Ik was het niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg een klap in mijn gezicht toen ik het kantoor uitstapte.
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachtequote:Op maandag 12 juni 2023 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ik weet niet eens waar jouw kantoor is, laat staan dat ik je daar voor de deur op zou wachten.
Als je een zittend beroep hebt, is het heerlijk om tussendoor even de benen te strekkenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal dan maar even zeggen dat ik het idee van de lunchwandeling ook nooit helemaal begrepen heb, zeker niet met dit soort temperaturen.![]()
Een 'lunch-ergens-buiten-in-de-schaduw-zitten' zou ik dan beter begrijpen.
Ja woedend dus! En vol onbegrip. En zorgen, over julliequote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat we willen weten hoe je hierop reageert!
Hmm daar komt 'ie weer net iets te makkelijk weg.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachte
Nu het STAP-budget in elk geval in theorie nog bestaat is het een goede kans zo'n cursus op te zettenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik zie het al: Nederland is absoluut niet klaar voor de gevolgen van de klimaatverandering. Misschien valt het nog op te lossen met een cursus 'omgaan met langdurige hitte' in Spanje.
Dat lijkt me wel goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik zie het al: Nederland is absoluut niet klaar voor de gevolgen van de klimaatverandering. Misschien valt het nog op te lossen met een cursus 'omgaan met langdurige hitte' in Spanje.
Misschien stuurt de echte dader je nog wel een bericht.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachte
Ik kom in juli een paar dagen naar Mallorca, ik zal daar eens een studie maken van hoe om te gaan met warmtequote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom in juli een paar dagen naar Mallorca, ik zal daar eens een studie maken van hoe om te gaan met warmte
Waarom ga je daar niet heen?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.
Als je dit soort dingen ziet dan hebben wij die cursus over niet al te lange tijd echt nodig.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
quote:Symbool van de problematische droogte
De kerk van Sau is intussen hét symbool geworden van de problematische droogte in Spanje. Alsof de toren een barometer is waaraan je de staat van het klimaat kan aflezen: hoe meer daarvan zichtbaar wordt, hoe ernstiger de droogte. En ernstig, ja dat is het momenteel wel, nu een zeer droog jaar wordt opgevolgd door een extreem warm voorjaar. In Sau staat minder dan twintig procent water, terwijl dat normaliter meer dan driekwart moet zijn rond deze tijd.
https://www.parool.nl/wer(...)-kerktoren~b84b4d2c/
Jij bent zeker diegene die de cursus ga gevenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Spreekt niet zo goed Nederlands he.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet die jongen alles uitleggen hè.
Is dat het doe de hele dag niks principe? Daar zijn wij hier niet zo goed in.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Dat is een stilzwijgende overeenkomst die we hier in de SC hebben. Als we naar Spanje gaan is het naar Barcelona of de eilanden, want daar kom jij toch niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.
Die hooligans staan ook overal hequote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg een klap in mijn gezicht toen ik het kantoor uitstapte.
Ja. Zeggen dat je het niet was en volia vrijspraak.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm daar komt 'ie weer net iets te makkelijk weg.
De gevolgen van El Nino zijn nu al goed zichtbaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen ziet dan hebben wij die cursus over niet al te lange tijd echt nodig.
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |