Misschien de kinderboerderij in Gorinchem of het lingebos (bij het Kraaijennest).quote:Op maandag 12 juni 2023 17:33 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand hier misschien een leuke plek omgeving Gorinchem voor een picknick of lunch met een aantal moeders en hun kinderen? Bijvoorbeeld een natuurspeeltuin of iets dergelijks. Kids zijn in de leeftijd 4-17 jaar.
Het park zelf is wel veel schaduw van bomen, maar alles binnen lijkt me erg warm.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Tolstoi, hoe was je eerste werkdag weer?
Wij hebben donderdag en vrijdag studiedagen. Hadden voor donderdag een dagje Ouwehands gepland (voor de verjaardag van dochters, want die zijn panda-gek) maar ik twijfel vanwege het weer. Is Ouwehands goed te doen in de hitte?
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
De scholen van de stichting waar ik voor werk hebben allemaal een extra vakantieweek.
Dwz de kinderen. De leerkrachten niet🥲
Zo jammer, he. Ook met studiedagen op 6 dec enzo.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
De scholen van de stichting waar ik voor werk hebben allemaal een extra vakantieweek.
Dwz de kinderen. De leerkrachten niet🥲
Lief dat je vraagt!quote:Op maandag 12 juni 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben deze, blij mee! Kan ook bevroren fruit handelen, al duurt dat soms wel ff dan.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:08 schreef Nijna het volgende:
Op zoek naar een nieuwe blender, die ook bevroren fruit en evt ijs aan kan.
En liefst ook nog voor een schappelijke prijs(max 100 euro).
Iemand ervaring/advies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is in het bos, ik zou dat wel aan durvenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben donderdag en vrijdag studiedagen. Hadden voor donderdag een dagje Ouwehands gepland (voor de verjaardag van dochters, want die zijn panda-gek) maar ik twijfel vanwege het weer. Is Ouwehands goed te doen in de hitte?
Geen blender, maar eenquote:Op maandag 12 juni 2023 21:08 schreef Nijna het volgende:
Op zoek naar een nieuwe blender, die ook bevroren fruit en evt ijs aan kan.
En liefst ook nog voor een schappelijke prijs(max 100 euro).
Iemand ervaring/advies?
Staafmixerquote:Op maandag 12 juni 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen blender, maar eenstaafmixer
Bamix
Waarom denk ik dat @:Aure er ook een heeft?
Nee, daar zijn we heel voorzichtig mee. Kunnen ze inderdaad niet tegen. Ik ga morgen de kweker wel even bellen voor advies. De kooi is inmiddels schoon en ontsmet en staat nu heel leeg te zijn...quote:Op maandag 12 juni 2023 22:51 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat het meeviel Tolstoi! Is het een idee om gewoon bij je manager aan te kaarten waar je twijfels zitten? Ik neem tenminste aan dat hij je graag wil houden gezien de flexibiliteit die hij voor deze vakantie bood, dus misschien kan hij meewerken en je helpen je grenzen aan te geven?
Wat sneu Tink. Ook apart dat het allebei tegelijk is, dan lijkt het toch alsof er een duidelijke oorzaak zou moeten zijn. Toevallig gisteren gegourmet of de pan lang (leeg) op het vuur laten staan? Die dampen schijnen giftig te zijn voor vogels.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik werd gister oma![]()
Na alle stress met 28 weken, is kleinzoon alsnog 41 weken blijven zitten
Gefeliciteerd Mushangaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik werd gister oma![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik werd gister oma![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik werd gister oma![]()
Van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed met ze?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik werd gister oma![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik werd gister oma![]()
Gefeliciteerd oma!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik werd gister oma![]()
quote:
Baby gaat prima, gelukkig. Dochter iets minder.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:38 schreef trui het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed met ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
De kinderboerderij!quote:Op maandag 12 juni 2023 17:33 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand hier misschien een leuke plek omgeving Gorinchem voor een picknick of lunch met een aantal moeders en hun kinderen? Bijvoorbeeld een natuurspeeltuin of iets dergelijks. Kids zijn in de leeftijd 4-17 jaar.
Ach wat sneu en rot zeg, zo'n bevalling. Toi toi!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank jullie wel!
[..]
[..]
Baby gaat prima, gelukkig. Dochter iets minder.
Dankquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Ach wat sneu en rot zeg, zo'n bevalling. Toi toi!
Dankquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:24 schreef Leandra het volgende:
Och, wat pittig, hoop dat ze snel herstelt
Gefeliciteerd met de miniminimushanga!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:35 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank![]()
Ze heeft gelukkig een vent getroffen die met álles helpt dus hopelijk krijgt ze straks, thuis, wat rust en herstelt ze snel.
Ze hebben niet genoeg aanmeldingen voor 3 groepen 1/2 en de nieuw te vormen groep 3 is te groot voor 1 klas en te klein voor 2 klassen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Mushanga!
Klinkt als een flinke puzzel idd Exode. Mijn dochters zitten dit jaar in een groep 2/3 en ik vind het een ideale combinatie. Perfect voor kinderen uit groep 3 die nog graag spelen, en kinderen uit groep 2 die erg leergierig zijn. Alleen soms lastig dat kleuters en groep 3+ bij veel dingen apart zijn, waardoor deze klas regelmatig gesplitst wordt, bijvoorbeeld tijdens de pauzes.
Jup, gistermiddag al en het wás ook heel bijzonderquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:03 schreef trui het volgende:
Mushanga, wat rot dat de bevalling zo zwaar is geweest voor je dochter. Hopelijk sterkt ze snel aan. Wel heel fijn dat 't met die kleine wel meteen goed ging. Ben je er al naartoe geweest? Lijkt me zo bijzonder!
Ja hoor, ze stelde zich star op qua dagen want ze is al zo vaak van dagen geswitcht en dit vind ze ideaal (dinsdag, woensdag, donderdag). Ze wilde het liefste groep 4/5 omdat ze eens een lagere groep wilde, maar dat paste echt niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, gistermiddag al en het wás ook heel bijzonderZowel de kleine man als het feit dat mijn dochter nu óók mama is
![]()
Ze appte vanmorgen maar ik heb daarna niks gehoord. Dus ik hoop écht dat ze nu wat broodnodige rust krijgt.
Wat een gepuzzel idd @:exode
Is het voor verloofde met deze werkweken te doen?
Ja, tof!quote:Op maandag 12 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
Dwz de kinderen. De leerkrachten niet
Oooh, wat goed dat ze zich zo heeft opgesteldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:41 schreef exode het volgende:
[..]
Ja hoor, ze stelde zich star op qua dagen want ze is al zo vaak van dagen geswitcht en dit vind ze ideaal (dinsdag, woensdag, donderdag). Ze wilde het liefste groep 4/5 omdat ze eens een lagere groep wilde, maar dat paste echt niet.
Dus ze is blij, ook met haar duo. Een beginnende leraar die precies doet wat zij vraagt zei ze.
Dat jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:45 schreef exode het volgende:
En ach wat bijzonder Mush, wat lijkt me dat een apart gevoel, op een hele positieve manier.
Ze is natuurlijk zelf medeverantwoordelijk voor de formatie als manager van de bovenbouw. Ze was zelf elke keer de goedzak die schoof in dagen etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, wat goed dat ze zich zo heeft opgesteldHoop dat school het nu snapt en niet weer steeds haar dagen gaat aanpassen.
Haha, beter treft ze het dus niet met haar duo
[..]
Dat ja
Juist als manager zou ze niet steeds alles voor haar rekening moeten nemen dus echt goed dat ze nu haar poot heeft stijf gehouden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:05 schreef exode het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk zelf medeverantwoordelijk voor de formatie als manager van de bovenbouw. Ze was zelf elke keer de goedzak die schoof in dagen etc.
Maar ik heb ook gezegd dat ik niet meer ga aanpassen, want als zij schuift, moet ik dat ook (en eventueel BSO ook)
Ik zie zoveel verandering sinds ze instortte, eerder thuis, op vrije dagen niet met school bezig etc. Het geeft veel rust in huis en vooral bij haar.
Ik duim dat je dochter snel herstelt en ze het een goed plekje kan geven.
Ja, die is er. Daarnaast hangt de ketel op zolder en woonden de vogeltjes beneden. En hebben wij allemaal vannacht overleefd. Maar wel dat je eraan denktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:35 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd oma @:Mushanga71![]()
. Lijkt me inderdaad heel bijzonder! Ik hoop dat je dochter nu wel kan landen na de hectische start, maar zo te lezen gaat dat goed komen!
@:Tink89 wat verdrietig. Die arme beestjes.. En voor de zekerheid: is er een CO meter in huis? Met plotseling omvallende vogels gaan bij mij wel alarmbellen af in die richting.
Het was ook wel vergezocht maar wilde het toch ook weer niet niet vragen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:55 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd Omamushanga!
[..]
Ja, die is er. Daarnaast hangt de ketel op zolder en woonden de vogeltjes beneden. En hebben wij allemaal vannacht overleefd. Maar wel dat je eraan denkt
De Neswaarden.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:33 schreef Burdie het volgende:
Hee, ik had helemaal niet scherp dat wij dus precies gelijk lopen wat schooljaren betreft!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:34 schreef Budabuddumbam het volgende:
Hier heb ik volgend jaar er 1 in de 4e op de middelbare, 1 in de eerste en 1 in groep 6.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:25 schreef exode het volgende:
Wat is het heerlijk weer, mag het zo de hele zomer blijven? Het koelt nu tenminste wel af 's nachts. Vanochtend meteen maar eens het achterstallige onderhoud in de tuin gedaan, met name de olijvenboom werd veel te groot.
En ik vind Omamushanga een geweldige naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mushanga71 op 17-06-2023 10:22:14 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Nou, wat regen in de nacht mag wat mij betreft ook wel, want het begint nu wel heel hard heel droog te worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:25 schreef exode het volgende:
Wat is het heerlijk weer, mag het zo de hele zomer blijven? Het koelt nu tenminste wel af 's nachts. Vanochtend meteen maar eens het achterstallige onderhoud in de tuin gedaan, met name de olijvenboom werd veel te groot.
En ik vind Omamushanga een geweldige naam.
Ideaal zou dat zijn he, overdag een graad of 25/26 en dan 's nachts afkoelen en regen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, wat regen in de nacht mag wat mij betreft ook wel, want het begint nu wel heel hard heel droog te worden.
ze zijn ook allemaal drama. Die mensen werken overdag en dan moet je kind naar school. Die dingen kosten veel geld. Waar ik op zou letten: hoe gespecificeerd zijn de facturen, wat krijg je van je verzekering terug en wat zijn daarvoor de voorwaarden. Betaal je per afspraak of per maand ongeacht het aantal afspraken. En hoe makkelijk zijn afspraken in te plannen en te verplaatsen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:28 schreef hilliebillie het volgende:
Ai nijna dat is niet best, die hooikoortsklachten![]()
Hier net van de tandarts een verwijzing naar de ortho gekregen voor de jongste (de oudste volgt waarschijnlijk over een half jaar als hij ook klaar is met wisselen). Nu aan het zoeken waar ik heen ga (tandarts wilde daarin niet sturen als alleen dat ik naar een echt orthodontist moest en niet naar een orthodontix-centrum (oid). Maar als ik de reviews lees van de praktijken hier in de buurt wordt ik alles behalve vrolijk. Wat een drama reviews allemaal. En daar moet ik dan uit kiezen.
Echt... het is zo'n dweil van een vent.... je hebt een fout gemaakt, zeg dat dan, zeik niet dat Microsoft iets verkeerd heeft gedaan of dat er een fout in het script zit, nee jij loopt te prutsen.quote:Excuus er zit een fout in het script waardoor niet de juiste personen worden geselecteerd als openstaande posten. Negeer deze mail maar even. Ik zal een nieuwe mail sturen met in de header NIEUW zodat u het kan herkennen als nieuw. Ga ik zo doen
Ja idd, als je mij geen brief wilt sturen dan moet je ook niet verwachten dat ik het ga betalen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:11 schreef Troel het volgende:
Ik heb met de eerste basisschool in de clinch gelegen omdat ze de facturen bleven sturen aan familie *naam van ex*. Tja, die mag ik niet open maken, daar hoor ik niet bij, die moesten ze maar naar vader sturen
Ook uitgelegd waarom en dat als ze de tenaamstelling zouden veranderen, het wel bij mij welkom was
Dat was teveel moeite. Nou, dan niet hoor, toedels
Ik heb een keer een herinnering van de garage gehad, dat was ook onterecht maar toen was ik net overgegaan van het betalen met mijn rekening naar het betalen met onze rekening, en daar staat de naam van N vooraan, en de garage stuurt mij een rekening, op mijn eigen naam.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:16 schreef Hupje het volgende:
Ik ben daar als MR-lid heel fel op, hoe de communicatie over de ouderbijdrage gaat.
Ik kreeg laatst wel een heel net en voorzichtig appje van de penningmeester van een clubje waar mijn kind dit jaar voor het eerst bij is. Of we het lidmaatschap hadden betaald. Hij kon het niet vinden in de administratie. Bleek ik niet betaald te hebben. Maar... Zij bleken ook geen factuur/bedrag/betaalverzoek aan ons te hebben verstuurdIk had bij het inschrijven al gevraagd hoe ik kon betalen en de reactie was toen, wacht op ons. Dus dat deed ik
Nu uiteraard meteen betaald.
Soneal had zich vanmorgen verslapen, ik had het ook niet door want ik sliep ook nog, N zit in Parijs en belde mij wakker dat hij Soneal geappt had maar geen reactie kreeg (nee, zijn telefoon lag nog beneden)quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Krijg ik net een sms van school, dan schiet ik al in een krampomdat zoon te laat was voor de les. Maar liefst 2 hele minuten!
Dit idd, Soneal gaat ook naar de orthodontist in Amersfoort, daar gaat hij nu naar school en volgend jaar ook, dus dan kan hij makkelijk tijdens of na school naartoe, het is ook allemaal zo ongeveer in dezelfde wijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:56 schreef livelink het volgende:
Wij zijn voor de meest praktische keuze gegaan, Hilliebillie. Mijn zoon zat toen al op de middelbare school in een plaats 17 km. van waar wij wonen. Ongeveer naast die school was een orthodontist. Dus dat leek ons handig. En dat was het ook. We hebben verder niet gekeken naar reviews en zo.
Dat is ook weer een heel nieuwe fase, hequote:Op woensdag 14 juni 2023 16:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel![]()
Ik ervaar vandaag een andere manier van spanning om iets wat een kind moet presteren. Mijn 13-jarige is as I speak aan het solliciteren bij Appie. Ik hoop zo voor haar dat ze aangenomen wordt.
Gelijk heb je, zeker als hij altijd op tijd isquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal had zich vanmorgen verslapen, ik had het ook niet door want ik sliep ook nog, N zit in Parijs en belde mij wakker dat hij Soneal geappt had maar geen reactie kreeg (nee, zijn telefoon lag nog beneden)![]()
![]()
![]()
Enfin, ondanks het feit dat het 07.30 uur was zou het toch heel krap worden om op tijd (08.30) op school te zijn, dus ik heb Soneal gewoon tot 9 uur afwezig gemeld met als reden "anders", en heb hem lekker rustig laten ontbijten.
Hij is nooit te laat, ondanks het feit dat hij ver en lang moet reizen, dus ik had zoiets van "het is wel best".... het was ook de eerste nacht dat het weer lekker koel was na een paar warme nachten dus ik vond het wel prima dat hij de rust die hij nodig had gewoon gepakt had.
Ik zou zonder mijn neusspray, oogdruppels en tabletjes veel meer klachten hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:28 schreef hilliebillie het volgende:
Ai nijna dat is niet best, die hooikoortsklachten![]()
Hier net van de tandarts een verwijzing naar de ortho gekregen voor de jongste (de oudste volgt waarschijnlijk over een half jaar als hij ook klaar is met wisselen). Nu aan het zoeken waar ik heen ga (tandarts wilde daarin niet sturen als alleen dat ik naar een echt orthodontist moest en niet naar een orthodontix-centrum (oid). Maar als ik de reviews lees van de praktijken hier in de buurt wordt ik alles behalve vrolijk. Wat een drama reviews allemaal. En daar moet ik dan uit kiezen.
Zo krijgt mijn man steeds uitnodigingen om ergens in Amerika te komen preken in een of andere kerk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:57 schreef Vicky het volgende:
Gefeliciteerd Troel
Ik krijg steeds mail van mijn naamgenoot alleen in haar achternaam zit een C, in de mijne dus niet.
Net weer een offerte voor kozijnen van haar huis, tijdje geleden een hele koopakte. Zo irritant.
Lekker van die cursusquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, zeker als hij altijd op tijd is![]()
Deze melding was na de pauze door verwarring waar gym was. De halve klas was dus te laat![]()
Ben me wel een keer lam geschrokken. Had hem voor school afgezet, kom thuis, krijg sms dat ie er niet was. Waren ze vergeten dat ie, op school, een cursus had![]()
Oh, spannend idd ook!quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel![]()
Ik ervaar vandaag een andere manier van spanning om iets wat een kind moet presteren. Mijn 13-jarige is as I speak aan het solliciteren bij Appie. Ik hoop zo voor haar dat ze aangenomen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |