Oh gemist, zit op de andere stream.. wat vertelde ze?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:25 schreef engine het volgende:
Mirthe kwam bij toeval terecht in bijzondere clubs
Het was geen heel duidelijk verhaalquote:Op zondag 11 juni 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh gemist, zit op de andere stream.. wat vertelde ze?
Mirthe is wel een ondeugende vrouw![]()
wat ik niet zo achter haar uitgehaald had.
Ik vind haar met de dag smeriger. Ook echt niet om aan te zienquote:Op zondag 11 juni 2023 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gatver, Janet weer met haar Tarrel-jatten aan het eten. Ik sla ff over.
voorlopig staat ze zich dagelijks uit de naad te werken voor de groep met allerlei veschillende klusjes en gister stond jappie in zijn blote bovenlijf te koken en hoorde je niemand Je kreeg altijd commentaar en Isaak al minderquote:Op zondag 11 juni 2023 13:25 schreef Snensie het volgende:
Je zal maar hele dagen tegen zo’n half naakte oma aan moeten kijken.
Gisteravond was ze ook iets aan het maken in de keuken, en zag haar in ik denk 3 minuten tijdquote:Op zondag 11 juni 2023 13:34 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind haar met de dag smeriger. Ook echt niet om aan te zien
ze was een club in gelopen waar van alles gebeurde en is weg gegaan en later in nog zo n club beland en ook weg gegaanquote:Op zondag 11 juni 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh gemist, zit op de andere stream.. wat vertelde ze?
Mirthe is wel een ondeugende vrouw![]()
wat ik niet zo achter haar uitgehaald had.
dit slaat weer helemaal nergens opquote:Op zondag 11 juni 2023 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gatver, Janet weer met haar Tarrel-jatten aan het eten. Ik sla ff over.
Zeker ze doet echt veel. Helpt iedereen met van alles om te maken en oplossen.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
voorlopig staat ze zich dagelijks uit de naad te werken voor de groep met allerlei veschillende klusjes en gister stond jappie in zijn blote bovenlijf te koken en hoorde je niemand Je kreeg altijd commentaar en Isaak al minder
Hoezo niet? Het is toch ook een super onhygiënisch mens. Ze wast zich nauwelijks maar zit gaat wel altijd lopen koken. Ik zou er niets meer van hoeven hoor.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dit slaat weer helemaal nergens op
als het echt zo slecht gaat had je al lang kotsende of diarree of klachten gezien bij de bewonersquote:Op zondag 11 juni 2023 13:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zeker ze doet echt veel. Helpt iedereen met van alles om te maken en oplossen.
Maar ze blijft een viezerik, als ik zie en lees hoe ze in de keuken werkt bah.
Als je alleen bent is het heel anders als dat je met een groep samen leeft.
nou, dan heb je geluk, dat hoeft ook nietquote:Op zondag 11 juni 2023 13:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is toch ook een super onhygiënisch mens. Ze wast zich nauwelijks maar zit gaat wel altijd lopen koken. Ik zou er niets meer van hoeven hoor.
Ja die is ook weer druk aan het bouwen aan van allesquote:Op zondag 11 juni 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
In de tuin ook, Marciano is druk aan het klussen
Dat hoeft nooit.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou, dan heb je geluk, dat hoeft ook niet
Ik dacht dat Janet zou stoppen met koken want ze wilde een maand rust .quote:Op zondag 11 juni 2023 13:35 schreef engine het volgende:
Er wordt hard gewerkt in de keuken
[ afbeelding ]
En ook die vriezer maar open laten staan.... gisteren had Marciano wel 10 minuten de vriezer open staan terwijl hij ijsblokjes in een zak deed en nieuwe maakte..... nu Eunice en Mirthe net zo (en dan met die warmte)quote:Op zondag 11 juni 2023 13:54 schreef Frummelie het volgende:
Als eunice dat met 1 van mijn messen zou doen, kreeg ze vliegles...
Zo lekker dan... stomme acties met dit warme weer... en dan vooral Marciano, die zou dit moeten weten met z'n eigen eettent...quote:Op zondag 11 juni 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En ook die vriezer maar open laten staan.... gisteren had Marciano wel 10 minuten de vriezer open staan terwijl hij ijsblokjes in een zak deed en nieuwe maakte..... nu Eunice en Mirthe net zo (en dan met die warmte)
Tandjes rapen of aan de afwasquote:Op zondag 11 juni 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En ook die vriezer maar open laten staan.... gisteren had Marciano wel 10 minuten de vriezer open staan terwijl hij ijsblokjes in een zak deed en nieuwe maakte..... nu Eunice en Mirthe net zo (en dan met die warmte)
Kwam zelfs een soundlock voorquote:
Ja klopt ze was alleen.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja was raar er was toch verder niemand in die kamer?
Ik krijg het al warm als ik haar zie🥵quote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, die zwarte sjaal om haar hoofd heen...
praten als in roddelen.. met sjennet nu weer over sas.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Babette lijkt er als enige toch vooral heel veel mee bezig te zijn om overal te praten. De rest van de groep speelt spelletjes.
Ja ze is al weer de hele dag druk.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
praten als in roddelen.. met sjennet nu weer over sas.
Babette zit overal te vissen...quote:Op zondag 11 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Babette lijkt er als enige toch vooral heel veel mee bezig te zijn om overal te praten. De rest van de groep speelt spelletjes.
quote:Op zondag 11 juni 2023 14:34 schreef engine het volgende:
"niet zo huilen huilenbalk"
"jawel dat vind ik echt vervelend"
Ze is heel veel aan het klagen en zeuren vandaagquote:Op zondag 11 juni 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ze zit in een best wel 'ik ben zielig' modus heb ik het idee
Ze vond het geloof ik vooral niet leuk dat hij haar (in haar ogen) verschut zette..
Doodvermoeiend in die hitte...pfieuw...quote:Op zondag 11 juni 2023 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is heel veel aan het klagen en zeuren vandaag
Wat maakt dat nu uit of je in badpak kookt of je hebt zo strak hemdje aan?quote:
Ze hoeven het water niet in zie ik. Dat was wel lekker geweest met dit weerquote:
Moraima zit te blazen van de warmtequote:Op zondag 11 juni 2023 16:18 schreef engine het volgende:
Moraima valt er nog net niet bij in slaap
Sasha ziet er trouwens wel leuker uit in zomerkleding
Die liggen buiten te zonnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
We worden weinig opgeroepen
Ze vermoeden dat er in het weekend minder personeel is Babette ziet dat ook aan de camera's
quote:Op zondag 11 juni 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
De maand nov was goed, waarschijnlijk om een buffer voor de feestdagen op te bouwen
Dat was een maand zegt Babette 24 uur per dag dronken
eric is een moraalridder zei zequote:Op zondag 11 juni 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
WIe het grootste contrast met jou, wie is je grootste tegenhanger vraagt ze
Janet zegt Zoé
Isaac is een moraal ridderzegt ze
Zie Mirthe al de gehele dag in hetzelfde lopen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
ZOë loopt makkelijk drie dagen in het zelfde Mirthe is de hele dag bezig met mooi zijn , ze is de hele dag bezig met de camera's Euh dat herken ik niet in Mirthe
Met Moraima heeft ze het meeste gelachen zegt Janet
Babette is met een interview bezig lijkt wel
Vanochtend had ze een ander broekje aanquote:Op zondag 11 juni 2023 16:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie Mirthe al de gehele dag in hetzelfde lopen.
Ze doet wel eens wat anders aan als ze iets gaat doen.
Lange broek, kan ook zijn dat ze er in slaapt, maar met het eerste spel had ze het broekje die ze nu draagt al aan.quote:
Ik ben niet zeker of Mirthe wel weet dat er camera's hangenquote:Op zondag 11 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
ZOë loopt makkelijk drie dagen in het zelfde Mirthe is de hele dag bezig met mooi zijn , ze is de hele dag bezig met de camera's Euh dat herken ik niet in Mirthe
Met Moraima heeft ze het meeste gelachen zegt Janet
Babette is met een interview bezig lijkt wel
IK vermoed dat ze een keer klaar zijn met die soort spelletjes doen steedsquote:Op zondag 11 juni 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Zou daar niet nog een keer iets organiseren, ze hebben totaal geen interesse en doen ongeïnteresseerd mee.
Zag je al met die zwembad spelletje van Eunice
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, het zijn best ook wel lullige spelletjes.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vermoed dat ze een keer klaar zijn met die soort spelletjes doen steeds
Voor een keertje wel leuk, maar ze doen het best wel veelquote:Op zondag 11 juni 2023 17:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, het zijn best ook wel lullige spelletjes.
SOrry, ZIe ik het weer verkeerd ,ik dacht stukjes fruit heb de bereiding niet gezien zag dat ze Jasper de eerste gafquote:
Borden blijven idd steeds net zo vol als in t beginquote:Op zondag 11 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan ze krijgen een behoorlijk bord vol eten voor geschoteld
Ik vind het maar weinig voor een bord pastaquote:Op zondag 11 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan ze krijgen een behoorlijk bord vol eten voor geschoteld
En als het laatste bord gevuld is is het eerste bord al een eind afgekoeldquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Borden blijven idd steeds net zo vol als in t begin
Beter scheppen ze nu zelf gewoon opquote:Op zondag 11 juni 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als het laatste bord gevuld is is het eerste bord al een eind afgekoeld
O echt? Kan daar drie dagen mee doenquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het maar weinig voor een bord pasta
Ik zie Bern op een blauwe stoel normaal etenquote:
In het weekend meestal heel rustig en het is ook best warm, te warm om je druk te maken zullen ze wel denken.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:25 schreef Witborst het volgende:
Wat een sensatie nu in de loods.
Lijkt wel het rust huis.
Hier bij het bejaarde huis is er nog meer leven!
Met zn benen uitstrekt op een zitjequote:Op zondag 11 juni 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Bern op een blauwe stoel normaal eten
Janet en Isaac eten op de cabana Euncie en Jasper zit ik aan de bar zitten en Rupert ligt half te eten
Ze moet gewoon het beter doen ( volgens haar dan)quote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Jasper laat nog drie macaroni elleboogjes in de pan zitten. Janet pakt de pen en schept de drie elleboogjes er even uit
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
Zelfs Tiano kan maar net bij zn bord, zittend aan de hoge bar ... Hij kan het bijna zo zn mond in schuiven
Wat is daar dan zo aso aan, het is daar luilekkerland voor ze, ze zitten relaxt te eten.quote:
Beetje muziek wat drank, hapjes klaar.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:38 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zei dat hij denkt dat maandag, dinsdag EN woensdag de toeter gaat (hij denkt waarschijnlijk aan zijn poolparty op vrijdag)
zij i net zo zuinig als Erik dat zie je ook aan het uitlikken van de potjes en het verdelen van yoghurt, alles wordt keurig uitgeschraaptquote:Op zondag 11 juni 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Jasper laat nog drie macaroni elleboogjes in de pan zitten. Janet pakt de pen en schept de drie elleboogjes er even uit
Niks mis mee, weggooien is ook zonde...quote:Op zondag 11 juni 2023 18:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zij i net zo zuinig als Erik dat zie je ook aan het uitlikken van de potjes en het verdelen van yoghurt, alles wordt keurig uitgeschraapt
Vooral ook omdat ze vaker mindere tijden kennen of gekend hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niks mis mee, weggooien is ook zonde...
Wendy en Jasper waren aan het afwassen toen kwam Sasha heel sociaal even helpen, want anders moest ze toch op Wendy wachten met klaverjassen zei ze. (leuk van haarquote:Op zondag 11 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
En het eten is alweer op, Jasper Janet ( denk ik zie alleen handen) en Sasha doen de afwas
Ja inderdaad, ze pakken altijd meteen door.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Ze doen wel altijd direct na het eten de afwas.
Ow gadverdamme, nachtscheetjes met 7-8 personen op een kamerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
Aha, heeft ook met darmontluchting te maken.
Ze heeft over alles en iedereen een mening die iedereen moet horen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Babette zegt dat Erik zijn autisme gebruikt wanneer het hem uit komt. Ze is echt raar bezig laatste tijd.
Mirthe maakt altijd wel vreemde vergelijkingen, ik vind ze vaak best wel grappig.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:04 schreef Varen het volgende:
Mirthe kijkt iets teveel enge films. Ze vergelijkt sommige loods bewoners met moordenaars. Maar ze keken nog enger😁
En er kan ook geen raam open volgens, mij, dus de lucht blijft hangen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gadverdamme, nachtscheetjes met 7-8 personen op een kamer
Ze kan niet echt grip krijgen op Erik en dat verhaal met de podcast zal ook nog wel in haar hoofd zitten.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Babette zegt dat Erik zijn autisme gebruikt wanneer het hem uit komt. Ze is echt raar bezig laatste tijd.
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
En er kan ook geen raam open volgens, mij, dus de lucht blijft hangen.![]()
en dan ook nog slaaplucht van al die mensen.
Gaat dat nu over die gast van "Married at first site" die hier laatst langs kwamquote:Op zondag 11 juni 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Hij kon heel goed zoenen maar hij paste niet bij mij.
Ja, die verspreiden de luchtjesquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.
Vermoed hetquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Zou Babette het over Martijn van MAFS hebben
?
oke, dat wist ik niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.
Er hangt er een boven het bed van Erik...Dus gaan zijn geurtjes gelijk in het ventilator systeem....quote:
Zo'n miniatuurkamertje, Heerlijk priegelwerk.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zo'n miniatuurkamertje, Heerlijk priegelwerk.'Dan zou ik er alsnog een loodsvariant van maken, als ze hierna de smaak te pakken heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het niet, die worden niet als 'gevaarlijk' gezienquote:Op zondag 11 juni 2023 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk wel dat bij de volgende genomineerden Erik, Janet en Eunice hoog staan.
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ik er alsnog een loodsvariant van maken, als ze hierna de smaak te pakken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Ice ook wel hoog op de eliminatielijst staat.
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:00 schreef mangalie het volgende:
[..]Zou mooi zijn als hij de volgende is en dan BabetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Ice ook wel hoog op de eliminatielijst staat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dames gaan voorquote:Op zondag 11 juni 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij de volgende is en dan Babette
Ook goed beter dan kan ze in juli ook geen manager worden. Isaac kan ook niet want die is al geweest `Marciano ook niet dus van dat groepje kan dan niemand meer manager wordenquote:
Ik geloof dat Bern het gaat doen danquote:Op zondag 11 juni 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed beter dan kan ze in juli ook geen manager worden. Isaac kan ook niet want die is al geweest `Marciano ook niet dus van dat groepje kan dan niemand meer manager worden
DIe gun ik het nog wel, maar als Babette blijft wordt zij het denk ik.quote:
Denk dat Isaac daar een stokje voor gaat stekenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe gun ik het nog wel, maar als Babette blijft wordt zij het denk ik.
Las hierboven een miniatuur kamertjequote:Op zondag 11 juni 2023 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Wendy aan het knutselen?
Ziet er wel leuk uit.
Ik geloof dat het deze isquote:Op zondag 11 juni 2023 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Wendy aan het knutselen?
Ziet er wel leuk uit.
Wat leuk. En niet zo moeilijk. Echt iets voor Wendy.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het deze is
https://www.bol.com/nl/nl(...)ng/9300000037974833/
Dat weten sasha en bern toch wel? Die hebben al vaak samen in het (brede) bed van Mirthe geslapen toch?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe stelt voor aan Sasha en Bern om te ruilen van bed.
Mirthe gaat dan in Sasha's bed.
Zogenaamd omdat ze liever boven slaapt. De echte reden is dat ze naar wordt van de lichaamslucht van Eric en zijn vieze bed.
Dat zegt ze er niet bij natuurlijk want dan willen Sasha en Bern niet ruilen.
Irritainment, prachtig woordquote:Op zondag 11 juni 2023 21:09 schreef Korak het volgende:
Waren Gertjan, Laila, Mexx en Martin er nog maar. Toen was er lekker veel irritainment! … 😮💨
Nergens voor nodig om elke dag te komen melden dat het zo saai is.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou als Ice er uit gaat, wordt het daar helemaal saai. Trouwens het is al saai. Maar dan is er nog minder om naar te kijken
dat is zeker zo, af en toe om een hoekie kijken en bijlezen. Wordt wel minder gepost heb ik het ideequote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om elke dag te komen melden dat het zo saai is.
Denk dat het nu ook met het weer te maken heeftquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is zeker zo, af en toe om een hoekie kijken en bijlezen. Wordt wel minder gepost heb ik het idee
wat een onzin? je mag toch zelf weten wat je post, tussen de lijntjes? wat is dit nu weer danquote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niet zo veel te melden, er gebeurt niet veel, vooral in de weekenden niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is zeker zo, af en toe om een hoekie kijken en bijlezen. Wordt wel minder gepost heb ik het idee
Dus ik mag niet zeggen dat ik het jammer vind als Ice eruit gaat en dat het dan nog saaier wordt. Meen je dit nu.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moeten er dunkt mij nog een boel uitvliegen voor de finale. De groep is nog best wel groot jaquote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niet zo veel te melden, er gebeurt niet veel, vooral in de weekenden niet.
Ik ben benieuwd wat we de laatste weken nog kunnen verwachten.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar en met hoeveel ze de finale gaan spelen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niet zo veel te melden, er gebeurt niet veel, vooral in de weekenden niet.
Ze hebben nog niet echt de versnelling erin gegooid met eliminaties, dus we blijven in de laatste maand met zo'n 12 mensen zitten. Je (men) zou toch zeggen dat er nog was actie aan zit te komenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging mij niet om dat gedeelte van je zin, maar lees mijn post hier maar even Deisyy in JAA / [JAA Feedback] #5quote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Dus ik mag niet zeggen dat ik het jammer vind als Ice eruit gaat en dat het dan nog saaier wordt. Meen je dit nu.
15 lijkt me inderdaad veel om de finale mee te spelen, ik hoop op nog een paar onverwachte eliminaties, voor ons, maar ook voor de bewoners, voor hen is het natuurlijk ook oersaai.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er moeten er dunkt mij nog een boel uitvliegen voor de finale. De groep is nog best wel groot ja
Ik heb ice weinig gezien de laatste dagen. Ik ben benieuwd hoe en of hij terugkomt nadat babette een soort van is overgestaptquote:Op zondag 11 juni 2023 21:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou als Ice er uit gaat, wordt het daar helemaal saai. Trouwens het is al saai. Maar dan is er nog minder om naar te kijken
Er zit ook nog aardig wat in de pot, ben benieuwd of daar nog veel vanaf gaat door het één of ander.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk niet dat er nog veel mensen vrijwillig gaan vertrekken. Laatste loodjes wegen wel het zwaarst, maar de pot met geld is er ook nog. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Of een eliminatietrein in de laatste maand.
Dat zou wel leuk zijn. In het begin allemaal een grote mond over nooit de pot aanbreken, weet die vergadering nog wel, en nu trekken ze er zo gemakkelijk grote bedragen eruit. Duizendje hier en daarquote:Op zondag 11 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit ook nog aardig wat in de pot, ben benieuwd of daar nog veel vanaf gaat door het één of ander.
Alle bewoners mogen een bedrag noemen waarvoor ze de loods per direct verlaten.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn. In het begin allemaal een grote mond over nooit de pot aanbreken, weet die vergadering nog wel, en nu trekken ze er zo gemakkelijk grote bedragen eruit. Duizendje hier en daar
Nog mooier als de pot aan het einde in het rood staat en de winnaar moet betalen om naar huis te makenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Alle bewoners mogen een bedrag noemen waarvoor ze de loods per direct verlaten.
En dan gaan ze stemmen
Moeten de families een crowdfunding starten, anders mogen ze niet wegquote:Op zondag 11 juni 2023 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog mooier als de pot aan het einde in het rood staat en de winnaar moet betalen om naar huis te maken
Net met de pannen pingpongen was ook leuk bedachtquote:Op zondag 11 juni 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Frisbeeën met de deksel van de mayonaiseemmer, inventief
Gooi er vanavond voor 00:00 uur nog maar ff 2 uitquote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er moeten er dunkt mij nog een boel uitvliegen voor de finale. De groep is nog best wel groot ja
Wacht maar gewoon tot morgen 10:52uquote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gooi er vanavond voor 00:00 uur nog maar ff 2 uit
Ze heeft verlof?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Babette is er pas morgen weer volgens Jasper.
Toch knap bedacht, voor hen is het ook ontzettend saai.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net met de pannen pingpongen was ook leuk bedacht
Ze moeten zichzelf zien te vermeken, Het leek er op dat men niet al te gecharmeerd was van de spelltjes vandaagquote:Op zondag 11 juni 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch knap bedacht, voor hen is het ook ontzettend saai.
Ik denk dat hoe minder ze doen hoe luier ze worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten zichzelf zien te vermeken, Het leek er op dat men niet al te gecharmeerd was van de spelltjes vandaag
Drama moeten we bij zijn natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat ik drama gemist had
Nee, dat komt zo nogquote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat ik drama gemist had
Ik ben er ook zeker niet jaloers op, dit is zo geestdodend.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zo echt depressief worden daar. Spelletjes, hangen, roddelen, vreten en slapen. En dat herhaalt zich telkens. Zo'n kleine wereld voor zo'n lange periode... Ik vind het wel knap dat ze dat volhouden zonder elkaar de tent uit te vechten
OOk wel een beetje door de warmte denk ik, dan heb je ook niet zoveel zinquote:Op zondag 11 juni 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe minder ze doen hoe luier ze worden.
Ik kan me voorstellen dat zij (ook) meer actie hadden verwacht. Anderzijds dat houdt men ook niet een jaar lang vol... als ik weer eens snel oordeel denk ik onderschat hoe lastig dit voor hen moet zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook zeker niet jaloers op, dit is zo geestdodend.
Sowieso dat het meer afzien zou zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zij (ook) meer actie hadden verwacht. Anderzijds dat houdt men ook niet een jaar lang vol... als ik weer eens snel oordeel denk ik onderschat hoe lastig dit voor hen moet zijn.
Nou als ze na een weekje honger al met bosjes weglopenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso dat het meer afzien zou zijn
Al is het met veel nietsdoen ook wel afzien
Babette heeft er weinig zin in zo te zienquote:Op zondag 11 juni 2023 21:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Twitter is echt het afvalputje van SM .....Daar is Babette alweer...
Ze lieten haar even de COS-topics lezen van de laatste dagenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette heeft er weinig zin in zo te zien
Wat lag daar nu op de grond de prijs was dat een stuk cake?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette heeft er weinig zin in zo te zien
Een kleine boterkoekquote:Op zondag 11 juni 2023 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lag daar nu op de grond de prijs was dat een stuk cake?
Speculaasjes dacht ik hier net te lezenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lag daar nu op de grond de prijs was dat een stuk cake?
Wel lekkerquote:
Ja, die zijn er ookquote:Op zondag 11 juni 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Hoe lang zijn
[..]
Speculaasjes dacht ik hier net te lezen
Ik vraag me af hoelang dat pak al open is.
Oudbakken koekjesquote:Op zondag 11 juni 2023 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die zijn er ook
Erik kennende gaat dat pak heeeel lang mee
Dat hoop ik ook voor ze..quote:Op zondag 11 juni 2023 22:05 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben weer een dag overleefd.. dat is hoe ik het nu zie.. je merkt aan allemaal dat ze zich kapot vervelen en het is echt nu nog uitzitten van de tijd.
Gelukkig is het weekend weer voorbij voor ze en hopelijk komt er weer wat actie de komende week.
Ik zie niet echt verschil tussen weekend en doordeweeks daarquote:Op zondag 11 juni 2023 22:05 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben weer een dag overleefd.. dat is hoe ik het nu zie.. je merkt aan allemaal dat ze zich kapot vervelen en het is echt nu nog uitzitten van de tijd.
Gelukkig is het weekend weer voorbij voor ze en hopelijk komt er weer wat actie de komende week.
Ah daar was ze dus .....quote:Op zondag 11 juni 2023 22:06 schreef schizolientje het volgende:
Fragment met Babette bij Renze op zondag, er werd gezegd dat ze even aan het roddelen was met Zoe en dat daar wel een luchtje aan zat. En toen kwek aan de gang en ze spoot alsmaar een luchtje op, half flesje denk ik
Door de weeks komen er toch wel meer opdrachten. Ze praten zelf ook altijd van weekend dat er dan niets te doen is en bij maandag begint weer de werkweek. Vooral Jeff zei dat vaak.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niet echt verschil tussen weekend en doordeweeks daar
Wendy: oooh muggebult..quote:Op zondag 11 juni 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Zoe denkt dat ze een pukkel op haar bil heeft, Wendy mag zo even kijken
En opgezocht net, met een tube tandpasta kun je 150 keer doen.quote:
Dat zal wel ja, maar da's zelden een dagtaak, dus daarna weer over tot de 'alledaagse' zakenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door de weeks komen er toch wel meer opdrachten. Ze praten zelf ook altijd van weekend dat er dan niets te doen is en bij maandag begint weer de werkweek. Vooral Jeff zei dat vaak.
Dus, 1 keer zonder, en 1 keer met, en 99% van je plak is wegquote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En opgezocht net, met een tube tandpasta kun je 150 keer doen.
Je hebt tandpasta ter grootte van een erwt nodig per per poetsbeurt. Dat wij ons hebben aangewend om er een hele streep op te doen is een ander verhaal.
Met pasta haal je 50% plak weg. Zonder 49%.
Dat je het ff weet
Tandpastaonderzoekquote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En opgezocht net, met een tube tandpasta kun je 150 keer doen.
Je hebt tandpasta ter grootte van een erwt nodig per per poetsbeurt. Dat wij ons hebben aangewend om er een hele streep op te doen is een ander verhaal.
Met pasta haal je 50% plak weg. Zonder 49%.
Dat je het ff weet
Daarom wordt het weer eens tijd voor een opdracht van een dag of driequote:Op zondag 11 juni 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar da's zelden een dagtaak, dus daarna weer over tot de 'alledaagse' zaken
Inderdaad, dat zijn toch wel de leukste.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom wordt het weer eens tijd voor een opdracht van een dag of drie
'n week nog beter, laat ze maar eens werken voor hun geldquote:Op zondag 11 juni 2023 22:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom wordt het weer eens tijd voor een opdracht van een dag of drie
dat is omdat mensen willen winkelen dan mag ze het kantoor niet verlatenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
Morrie zit ook verdomd veel op kantoor voor iemand die niet zo’n manager zou zijn die constant op kantoor zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |