Wat is precies je "normaal" gedragen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt je ongeacht je seksuele oriëntatie toch normaal gedragen? Dat lijkt mij niet te veel gevraagd.
[..]
Bij deze user speelt er een onderliggende overtuiging mee, dat is misschien nog veel erger.
[..]
Welke 'subcultuur' hebben we het hier eigenlijk precies over?
Sorry dat ik je niet met MLK heb vergeleken, iets in mij zegt me dat hij daar zelf nogal vereerd mee zou zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, dat doe jij prima voor me:
- Onbelezen
- Nul historisch besef
- Geblaat over tolerantie en inclusie en zelf intolerant tot op het bot
Ga zo door
Gek zeg... het gros der mensheid is hetero... Heel vreemd dat uitingen in reclame/film/kunst/mode grotendeels hetero georiënteerd zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:22 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Dat, en ongeveer elke uiting in reclame/film/kunst/mode waarin er sprake is van twee mensen die een liefdesverbintenis aangaan. Hetero is de norm en alomtegenwoordig.
[..]
Waarom doe je dan zo moeilijk over mensen die hun (homoseksuele) geaardheid uitdragen? Mag het nou wel of niet? Of maar een klein beetje? Of precies zoveel als jij wenselijk acht?
Op het moment dat jij mij serieus gaat nemen ga ik mij ernstig zorgen maken.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:14 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog eens over woke hebben, dan neem ik je serieus.
De realiteit is dat je nog geen letter van die man zijn werk hebt gelezen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet met MLK heb vergeleken, iets in mij zegt me dat hij daar zelf nogal vereerd mee zou zijn.
95% van de wereld is heteroseksueel. Misschien zelfs meer. Logisch dus dat dit de norm is op veel plekken.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:22 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Dat, en ongeveer elke uiting in reclame/film/kunst/mode waarin er sprake is van twee mensen die een liefdesverbintenis aangaan. Hetero is de norm en alomtegenwoordig.
Ik bekritiseer gedrag, geen seksuele oriëntatie. Jij lijkt juist deze twee compleet door elkaar te hebben gehaald en daardoor allerlei negatieve stereotypen rondom homo's als de norm te zien. Ik zou daar eens over gaan nadenken hoe dat komt.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:22 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo moeilijk over mensen die hun (homoseksuele) geaardheid uitdragen? Mag het nou wel of niet? Of maar een klein beetje? Of precies zoveel als jij wenselijk acht?
In de discussie is al een voorbeeld getoond van dat groomen van jongere kinderen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
...en daar heb je dan weer dit antwoord op.
[ twitter ]
Dus zo blijf je aan het uitsluiten binnen de diversiteit.
@:wantie
Ik hoop dat hij vanuit de hemel meeleest en ziet dat jij dat wel hebt gedaan!quote:Op zondag 11 juni 2023 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De realiteit is dat je nog geen letter van die man zijn werk hebt gelezen.
Genderfluide, panseksueel.. ik zou niet eens een definitie kunnen geven als het moest. Maar volgens mij gaat het echt om zulke kleine groepen in cijfers achter de komma dat ik me er ook niet druk om wens te maken.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gek zeg... het gros der mensheid is hetero... Heel vreemd dat uitingen in reclame/film/kunst/mode grotendeels hetero georiënteerd zijn.
Maar niet bevreesd, dankzij woke is er een inhaalslag gaande, waarbij juist alles en iedereen kennelijk seksueel divers van geaardheid is. Wat dat betreft werkt je gedram wel: dreig met het wegzetten van lieden als fascistische racistische homo-haters, en huppakee: weer een Disney productie met zes genderfluïde karakters, negen homokoppels en wat panseksuelen.
Nog in deze draad benoemd. Beter lezen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de discussie is al een voorbeeld getoond van dat groomen van jongere kinderen.
Het ging om een kinderboek waarin naast het traditionele gezin ook gezinnen aan bod kwamen met bijvoorbeeld 2 moeders...
Kennelijk is dat een doodzonde.
Daar mag je kinderen niet aan blootstellen...
Hoe dat precies werkt weet ik niet, want je hebt nu eenmaal verschillende vormen van gezinnen, met een vader en moeder, 2 vader, 2 moeders, 1 oudergezinnen, etc. etc.
Waarom moet dat volledig verborgen blijven en het traditionele 5met 1 vader en 1 moeder op een voetstuk worden geplaatst?
Als we enkele decennia terug gaan in de tijd, bijvoorbeeld Sesamstraat en Donald Duck zijn 2 voorbeelden van media voor kinderen waarin geen traditioneel gezin centraal staat. Dat is opzettelijk gedaan om bijvoorbeeld kinderen uit gebroken gezinnen niet uit te sluiten.
Nooit ophef over geweest.
Maar anno 2023 hoor je er niet bij als je niet moord en brand schreeuwt over dit onderwerp.
Er lopen meerdere threads simultaan over LGBTwhatever op Fok. Zoveel zelfs dat er een mislukte poging is gedaan om het in 1 topic te centraliseren.
Een transgender die een blikje cadeau krijgt van een biermerk dat niet te zuipen is en geen enkele Fokker ooit zal drinken is een hot item dat wekenlang door ettert op Fok.
De Pride moet gecancelled worden omdat de witte man zich buitengesloten voelt en anti transgender geluiden niet welkom zijn.
We maken ons vreselijk druk over hoe Canada om gaat met Pride, over kinderboeken in Amerika, etc. etc...
Ondertussen staat de doodstraf op homoseksualiteit in Uganda, maar daar is vrijwel geen ophef over.
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:27 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vanuit de hemel meeleest en ziet dat jij dat wel hebt gedaan!
De Pride is niet "ons land" maar gewoon een privaat initiatief en een manifestatie die voor een bepaalde boodschap is. Dus die mogen gewoon eisen stellen aan welke boodschappen de deelnemers uitdragen.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde zeggen maar dan op een institutioneel geaccepteerde en politiek correcte manier. De boodschap en het resultaat blijven hetzelfde.
Menig PVV'er pleit met dezelfde boodschap tegen moslims in dit land; "Simpelweg onverenigbaar met de visie van de organisatie (van dit land)."
Als je een pride organiseert op basis van de redenering "gaaf om LHB te zijn / wij verdienen een plek / inclusiviteit" moet ten er ten principale ook voor iedere LHB'er plek zijn lijkt me. Anders dan kun je die hele inclusiviteitsboodschap wel weg'flikkeren' en is het een feestje voor "ons soort mensen". Ook prima, maar laat dan als deelnemer / voorvechter het ridderpak maar thuis, want de moraal heb je niet aan je zijde.
Ja, maar dan kun je geen polariserende identiteitspolitiek bedrijven natuurlijk of je onderwentelen in vermeend slachtofferschap en dat gebruiken om alle problemen en obstakels in je leven te verklaren.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk.
De kern van zijn boodschap is dan ook dat vaststaande eigenschappen van mensen er niet te doen, enkel karakter en gedrag.
Probeer dat eens te zien als levensvisie. Scheelt een hoop a-historisch en hystrisch geneuzel, en scheelt ook weer een hoop verdachtmakingen en het wegzetten van mensen als racisten en homofoben.
Maar je snapt zelf toch wel dat prediken dat transgender een ziekte is en dat er een agenda is die meisjes dwingt tot het verminken van hun lichaam nogal botst naast transgenders die opkomen voor hun recht om zichzelf te kunnen zijn in een optocht?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik vind het allemaal prima. Ik laat alleen zien dat de organisatie van de Pride zich bedient van dezelfde retoriek als ieder andere politieke partij die om [redenen] bepaalde groepen en meningen niet ziet zitten.
En dan ben ik het met je eens als je zegt dat er nog veel moet gebeuren rondom inclusiviteit; want zelfs de voorvechters ervan zijn niet inclusief. En als zij het niet zijn, wie zijn zij dan anderen er op te veroordelen?
Practice what you preach..
Dat lijkt me ook een prima boodschap wanneer er geen wederzijds respect vanaf komt. Wat bij een deel van de moslims (en de roze leeuw) ook het geval is.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..
Menig PVV'er pleit met dezelfde boodschap tegen moslims in dit land; "Simpelweg onverenigbaar met de visie van de organisatie (van dit land)."
Wacht eens even, een van de argumenten was toch altijd dat "male" en "female" zouden slaan op (biologisch) geslacht, maar dat "man" en "woman" op gender (op basis van zelfidentificatie) zou slaan?quote:
Haha, dit is echt een bespottelijke post. Je zet dus nu een radicaal moslimgenootschap en een vereniging van pedofielen (die twee vergelijken is al belachelijk) op gelijke voet met een groep van conservatieve homo's, om het te rechtvaardigen dat deze conservatieve homo's worden geweerd van de nota bene Gay Pride.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Pride is niet "ons land" maar gewoon een privaat initiatief en een manifestatie die voor een bepaalde boodschap is. Dus die mogen gewoon eisen stellen aan welke boodschappen de deelnemers uitdragen.
Die van de roze leeuw past er niet in. Net zo goed als de Moslimbroederschap of vereniging Martijn daar ook niet welkom is.
Ach hij noemt iig eens de Moslim Broederschap, is toch iets van vooruitgangquote:Op zondag 11 juni 2023 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dit is echt een bespottelijke post. Je zet dus nu een radicaal moslimgenootschap en een vereniging van pedofielen (die twee vergelijken is al belachelijk) op gelijke voet met een groep van conservatieve homo's, om het te rechtvaardigen dat deze conservatieve homo's worden geweerd van de nota bene Gay Pride.![]()
Duidelijke Hexagon post. Conservatief = de duivel.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dit is echt een bespottelijke post. Je zet dus nu een radicaal moslimgenootschap en een vereniging van pedofielen (die twee vergelijken is al belachelijk) op gelijke voet met een groep van conservatieve homo's, om het te rechtvaardigen dat deze conservatieve homo's worden geweerd van de nota bene Gay Pride.![]()
Het is lang. Maar hun feestje verder. Er is geen deelnameplicht. Dus ze doen maar.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, een hele maand om te laten zien hoe trots je bent op je seksuele geaardheid is nogal buitensporig lijkt me.
Waarom is al aan bod gekomen, omdat Roze Leeuw transgenders niet erkent.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je zegt nee maar je zegt niet waarom, je begint over tegenstanders maar dat doet niet ter zake.
Pedo groep Martijn heeft in het verleden ook gepoogd deel te nemen, maar is geweigerd.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die stellingname ertoe doet op een dag dat ieder zijn eigen oriëntatie wil vieren. Dan zet je ze niet bijelkaar op een boot? Wat kan jou het als trotse transgender schelen dat er drie boten verder een paar gasten je een freak vinden? Ik kan je verklappen dat het gros van het publiek op de kant dat ook vindt. Kan jou het schelen. Daar draait die hele pride toch om?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je snapt zelf toch wel dat prediken dat transgender een ziekte is en dat er een agenda is die meisjes dwingt tot het verminken van hun lichaam nogal botst naast transgenders die opkomen voor hun recht om zichzelf te kunnen zijn in een optocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |