Mijn bestie kwam er met zo 1 thuis. En toen was ik er al onmeug aan gehechtquote:Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef sigme het volgende:
Als (áls) ik vrienden had een eentje gooide een baby shower dan gooide ik die van m'n lijst.
Mogen ze nog wel een kind nemen of richt jij met je vrienden een clubje op ter bevordering van het einde van de mensheid (bij gebrek aan nazaat)quote:Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef sigme het volgende:
Als (áls) ik vrienden had een eentje gooide een baby shower dan gooide ik die van m'n lijst.
Welke vrienden?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel een kind nemen of richt jij met je vrienden een clubje op ter bevordering van het einde van de mensheid (bij gebrek aan nazaat)
Ik weet niet wat dit is en ik weet ook niet wat JI isquote:Op maandag 12 juni 2023 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Lonaa (en andere JI liefhebbers) al tijd gehad voor Weathervanes?
Alsof iets minder kinderen het einde van de mensheid gaat veroorzaken.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel een kind nemen of richt jij met je vrienden een clubje op ter bevordering van het einde van de mensheid (bij gebrek aan nazaat)
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoop er stiekem wel doorheen te zijn. Jij nog in de aanbieding?
Jason Isbell en zn nieuwe albumquote:Op maandag 12 juni 2023 19:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is en ik weet ook niet wat JI is
Oh! Oooooooooooh! Ja. Ok. Mijn brein doet het nog niet heul lekker. Ik heb er nog geen tijd voor gehad. De al eerder uitgebrachte tracks heb ik natuurlijk wel al uitgebreid gehoord.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jason Isbell en zn nieuwe album
Ik geloof dat ik in mijn huidge labiele staat moet huilen van If you insist.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken ook echt de rust voor het album nog niet vinden. Schuld van Zelda. Maar alles wat jij zegt.
Ik zie geen probleem.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in mijn huidge labiele staat moet huilen van If you insist.
Het huilen niet. De labiele staat is wat jammer. De oorzaak ook. Mja.quote:
De leef jonge. Komdrmaar even op.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het huilen niet. De labiele staat is wat jammer. De oorzaak ook. Mja.
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De leef jonge. Komdrmaar even op.
Wel beetje zijwaarts zodat ik Zelda kan redden.
Fuck it man, ik weet.quote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef sigme het volgende:
Isolatie hè? Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de hitte. Zonder wol hebben ze het warmer, en in deze hitte is dat best even oppassen komende dagen.
Maar tegen de maden is het wel zeer welkom, dat risico wordt met deze temperaturen steeds groter.
Laat even weten hoe het is. Wij zitten er in september.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Onderweg naar Corsica![]()
Of nouja, eerst Zwitserland, morgenavond pas met de boot dus we kunnen rustig aan doen.
Vriendin woont nu in ons huis, samen met haar kat en ze past op de konijnen. Dat is wel een fijn idee la.
En wanneer is jullie babi showerquote:Op maandag 12 juni 2023 20:57 schreef Kreator het volgende:
Verder mooi om te lezen hoe verdeeld het is qua meningen. Reflecteert de thuissituatie.
Maar een babyshower is toch wat anders dan een genderreveal party? Met blauwe of roze confetti die je jaren later nog tegenkomtquote:Op maandag 12 juni 2023 21:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb niet per definitie iets tegen een babyshower. Ligt heel erg aan wat voor.
Twee babyshowers meegemaakt, en bij allebei was het hartstikke leuk. Wat vriendinnen, lekkere hapjes en drankjes, wat kadootjes, gezellig kletsen. Dan vind ik het prima. Bij de meest recente had de zwangere alle mogelijke soorten spelletjes gevetood en had haar zusje een baby-themed escape room gemaakt zelf, dus met puzzels die iets met baby te maken hadden, dat was oprecht nog best wel leuk. Bij de ander helemaal geen spelletjes. Bij allebei dus geen rare fratsen. Was meer gewoon een gezellige borrel maar dan met ook alcoholvrije champagne en kadootjes.
Die gender reveal is hopelijk dan in hun eigen huis.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar een babyshower is toch wat anders dan een genderreveal party? Met blauwe of roze confetti die je jaren later nog tegenkomt
Maar bij dit feestje (gender reveal) mag je zelf dan niet eens drinkenquote:Op maandag 12 juni 2023 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Die gender reveal is hopelijk dan in hun eigen huis.
Ik vind het totale waanzin, maar tegelijk denk ik ook maar zo, als ik een excuus zocht voor een feestje, greep ik ook allerlei shit aan als excuus. Toen ik nog een leven had.
Ja dat zeg ik, waanzinquote:Op maandag 12 juni 2023 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar bij dit feestje (gender reveal) mag je zelf dan niet eens drinken
Levend en met alle pootjes op hun plek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik hoop dat nog mee te mogen makenquote:Op maandag 12 juni 2023 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alsof iets minder kinderen het einde van de mensheid gaat veroorzaken.
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:57 schreef sigme het volgende:
De vacht is er af. Ik herhaal: de vacht is er af.Het valt me op hoe in 2 weken het gras allemaal weer zo droog is geworden en het is nog niet eens half juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind feestjes zonder drank een stuk beter te doen dan feestjes over/met baby’squote:Op maandag 12 juni 2023 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar bij dit feestje (gender reveal) mag je zelf dan niet eens drinken
De vacht is er af. Ik herhaal: de vacht is er af.Jerrycan zonnebrand erop gesmeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
De vacht is er af. Ik herhaal: de vacht is er af.Wow, die hoorns van die ram (neem ik aan)…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen feestje bij een stukke babyquote:Op maandag 12 juni 2023 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Levend en met alle pootjes op hun plek.
Dat is inderdaad wat anders, maar er waren ook wat posts over babyshower geweest na de posts over gender reveal. Daar reageerde ik opquote:Op maandag 12 juni 2023 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar een babyshower is toch wat anders dan een genderreveal party? Met blauwe of roze confetti die je jaren later nog tegenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juni 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
Vanavond een beklimming van een fort gedaan als onderdeel van een excursie.
Met een prettige uitleg van de waterbouwkundige over water en alles wat het betekent als kracht, bron etc. Het fort heeft als thema water, duh.Ah, onderdeel Hollandse Waterlinie? Mooi bedacht systeem was dat. Werelderfgoed zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |