Nergens voor nodig om elke dag te komen melden dat het zo saai is.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou als Ice er uit gaat, wordt het daar helemaal saai. Trouwens het is al saai. Maar dan is er nog minder om naar te kijken
dat is zeker zo, af en toe om een hoekie kijken en bijlezen. Wordt wel minder gepost heb ik het ideequote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om elke dag te komen melden dat het zo saai is.
Denk dat het nu ook met het weer te maken heeftquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is zeker zo, af en toe om een hoekie kijken en bijlezen. Wordt wel minder gepost heb ik het idee
wat een onzin? je mag toch zelf weten wat je post, tussen de lijntjes? wat is dit nu weer danquote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niet zo veel te melden, er gebeurt niet veel, vooral in de weekenden niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is zeker zo, af en toe om een hoekie kijken en bijlezen. Wordt wel minder gepost heb ik het idee
Dus ik mag niet zeggen dat ik het jammer vind als Ice eruit gaat en dat het dan nog saaier wordt. Meen je dit nu.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moeten er dunkt mij nog een boel uitvliegen voor de finale. De groep is nog best wel groot jaquote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niet zo veel te melden, er gebeurt niet veel, vooral in de weekenden niet.
Ik ben benieuwd wat we de laatste weken nog kunnen verwachten.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar en met hoeveel ze de finale gaan spelen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niet zo veel te melden, er gebeurt niet veel, vooral in de weekenden niet.
Ze hebben nog niet echt de versnelling erin gegooid met eliminaties, dus we blijven in de laatste maand met zo'n 12 mensen zitten. Je (men) zou toch zeggen dat er nog was actie aan zit te komenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging mij niet om dat gedeelte van je zin, maar lees mijn post hier maar even Deisyy in JAA / [JAA Feedback] #5quote:Op zondag 11 juni 2023 21:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Dus ik mag niet zeggen dat ik het jammer vind als Ice eruit gaat en dat het dan nog saaier wordt. Meen je dit nu.
15 lijkt me inderdaad veel om de finale mee te spelen, ik hoop op nog een paar onverwachte eliminaties, voor ons, maar ook voor de bewoners, voor hen is het natuurlijk ook oersaai.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er moeten er dunkt mij nog een boel uitvliegen voor de finale. De groep is nog best wel groot ja
Ik heb ice weinig gezien de laatste dagen. Ik ben benieuwd hoe en of hij terugkomt nadat babette een soort van is overgestaptquote:Op zondag 11 juni 2023 21:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou als Ice er uit gaat, wordt het daar helemaal saai. Trouwens het is al saai. Maar dan is er nog minder om naar te kijken
Er zit ook nog aardig wat in de pot, ben benieuwd of daar nog veel vanaf gaat door het één of ander.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk niet dat er nog veel mensen vrijwillig gaan vertrekken. Laatste loodjes wegen wel het zwaarst, maar de pot met geld is er ook nog. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Of een eliminatietrein in de laatste maand.
Dat zou wel leuk zijn. In het begin allemaal een grote mond over nooit de pot aanbreken, weet die vergadering nog wel, en nu trekken ze er zo gemakkelijk grote bedragen eruit. Duizendje hier en daarquote:Op zondag 11 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit ook nog aardig wat in de pot, ben benieuwd of daar nog veel vanaf gaat door het één of ander.
Alle bewoners mogen een bedrag noemen waarvoor ze de loods per direct verlaten.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn. In het begin allemaal een grote mond over nooit de pot aanbreken, weet die vergadering nog wel, en nu trekken ze er zo gemakkelijk grote bedragen eruit. Duizendje hier en daar
Nog mooier als de pot aan het einde in het rood staat en de winnaar moet betalen om naar huis te makenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Alle bewoners mogen een bedrag noemen waarvoor ze de loods per direct verlaten.
En dan gaan ze stemmen
Moeten de families een crowdfunding starten, anders mogen ze niet wegquote:Op zondag 11 juni 2023 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog mooier als de pot aan het einde in het rood staat en de winnaar moet betalen om naar huis te maken
Net met de pannen pingpongen was ook leuk bedachtquote:Op zondag 11 juni 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Frisbeeën met de deksel van de mayonaiseemmer, inventief
Gooi er vanavond voor 00:00 uur nog maar ff 2 uitquote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er moeten er dunkt mij nog een boel uitvliegen voor de finale. De groep is nog best wel groot ja
Wacht maar gewoon tot morgen 10:52uquote:Op zondag 11 juni 2023 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gooi er vanavond voor 00:00 uur nog maar ff 2 uit
Ze heeft verlof?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Babette is er pas morgen weer volgens Jasper.
Toch knap bedacht, voor hen is het ook ontzettend saai.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net met de pannen pingpongen was ook leuk bedacht
Ze moeten zichzelf zien te vermeken, Het leek er op dat men niet al te gecharmeerd was van de spelltjes vandaagquote:Op zondag 11 juni 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch knap bedacht, voor hen is het ook ontzettend saai.
Ik denk dat hoe minder ze doen hoe luier ze worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten zichzelf zien te vermeken, Het leek er op dat men niet al te gecharmeerd was van de spelltjes vandaag
Drama moeten we bij zijn natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat ik drama gemist had
Nee, dat komt zo nogquote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat ik drama gemist had
Ik ben er ook zeker niet jaloers op, dit is zo geestdodend.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zo echt depressief worden daar. Spelletjes, hangen, roddelen, vreten en slapen. En dat herhaalt zich telkens. Zo'n kleine wereld voor zo'n lange periode... Ik vind het wel knap dat ze dat volhouden zonder elkaar de tent uit te vechten
OOk wel een beetje door de warmte denk ik, dan heb je ook niet zoveel zinquote:Op zondag 11 juni 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe minder ze doen hoe luier ze worden.
Ik kan me voorstellen dat zij (ook) meer actie hadden verwacht. Anderzijds dat houdt men ook niet een jaar lang vol... als ik weer eens snel oordeel denk ik onderschat hoe lastig dit voor hen moet zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook zeker niet jaloers op, dit is zo geestdodend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |