Nouja, er zal er ook nog wel eentje gekocht worden neem ik aan. Dus dan heb je het driedubbel bezet straks:quote:Op maandag 12 juni 2023 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien moet je volgend seizoen weer alle posities dubbel bezet hebben?
maar dat schijnt bij sommige kwibussen hier nog niet door te dringen
Volgens sommige users in dit topic was dat onmogelijkquote:Op maandag 12 juni 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Wel genot dat vrijwel alle lekken zo ongeveer gedicht lijken te zijn.
ik denk dat er geen buitenspeler meer gekocht gaat worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, er zal er ook nog wel eentje gekocht worden neem ik aan. Dus dan heb je het driedubbel bezet straks:
Paixao
Jahanbaksh
Dilrosun
Walemark
Snelle Gambiaan
Aankoop
Maar dan hebben we helemaal geen goede buitenspelers klaas.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat er geen buitenspeler meer gekocht gaat worden.
ik denk eerder een spits
Ik denk dat Walemark het gewoon niet gaat redden bij Feyenoord
Idrissi is weg dus het was logische dat deze gast gehuurd is
Dat zeg jij dat ze niet goed zijn...quote:Op maandag 12 juni 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we helemaal geen goede buitenspelers klaas.
Ik geloof er niet in maar hoop dat je gelijk hebt. Het zou best knap zijn als dit ongelofelijke slappe ventje nog wat gaat worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Dit wordt het seizoen van Walemark. Je las het hier voor het eerst.
Zou zomaar kunnen, maar ik denk niet bij ons.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat er geen buitenspeler meer gekocht gaat worden.
ik denk eerder een spits
Ik denk dat Walemark het gewoon niet gaat redden bij Feyenoord
Idrissi is weg dus het was logische dat deze gast gehuurd is
Komt er gewoon nog eentje bij klaas.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat zeg jij dat ze niet goed zijn...
Met al die buitenspelers vorig seizoen zijn we gewoon kampioen geworden en daar werd heel het seizoen op gezeken door een paar users hier terwijl het rendement gewoon hoog was van de buitenspelers in zijn algemeenheid zonder namen te noemen.
Nou dan komt er gewoon nog eentje bijquote:Op maandag 12 juni 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Komt er gewoon nog eentje bij klaas.
Je zit er weer eens grandioos naast
Misschien heeft Summerville wel gebeld met Jakko in plaats van Arend Martijn zonder dat hij het zelf door had. Die eerste runt toch de hele club vanuit de schaduw.quote:
Had de zaakwaarnemer van Summerville niet ZKA al eerder compleet in de maling genomen?quote:
En het seizoen van Bullaude?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt.. Kan me niet meer herinneren wat tho..quote:Op maandag 12 juni 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had de zaakwaarnemer van Summerville niet ZKA al eerder compleet in de maling genomen?
Nee, vorig seizoen las ik dit ook. Van jou.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het seizoen van Bullaude?Bullaude is veel te goed om weer een heel seizoen weg te rotten op de bank. Als Slot weer de voorkeur geeft aan Danilo of Dilrosun als vaste wissel op donnie word ik gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon pech gehad met blessures. Als hij die niet had gehad was Paixao nu onze vaste linksbuiten en Walemark de vaste rechtsbuiten.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, vorig seizoen las ik dit ook. Van jou.
Hij informeerde via FeyenoordTM destijds dat er een akkoord was, om vervolgens alsnog op het laatste moment met aanvullende eisen te komen.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Kan me niet meer herinneren wat tho..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |