Gratz! Gaat goed komen, over een uurtje eens een tentje opzetten. Met een beetje geluk op een camping aan een Zwitsers meer, en anders zonder meer maar wel lekker in het zonnetje.quote:
Ik ben nog te lui om de vrieselementen in onze aircooler te doenquote:Op maandag 12 juni 2023 16:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier is het 25 in de woonkamer waar ik zit te werken met zo'n aircooldinges waar ijskoud water en vrieselementjes in gaan
Heb ook zo'n ding boven, maar het effect is vrijwel nihil.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier is het 25 in de woonkamer waar ik zit te werken met zo'n aircooldinges waar ijskoud water en vrieselementjes in gaan
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:50 schreef Kreator het volgende:
De babbelbox staat vandaag op de Utrechtse Heuvelrug en vraagt:
Wat overigens ook erg is, is dat ik binnenkort door mijn partner verwacht word op een gender reveal party van een goede vriendin van haar te verschijnen. Ik had al gezegd dat de hel dan wel eerst moet bevriezen, maar ook na 27 dagen ruzie hierover zijn we er nog niet uit. Vriendschap en genderreveal party, of deze mensen een dikke vinger geven en doorgaan met je leven, maar wel ruzie met je partner.
Ik bedoel, principes heb je niet voor niets toch.
Wat zou u doen?
Spul werkt een uur of 12 goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan heb ik in de avonden lastIn de avonden doe ik wel dingen, iit als ik net wakker ben.
Oh hihaho ik kan ze natuurlijk gewoon doormidden breken ja. Dit kan ik wel eens proberen.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Spul werkt een uur of 12 goed.
Beste dus 's avonds en 's morgens op vaste tijden nemen dan?
7u ofzo
Doormidden ja?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh hihaho ik kan ze natuurlijk gewoon doormidden breken ja. Dit kan ik wel eens proberen.
Dat kan...natuurlijk ook.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doormidden ja?
Op slechte dagen neem ik er gewoon 2.
Mag van mijn persoonlijk lijfarts.
quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef Vanyel het volgende:
28,2 graden in de woonkamer. Mijn kind mag even tv voor het eten. Hoor ik vanuit de woonkamer
Eerst even een lekker dekentje pakken
quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef Vanyel het volgende:
28,2 graden in de woonkamer. Mijn kind mag even tv voor het eten. Hoor ik vanuit de woonkamer
Eerst even een lekker dekentje pakken
De schapen zullen je dankbaar zijn denk ikquote:Op maandag 12 juni 2023 17:38 schreef sigme het volgende:
Binnen is het 24oC
Vanavond mogen wij nog schapen scheren. Lekker klusje is deze warmte
Owww maar wel lekker voor hullie🐏🐑🐏🐑🐏🐑quote:Op maandag 12 juni 2023 17:38 schreef sigme het volgende:
Binnen is het 24oC
Vanavond mogen wij nog schapen scheren. Lekker klusje is deze warmte
Soms moet je dingen doen voor je partner die je ruk vindt. Soms moet je als partner begrijpen dat dingen echt te ruk zijn. In dit geval vind ik het laatstequote:Op maandag 12 juni 2023 14:50 schreef Kreator het volgende:
De babbelbox staat vandaag op de Utrechtse Heuvelrug en vraagt:
Wat overigens ook erg is, is dat ik binnenkort door mijn partner verwacht word op een gender reveal party van een goede vriendin van haar te verschijnen. Ik had al gezegd dat de hel dan wel eerst moet bevriezen, maar ook na 27 dagen ruzie hierover zijn we er nog niet uit. Vriendschap en genderreveal party, of deze mensen een dikke vinger geven en doorgaan met je leven, maar wel ruzie met je partner.
Ik bedoel, principes heb je niet voor niets toch.
Wat zou u doen?
Neuh, wel getwitterd via dm.quote:
Ik vind graag blij willen maken ook een hele andere insteek dan "jij moet dit gewoon en anders hommeles". "Pleasepleaseplease ga mee zodat we sociaal geaccepteerd kunnen doen en dan achteraf lekker samen judgen" ook een hele andere insteek dan "jij moet dit gewoon en anders hommeles"quote:Op maandag 12 juni 2023 15:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Los van de verwachting zou ik dat voor mijn partner doen als het haar echt blij zou maken, gewoon omdat blije partner fijn is.
Maar ik heb dan ook een hele leuke die ik graag blij maak als dat binnen mijn macht ligt¯\_(ツ)_/¯
Doet ze andersom ook voor mij
Ohquote:Op maandag 12 juni 2023 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind graag blij willen maken ook een hele andere insteek dan "jij moet dit gewoon en anders hommeles". "Pleasepleaseplease ga mee zodat we sociaal geaccepteerd kunnen doen en dan achteraf lekker samen judgen"
Ik hoop er stiekem wel doorheen te zijn. Jij nog in de aanbieding?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh
Kunnen we samen naar een gender reveal?
quote:Op maandag 12 juni 2023 17:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De schapen zullen je dankbaar zijn denk ik
Isolatie hè? Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de hitte. Zonder wol hebben ze het warmer, en in deze hitte is dat best even oppassen komende dagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |