Ze hebben niet genoeg aanmeldingen voor 3 groepen 1/2 en de nieuw te vormen groep 3 is te groot voor 1 klas en te klein voor 2 klassen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Mushanga!
Klinkt als een flinke puzzel idd Exode. Mijn dochters zitten dit jaar in een groep 2/3 en ik vind het een ideale combinatie. Perfect voor kinderen uit groep 3 die nog graag spelen, en kinderen uit groep 2 die erg leergierig zijn. Alleen soms lastig dat kleuters en groep 3+ bij veel dingen apart zijn, waardoor deze klas regelmatig gesplitst wordt, bijvoorbeeld tijdens de pauzes.
Jup, gistermiddag al en het wás ook heel bijzonderquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:03 schreef trui het volgende:
Mushanga, wat rot dat de bevalling zo zwaar is geweest voor je dochter. Hopelijk sterkt ze snel aan. Wel heel fijn dat 't met die kleine wel meteen goed ging. Ben je er al naartoe geweest? Lijkt me zo bijzonder!
Ja hoor, ze stelde zich star op qua dagen want ze is al zo vaak van dagen geswitcht en dit vind ze ideaal (dinsdag, woensdag, donderdag). Ze wilde het liefste groep 4/5 omdat ze eens een lagere groep wilde, maar dat paste echt niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, gistermiddag al en het wás ook heel bijzonderZowel de kleine man als het feit dat mijn dochter nu óók mama is
![]()
Ze appte vanmorgen maar ik heb daarna niks gehoord. Dus ik hoop écht dat ze nu wat broodnodige rust krijgt.
Wat een gepuzzel idd @:exode
Is het voor verloofde met deze werkweken te doen?
Ja, tof!quote:Op maandag 12 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
De scholen van de stichting waar ik voor werk hebben allemaal een extra vakantieweek.
Dwz de kinderen. De leerkrachten niet
Oooh, wat goed dat ze zich zo heeft opgesteldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:41 schreef exode het volgende:
[..]
Ja hoor, ze stelde zich star op qua dagen want ze is al zo vaak van dagen geswitcht en dit vind ze ideaal (dinsdag, woensdag, donderdag). Ze wilde het liefste groep 4/5 omdat ze eens een lagere groep wilde, maar dat paste echt niet.
Dus ze is blij, ook met haar duo. Een beginnende leraar die precies doet wat zij vraagt zei ze.
Dat jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:45 schreef exode het volgende:
En ach wat bijzonder Mush, wat lijkt me dat een apart gevoel, op een hele positieve manier.
Ze is natuurlijk zelf medeverantwoordelijk voor de formatie als manager van de bovenbouw. Ze was zelf elke keer de goedzak die schoof in dagen etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, wat goed dat ze zich zo heeft opgesteldHoop dat school het nu snapt en niet weer steeds haar dagen gaat aanpassen.
Haha, beter treft ze het dus niet met haar duo
[..]
Dat ja
Juist als manager zou ze niet steeds alles voor haar rekening moeten nemen dus echt goed dat ze nu haar poot heeft stijf gehouden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:05 schreef exode het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk zelf medeverantwoordelijk voor de formatie als manager van de bovenbouw. Ze was zelf elke keer de goedzak die schoof in dagen etc.
Maar ik heb ook gezegd dat ik niet meer ga aanpassen, want als zij schuift, moet ik dat ook (en eventueel BSO ook)
Ik zie zoveel verandering sinds ze instortte, eerder thuis, op vrije dagen niet met school bezig etc. Het geeft veel rust in huis en vooral bij haar.
Ik duim dat je dochter snel herstelt en ze het een goed plekje kan geven.
Ja, die is er. Daarnaast hangt de ketel op zolder en woonden de vogeltjes beneden. En hebben wij allemaal vannacht overleefd. Maar wel dat je eraan denktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:35 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd oma @:Mushanga71![]()
. Lijkt me inderdaad heel bijzonder! Ik hoop dat je dochter nu wel kan landen na de hectische start, maar zo te lezen gaat dat goed komen!
@:Tink89 wat verdrietig. Die arme beestjes.. En voor de zekerheid: is er een CO meter in huis? Met plotseling omvallende vogels gaan bij mij wel alarmbellen af in die richting.
Het was ook wel vergezocht maar wilde het toch ook weer niet niet vragen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:55 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd Omamushanga!
[..]
Ja, die is er. Daarnaast hangt de ketel op zolder en woonden de vogeltjes beneden. En hebben wij allemaal vannacht overleefd. Maar wel dat je eraan denkt
De Neswaarden.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:33 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand hier misschien een leuke plek omgeving Gorinchem voor een picknick of lunch met een aantal moeders en hun kinderen? Bijvoorbeeld een natuurspeeltuin of iets dergelijks. Kids zijn in de leeftijd 4-17 jaar.
Hee, ik had helemaal niet scherp dat wij dus precies gelijk lopen wat schooljaren betreft!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:34 schreef Budabuddumbam het volgende:
Hier heb ik volgend jaar er 1 in de 4e op de middelbare, 1 in de eerste en 1 in groep 6.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:25 schreef exode het volgende:
Wat is het heerlijk weer, mag het zo de hele zomer blijven? Het koelt nu tenminste wel af 's nachts. Vanochtend meteen maar eens het achterstallige onderhoud in de tuin gedaan, met name de olijvenboom werd veel te groot.
En ik vind Omamushanga een geweldige naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mushanga71 op 17-06-2023 10:22:14 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |