Mijn bestie kwam er met zo 1 thuis. En toen was ik er al onmeug aan gehechtquote:Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef sigme het volgende:
Als (áls) ik vrienden had een eentje gooide een baby shower dan gooide ik die van m'n lijst.
Mogen ze nog wel een kind nemen of richt jij met je vrienden een clubje op ter bevordering van het einde van de mensheid (bij gebrek aan nazaat)quote:Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef sigme het volgende:
Als (áls) ik vrienden had een eentje gooide een baby shower dan gooide ik die van m'n lijst.
Welke vrienden?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel een kind nemen of richt jij met je vrienden een clubje op ter bevordering van het einde van de mensheid (bij gebrek aan nazaat)
Ik weet niet wat dit is en ik weet ook niet wat JI isquote:Op maandag 12 juni 2023 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Lonaa (en andere JI liefhebbers) al tijd gehad voor Weathervanes?
Alsof iets minder kinderen het einde van de mensheid gaat veroorzaken.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel een kind nemen of richt jij met je vrienden een clubje op ter bevordering van het einde van de mensheid (bij gebrek aan nazaat)
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoop er stiekem wel doorheen te zijn. Jij nog in de aanbieding?
Jason Isbell en zn nieuwe albumquote:Op maandag 12 juni 2023 19:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is en ik weet ook niet wat JI is
Oh! Oooooooooooh! Ja. Ok. Mijn brein doet het nog niet heul lekker. Ik heb er nog geen tijd voor gehad. De al eerder uitgebrachte tracks heb ik natuurlijk wel al uitgebreid gehoord.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jason Isbell en zn nieuwe album
Ik geloof dat ik in mijn huidge labiele staat moet huilen van If you insist.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken ook echt de rust voor het album nog niet vinden. Schuld van Zelda. Maar alles wat jij zegt.
Ik zie geen probleem.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in mijn huidge labiele staat moet huilen van If you insist.
Het huilen niet. De labiele staat is wat jammer. De oorzaak ook. Mja.quote:
De leef jonge. Komdrmaar even op.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het huilen niet. De labiele staat is wat jammer. De oorzaak ook. Mja.
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De leef jonge. Komdrmaar even op.
Wel beetje zijwaarts zodat ik Zelda kan redden.
Fuck it man, ik weet.quote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef sigme het volgende:
Isolatie hè? Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de hitte. Zonder wol hebben ze het warmer, en in deze hitte is dat best even oppassen komende dagen.
Maar tegen de maden is het wel zeer welkom, dat risico wordt met deze temperaturen steeds groter.
Laat even weten hoe het is. Wij zitten er in september.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Onderweg naar Corsica![]()
Of nouja, eerst Zwitserland, morgenavond pas met de boot dus we kunnen rustig aan doen.
Vriendin woont nu in ons huis, samen met haar kat en ze past op de konijnen. Dat is wel een fijn idee la.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |