abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209497190
Gefeliciteerd Mushanga!

Klinkt als een flinke puzzel idd Exode. Mijn dochters zitten dit jaar in een groep 2/3 en ik vind het een ideale combinatie. Perfect voor kinderen uit groep 3 die nog graag spelen, en kinderen uit groep 2 die erg leergierig zijn. Alleen soms lastig dat kleuters en groep 3+ bij veel dingen apart zijn, waardoor deze klas regelmatig gesplitst wordt, bijvoorbeeld tijdens de pauzes.
pi_209497217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Mushanga!

Klinkt als een flinke puzzel idd Exode. Mijn dochters zitten dit jaar in een groep 2/3 en ik vind het een ideale combinatie. Perfect voor kinderen uit groep 3 die nog graag spelen, en kinderen uit groep 2 die erg leergierig zijn. Alleen soms lastig dat kleuters en groep 3+ bij veel dingen apart zijn, waardoor deze klas regelmatig gesplitst wordt, bijvoorbeeld tijdens de pauzes.
Ze hebben niet genoeg aanmeldingen voor 3 groepen 1/2 en de nieuw te vormen groep 3 is te groot voor 1 klas en te klein voor 2 klassen.
Ben benieuwd hoe ze de indeling gaan doen, er is een exra informatieavond ingepland. Maar goed, voor ons dus niet van toepassing, Juul zit in een andere groep. Tenminste ik neem aan dat wij anders wel apart geinformeerd worden ;)

Bij verloofde is de formatie ook uitgestuurd, ze gaat 3 dagen voor groep 7 staan, om de week, de andere week 2 dagen en 1 dag haar managementtaken. Zij gaan 2 groepen 4/5 maken daar is een hoop gedoe over bij de ouders begreep ik. But not her problem >:)
pi_209497226
Tink hoe gaat het bij jou? Zal wel schrikken zijn zeg, vooral dat je niet weet hoe het komt. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Sterkte met het verdriet.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 12:03:19 #54
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_209497252
Mushanga, wat rot dat de bevalling zo zwaar is geweest voor je dochter. Hopelijk sterkt ze snel aan. Wel heel fijn dat 't met die kleine wel meteen goed ging. Ben je er al naartoe geweest? Lijkt me zo bijzonder!
in de haak.
pi_209497309
@Tink, wat naar :*

@mushanga, gefeliciteerd oma! Wat naar zo'n horrorbevalling. Hopelijk kunnen ze gauw naar huis!

Staafmixer kan natuurlijk ook. Maar ook dan zal ik een andere moeten, want de huidige vindt pastasaus al een uitdaging...
Overigens is mijn smoothie experiment van vandaag goedgekeurd *O*
Fake it till you make it...
pi_209497490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 12:03 schreef trui het volgende:
Mushanga, wat rot dat de bevalling zo zwaar is geweest voor je dochter. Hopelijk sterkt ze snel aan. Wel heel fijn dat 't met die kleine wel meteen goed ging. Ben je er al naartoe geweest? Lijkt me zo bijzonder!
Jup, gistermiddag al en het wás ook heel bijzonder :Y Zowel de kleine man als het feit dat mijn dochter nu óók mama is O+
Ze appte vanmorgen maar ik heb daarna niks gehoord. Dus ik hoop écht dat ze nu wat broodnodige rust krijgt.

Wat een gepuzzel idd @exode
Is het voor verloofde met deze werkweek indeling te doen?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209497504
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jup, gistermiddag al en het wás ook heel bijzonder :Y Zowel de kleine man als het feit dat mijn dochter nu óók mama is O+
Ze appte vanmorgen maar ik heb daarna niks gehoord. Dus ik hoop écht dat ze nu wat broodnodige rust krijgt.

Wat een gepuzzel idd @:exode
Is het voor verloofde met deze werkweken te doen?
Ja hoor, ze stelde zich star op qua dagen want ze is al zo vaak van dagen geswitcht en dit vind ze ideaal (dinsdag, woensdag, donderdag). Ze wilde het liefste groep 4/5 omdat ze eens een lagere groep wilde, maar dat paste echt niet.
Dus ze is blij, ook met haar duo. Een beginnende leraar die precies doet wat zij vraagt zei ze. _O-
pi_209497548
En ach wat bijzonder Mush, wat lijkt me dat een apart gevoel, op een hele positieve manier. O+
pi_209497647
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
De scholen van de stichting waar ik voor werk hebben allemaal een extra vakantieweek.
Dwz de kinderen. De leerkrachten niet
Ja, tof! *O* Junivakantie, goedkoper weg buiten het hoogseizoen...
Totdat je zelf in het onderwijs werkt, of beseft dat je oudste op de middelbare niet zo'n junivakantieweek heeft... -O-

En in plaats van met een vestje bij de te koud ingestelde airco op kantoor, smelt ik nu weg bij (een poging tot) thuis werken :X Een paar uurtjes alleen in huis na schooltijd is te doen, maar een hele dag alleen in huis is nog wat veel voor een 10-jarige...

Wel 'tropenrooster' (40-minuten lessen) voor onze pubers ;)
pi_209497687
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 12:41 schreef exode het volgende:

[..]
Ja hoor, ze stelde zich star op qua dagen want ze is al zo vaak van dagen geswitcht en dit vind ze ideaal (dinsdag, woensdag, donderdag). Ze wilde het liefste groep 4/5 omdat ze eens een lagere groep wilde, maar dat paste echt niet.
Dus ze is blij, ook met haar duo. Een beginnende leraar die precies doet wat zij vraagt zei ze. _O-
Oooh, wat goed dat ze zich zo heeft opgesteld :) Hoop dat school het nu snapt en niet weer steeds haar dagen gaat aanpassen.
Haha, beter treft ze het dus niet met haar duo :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 12:45 schreef exode het volgende:
En ach wat bijzonder Mush, wat lijkt me dat een apart gevoel, op een hele positieve manier. O+
Dat ja :Y
If they say
pi_209497734
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 12:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, wat goed dat ze zich zo heeft opgesteld :) Hoop dat school het nu snapt en niet weer steeds haar dagen gaat aanpassen.
Haha, beter treft ze het dus niet met haar duo :D
[..]
Dat ja :Y
Ze is natuurlijk zelf medeverantwoordelijk voor de formatie als manager van de bovenbouw. Ze was zelf elke keer de goedzak die schoof in dagen etc.
Maar ik heb ook gezegd dat ik niet meer ga aanpassen, want als zij schuift, moet ik dat ook (en eventueel BSO ook)
Ik zie zoveel verandering sinds ze instortte, eerder thuis, op vrije dagen niet met school bezig etc. Het geeft veel rust in huis en vooral bij haar.

Ik duim dat je dochter snel herstelt en ze het een goed plekje kan geven. O+
  dinsdag 13 juni 2023 @ 13:34:14 #62
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_209498011
Hier heb ik volgend jaar er 1 in de 4e op de middelbare, 1 in de eerste en 1 in groep 6.
Voor mijn jongste staan we nogsteeds op allemaal wachtlijsten en nogsteeds geen zicht op onderwijs.

Ik zie echt op tegen 4 onderwijs locatie. -O-
Voor mij zijn studiedagen ook altijd suf want er is altijd er wel 1 die niet vrij is :{
pi_209498115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 13:05 schreef exode het volgende:

[..]
Ze is natuurlijk zelf medeverantwoordelijk voor de formatie als manager van de bovenbouw. Ze was zelf elke keer de goedzak die schoof in dagen etc.
Maar ik heb ook gezegd dat ik niet meer ga aanpassen, want als zij schuift, moet ik dat ook (en eventueel BSO ook)
Ik zie zoveel verandering sinds ze instortte, eerder thuis, op vrije dagen niet met school bezig etc. Het geeft veel rust in huis en vooral bij haar.

Ik duim dat je dochter snel herstelt en ze het een goed plekje kan geven. O+
Juist als manager zou ze niet steeds alles voor haar rekening moeten nemen dus echt goed dat ze nu haar poot heeft stijf gehouden.
Het is lastig om, als je gewend bent om het zelf dan maar te doen, dat te veranderen. Soms zie je dat pas na iets ernstigs, zoals haar instorten de omslag komt.
En heerlijk dat ze op haar vrije dagen niet meer met werk bezig is. Voor haarzelf én jullie. Het geeft óók rust dat jij niets meer hoeft aan te passen.
Fijn dat het nu is zoals het moet zijn, voor jullie allemaal O+

En dank :*
If they say
pi_209498545
Gefeliciteerd oma @Mushanga71 O+ *O*. Lijkt me inderdaad heel bijzonder! Ik hoop dat je dochter nu wel kan landen na de hectische start, maar zo te lezen gaat dat goed komen! :*

@Tink89 wat verdrietig ;(. Die arme beestjes.. En voor de zekerheid: is er een CO meter in huis? Met plotseling omvallende vogels gaan bij mij wel alarmbellen af in die richting.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 juni 2023 @ 15:55:18 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209499264
Gefeliciteerd Omamushanga!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 14:35 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd oma @:Mushanga71 O+ *O*. Lijkt me inderdaad heel bijzonder! Ik hoop dat je dochter nu wel kan landen na de hectische start, maar zo te lezen gaat dat goed komen! :*

@:Tink89 wat verdrietig ;(. Die arme beestjes.. En voor de zekerheid: is er een CO meter in huis? Met plotseling omvallende vogels gaan bij mij wel alarmbellen af in die richting.
Ja, die is er. Daarnaast hangt de ketel op zolder en woonden de vogeltjes beneden. En hebben wij allemaal vannacht overleefd. Maar wel dat je eraan denkt O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209499288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 15:55 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd Omamushanga!
[..]
Ja, die is er. Daarnaast hangt de ketel op zolder en woonden de vogeltjes beneden. En hebben wij allemaal vannacht overleefd. Maar wel dat je eraan denkt O+
Het was ook wel vergezocht maar wilde het toch ook weer niet niet vragen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209501023
Gefeliciteerd mush! O+
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:08:44 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209501933
Gefeliciteerd Mushanga
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:16:44 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_209502005
Gefeliciteerd Mush!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:41:53 #70
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209502296
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 17:33 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand hier misschien een leuke plek omgeving Gorinchem voor een picknick of lunch met een aantal moeders en hun kinderen? Bijvoorbeeld een natuurspeeltuin of iets dergelijks. Kids zijn in de leeftijd 4-17 jaar.
De Neswaarden.
pi_209505862
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 13:34 schreef Budabuddumbam het volgende:
Hier heb ik volgend jaar er 1 in de 4e op de middelbare, 1 in de eerste en 1 in groep 6.

Hee, ik had helemaal niet scherp dat wij dus precies gelijk lopen wat schooljaren betreft!
Met een meidenkwartet
pi_209505891
En gefeliciteerd Mushanga! Wat bijzonder O+
Met een meidenkwartet
pi_209506397
Wat is het heerlijk weer, mag het zo de hele zomer blijven? Het koelt nu tenminste wel af 's nachts. Vanochtend meteen maar eens het achterstallige onderhoud in de tuin gedaan, met name de olijvenboom werd veel te groot.

En ik vind Omamushanga een geweldige naam. O+
pi_209507355
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:25 schreef exode het volgende:
Wat is het heerlijk weer, mag het zo de hele zomer blijven? Het koelt nu tenminste wel af 's nachts. Vanochtend meteen maar eens het achterstallige onderhoud in de tuin gedaan, met name de olijvenboom werd veel te groot.

En ik vind Omamushanga een geweldige naam. O+
:D
Wie weet, name change 8-)

Het gaat ging even minder want ze mogen weer naar huis :)
Niet quoten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mushanga71 op 17-06-2023 10:22:14 ]
If they say
pi_209507422
Krijg ik net een sms van school, dan schiet ik al in een kramp :') omdat zoon te laat was voor de les. Maar liefst 2 hele minuten! :')
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')