Jij hebt geen Harvard gedaan dus dat verklaart allesquote:Op zondag 11 juni 2023 17:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit soort hogere wiskunde gaat mij de pet te boven.
Fijn om herinnerd te worden aan het feit dat wij ook volgend seizoen over de beste trainer van de Eredivisie zullen beschikkenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin wel meer en meer vertrouwen te krijgen in Zerrouki.Klinkt als een verstandige jongen die echt wel goed kan ballen, Arne gaat ongetwijfeld de juiste snaar bij hem raken.
Stukje Chelsea Dagger.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Best goaltje van VetlesenGod wel, nu al een topspeler
Straks met de trainer van RKC de enige trainer in de hele Eredivisie die ervaring heeft met het winnen van prijzen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fijn om herinnerd te worden aan het feit dat wij ook volgend seizoen over de beste trainer van de Eredivisie zullen beschikken
Aan de voetballende kwaliteiten van Zerrouki twijfel ik niet, net zoals ik dat ook niet doe bij Timber(die al door iedereen wordt afgeschreven)quote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin wel meer en meer vertrouwen te krijgen in Zerrouki.Klinkt als een verstandige jongen die echt wel goed kan ballen, Arne gaat ongetwijfeld de juiste snaar bij hem raken.
Wat ben je ook een lieve jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd met de dubbel volgend seizoen.
Als ie spelers als Til en Wieffer kan omtoveren tot internationals hoeven we ons daar weinig zorgen over te maken. Zerrouki lijkt me ook een sterke, fitte gozer die uitstekend kan renderen in Slotball.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie wel eigenschappen van Kokcu in deze beelden, halen @DTKquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef Bombvis het volgende:
Ik snap dit niet, maar niet doenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef Bombvis het volgende:
Ben benieuwd wat voor score Aursnes had. Of Wieffer.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap dit niet, maar niet doen
https://www.footballtrans(...)beter-laten-schieten
quote:Reputatie snelt 'roofdier' Dessers vooruit: 'De Rangers-fans zullen van hem houden'
18.20,
Vandaag
11 Reacties
Cyriel Dessers en Sam Lammers waren afgelopen seizoen elkaars tegenstander in de Italiaanse degradatiestrijd, maar spelen na de zomer mogelijk samen. Rangers FC maakt volgens Schotse en Italiaanse media werk van de komst van de Belgisch-Nigeriaanse en Nederlandse spits.
Wat is dit nou weer voor ellende.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap dit niet, maar niet doen
https://www.footballtrans(...)beter-laten-schieten
Data is zeker belangrijk, maar mensen die voetbal op deze manier benaderen en platslaan sporen ook niet helemaal:quote:
quote:Vetlesen beschikt momenteel over een SciSkill van 67,5 blijkt uit data van SciSports. Daarmee zou de middenvelder bij Feyenoord binnenkomen als een rotatiespeler en in de pikorde achter Timber, die een gemiddelde heeft van 71,0. In dat opzicht lijkt Vetlesen niet direct in aanmerking te komen voor een basisplaats bij Feyenoord. Zeker niet na de komst van Zerrouki, die met een SciSkill van 82,2 al een stuk verder in zijn ontwikkeling is dan Vetlesen.
Misschien moeten we ook users gaan scoren.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor score Aursnes had. Of Wieffer.
Bij een negatieve score worden je rechten ingetrokken in dat topic. Nooit meer Pietje in VBLquote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook users gaan scoren.
Ik geef jou een best oke score.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook users gaan scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |