks van mee hebt gekregen. Rusland heeft tot 2 keer toe verdragen ondertekend waar ze de soevereiniteit en de grenzen van Oekrane erkend. Met beide veegden ze hun reet af. Je kunt geen afspraken maken met dat land, none, nada.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je niets van de voorgeschiedenis meegekregen.
En ik ken geen overheid die betrouwbaar is. Ook de Nederlandse overheid is zeer onbetrouwbaar. Ze zijn alleen maar betrouwbaar als ze menen dat het in hun eigen belang is. Dus dat vind ik een gezocht argument. Je kan altijd een afspraak maken in de zin van: je krijgt nu X, op basis van voorwaarde Y, schend je de voorwaarde Y dan gaan we Z doen.
Wel een vraagje: de VS heeft voor de oorlog gecommuniceerd dat Rusland het Oekraense leger zou overlopen. Geloof jij dat ze niet heel goed wisten dat ze geen schijn van kans maakten daarop?
Klopt, maar rusland is niet sovjet unie.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat laatste was Rusland natuurlijk nooit akkoord mee gegaan, en in dat geval zou ik ze geen ongelijk kunnen geven tbh.
Tijdens een offensief is de artillerie een groter doelwit lijkt me. Dan heb je liever zekerheid wat snel slagen betreftquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef oheng het volgende:
Hier beelden van een russische basis die geraakt is door vermoedelijk HIMARS, aangezien ik wat ronde gaatjes zie.
Directe link, want dit is een beperkt account.
Opvallend: Er zijn ook wat artilleriestukken beschoten met HIMARS. Wat kan betekenen dat ze genoeg munitie hebben om minder belangrijke doelen te raken. Hier een voorbeeld van vandaag.
Zou me niet eens verbazen dat prigozhin/Wagner dat heeft gedaan. Power struggle in Rusland is al een tijdje gaande.quote:
Kunnen ook die Excalibur granaten zijn die Oekrane nu ook heeft. Die hebben ze de afgelopen weken vaker ingezet bij het offensief tegen artillerie en luchtafweer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef oheng het volgende:
Hier beelden van een russische basis die geraakt is door vermoedelijk HIMARS, aangezien ik wat ronde gaatjes zie.
Opvallend: Er zijn ook wat artilleriestukken beschoten met HIMARS. Wat kan betekenen dat ze genoeg munitie hebben om minder belangrijke doelen te raken. Hier een voorbeeld van vandaag.
Wel weer heel sympathiek, die battle damage assesment. Nu hoeft oekraine geen moeite te doen, om er achter te komen of het succesvol was.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef oheng het volgende:
Je kunt soevereine landen niet ontzeggen zelf beschikking te hebben en nogmaals, je bevestigd gewoon mijn punt dat je escalatie alleen kon voorkomen door te doen wat Rusland eist.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kun je wel heel formalistisch zeggen dat Rusland zich daarmee niet te bemoeien heeft. Maar heel verstandig vind ik dat niet echt.
Maar goed, de ellende is veel en veel eerder begonnen.
De Russen hebben inmiddels ook attack dogs zo te zien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De Russische Jostiband is aangekomen om het moraal op te krikken bij het Russische leger.
Wellicht HIMARS gekopt denkt men.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Adam heeft ook het verkeerde raam gevonden?
Ik neem aan dat strategische doelen voorrang krijgen op taktische of zelfs operationele doelen. En een Msta-B heeft een standaard bereik van 24,7km. Waarom dan niet conventionele artillerie gebruiken? (dit is een retorische vraag; HIMARS is veiliger en mogelijk sneller).quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tijdens een offensief is de artillerie een groter doelwit lijkt me. Dan heb je liever zekerheid wat snel slagen betreft
Meest bijzondere er aan is, dat het redelijk accuraat is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:51 schreef Slayage het volgende:
Film tıp: The death of Stalin
[ twitter ]
En het blijft een meesterlijke filmquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meest bijzondere er aan is, dat het redelijk accuraat is.
Enige grote verschil is dat de gebeurtenissen die de film naar voren haalt in korte periode was maar in werkelijkheid een paar maanden.
Plus de executies van de staf in zijn werking woning is gebaseerd op geruchten niet zozeer op feiten.
Maar de rest was behoorlijk spot on.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:57 schreef theguyver het volgende:
Plus de executies van de staf in zijn werking woning is gebaseerd op geruchten niet zozeer op feiten.
Maar de rest was behoorlijk spot on.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
Hihi, dat krijg je er van:
[ twitter ]
Ik had zooooooooooooooooooooo'n kudag! DIT maakt het weer goed!quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De Russische Jostiband is aangekomen om het moraal op te krikken bij het Russische leger.
Ja wat dacht Orban dan, hij zou geleerd moeten hebben van de Turken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Captain HIMARS heeft vast al een paar extra secretaresses zitten voor de telefoontjes van deze of gene.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Bijbehorend artikel WaPo (gifted):quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
quote:A better plan would be to kick Hungary out of NATO. Orban is a typical racist dictator and a thug. Hungary hasn't won a war since the Romans decided to leave. A country of only 10 million, they're useless and always choose the wrong side - see: WWI & WWII.
Nu het Duitse volk nog.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:48 schreef Slayage het volgende:
Wat een ommezwaai van de Duitsers.
[ twitter ]
Ok, dat is dan best indrukwekkend.quote:“We have been very surprised at its effectiveness,” said Hayes of the Patriot, which he said alongside other air-defense systems has intercepted as many as 90% of incoming threats in Ukraine. He said Ukraine has tweaked the Patriot’s software to enable it to track and destroy hypersonic missiles flying twice as fast as it was designed for.
Is Himars dicht aan het front brengen niet een probleem met al die Lancet drones die zo veel ingezet worden nu?quote:
Kan het niet lezen maar ze hebben die dingen pas net en dan is het wel erg snel dat ze hebben kunnen 'klooien' met de software en het risico nemen dat dit wel ff goed gaat werken direct in de praktijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, dat is dan best indrukwekkend.
https://www.wsj.com/artic(...)ukraine-war-db6053a0
ook belangrijk vwb het constant dreigen van RU met noeks, want datzelfde type hypersonische raket zet men als draagraket voor noeks inquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarom is het ook indrukwekkend. Overigens is het de CEO van Raytheon die dit zegt, niet een gemiddelde dodo.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan het niet lezen maar ze hebben die dingen pas net en dan is het wel erg snel dat ze hebben kunnen 'klooien' met de software en het risico nemen dat dit wel ff goed gaat werken direct in de praktijk.
Here you go. Gewoon copy pasten op die site https://archive.ph/2023.0(...)ukraine-war-db6053a0quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan het niet lezen maar ze hebben die dingen pas net en dan is het wel erg snel dat ze hebben kunnen 'klooien' met de software en het risico nemen dat dit wel ff goed gaat werken direct in de praktijk.
2, met meer launchers dan normaal* (*=bestaat er wel een normaal dit spul is per definitie built to order).quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel hadden ze er nu eigenlijk? Als je die raketinslagen hoort steeds de afgelopen dagen waarbij burgerdoden vallen dan is Kyiv misschien veilig maar die andere steden in het zuiden jaloers.
En dan zo'n bijeengeraapt zooitje verveelde boerenpummels als opgetrommeld publiek. Knullige knuften.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:52 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Oekrane was voor de oorlog hard op weg om een oost-Europese Silicon Valley te worden. Zat IT kennis daar waar het leger gebruik van kan maken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |