abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juni 2023 @ 11:02:41 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209474036
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:54 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Je zou er 24/7 trots op moeten kunnen zijn dat je mag zijn wie je bent zonder dat je daarvoor gestraft wordt, door de wet of door de publieke opinie.

Alsof het een feestmuts is die je op en af kunt zetten.
Trots zijn op iets wat je gewoon bent...

Waarom?

In dat geval, mag men 'trots' zijn blank te zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209474043
quote:
16s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wel hypocriet want je doet het naar de buitenwereld voorkomen alsof het om lhbtq mensen gaat, terwijl het eigenlijk een politiek feestje is. Dat is gewoon over de rug van homo's een doel bereiken.
Nee, Roze Leeuw wordt nu gebruikt door tegenstanders van Pride om mee te kunnen slaan.
En dat zal altijd gebeuren, er zullen altijd tegenstanders zijn die willen dat Pride verdwijnt en altijd zoeken naar de volgende stok om mee te slaan.

En als organisatie moet je dan een sterke rug hebben.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 11 juni 2023 @ 11:05:26 #53
117098 Hathor
Effe niet
pi_209474062
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:03 schreef Nober het volgende:
Maak er maar een seizoen van.

[ twitter ]
Waarom in hemelsnaam????
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209474069
Mijn tijdlijn deze maand 8)7
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209474076
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Begrijpelijk. Ik ben niet homoseksueel maar ik zou me ook niet graag associëren met kontwapperende leernichten op een boot.
Zie je, daar heb je het al.
Eerst waren het de transgenders die als zogenaamde seksuele afwijking "niet welkom" waren bij de Pride, want die moet roze blijven, weg met de regenboogcultus.
En nu zijn het alweer de extravagantere vormen van homoseksualiteit waartegen je ageert.

De onderliggende agenda is duidelijk: Houd je koest, want eigenlijk vinden we je vies.
J’ai faim.
  zondag 11 juni 2023 @ 11:07:26 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209474078
Mannen kunnen niet zwanger worden. Punt.

Kun je nog zoveel drammen met je regenboogjes, de biologische realiteit is wat het is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 11 juni 2023 @ 11:08:17 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209474092
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:07 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Eerst waren het de transgenders die als zogenaamde seksuele afwijking "niet welkom" waren bij de Pride, want die moet roze blijven, weg met de regenboogcultus.
En nu zijn het alweer de extravagantere vormen van homoseksualiteit waartegen je ageert.

De onderliggende agenda is duidelijk: Houd je koest, want eigenlijk vinden we je vies.
Dat is meer hoe jij en je wekkeriaanse vrienden denken over Den Hollandsche Man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209474104
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Pride is gekaapt door extreemlinks en zoals gebruikelijk kan extreem links niet goed omgaan met andersdenkenden.
Andersdenkenden in de zin van dat aan de ene kant transgender organisaties meedoen aan Pride, en aan de andere kant stichting Roze Leeuw transgenders ziet als verminkte personen die helemaal geen transgender zijn, maar slachtoffer weet van deelname.

quote:
Mensen die hun mond vol hebben van inclusiviteit sluiten het vaakst mensen uit die niet helemaal de correcte mening hebben.

Inclusiviteit is een dekmantel voor linksextremistisch fascisme.
Nee, er is gewoon veel tegenstand tegen Pride. En die pakken alles aan om het evenement in een kwaad daglicht te zetten.

Als dit jaar een organisatie die beweert dat homoseksualiteit een geneesbare ziekte is geweigerd wordt, dan wordt dat ook extreem links fascisme genoemd en moet Pride dus gecancelled worden.

Deze hele discussie laat zien dat acceptatie van inclusiviteit nog een heel lange weg te gaan heeft.
pi_209474129
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trots zijn op iets wat je gewoon bent...

Waarom?
Er zijn zoveel hetero mannen en vrouwen "trots" op hun partner, op hun kinderen, op hun gezin, op wat ze in het leven hebben bereikt.

Waarom mag een homoseksuele man of vrouw niet trots zijn op zijnhaar partner en de status die ze samen hebben?
Waarom mag zo iemand dat niet openlijk uitdragen?
quote:
In dat geval, mag men 'trots' zijn blank te zijn?
Daar komt de aap uit de mouw. Witte mensen in een wittemensenwereld die hun witheid willen vieren omdat ze wit zijn.
J’ai faim.
  zondag 11 juni 2023 @ 11:12:11 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209474131
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Andersdenkenden in de zin van dat aan de ene kant transgender organisaties meedoen aan Pride, en aan de andere kant stichting Roze Leeuw transgenders ziet als verminkte personen die helemaal geen transgender zijn, maar slachtoffer weet van deelname.
[..]
Nee, er is gewoon veel tegenstand tegen Pride. En die pakken alles aan om het evenement in een kwaad daglicht te zetten.

Als dit jaar een organisatie die beweert dat homoseksualiteit een geneesbare ziekte is geweigerd wordt, dan wordt dat ook extreem links fascisme genoemd en moet Pride dus gecancelled worden.

Deze hele discussie laat zien dat acceptatie van inclusiviteit nog een heel lange weg te gaan heeft.
Hou toch op man.

Acceptatie en inclusiviteit was in Nederland voor deze wervelstorm van uit de VS overgewaaid woke gekloot prima op orde.

Feit is: woke is een cult, een religie, een hobby. En daar hoort een vijandsbeeld bij. En aangezien we dat in Nederland allemaal niet zo hebben, ook historisch gezien niet, verzinnen jullie wel allerlei vijanden waar tegen gestreden moet worden.

Wil je echte homohaat zien? Neem een kijkje in landen waar er de doodstraf op staat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209474138
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:06 schreef Slayage het volgende:
Mijn tijdlijn deze maand 8)7 [ twitter ]
...en daar heb je dan weer dit antwoord op.

twitter

Dus zo blijf je aan het uitsluiten binnen de diversiteit.

@Wantie
  zondag 11 juni 2023 @ 11:13:25 #62
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209474152
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:54 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Je zou er 24/7 trots op moeten kunnen zijn dat je mag zijn wie je bent zonder dat je daarvoor gestraft wordt, door de wet of door de publieke opinie.

Alsof het een feestmuts is die je op en af kunt zetten.
Iedereen mag trots zijn op wie ze zijn.
Maar het is vooral bij de trans gemeenschap dat we mee moeten met hun gedachten.
Zo van , ik ben een man , maar voel me een vrouw , dus heb het recht om me om te kleden in de vrouwen kleedkamer ook al ben ik eigenlijk een man.
Mij boeit het niet als ze in een jurk willen lopen en/of een berg make-up doen , maar ga lekker in volledige transitie als je zo graag je om wilt kleden in vrouwenkleedkamers.

Nog zo een mooi voorbeeld

https://axed.nl/31-jarige(...)-team-knvb-reageert/

Echt , gewoon nee
Ik ben inmiddels overleden
pi_209474156
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hou toch op man.

Acceptatie en inclusiviteit was in Nederland voor deze wervelstorm van uit de VS overgewaaid woke gekloot prima op orde.

Feit is: woke is een cult, een religie, een hobby. En daar hoort een vijandsbeeld bij. En aangezien we dat in Nederland allemaal niet zo hebben, ook historisch gezien niet, verzinnen jullie wel allerlei vijanden waar tegen gestreden moet worden.

Wil je echte homohaat zien? Neem een kijkje in landen waar er de doodstraf op staat.
Misschien moet je het nog eens over woke hebben, dan neem ik je serieus.
J’ai faim.
pi_209474158
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:06 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dat is toch ook precies de lijn van de pride organisatie en éxact de reden waarom zoiets als de roze leeuw wordt uitgesloten van de pride?
Die wordt uitgesloten omdat ze bijvoorbeeld transgender zien als een ziekte en dat bijvoorbeeld meisjes verminkt worden door hun borsten te laten amputeren, ipv ze te genezen van deze ziekte.

Als roze leeuw mag meedoen kun je ook groepen toelaten dat homoseksualiteit een geestesziekte is die je moet behandelen, zoals je alle andere geestenziektes behandelt.
Terug naar de tijd van Alan Turing, die de dood in is gejaagd door een gedwongen behandeling om zijn ziekelijke seksuele driften te onderdrukken..

Ik vind het niet vreemd dat Pride dat soort organisaties niet toe laat.

Alleen tegenstanders van Pride kunnen daar voorstander van zijn.
  zondag 11 juni 2023 @ 11:14:15 #65
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209474159
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:50 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Dat is wat je zegt, als je beweert dat seksuele geaardheid niet zichtbaar is in het straatbeeld en dat "daarom" homoseksualiteit "ook" niet zichtbaar hoeft te zijn.
Heteroseksualiteit is overal aanwezig in het straatbeeld.
Waarom zou homoseksualiteit niet zichtbaar mogen zijn?
[..]
"Normaal" is wel de ergste dooddoener.
Wat is normaal?
Wie bepaalt wat normaal is en wat niet?
Waarom zou je je aan "normaal" moeten houden?
Hoe is heteroseksualiteit precies zichtbaar in het straatbeeld? Het enige dat ik dan kan bedenken is stelletjes of echtparen die rondlopen? En wie zegt dat een lesbisch of homo-koppel dit niet zou mogen? Er is letterlijk geen user hier die zoiets beweerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 11 juni 2023 @ 11:14:30 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209474160
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:12 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Er zijn zoveel hetero mannen en vrouwen of "trots" op hun partner, op hun kinderen, op hun gezin, op wat ze in het leven hebben bereikt.

Waarom mag een homoseksuele man of vrouw niet trots zijn op zijnhaar partner en de status die ze samen hebben?
Waarom mag zo iemand dat niet openlijk uitdragen?
[..]
Daar komt de aap uit de mouw. Witte mensen in een wittemensenwereld die hun witheid willen vieren omdat ze wit zijn.
De aap uit de mouw?

Lieverd... ik hamer al jaren op de futiliteit van het trots zijn op vaststaande eigenschappen van je identiteit. In lijn met het gedachtegoed van MLK. Waarom zou je trots zijn op iets wat a) aangeboren is en b) niets zegt over je gedrag, talenten, dromen, karakter?

Maar zoals verwacht: de vraag stellen is al genoeg voor rodon om zichzelf bevestigd te zien in haar eigen vooroordelen.

Je houding in deze materie is de definitie van hypocrisie

[ Bericht 1% gewijzigd door EttovanBelgie op 11-06-2023 11:20:45 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 11 juni 2023 @ 11:16:04 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209474171
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:14 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Hoeft niet meer, dat doe jij prima voor me:

- Onbelezen
- Nul historisch besef
- Geblaat over tolerantie en inclusie en zelf intolerant tot op het bot

Ga zo door
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209474181
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:14 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
...en mensen naar beneden trappen om zelf hun punt te mogen maken.

Zij is echt eindbaas woke. Geef die meid een woke-sticker.
pi_209474194
quote:
14s.gif Op zondag 11 juni 2023 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je kunt je ongeacht je seksuele oriëntatie toch normaal gedragen? Dat lijkt mij niet te veel gevraagd.
[..]
Bij deze user speelt er een onderliggende overtuiging mee, dat is misschien nog veel erger.
[..]
Welke 'subcultuur' hebben we het hier eigenlijk precies over?
Ik vind het overdreven uiten van heteroseksualiteit (publiekelijk tongen, overdreven klef gedoe) ook niet wenselijk en datzelfde geldt voor homostellen.

Een maand lang overdreven gaan doen omdat je homoseksueel bent lost problemen niet op maar zorgt alleen maar voor meer weerstand in de samenleving. Mijn ervaring is: Hoe normaler mensen doen, hoe sneller er acceptatie is.
  zondag 11 juni 2023 @ 11:19:32 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209474199
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Roze Leeuw wordt nu gebruikt door tegenstanders van Pride om mee te kunnen slaan.
En dat zal altijd gebeuren, er zullen altijd tegenstanders zijn die willen dat Pride verdwijnt en altijd zoeken naar de volgende stok om mee te slaan.

En als organisatie moet je dan een sterke rug hebben.
Je zegt nee maar je zegt niet waarom, je begint over tegenstanders maar dat doet niet ter zake.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 11 juni 2023 @ 11:21:45 #71
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209474221
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die wordt uitgesloten omdat ze bijvoorbeeld transgender zien als een ziekte en dat bijvoorbeeld meisjes verminkt worden door hun borsten te laten amputeren, ipv ze te genezen van deze ziekte.

Als roze leeuw mag meedoen kun je ook groepen toelaten dat homoseksualiteit een geestesziekte is die je moet behandelen, zoals je alle andere geestenziektes behandelt.
Terug naar de tijd van Alan Turing, die de dood in is gejaagd door een gedwongen behandeling om zijn ziekelijke seksuele driften te onderdrukken..

Ik vind het niet vreemd dat Pride dat soort organisaties niet toe laat.

Alleen tegenstanders van Pride kunnen daar voorstander van zijn.
Zoals ik al zei: ik vind het allemaal prima. Ik laat alleen zien dat de organisatie van de Pride zich bedient van dezelfde retoriek als ieder andere politieke partij die om [redenen] bepaalde groepen en meningen niet ziet zitten.

En dan ben ik het met je eens als je zegt dat er nog veel moet gebeuren rondom inclusiviteit; want zelfs de voorvechters ervan zijn niet inclusief. En als zij het niet zijn, wie zijn zij dan anderen er op te veroordelen?

Practice what you preach..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_209474227
quote:
14s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe is heteroseksualiteit precies zichtbaar in het straatbeeld? Het enige dat ik dan kan bedenken is stelletjes of echtparen die rondlopen?
Dat, en ongeveer elke uiting in reclame/film/kunst/mode waarin er sprake is van twee mensen die een liefdesverbintenis aangaan. Hetero is de norm en alomtegenwoordig.
quote:
En wie zegt dat een lesbisch of homo-koppel dit niet zou mogen? Er is letterlijk geen user hier die zoiets beweerd.
Waarom doe je dan zo moeilijk over mensen die hun (homoseksuele) geaardheid uitdragen? Mag het nou wel of niet? Of maar een klein beetje? Of precies zoveel als jij wenselijk acht?
J’ai faim.
pi_209474232
Bondage gear in book for three-year-olds.
https://www.dailymail.co.(...)sexual-fetishes.html

pi_209474235
quote:

[..]

Ik ageer er niet tegen. Ik wil me er niet mee associëren en dat is mijn goed recht.

Types zoals jij zijn een van de redenen dat ik ver uit de buurt blijf.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 11 juni 2023 @ 11:24:09 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209474238
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Misschien ben je 12 of zo, maar homoseksualiteit mag al jaren in Nederland geuit worden. Sterker nog, Nederland is voorloper en kartrekker geweest in homo-emancipatie en samen met de Scandinavische landen al even zo lang gericht op acceptatie.

Kritiek op de doorgeslagen focus op pride zit in het gegeven dat je vaststaande eigenschappen van mensen zo exotiseert, juist abnormaal maakt, en kenmerken die niet te veranderen zijn verheft tot óf zaken die duiden op inherent slachtofferschap óf juist op iets enorm dappers.

Waar je vandaan haalt dat het hier een soort Oeganda is, is me een raadsel. Of nee, toch niet. Gezien je eerdere wekkeriaanse uitbarstingen moet er vooral een narratief verkocht worden waarin Nederlanders, vooral 'witte heteroseksuele Nederlanders' simpelweg niet deugen, vaten vol haat zijn en thans bezig om Nederland om te vormen tot fascistische heilsstaat.

Maar zoals bij de meeste extreem progressieven, blijft de olifant in de kamer waar het daadwerkelijke aversie tegen homoseksualiteit betreft onbenoemd. Ben je ook zo actief bezig in je regenboogcult m.b.t. de conservatieve islam? Heb je daar uberhaupt kritiek op? Of behoren ook die minderheden automatisch tot slachtoffers van het witte heteropatriarchaat? Of is dat gewoon veiliger, 'witte' Nederlanders beschuldigen van van alles en nog wat?

Wil je echte homohaat zien (en antisemitisme, overigens), werp eens een blik in die hoek. Als je denkt dat deze pride-waanzin daar ook maar 1 iemand gaat overtuigen ben je nog naïever dan ik dacht.
Hear, hear. Maar deze uitstekende post zal denk ik geen inhoudelijke reactie krijgen.
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 11:06 schreef Slayage het volgende:
Mijn tijdlijn deze maand 8)7 [ twitter ]
Dit is echt compleet geschift. Je geeft kinderen bewust het idee mee dat mannen zwanger kunnen raken. Dat is een leugen.
quote:

[..]

Het is bijzonder dat jij dit gedrag dus intrinsiek linkt aan homoseksualiteit. Jij ziet het dus niet eens als gedrag, maar als een uiting van homoseksualiteit. Ga je schamen.

Er zijn enorm veel homo's die zich zelf ook totaal niet met zulk gedrag willen associeren. Halfnaakt op een boot in de grachten staan dansen is gewoon belachelijk. Of je dan hetero, homo of biseksueel bent. Who cares? Het is gewoon ordinair gedrag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')