Volgens mij liep deze af en is dit nog altijd niet verlengd.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoelang heeft hij nog contract daar?
Anders wel onbetaalbaar.
Wijnaldum zou in de Nederlandse competitie er nog steeds 15-20 in kunnen schieten.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel niet.
En dan is Wijnaldum helemaal geen optie voor Feyenoord.
Hij is in de zomer transfervrij. Maar hij gaat verlengen vermoed ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoelang heeft hij nog contract daar?
Anders wel onbetaalbaar.
Maar dat kan ook zomaar niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wijnaldum zou in de Nederlandse competitie er nog steeds 15-20 in kunnen schieten.
Wijnaldum is gewoon een zekerheidje in de Nederlandse competitiequote:Op zondag 11 juni 2023 14:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zomaar niet.
Geen basisspeler voor Feyenoordquote:Op zondag 11 juni 2023 14:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wijnaldum is gewoon een zekerheidje in de Nederlandse competitie
quote:Op zondag 11 juni 2023 14:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij liep deze af en is dit nog altijd niet verlengd.
Dat zou dan wel interessant zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is in de zomer transfervrij. Maar hij gaat verlengen vermoed ik.
quote:Op zondag 11 juni 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen basisspeler voor Feyenoord
Wijnaldum zou de ideale opvolger kunnen zijn voor Kokcuquote:Op zondag 11 juni 2023 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Wijnaldum laat al sinds zijn vertrek bij Liverpool heel erg weinig zien. En dan moeten wij daar de CL mee in? Lijkt me onverstandig, al lijkt ie zelf er wel op te hinten met een terugkeer naar Nederland. Hopelijk slaat PSV toe.
Het is niveautje Toornstra.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Wijnaldum zou de ideale opvolger kunnen zijn voor Kokcu
Hij zou in de nederlandse competitie gewoon een van de beste zijn
Ik doe even een belletje naar Kloesse...
nader info volgt
Krijg ik ooit ongelijk over spelers?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niveautje Toornstra.
Dat willen we toch niet meer?
Koeman is een lul selecteert ook Blind en Cillessen/Noppert en Frimpong en Olij niet dus dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Krijg ik ooit ongelijk over spelers?
koeman heeft hem ook geselecteerd omdat hij er geen reet meer van kan zeker
Blind staat op de reservelijst, dus dat zegt inderdaad verdomde weinig. Wijnaldum moet lekker naar Sparta gaan, cirkel rond makenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Krijg ik ooit ongelijk over spelers?
koeman heeft hem ook geselecteerd omdat hij er geen reet meer van kan zeker
Dat geld had je dan beter in een fikse upgrade van salaris Kockcu kunnen steken, je hebt het over een speler die voor het geld van Liverpool naar PSG ging, die gaat niet voor een fooi in NL voetballen, voor zover je dat al zou willen.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Wijnaldum is zeker een optie voor Feyenoord
Misschien laat PSG hem wel transfervrij gaan
Nee dat is z'n huurcontract bij Roma, ik neem aan dat die hem niet meer willen maar hij staat dus nog tot zomer 24 op de loonlijst van PSG.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is in de zomer transfervrij. Maar hij gaat verlengen vermoed ik.
Ging over De Vrij, niet over Gini.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is z'n huurcontract bij Roma, ik neem aan dat die hem niet meer willen maar hij staat dus nog tot zomer 24 op de loonlijst van PSG.
Hij geeft zelf aan wel naar de Eredivisie te willen, dus ik neem aan dat ie dan ook zo slim is dat het qua salaris allemaal wat minder gaat zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geld had je dan beter in een fikse upgrade van salaris Kockcu kunnen steken, je hebt het over een speler die voor het geld van Liverpool naar PSG ging, die gaat niet voor een fooi in NL voetballen, voor zover je dat al zou willen.
Nee ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen maar die zou ik ook niet halen.
Dit leer je alleen op Harvard.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Wijnaldum krijgt 7 miljoen per jaar van PSG
Hij heeft een vermogen van 30-35miljoen euro
Hij kan ook gewoon bij psg blijven komend seizoen voor 7 miljoen per seizoen
ik denk dat hij vraagt om zijn contract te verbreken iedereen blij
dan kan hij voor 1 miljoen per seizoen naar 010
Dit soort hogere wiskunde gaat mij de pet te boven.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Wijnaldum krijgt 7 miljoen per jaar van PSG
Hij heeft een vermogen van 30-35miljoen euro
Hij kan ook gewoon bij psg blijven komend seizoen voor 7 miljoen per seizoen
ik denk dat hij vraagt om zijn contract te verbreken iedereen blij
dan kan hij voor 1 miljoen per seizoen naar 010
Jij hebt geen Harvard gedaan dus dat verklaart allesquote:Op zondag 11 juni 2023 17:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit soort hogere wiskunde gaat mij de pet te boven.
Fijn om herinnerd te worden aan het feit dat wij ook volgend seizoen over de beste trainer van de Eredivisie zullen beschikkenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin wel meer en meer vertrouwen te krijgen in Zerrouki.Klinkt als een verstandige jongen die echt wel goed kan ballen, Arne gaat ongetwijfeld de juiste snaar bij hem raken.
Stukje Chelsea Dagger.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Best goaltje van VetlesenGod wel, nu al een topspeler
Straks met de trainer van RKC de enige trainer in de hele Eredivisie die ervaring heeft met het winnen van prijzen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fijn om herinnerd te worden aan het feit dat wij ook volgend seizoen over de beste trainer van de Eredivisie zullen beschikken
Aan de voetballende kwaliteiten van Zerrouki twijfel ik niet, net zoals ik dat ook niet doe bij Timber(die al door iedereen wordt afgeschreven)quote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin wel meer en meer vertrouwen te krijgen in Zerrouki.Klinkt als een verstandige jongen die echt wel goed kan ballen, Arne gaat ongetwijfeld de juiste snaar bij hem raken.
Wat ben je ook een lieve jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd met de dubbel volgend seizoen.
Als ie spelers als Til en Wieffer kan omtoveren tot internationals hoeven we ons daar weinig zorgen over te maken. Zerrouki lijkt me ook een sterke, fitte gozer die uitstekend kan renderen in Slotball.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie wel eigenschappen van Kokcu in deze beelden, halen @DTKquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef Bombvis het volgende:
Ik snap dit niet, maar niet doenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef Bombvis het volgende:
Ben benieuwd wat voor score Aursnes had. Of Wieffer.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap dit niet, maar niet doen
https://www.footballtrans(...)beter-laten-schieten
quote:Reputatie snelt 'roofdier' Dessers vooruit: 'De Rangers-fans zullen van hem houden'
18.20,
Vandaag
11 Reacties
Cyriel Dessers en Sam Lammers waren afgelopen seizoen elkaars tegenstander in de Italiaanse degradatiestrijd, maar spelen na de zomer mogelijk samen. Rangers FC maakt volgens Schotse en Italiaanse media werk van de komst van de Belgisch-Nigeriaanse en Nederlandse spits.
Wat is dit nou weer voor ellende.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap dit niet, maar niet doen
https://www.footballtrans(...)beter-laten-schieten
Data is zeker belangrijk, maar mensen die voetbal op deze manier benaderen en platslaan sporen ook niet helemaal:quote:
quote:Vetlesen beschikt momenteel over een SciSkill van 67,5 blijkt uit data van SciSports. Daarmee zou de middenvelder bij Feyenoord binnenkomen als een rotatiespeler en in de pikorde achter Timber, die een gemiddelde heeft van 71,0. In dat opzicht lijkt Vetlesen niet direct in aanmerking te komen voor een basisplaats bij Feyenoord. Zeker niet na de komst van Zerrouki, die met een SciSkill van 82,2 al een stuk verder in zijn ontwikkeling is dan Vetlesen.
Misschien moeten we ook users gaan scoren.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor score Aursnes had. Of Wieffer.
Bij een negatieve score worden je rechten ingetrokken in dat topic. Nooit meer Pietje in VBLquote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook users gaan scoren.
Ik geef jou een best oke score.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook users gaan scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |