Daarom moet je dus meebewegen op de bal.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
1 moet er boven op die bal en dan? Als die rolt val je er van af. Toch.
Ik niet snappen
Gelukkig is Moraima een rots in de branding die iedereen het gevoel geeft dat ze weten wat er moet gebeurenquote:
Volgens mij bedoelde ze dat een lang persoon de bal moet rollen en sturen.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:01 schreef Snensie het volgende:
Babette die maar loopt te roepen dat er een lang persoon op moet. Ga dan!
quote:Op maandag 12 juni 2023 11:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Gelukkig is Moraima een rots in de branding die iedereen het gevoel geeft dat ze weten wat er moet gebeuren
quote:Op maandag 12 juni 2023 10:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Mamama wiewiwie gaga, ik bedoe diedie, jamaar
Oh.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom moet je dus meebewegen op de bal.
Ze hebben een helm.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:05 schreef engine het volgende:
Head first van die bal af donderen lijkt me geen pretje
Helmpje jaquote:Op maandag 12 juni 2023 11:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben een helm.
Zei de oempaloempa trots
quote:Op maandag 12 juni 2023 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh.Dat lijkt mij heel moeilijk.
Geen eten de hele week.Water en crackers en de voorraad uit de prive kastjes.
Ja, best gevaarlijk dus.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Je kan wel lekker hard op je muiltje gaan hejj...
Dat, heb je meer gripquote:Op maandag 12 juni 2023 11:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me niet tof als je er op zit. Liever een beetje slap, dan zak je weg in de bal.
Je bent geen fan?quote:Op maandag 12 juni 2023 11:09 schreef espri het volgende:
Babs blijft ouwehoeren, hou gewoon je muil zeg.
BAM jonguhhh op 'n stretcher naar huisquote:Op maandag 12 juni 2023 11:09 schreef BigBreg83 het volgende:
op deze manier kom je ook van deelnemers af!
quote:Op maandag 12 juni 2023 11:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
BAM jonguhhh op 'n stretcher naar huis
ja maar ze gaan niet dood want helmquote:Op maandag 12 juni 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Nou ik zou er ook niet op kruipen.. echt wel gevaarlijk en als je niet goed terecht komt dan kun ook nog eens wat breken.
En dat fietshelmpje vangt de klap echt niet opquote:Op maandag 12 juni 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
Nou ik zou er ook niet op kruipen.. echt wel gevaarlijk en als je niet goed terecht komt dan kun ook nog eens wat breken.
Ik wil bijna wat zeggen maar hou me toch maar in.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat fietshelmpje vangt de klap echt niet op![]()
![]()
Ze mogen allemaal één keer.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:13 schreef chufi het volgende:
Hoe vaak mogen ze ? Wendy is af die mag niet meer maar anderen mogen nog een keer of hoe
De mannen hoogtevrees?quote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom gaan eerst de vrouwen?
Zodat de stoere kerels de kunst kunnen af kijken?
dat dusquote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Of de lichte eerst zodat ze gelijk kunnen oefenen voordat er zwaardere mensen op gaan.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Mag wel maar ze wil nog nietquote:
Crowd surfenquote:Op maandag 12 juni 2023 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zei Babbel nu tegen Sas: Als je kan klootschieten, kan je dit ook!?!?!
Crowdsurfenquote:Op maandag 12 juni 2023 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zei Babbel nu tegen Sas: Als je kan klootschieten, kan je dit ook!?!?!
Dat werkt misschien nog wel het bestequote:Op maandag 12 juni 2023 11:22 schreef engine het volgende:
Erik gaat andersom. Wel veiliger inderdaad.
Niemand denk ikquote:Op maandag 12 juni 2023 11:22 schreef Frummelie het volgende:
Erik in korte broek met overhemd... ik snap um niet..
En haar microfoon staat altijd knetter hardquote:Op maandag 12 juni 2023 11:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is niet zo goed in luisteren, ze hoort zichzelf niet eens, daarom gaat ze schreeuwen.
Behalve als ze aan het roddelen en binnen monds mompeltquote:Op maandag 12 juni 2023 11:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En haar microfoon staat altijd knetter hard
Ja heel typischquote:Op maandag 12 juni 2023 11:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Behalve als ze aan het roddelen en binnen monds mompelt
Ik denk dus van wel. Moraima en Janet duwen aan de achterkant en Babette moet dat in haar eentje aan de voorkant tegenhouden.. anders gaat die bal te snel en valt er iemand af.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:27 schreef espri het volgende:
Wat Babs doet, is niet zo nodig, ze doet of ze heel zwaar moet tegen houden.
Omdat Janet als een malle loopt te duwen.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:27 schreef espri het volgende:
Wat Babs doet, is niet zo nodig, ze doet of ze heel zwaar moet tegen houden.
In haar rokje.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi, ik wil Zoë zien falen. Is dat erg vals?
Welnee johquote:Op maandag 12 juni 2023 11:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi, ik wil Zoë zien falen. Is dat erg vals?
Ik denk als deze weinig oplevert dan komt er op de helft van de week nog wel een nieuwe verdien.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus dat wordt deze week bruinebonen met rijst
Of het al niet genoeg stonk daar met de hitte erbijquote:Op maandag 12 juni 2023 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus dat wordt deze week bruinebonen met rijst
Alle drie hebben ze het goed gedaanquote:Op maandag 12 juni 2023 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Eric heb ik gemist.![]()
Bern ook![]()
Marciano nu.![]()
Ik denk dat de duwers ook moe worden en niet meer zo goed kunnen sturen.
Jammerquote:Op maandag 12 juni 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk als deze weinig oplevert dan komt er op de helft van de week nog wel een nieuwe verdien.
Ik ben daar soms gewoon jaloers op.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:36 schreef Snensie het volgende:
Wel grappig, dat Zoë altijd weer vertrouwen heeft in haar eigen kunnen terwijl ze allang bewezen heeft dat ze niets kan.
Nope. Ze ving Wendy op.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:36 schreef tonja het volgende:
Babs tegen Zoë: 'Ik sta voor je, ik kan je opvangen'.
Nog geen half uur geleden of zo liet ze Wendy van die bal afdonderen
Had ik niet verwacht.. ziet er uit dat ze het toch gaat halenquote:
Sas ook niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft alleen Wendy het niet gehaald? Sneu. Ze was wel de 2e na Jasper. Kon geen techniek afkijken.
Wat een verrassing hè?quote:Op maandag 12 juni 2023 11:39 schreef tonja het volgende:
Goh! Zoë heeft het niet gehaald, wie had dat nou gedacht
Sas ook niet ( op tijd)quote:Op maandag 12 juni 2023 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft alleen Wendy het niet gehaald? Sneu. Ze was wel de 2e na Jasper. Kon geen techniek afkijken.
Alleen zij heeft niet opgegeven en heeft het afgemaakt. Zoë niet gehaald en geeft meteen op en laat zich van de bal glijden. Zit toch wel een verschil in.quote:
een konijnenhuppeltjequote:Op maandag 12 juni 2023 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
Imi gaat lekker.
Iets te snel voor Janet.
Janet mopperen omdat hij teveel speelde en was moeilijk om de bal in balans te houden.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
Imi gaat lekker.
Iets te snel voor Janet.
Zoe wordt dan pissigquote:Op maandag 12 juni 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen zij heeft niet opgegeven en heeft het afgemaakt. Zoë niet gehaald en geeft meteen op en laat zich van de bal glijden. Zit toch wel een verschil in.
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet mopperen omdat hij teveel speelde en was moeilijk om de bal in balans te houden.
Dat was toch al getackeld?quote:Op maandag 12 juni 2023 11:46 schreef Snensie het volgende:
Nou ze halen best aardig wat binnen. Ik weet niet of het genoeg is voor het grote feest maar het gaat wel goed.
Ja dat zeker, was best hard werken.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
Moraima Janet en Bab zijn helemaal kapot.. ook die hebben het goed gedaan
Enjoy!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:48 schreef espri het volgende:
Dat was de actie voor vandaag weer, ga weer lekker zonnen
3 personen deden niet mee, 3 hebben er gefaald, de anderen wonnen x 25,-.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:48 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nou binnen geharkt... zo jammer dat ze dat niet laten zien of horen.
Lijkt wel of ze Babette wegduwdequote:
Thnxquote:Op maandag 12 juni 2023 11:50 schreef Harry het volgende:
[..]
3 personen deden niet mee, 3 hebben er gefaald, de anderen wonnen x 25,-.
Feest wel alleen geen drank en eten.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was toch al getackeld?
Wie noemde dat zo ook altijd weer?![]()
Dat is dan idd 225,-quote:Op maandag 12 juni 2023 11:50 schreef Harry het volgende:
[..]
3 personen deden niet mee, 3 hebben er gefaald, de anderen wonnen x 25,-.
En gaan ze dan persoon lijk voor hunzelf kokenquote:Op maandag 12 juni 2023 12:01 schreef engine het volgende:
Ciano en Bern willen graag dat er wat meer persoonlijk ingekocht wordt.
Volgens mij alleen voor het ontbijt.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En gaan ze dan persoon lijk voor hunzelf koken
Het ging in het geval van Bern over brood en Ciano om kwark.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En gaan ze dan persoon lijk voor hunzelf koken
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het ging in het geval van Bern over brood en Ciano om kwark.
Ja ze gaan iets doen met kleine autootjesquote:Op maandag 12 juni 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Jasper en Isaac tekeken een parcours op de grond? Gaan ze weer iets racen?
Rupert denk ik maar ik ben niet zeker.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:10 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Babette, Sasha en Marciano roddelen over iemand, bij wie ze zijn kop op het hakblok willen hebben.
WIE is dat?
Of zou ze Isaac bedoelen?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
Volgens Babette is er iemand die nu het zelfde negatieve gedrag als Jeffrey laat zien.
Rupi volgens mij.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
Volgens Babette is er iemand die nu het zelfde negatieve gedrag als Jeffrey laat zien.
Vroeg het mij ook af ik dacht Rupertquote:Op maandag 12 juni 2023 12:10 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Babette, Sasha, Janet en Marciano roddelen over iemand, bij wie ze de kop op het hakblok willen hebben.
WIE is dat?
Daarom is ze gecast.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
Filmpjes bekeken en krijg steeds grotere aversie tegen die grote kleuter Zoe. Altijd over mannen praten en niet serieus met de spelletjes meedoen zoals het pijl en boogspel. waarom zit die kleuter daar eigenlijk, alleen voor de aandacht vrees ik.
Icequote:Op maandag 12 juni 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Marciano en Jasper zijn een parcour aan het uitzetten. Het lijkt er op dat het toch iets met autootjes te maken heeft als ik ze hoor praten
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
Rare regels in de loods : op muren schrijven 10.000 en gele kaart. Op vloer schrijven mag wel.
Rummikub en kaarten mag niet tegelijk. Twee verschillende spelletjes ook niet . Maar twee groepen tegelijk klaverjassen mag wel. Slapen overdag mag niet behalve sas en Janet. In cabana wordt veel geslapen overdag.
Microfoon moet altijd om. Bep 'vergeet" dat ding dagelijks. Of fluisterde onhoorbaar
Ik zelf ook hoor.. lekker de hele dag de deuren de luiken dicht want dat scheelt echt een heleboel warmte die binnenkort.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:35 schreef lojanda het volgende:
Ze zoeken steeds meer de schaduw op want het is veel te heet.
Ik versta hem sowieso niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:34 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Rupert een zin kan zeggen zonder te smakken.. of hij nu iets in zijn mond heeft of niet.
Eunice wilde ook koken maar Wendy snoepte gelijk naar haar en zei ze al snel dan kok jij maar.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Janet wil niet koken heeft ze aangeven
Moraima kan niet koken, volgens mij gaan Wendy en Zoë het nu doen.
Ik ook niet.. hij praat zo snel en slikt de helft in.quote:
Ik zit met dit weer hele dagen binnen ondanks mijn mooie overdekte terras. Het is gewoon loeiheet en binnen is het lekker fris. Is veel beter op mijn ouwe dag dan volop in de zon. Is voor niemand trouwens echt goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zelf ook hoor.. lekker de hele dag de deuren de luiken dicht want dat scheelt echt een heleboel warmte die binnenkort.
Ze heeft inderdaad vaak een erg kort lontje en is heel snel op haar teentjes getrapt.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice wilde ook koken maar Wendy snoepte gelijk naar haar en zei ze al snel dan kok jij maar.
Wendy is ook wel echt een kattenkop vind ik.. vaak niet aardig en vliegt er meteen op als iemand iets zegt.
Groot gelijk want het is ook echt niet gezond.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zit met dit weer hele dagen binnen ondanks mijn mooie overdekte terras. Het is gewoon loeiheet en binnen is het lekker fris. Is veel beter op mijn ouwe dag dan volop in de zon. Is voor niemand trouwens echt goed.
Dat ze daar nog niet aan een parasol of afdak hebben gedacht is mij een raadsel. In de loods schijnt het ook erg heet te zijn.
Op zich is het iemand die veel doet voor anderen en iedereen ook altijd helpt maar ik kom steeds meer tot de ontdekking dat het niet echt een aardig persoon is en ook best wel kan snauwen als het haar niet bevalt.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad vaak een erg kort lontje en is heel snel op haar teentjes getrapt.
Ze mag Eric nu eenmaal niet met zijn zuinige en viezige oplossingen voor alles. Ik vond haar eerst erg aardig en recht voor z´n raap maar nu stoor ik me ook steeds vaker aan haar gesnauw. Haar emoties zitten ook dicht aan de oppervlakte en ze weet daar vaak geen raad mee. Dan is ze roodgloeiend boos. Snap dat niet van haar.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op zich is het iemand die veel doet voor anderen en iedereen ook altijd helpt maar ik kom steeds meer tot de ontdekking dat het niet echt een aardig persoon is en ook best wel kan snauwen als het haar niet bevalt.
Eric kan het ook nooit goed doen bij haar en bijna bij alles wat hij zegt krijgt hij meteen een snep van haar.
Begreep ik het toch goed, dacht al dit hoor ik niet goedquote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef woxxel het volgende:
3 dagen amper eten of droog brood voor de drankjes van vrijdag l.
Ik wacht op de reactie van erik en isaak
Marciano is niet zo van de koopjes volgens mij.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt wel ze weer steeds meer moeten beknibbelen op de boodschappen.. ze zijn met steeds minder mensen maar hebben ook veel minder te besteden.
Je zou denken dat het net andersom zou moeten zijn.
Ik heb ook nog steeds het idee dat de meesten die inkopen het niet goed doen.
Janet en Wendy pluizen meestal wel uit hoe ze het goedkoopste uit zijn maar als Marciano kookt dan is het bijna altijd hoger als wat zijn budget is. Die snoept er vaak toch wat extra euro’s bij.
Volgens mij heeft ie een recept in zijn hoofd, en dan moet het precies zo, met alles erop en eraanquote:Op maandag 12 juni 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marciano is niet zo van de koopjes volgens mij.
Misschien zat ze niet lekker in haar vel, deed hij haar denken aan iemand uit haar verleden, kan door zoveel factoren worden getriggerd, je weet het nietquote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op zich is het iemand die veel doet voor anderen en iedereen ook altijd helpt maar ik kom steeds meer tot de ontdekking dat het niet echt een aardig persoon is en ook best wel kan snauwen als het haar niet bevalt.
Eric kan het ook nooit goed doen bij haar en bijna bij alles wat hij zegt krijgt hij meteen een snep van haar.
Ze mist haar kids ook heel erg volgens mij en dat snap ik goed. De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien zat ze niet lekker in haar vel, deed hij haar denken aan iemand uit haar verleden, kan door zoveel factoren worden getriggerd, je weet het niet
Ik snap dat zich ergert aan Eric.. wie nietquote:Op maandag 12 juni 2023 12:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze mag Eric nu eenmaal niet met zijn zuinige en viezige oplossingen voor alles. Ik vond haar eerst erg aardig en recht voor z´n raap maar nu stoor ik me ook steeds vaker aan haar gesnauw. Haar emoties zitten ook dicht aan de oppervlakte en ze weet daar vaak geen raad mee. Dan is ze roodgloeiend boos. Snap dat niet van haar.
Ja, dat klopt, maar zo is Marciano nietquote:Op maandag 12 juni 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dat is nu juist waarom het eten duurder wordt
[..]
Daardoor wordt het eten ook duurder, soms kun je beter een beetje improviseren wat wat er nog is en dat toevoegen aan de plannen die je had. Zo doe ik het tenminste.
Nee die is wat dat betreft niet snel tevreden en kan dan drammen zodat hij het dan nog voor elkaar krijgt. Was ook heel goed dat Wendy daar toen niet intraptequote:Op maandag 12 juni 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marciano is niet zo van de koopjes volgens mij.
Idd het moet altijd op zijn manier.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een recept in zijn hoofd, en dan moet het precies zo, met alles erop en eraan
Snauwen is ook helemaal nergens voor nodig, je punt word er echt niet duidelijker door.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap dat zich ergert aan Eric.. wie nietmaar ik kan echt niet tegen mensen die snauwen om hun gelijk te krijgen. Dat deden er meer.. Kenzy Leila Jeff Kim kont Esther en noem maar op.. je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde mee.
Maar het is niet alleen bij Eric, ze doet dat bij velen. Bij sommige weer niet omdat ze dat dan weer niet durft denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien zat ze niet lekker in haar vel, deed hij haar denken aan iemand uit haar verleden, kan door zoveel factoren worden getriggerd, je weet het niet
En met minder kandidaten winnen ze ook minder geld met een spel natuurlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar zo is Marciano niet
Daarnaast, ze hebben per persoon ongeveer eenzelfde budget als 'vroeger', maar hoe groter je in kunt kopen, hoe goedkoper, dus ze hebben nu minder waar voor hun geld
En een manager die koekjes voor haarzelf koopt
Ik heb het idee dat de meeste daar een recept in hun hoofd hebben en dan gaan kijken of daar iets van in de reclame is.quote:[ afbeelding ] Op maandag 12 juni 2023 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een recept in zijn hoofd, en dan moet het precies zo, met alles erop en eraan
Daardoor wordt het eten ook duurder, soms kun je beter een beetje improviseren met wat er nog is en dat toevoegen aan de plannen die je had. Zo doe ik het tenminste.
Dat dus.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de meeste daar een recept in hun hoofd hebben en dan gaan kijken of daar iets van in de reclame is.
Ze kunnen beter eerst kijken wat er in de reclame is en dan daar een recept voor verzinnen.
Zo is ze al sinds dag éénquote:Op maandag 12 juni 2023 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze mist haar kids ook heel erg volgens mij en dat snap ik goed. De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst.
O, is dat zo? Niet alles meegekregen doordat ik het van de verslagen en filmpjes moet hebben, heb geen streams. Toch jammer van dat vervelende trekje van haar, vind haar verder een toffe meid.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo is ze al sinds dag éénis daar ook vaker gezegd onder elkaar den zo waren er ook velen die een hekel aan haar hadden.. maar goed die zijn gelukkig allemaal al thuis
Wat koekjes zal het probleem niet zijn.. er waren meerdere managers die er flessen wijn flessen bier sterke drank Snickers persoonlijke spullen en weet ik niet wat stiekem opmaakten. Dat zet wel zoden aan de dijk denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar zo is Marciano niet
Daarnaast, ze hebben per persoon ongeveer eenzelfde budget als 'vroeger', maar hoe groter je in kunt kopen, hoe goedkoper, dus ze hebben nu minder waar voor hun geld
En een manager die koekjes voor haarzelf koopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |