abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:25:25 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209502102
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Voorlopig zijn het vooral geruchten dat de daders uit Oekrane zouden komen.

Dat er een Russisch schip in de buurt voer, dat de aanslag had kunnen plegen, is een stuk harder als feit.
Hoe vraag ik me dan af, ze hebben 1 onderzeer waar was deze toen de tijd?

Want om de pijplijn te saboteren moet je wel de mogelijkheid hebben OM deze te saboteren.

De pijplijn ligt behoorlijk diep in de plomp!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:27:19 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209502123
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
USA pakket. 15 Bradley's en 10 Strykers.

[ afbeelding ]
Las ik ook, maar als je kijkt hoevaak de filmpjes van de kapotte leopard optelt plus alle fotos uit verschillende hoeken dus aan Poetin presteert dan kom je inderdaad aardig in de buurt.
pi_209502164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:19 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat we anders moeten redeneneren.

Wat waren de potentile voordelen voor Oekraine:
- Schade aan russische economie (niet gebeurd; gasprijs schoot omhoog, gasembargo was toch onvermijdelijk)
- rusland wordt als dader aangewezen (gevolgen miniem; rusland was al een de facto "rogue state")

Wat waren de potentile nadelen voor Oekraine:
- Gegarandeerde economische schade aan de gealieerden
- Bij ontdekking, stopzetting van steun, mogelijk verlies van de oorlog

Wat waren de potentile voordelen voor rusland:
- Economische en sociale druk in Europa, mogelijk stopzetten steun (in geval van volksopstand, instorten economie, etc)
- Oekraine wordt als dader aangewezen: minder/geen steun

Wat waren de potentile nadelen voor rusland:
- Leveranties aan Europa ernstig belemmerd na normaliseren van verhoudingen
- Europa stapt sneller af van fossiele energie (niet desastreus; rusland heeft ook uranium en zeldzame metalen)
- Verklaring van oorlog met de NAVO is verwaarloosbaar; rusland heeft kernwapens

Ten slotte past het opblazen van pijpleidingen overduidelijk niet in de strategie van Oekraine.
Post deze reactie in het NS topic en verbaas u over de reacties die er op zullen komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:36:35 #104
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209502235
quote:
Poetin: Oekraens tegenoffensief mislukt op alle flanken

De Russische president Vladimir Poetin zei dinsdag dat het Oekraense tegenoffensief op alle flanken mislukt. Tijdens een bijeenkomst met correspondenten en militaire bloggers beweerde Poetin ook dat Oekrane tien keer zoveel militairen verliest als Rusland.

Oekrane zou volgens Poetin al ruim een kwart van de voertuigen die het land van westerse bondgenoten kreeg zijn verloren in de oorlog. Over tanks in het bijzonder zei Poetin dat er voor Rusland 54 onbruikbaar zijn geworden tegenover 160 voor Oekrane. De Russische president stelde ook dat de westerse wapenleveringen in strijd zijn met internationale wetgeving. Over het eigen arsenaal zei hij dat Rusland te weinig precisiewapens en drones heeft.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:42:57 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209502304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:36 schreef Tengano het volgende:

[..]

Poetin haalt alleen aan wat zijn legerleiding hem verteld.
Of beter wat ze hem durven te vertellen.

Daarom zit de huidige top er nu al bijna een half jaar.

Als ze hem de negatieve dingen verteld dan is het een kopje pilodium thee of de goedkopere versie een val uit een raam.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:44:02 #106
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:49:02 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209502358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:42 schreef theguyver het volgende:
Poetin haalt alleen aan wat zijn legerleiding hem verteld.
Of beter wat ze hem durven te vertellen.

Daarom zit de huidige top er nu al bijna een half jaar.

Als ze hem de negatieve dingen verteld dan is het een kopje pilodium thee of de goedkopere versie een val uit een raam.
Ik zie het helemaal voor me :D

quote:
"Die vieze nazi's zullen branden!" :(

dinsdag 13 juni 2023 @ 20:55:31 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209502469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed artikel

Russia's improved weaponry and tactics challenge Ukraine offensive
https://www.militarytimes(...)ge-ukraine-offensive

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het werkt zo fantastisch dat ze het ene na het andere dorp moeten opgeven.
pi_209502625
In the picture, totdat Putin de schijnwerpers uitdoet

twitter
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:14:31 #111
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209502659
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:15:54 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_209502682
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 18:17 schreef oheng het volgende:
Hartstikke leuk die discussie over de Nord Stream, maar er zijn een paar caveats.

- Er lopen meerdere russische leidingen over Oekrainsch grondgebied
- rusland heeft er een handje van om anderen valselijk te framen (zie MH-17, "little green men", drone aanval op Kremlin)
- rusland heeft een historie van aanslagen in NAVO landen. Zie bijv Skripal. Dus de bereidheid en infrastructuur zijn bewezen aanwezig.

rusland wilde dat de wapenleveranties van het westen stopten. Het opblazen van de leiding had 2 gevolgen: Europa kwam economisch in de problemen, en Oekraine werd verdacht.
Beiden konden direct lijden tot een overwinning.
En alsof inlichtingendiensten dit soort informatie zouden doorspelen aan de nieuwsdiensten... Dan ben je per direct af als inlichtingenentiteit.

quote:
De Amerikanen deden dat nadat ze een alarmerend bericht hadden gekregen van de Nederlandse militaire inlichtingendienst MIVD, die via een bron in Oekrane hoorde over Oekraense plannen voor een op handen zijnde aanslag. Dat blijkt uit onderzoek van de NOS, Nieuwsuur en de Duitse media Die Zeit en ARD.
pi_209502686
het is eigenlijk te triest voor woorden, die hele oorlog daar.
Snap dat niet hoor, dacht dat we die tijd wel een beetje voorbij waren.

Totaal zinloos ook.
Do what you love, love what you do!
pi_209502706
quote:
Goed artikel

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Oei, wel heel interessant wel die tactieken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209502765
plus het is ook een eng idee dat we Ukraine dan wel helpen als EU, soort van. Wat Rusland alleen nog maar meer pissed of maakt.

Bombardeer ze dan gelijk er in 1 keer uit, weten ze wie de baas is.
pi_209502773
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:16 schreef kree het volgende:

Totaal zinloos ook.
Zeg dat tegen de Oekraeners waarvan hun land wordt gepikt.

Het is vooral te triest voor woorden dat Rusland het ok vindt om landjepik te doen met alle ellende erbij die ze veroorzaken.
pi_209502774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Het werkt zo fantastisch dat ze het ene na het andere dorp moeten opgeven.
Leer eens wat over oorlogsvoering. :')
pi_209502800
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zeg dat tegen de Oekraeners waarvan hun land wordt gepikt.

Het is vooral te triest voor woorden dat Rusland het ok vindt om landjepik te doen met alle ellende erbij die ze veroorzaken.
jawel begrijp me niet verkeerd, ik ben echt niet pro Rusland ofzo. Snap het hele idee niet, zo'n. groot land en dan moet er een stukje bij blijkbaar met alle ellende van dien.
pi_209502831
Ik denk niet dat ze Prighozjin zo makkelijk te pakken kunnen krijgen. Die man is net zo goed beveiligd als Poetin zelf volgens mij.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:31:06 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209502910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Leer eens wat over oorlogsvoering. :')
Jij slikt wat zelfpijperij als zoete koek en hebt vervolgens zeker wel erg veel verstand van oorlog voeren. We zien hoe goed oorlog voeren Rusland afgaat het afgelopen jaar :+
pi_209502947
Klinkt alsof Burgers een tank vinden :9

twitter
pi_209502978
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk niet dat ze Prighozjin zo makkelijk te pakken kunnen krijgen. Die man is net zo goed beveiligd als Poetin zelf volgens mij.
De enige reden dat hij belangrijk is komt door Poetin zelf. Als die vanavond beslist dat Prigozhin te gevaarlijk voor hem wordt is hij morgen de pijp uit hoor. Dat hebben we al meer gezien met mensen die ''belangrijk'' waren voor Poetin. Zolang ze elkaar in de haren zitten en Poetin niet afvallen vind hij het allemaal prima.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:37:15 #125
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209503043
quote:
Aanvallen Kryvy Rih tonen gewenning Oekraners aan luchtalarm

Bij raketinslagen in Kryvy Rih, de thuisstad van president Zelensky, vielen vandaag 11 doden. Het luchtalarm ging af, maar het effect is al lang niet meer dat iedereen dan gaat schuilen. "Natuurlijk ging de sirene. Maar iedereen is daaraan gewend."
https://nos.nl/video/2478(...)iners-aan-luchtalarm
pi_209503133
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209503141
quote:

Totaal zinloos ook.
Zo lang er onderontwikkelde, barbaarse volkeren als Russen of moslimextremisten zijn zullen ze uitroeiings- en vernietigingsoorlogen blijven voeren.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:46:12 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209503191
https://novayagazeta.eu/a(...)ng-passports-en-news

Dus voor de gene die nog niet heeft kunnen ontsnappen aan de laatste draft word het nu vrijwel geheel onmogelijk gemaakt.

Voor de Russen een kleine tip, aangezien de grens nogal onder bemand zijn zou ik gewoon illegaal de grens over vluchten.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:50:10 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209503242
quote:

Totaal zinloos ook.
Is het ook, maar Rusland gaat niet weg!
En als ze helle land bezetten hoe denk je dat het afloopt met de Oekraners?
Heb je gezien hoe krijgsgevangenen terugkeren?
Zwaar ondervoed amper medische hulp en ga maar even door.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:50:29 #131
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209503246
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:46 schreef theguyver het volgende:
https://novayagazeta.eu/a(...)ng-passports-en-news

Dus voor de gene die nog niet heeft kunnen ontsnappen aan de laatste draft word het nu vrijwel geheel onmogelijk gemaakt.

Voor de Russen een kleine tip, aangezien de grens nogal onder bemand zijn zou ik gewoon illegaal de grens over vluchten.
Kan me herinneren dat er studenten waren die hun studie wilden afmaken ipv naar het buitenland te vluchten omdat zij uitgezonderd waren van dienstplicht.

Die staan nu voor een nare verrassing. Op een gegeven zijn ze afgestudeerd en dan moeten ze alsnog het leger in.
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 21:55:08 #132
236264 crew  capricia
pi_209503325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:50 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Kan me herinneren dat er studenten waren die hun studie wilden afmaken ipv naar het buitenland te vluchten omdat zij uitgezonderd waren van dienstplicht.

Die staan nu voor een nare verrassing. Op een gegeven zijn ze afgestudeerd en dan moeten ze alsnog het leger in.
Tja..beloftes van Putin en wat die waard zijn. Je zou toch denken dat ze onderhand wel beter weten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin dinsdag 13 juni 2023 @ 22:01:36 #133
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209503443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
En alsof inlichtingendiensten dit soort informatie zouden doorspelen aan de nieuwsdiensten... Dan ben je per direct af als inlichtingenentiteit.
[..]

Ik denk dat die airsoft dude van twee topics terug een carrireswitch heeft gemaakt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209503452
Ze moeten dat graantransport gewoon eens door de VN laten beveiligen en een middelvinger naar Putin opsteken.

quote:
Russian President Vladimir Putin said Tuesday that Russia is contemplating withdrawing from the Black Sea grain deal, noting Russia took part in the agreement to maintain relationships with “friendly” countries.

“We are now thinking about getting out of this so-called grain deal. Moreover, these corridors along which the ships go are constantly used to launch naval drones,” Putin said during a televised meeting with pro-Kremlin journalists.

Putin said that Russia entered the Black Sea grain deal to help “friendly” countries in Africa and Latin America and maintain good relationships.

“We are not doing this for Ukraine, we are doing this for our friendly countries in Africa and Latin America. Because grain should go first … to the poorest countries in the world," Putin said.

"It was promised that our grain would not be subject to export restrictions,” he said. "But unfortunately, we were once again deceived. Nothing has been done in terms of liberalizing the supply of our grain to foreign markets."

Putin claimed Europe is the largest importer of Ukrainian grain and this “seems to be the main source of foreign exchange earnings for Ukraine.”
CNN
pi_209503527
twitter
pi_209503610
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:50 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Jongeren dure studies laten volgen om ze vervolgens meteen na afstuderen in de gehaktmolen te smijten, dan weet je tenminste zeker dat je altijd een onderontwikkeld derdewereldland zal blijven. _O_
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:17:29 #137
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209503635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ze moeten dat graantransport gewoon eens door de VN laten beveiligen en een middelvinger naar Putin opsteken.
[..]
CNN
Wel slim wat ie doet. Op het moment dat landen graan tekort komen zet ie ze mooi op scherp en op tegen het westen.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:20:44 #138
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209503684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:17 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Wel slim wat ie doet. Op het moment dat landen graan tekort komen zet ie ze mooi op scherp en op tegen het westen.
Het is eigenlijk vreemd dat rus net doet alsof de zwarte zee van hun is. Er zijn zat NAVO landen die aan die zee liggen.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:23:17 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_209503716
quote:
Goed artikel

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dus lokale commandanten beginnen voor zichzelf, muiterij! :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:25:29 #140
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209503745
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is eigenlijk vreemd dat rus net doet alsof de zwarte zee van hun is. Er zijn zat NAVO landen die aan die zee liggen.
Lees even 1,5 jaar aan topics door. Dit verbaast jou heul nie. :P
pi_209503816
twitter
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:32:30 #142
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209503855
quote:

Totaal zinloos ook.
En het is ook helemaal uit de lijn met onze klimaatdoelen.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:33:09 #143
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209503868
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
The government is offering $1 million to a developer who will come up with a panacea for "Shaheds"

"If the product proves its effectiveness and the military confirms it, the developer will receive a $1 million contract from the Ministry of Digital Development" - Fedorov
Ik heb wel iets in gedachten al is het geen snelle oplossing, dit kost jaren.
Israel heeft om laagvliegende objecten zoals de Shaheds te detecten een zeppelin met radar die hoog in de lucht zit en daardoor geen last heeft van de kromming van de aarde waar laagvliegende drones zich kunnen verschuilen tegen radar.

Maar voor Ukraine om de serie productie hiervan op te starten kost jaren. De oorlog is allang afgelopen voordat de 1e z'n intrede in Ukraine doet. Als Israel zou helpen met de serie productie zou het wel kunnen maar dat gaan ze niet doen. Ze moeten Rusland te vriend houden

https://interestingengine(...)-low-flying-missiles
Israel Just Unveiled Its Massive Blimp to Detect Low-Flying Missiles

[ Bericht 11% gewijzigd door slashdotter3 op 13-06-2023 22:41:59 ]
pi_209503872
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is het ook, maar Rusland gaat niet weg!
En als ze helle land bezetten hoe denk je dat het afloopt met de Oekraners?
Heb je gezien hoe krijgsgevangenen terugkeren?
Zwaar ondervoed amper medische hulp en ga maar even door.
Nou je kunt het russen opzich niet eens kwalijk nemen, want door de censuur weten hun niet eens wat er speelt.
Putin is een raar mannetje, beter leggen ze die om ofzo.
pi_209503931
quote:
Russian President Vladimir Putin said Tuesday that although Russian weapon quality is improving, the country lacks enough high-precision ammunition and drones.

"Of course, in the course of the special military operation, it became clear that many things are missing: These are precision-guided munitions, communications equipment, aircraft, drones and so on. We (have) them, but, unfortunately, we do not have enough of them quantitatively," Putin said at a meeting with war correspondents on Tuesday.

"Special military operation" is how Putin describes his full-scale invasion of Ukraine.

He called for more "kamikaze" and Orlan-10 drones, saying their quality also should be improved.
"“Modern anti-tank warfare is needed, and modern tanks are needed,” he added."

He said Russia’s defense industry is growing. “And if there hadn’t been a special military operation, we probably would never have understood how to fine-tune our defense industry in order for our army to be the best in the world, but we will do it," Putin said.
CNN

Rusland gaat hun wapens fine tunen en dan....dan zijn ze (weer?) de nr 1 in de wereld en wordt iedereen op z'n plek gezet ;(
pi_209503965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:19 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat we anders moeten redeneneren.

Wat waren de potentile voordelen voor Oekraine:
- Schade aan russische economie (niet gebeurd; gasprijs schoot omhoog, gasembargo was toch onvermijdelijk)
- rusland wordt als dader aangewezen (gevolgen miniem; rusland was al een de facto "rogue state")

Wat waren de potentile nadelen voor Oekraine:
- Gegarandeerde economische schade aan de gealieerden
- Bij ontdekking, stopzetting van steun, mogelijk verlies van de oorlog

Wat waren de potentile voordelen voor rusland:
- Economische en sociale druk in Europa, mogelijk stopzetten steun (in geval van volksopstand, instorten economie, etc)
- Oekraine wordt als dader aangewezen: minder/geen steun

Wat waren de potentile nadelen voor rusland:
- Leveranties aan Europa ernstig belemmerd na normaliseren van verhoudingen
- Europa stapt sneller af van fossiele energie (niet desastreus; rusland heeft ook uranium en zeldzame metalen)
- Verklaring van oorlog met de NAVO is verwaarloosbaar; rusland heeft kernwapens

Ten slotte past het opblazen van pijpleidingen overduidelijk niet in de strategie van Oekraine.
Het buiten werking stellen van NS1 en 2 haalt het chantagemiddel van Rusland weg plus maakt het minder waarschijnlijk dat Rusland de pijpleidingen in Oekrane sluit

Niet dat ik hier per se in geloof maar ook dat zijn gehoorde onderbouwingen
pi_209504005
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef ipa84 het volgende:

[..]
De enige reden dat hij belangrijk is komt door Poetin zelf. Als die vanavond beslist dat Prigozhin te gevaarlijk voor hem wordt is hij morgen de pijp uit hoor. Dat hebben we al meer gezien met mensen die ''belangrijk'' waren voor Poetin. Zolang ze elkaar in de haren zitten en Poetin niet afvallen vind hij het allemaal prima.
Denk dat hij dat allang weet en ingedekt heeft.
pi_209504048
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:33 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik heb wel iets in gedachten al is het geen snelle oplossing, dit kost jaren.
Israel heeft om laagvliegende objecten zoals de Shaheds te detecten een zeppelin met radar die hoog in de lucht zit en daardoor geen last heeft van de kromming van de aarde waar laagvliegende drones zich kunnen verschuilen tegen radar.

Maar voor Ukraine om de serie productie hiervan op te starten kost jaren. De oorlog is allang afgelopen voordat de 1e z'n intrede in Ukraine doet. Als Israel zou helpen met de serie productie zou het wel kunnen maar dat gaan ze niet doen. Ze moeten Rusland te vriend houden

https://interestingengine(...)-low-flying-missiles
Israel Just Unveiled Its Massive Blimp to Detect Low-Flying Missiles

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lijkt me dat zo'n zeppelin een makkelijk doelwit is voor Rusland.
pi_209504071
BBC Ukrainecast
Inside Ukraine's retaken village

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/p0ftzbmp
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209504096
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:33 schreef kree het volgende:

[..]
Nou je kunt het russen opzich niet eens kwalijk nemen, want door de censuur weten hun niet eens wat er speelt.
Putin is een raar mannetje, beter leggen ze die om ofzo.
Poetin is ook maar gewoon een product van het Russische volk. Door de nadruk enkel op Poetin en de propaganda van het Russische regime te leggen ga je voorbij aan het feit dat het Russische volk in zijn geheel schuldig is aan hun eindeloze lijst van misdadige regimes en vernietigings- en veroveringsoorlogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')