Beetje drukjesquote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Driepo. Goedemorgen lieve schatWat leuk je weer eens te zien
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw topic!? Jaaaaa een nieuw topic
Goedemorgen!
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:19 schreef Drass het volgende:
Ah voetbaleindelijk weer wat op zaterdag te kijken.
Morgen allen
Goedemorgenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw topic!? Jaaaaa een nieuw topic
Goedemorgen!
Arme jijquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:51 schreef potjecreme het volgende:
Straks werken. Niks genieten van lekker weer
Ik doe morgen gezellig met je meequote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En morgen ook![]()
Ik heb een heel zwaar leven
Poppel_Godquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Fijn topic allen![]()
Vandaag en morgen de 24h van Lemans
Val je in?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond op tv
NPO1 20:28: ZING!
NPO1 21:46: Ik Vertrek
RTL4: 20:07: Blow Up
RTL4: 21:26: Beste Kijkers
NPO3: 21:58: Pinkpop
RTL5: 19:23: 24 Uur Le Mans
SBS6: 20:30: Het Jachtseizoen
SBS6: 21:25: Wat een Uitvinding
RTL7: 20:53: Champions League finale (Manchester City - Inter Milan)
Veronica: 20:00: (film) Man of Steel
Veronica: 22:45: (film) Ghost Rider: Spirit of Vengeance
RTL8: marathon (CSI: New York) 20:00 tot 00:26 (5 afleveringen)
Paramount: 19:59: (film) Wrong Turn at Tahoe
Paramount: vanaf 21:49: (3 afleveringen) House
National Geographic: 18:45 - 22:15: (docu) Guantanamo: Battle for Justice
Altijd fijn om een back up te hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Val je in?![]()
![]()
Dacht dat Jachtseizoen een herhaling was maar is het niet. Komt omdat Mart Hooghkamer al eens meegedaan heeft, solo, aan het Jachtseizoen. Nu dan samen met Donnie
Ja genoeg om te meldenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Altijd fijn om een back up te hebben
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op zondag 11 juni 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben een beetje gaar
En een leuke op SBS9 The Meaning of Lifequote:Op zondag 11 juni 2023 18:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Voetbal was gisteravond, niet vandaag. Vandaag een film op Rtl7
Ok. Ken ik niet, maar ga het opnemenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En een leuke op SBS9 The Meaning of Life
Ai, missertje van mij dus.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Voetbal was gisteravond, niet vandaag. Vandaag een film op Rtl7
Veel plezierquote:Op zondag 11 juni 2023 20:50 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Wij kijken Indiana Jones, een klassieker
Wordt je ook wel van dit weer. Over gaar gesproken, ik heb net lekkere gemberkoekjes gebakkenquote:Op zondag 11 juni 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben een beetje gaar
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Wordt je ook wel van dit weer. Over gaar gesproken, ik heb net lekkere gemberkoekjes gebakken
Ziet er lekker uit. Kan je er niet één per mail opsturenquote:
Zal morgen een doosje op de trein zetten.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Kan je er niet één per mail opsturen
@WcPot kan dat wel oplossen denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen met vriendin naar de dierentuin in Arhnem.
Rijdt de trein tussen Groningen en Zwolle niet. Dus naar Leeuwarden en dan Zwolle. Gelukkig haalt ze me daar met de auto op. Luxe!
En veel plezier. Leuk een dagje dierentuin. Je bent goed bezigquote:Op zondag 11 juni 2023 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen met vriendin naar de dierentuin in Arhnem.
Rijdt de trein tussen Groningen en Zwolle niet. Dus naar Leeuwarden en dan Zwolle. Gelukkig haalt ze me daar met de auto op. Luxe!
Goed ideequote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Zal morgen een doosje op de trein zetten.
Tot dinsdag over een week ben ik echt te druk. Meer dan goed voor me is. Daarna weer wat rustiger aanquote:Op zondag 11 juni 2023 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
En veel plezier. Leuk een dagje dierentuin. Je bent goed bezig
Hahaha heel snel het spoor repareren vannacht?quote:
Ze hebben alle sporen weggehaald in Hoogeveen gaan ze opnieuw aanleggen. En de bocht verruimen zodat de snelheid omhoog kanquote:
Dat gaat dus nog wel even duren. Balen ook met de andere dagjes uit, maar soit, treinreizen vind ik leuk, dus dan maar even over Leeuwardenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze hebben alle sporen weggehaald in Hoogeveen gaan ze opnieuw aanleggen. En de bocht verruimen zodat de snelheid omhoog kan
Voor de TT in Assen moet het klaar zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gaat dus nog wel even duren. Balen ook met de andere dagjes uit, maar soit, treinreizen vind ik leuk, dus dan maar even over Leeuwarden
quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor de TT in Assen moet het klaar zijn.
Kunnen het eens testen hey? Ik geef hier een doosje af aan de machinist/conducteur en dan moet het via het spoor overgegeven worden aan andere medewerkers zodat het bij jou aankomt. Leuke challenge welquote:
Kun je dan ook een koekje op mijn traject verzendenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Kunnen het eens testen hey? Ik geef hier een doosje af aan de machinist/conducteur en dan moet het via het spoor overgegeven worden aan andere medewerkers zodat het bij jou aankomt. Leuke challenge wel
Heel veel stations gebouwen zit nu horeca in. En het komt wel eens voor van. He hallo zou je de tas in Ommen kunnen afgeven er staat al iemand op het perron te wachtenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Kunnen het eens testen hey? Ik geef hier een doosje af aan de machinist/conducteur en dan moet het via het spoor overgegeven worden aan andere medewerkers zodat het bij jou aankomt. Leuke challenge wel
quote:Op zondag 11 juni 2023 21:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel veel stations gebouwen zit nu horeca in. En het komt wel eens voor van. He hallo zou je de tas in Ommen kunnen afgeven er staat al iemand op het perron te wachten
Uiteraardquote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je dan ook een koekje op mijn traject verzenden
Avond lieve Stephan.quote:
Zit in de derde week van vakantie van drie wekenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan.Ook een heerlijk relaxed dagje gehad voordat de drukke werkweek weer over ons heen valt?
Ah lekker. Geniet van je vakantie en lekker bezigquote:Op maandag 12 juni 2023 17:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zit in de derde week van vakantie van drie wekenVanochtend gewandeld. Denk doe ik even maar was al snel toch wel warm om te lopen.
Dus doe al twee weken rustig aan. Deze week weer veel sporten
Maar wel genoten?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo thuis van de dierentuin. Compleet uitgeput
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:59 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Ik duik even onder
Avondquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Het is nu even drukker dan goed voor me is... Wel een prima dag. Huisarts en vrijwilligerswerk... Even uitpuffen nu
Hiquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Kamp van Koningsbrugge dan maar
Ik ook!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:14 schreef praadje het volgende:
Ik ga 'bij ons op de boerderij' kijken. Wat een heerlijk feelgood programma met superleuke gezinnen.
Haha die spruitenfamilie. Die man is gewoon verliefd op zijn spruitjes, heerlijk zo enthousiast. En die Friezen zijn zeker leuk. Zit weer te genieten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik ook!Vind de Friese familie wel leuk, dat accent ook als ze Nederlands spreken
En de Groningse familie die hele dagen spruitjes eet![]()
Haha ja die man kijkt helemaal verliefd idd naar zn spruitjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha die spruitenfamilie. Die man is gewoon verliefd op zijn spruitjes, heerlijk zo enthousiast. En die Friezen zijn zeker leuk. Zit weer te genieten.
Nou inderdaad zeg. Hup, vol in de make-up en dikke buik even helpen. Wat veel kwamen er nog uit zegquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Haha ja die man kijkt helemaal verliefd idd naar zn spruitjes![]()
Jasmine ook stoer hoor, helpen met biggen terwijl ze zelf ook een dikke buik heeft
Met dr blonde lange haren hahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Hup, vol in de make-up en dikke buik even helpen. Wat veel kwamen er nog uit zeg
quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met dr blonde lange haren haha
Liefff die biggetjes
Haha, geweldigquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Een schep droge pre work out poeder in je mond gesmeten krijgen![]()
"zo kunnen we de avond doorkomen"
Ja zo schattig. En toch nog eens drie eruit gehaaldquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met dr blonde lange haren haha
Liefff die biggetjes
Kijken of er volgende week nog meer komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Haha, geweldig
[..]
Ja zo schattig. En toch nog eens drie eruit gehaald
Pfff, ik denk dat ze er nu wel allemaal uit zijn. Maar ja, Pieter had natuurlijk een drankje op dus misschien dat pa er nog een paar uittrekt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kijken of er volgende week nog meer komen![]()
Heb van dr Pol geleerd dat er altijd nog eentje uit kan komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Pfff, ik denk dat ze er nu wel allemaal uit zijn. Maar ja, Pieter had natuurlijk een drankje op dus misschien dat pa er nog een paar uittrekt.
Succes en vooral veel plezier lieverdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een lekker dagje gehad. Veel miniatuurbouw. Was leuk
Morgen heb ik "dienst", voor het eerst alleen de bieb draaien. Leuk en spannend
Dank ej wel! komt helemaal goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Succes en vooral veel plezier lieverd
👏🏼😎quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een applausje voor mezelf: voor het eerst in jaren naar de Supermarkt geweestweet nog niet wat me bezielde
Straatangst, teveel voor mezelf schamen om in het wild gezien te worden en zo. Maar door mijn nieuwe medicijnen moet ik vaker naar buiten (elke week bloedprikken, naar de psychiater elke week, regelmatig naar de huisarts voor gedoe) en door het vrijwilligerswerk ook. Dus ik plak nu een andere activiteit aan het moeten, zodat het went. Woensdag ga ik na het bloedprikken even de stad in voor de art-speciaalzaak en nieuwe schoenen + slippers. Zo ben ik elke keer langer buiten en begin ik het wel lekker te vinden. Al vind ik het ook wel erg lastig, maar goed, went vast wel hoop ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
👏🏼😎
Hoe komt het dat je zolang niet naar een supermarkt bent geweest?
Oh! Wist ik niet, excuses.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straatangst, teveel voor mezelf schamen om in het wild gezien te worden en zo. Maar door mijn nieuwe medicijnen moet ik vaker naar buiten (elke week bloedprikken, naar de psychiater elke week, regelmatig naar de huisarts voor gedoe) en door het vrijwilligerswerk ook. Dus ik plak nu een andere activiteit aan het moeten, zodat het went. Woensdag ga ik na het bloedprikken even de stad in voor de art-speciaalzaak en nieuwe schoenen + slippers. Zo ben ik elke keer langer buiten en begin ik het wel lekker te vinden. Al vind ik het ook wel erg lastig, maar goed, went vast wel hoop ik
Geen excuus voor nodig.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh! Wist ik niet, excuses.
Mag ik vragen waardoor en wanneer dit is ontstaan?
(Dit soort dingen intereseert me)
You go girl!!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een applausje voor mezelf: voor het eerst in jaren naar de Supermarkt geweestweet nog niet wat me bezielde
Ik ging destijds ook vaak naar het winkeltje op de hoek. En dan als ik me goed voelde naar supermarkt. Zo heb ik dat opgebouwd. Luisteren naar je lijf en hoofd!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt![]()
en goedenavond
Ben best moe van vandaag, maar ook voldaan. Dadelijk even miniatuur doen en Wat Een Uitvinding kijk ik morgen ergens terug. En Ik Vertrek ook.
maar nu even met mijn handen bezig en lezen en Fok!en
begonnen!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:30 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Ik vertrek ziet er goed uit in de promo
Ik ga zo met de Versise taxi naar de Albert Heijn 1500 meter verderop.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ging destijds ook vaak naar het winkeltje op de hoek. En dan als ik me goed voelde naar supermarkt. Zo heb ik dat opgebouwd. Luisteren naar je lijf en hoofd!
Proficiat Oost. Dat is wel een reden om eens dronken te worden. De zorgquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Morning![]()
Lange tijd geleden dat ik dronken was.
Gisteren was ik dronken (ja op maandag).
Ik had wat te vieren![]()
Nieuwe baan in de zorg, altijd leuk.
Gefeliciteerd en sterkte met de katerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Morning![]()
Lange tijd geleden dat ik dronken was.
Gisteren was ik dronken (ja op maandag).
Ik had wat te vieren![]()
Nieuwe baan in de zorg, altijd leuk.
Fijn!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Dank jullie!
Het valt mee met de kater
Goed bezig meissiequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Mijn miniatuur kas is af, nu met een miniatuur zeepwinkel bezig. Lekker dagje wel
En straks Au Pairs. En Zeeman Confronteert. Leuke televisie
Bedankt dat je ons dagelijks op de hoogte brengt @:praadje
Avond Poppeltjequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk enorm uit naar Marcel en Gijs met Raven van Dorst en Herman Brusselmans.
Dank je welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed bezig meissieEn graag gedaan. Au pairs, leuk dat het weer begint.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk enorm uit naar Marcel en Gijs met Raven van Dorst en Herman Brusselmans.
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond PoppeltjeHa, ik kijk er ook naar uit. Genot
Hahaha dat doe ik ook regelmatig, alleen erger me altijd een ongeluk aan de negativiteitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:44 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Ik ga Massa = Kassa maar weer een kans geven
Ruud is grappigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat doe ik ook regelmatig, alleen erger me altijd een ongeluk aan de negativiteit
Helaas, mis het wel hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen zondagavond sbs6 slowchat meer:o?
Wat kijken we?
Klinkt toch als een leuk dagje. Nog wat leuks gekocht?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Lekker wezen shoppen vandaag. En miniatuurbouw en verder half bewusteloos van vermoeidheid geweest
Ja was zeker leukquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Klinkt toch als een leuk dagje. Nog wat leuks gekocht?
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:17 schreef praadje het volgende:
Hier vanavond De droom van de jeugd. Raven neem ik op en die docu op 2 ook. Die lijkt me heel indrukwekkend.
Oh wat heerlijk. Lekker verwend en jezelf verwend. Good for youquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk
Ik heb goede slippers gekocht, een palletje neonkleurige aquarel, een setje grijstonen aquarel, penselen, mengpalet, een sketch journal en als laatste witte aqryl. Dit alles gesponserd en gespaard.
Dutjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:18 schreef praadje het volgende:
Ik gooi hem er even vroeg in want ik ga een dutje doen. Drie lange werkdagen voor de boeg.
![]()
KvK neem ik op, die docu ook, ook weer een interessante en 'op de boerderij' kijk ik lekker kneuterig. Hopelijk is @:Dutchview er dan ook weer bij. Samen varkentjes tellen
Heyquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:28 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Hier ook KvK en Marcel en Gijs een stukje meepikken.
Was even de stallen aan het uitmestenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:18 schreef praadje het volgende:
Ik gooi hem er even vroeg in want ik ga een dutje doen. Drie lange werkdagen voor de boeg.
![]()
KvK neem ik op, die docu ook, ook weer een interessante en 'op de boerderij' kijk ik lekker kneuterig. Hopelijk is @:Dutchview er dan ook weer bij. Samen varkentjes tellen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Was even de stallen aan het uitmesten
Ik heb niet gekeken want herhaling. Kan me niet echt meer herinneren hoe de dames waren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vonden jullie van de Rijdende Rechter? Daar zat zo'n rotwijf.
Goedemorgen lieverdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een mooie dag van!
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
Dank je wel voor de lijst. Echt veel respect dat je ondanks je drukke bestaan er tijd voor maakt
Lingoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:53 schreef StephanL het volgende:
Jaaa De Kwis met ballen![]()
Geen idee of het wat is, heb er nog weinig van gezien
Gezellig! Walkom en hoiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:21 schreef Cirilico het volgende:
Ik kom eens een keer kieken hiero. 🕵️♂️
Oh leuk, wat maak je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het
Ik niet. Zit nu in mijn hobbykamer te haken
Heb je een fijne dag?
Een deken. Als je googled op Sophia's Universe zie je welkequote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh leuk, wat maak je?
Ja lekker lui dagje. Intussen op balkon kijken naar gevechtsvliegtuigen en helikopters die hier overheen vlogen.
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een deken. Als je googled op Sophia's Universe zie je welke
Het balkon is hier te warm. Lekker dat jij wel op je balkon kan zitten en ook nog iets leuks hebt om naar te kijken. Zijn het demonstraties of woon je vlakbij een basis?
Dank je wel. Hij is echt leuk om te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!
Het is Veteranendag en ik woon in het centrum van Den Haag alwaar het defilé gehouden wordt.
Gezellig en welkom!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:21 schreef Cirilico het volgende:
Ik kom eens een keer kieken hiero. 🕵️♂️
Nope, werken. Nu relaxenquote:
Oh wat leuk. Lijkt me mooi om te zienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!
Het is Veteranendag en ik woon in het centrum van Den Haag alwaar het defilé gehouden wordt.
Dit is wel t kijken waardquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Drass het volgende:
Dat met die ballen.... Ik krijg er een fout wet tshirt gevoel bij.
waarom schaam je voor jezelf dan ?? Ben je erg lelijk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straatangst, teveel voor mezelf schamen om in het wild gezien te worden en zo. Maar door mijn nieuwe medicijnen moet ik vaker naar buiten (elke week bloedprikken, naar de psychiater elke week, regelmatig naar de huisarts voor gedoe) en door het vrijwilligerswerk ook. Dus ik plak nu een andere activiteit aan het moeten, zodat het went. Woensdag ga ik na het bloedprikken even de stad in voor de art-speciaalzaak en nieuwe schoenen + slippers. Zo ben ik elke keer langer buiten en begin ik het wel lekker te vinden. Al vind ik het ook wel erg lastig, maar goed, went vast wel hoop ik
Was het erg gruwelijk ?quote:
was wel leuk. Je leert nog eens wat.quote:
Ik wist het ook alleen maar omdat ik de avondwandeling ervoor de tribunes tegenkwam.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Hij is echt leuk om te maken
Ah en ik snap hem! Je zit dus op de eerste rijom heel eerlijk te zijn wist ik niet dat het veteranen dag was *schamen in een hoekje*
Ja is echt gaaf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, werken. Nu relaxen
[..]
Oh wat leuk. Lijkt me mooi om te zien
Prima. Goeiemorgen.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:51 schreef praadje het volgende:
@:Cirilico en @:tong80 , zal ik jullie in het vervolg meenemen in de lijst?
Leuk, gezelligquote:
Even tot hier, DWHN, Marcel en Gijs, Media Inside, Andere tijden sport, Massa is kassa, Gordon Ramsey, Eus boekenclub.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk, gezelligWaar kijk jij zoal graag naar? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik de gids maak.
Mooi lijstje. Ga ik rekening mee houdenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even tot hier, DWHN, Marcel en Gijs, Media Inside, Andere tijden sport, Massa is kassa, Gordon Ramsey, Eus boekenclub.
Klinkt inderdaad primaquote:Op maandag 26 juni 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een prima dagje. Bijna klaar met mijn miniatuur Zeepwinkeltje. Stukje gehaakt. Verder eigenlijk niet zoveel gedaan
Ben je ook zo blij met de koelte? Voel me meteen beter!quote:
Ja, alleen mijn huis is nog snikheet. Vandaag toch weer wat actiever geweest en hoop morgen weer normaal te functionerenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de koelte? Voel me meteen beter!
Ben je ook zo blij met de koelte? Voel me meteen beter!quote:
wel okquote:Op maandag 26 juni 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn huis is nog snikheet. Vandaag toch weer wat actiever geweest en hoop morgen weer normaal te functioneren
Hoe gaat het met je?
Dat is frustrerendquote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de koelte? Voel me meteen beter!
[..]
wel ok
Had clash met werkgever. Welles nietes verhaal. Achteraf had ik gewoon gelijk. Nauwelijks excuses.. fout lag bij werkgever dus. Nou ja. Morgen nieuwe dag
Dank! En katje dag kwijt! Ligt gelukkig nu tegen me aan te knorren. We gaan vlag uithangen als valse katers verhuizen!!quote:Op maandag 26 juni 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is frustrerendKan je zo weinig mee. Maar fijn dat je gelijk had! Nu lekker bijkomen en morgen fris starten
quote:
goedenavondquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:03 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Fijne televisieavond
Hier wordt het 'op de boerderij', blijft leuk. KvK neem ik op en die docu A parked life neem ik ook op. Dan kunnen we weer even vooruit
Beterschapquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:21 schreef tong80 het volgende:
Goeieavond. Normaal gesproken zou ik Marcel en Gijs kijken. ben bang dat ik het door ziekte weer niet haal.
Oei Tong, gaat het niet goed? Weet je al wanneer je operatie is?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:21 schreef tong80 het volgende:
Goeieavond. Normaal gesproken zou ik Marcel en Gijs kijken. ben bang dat ik het door ziekte weer niet haal.
Fijn weekend, geniet ervanquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:39 schreef StephanL het volgende:
Ik maak het ook niet laat vanavond. Gister tot laat gewerkt en vroeg op vanochtend dus ga eens vroeg naar bed toe vanavond.
Gelukkig al weekend, dus morgen lekker sporten.
Lig al dagen in bed. Anders had ik wel meer gepost.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei Tong, gaat het niet goed? Weet je al wanneer je operatie is?
Ik vermoedde al dat het niet lekker ging. Alvast heel veel sterkte voor nu en vooral voor maandag. Ik hoop dat je redelijk goed nieuws krijgt. En doe maar rustig, we houden je plekje hier wel vrijquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lig al dagen in bed. Anders had ik wel meer gepost.
Dinsdag PET-scan gehad. Maandag nieuwe afspraak, krijg dan uitslag en gaan ze m'n tumor met scalp verwijderen en kijken naar eventuele uitzaaiingen. Nu weer moe. Dus heb straks heel wat terug te kijken.Trusten. En let op elkaar.
Wat een enge tijden voor jequote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lig al dagen in bed. Anders had ik wel meer gepost.
Dinsdag PET-scan gehad. Maandag nieuwe afspraak, krijg dan uitslag en gaan ze m'n tumor met scalp verwijderen en kijken naar eventuele uitzaaiingen. Nu weer moe. Dus heb straks heel wat terug te kijken.Trusten. En let op elkaar.
Hoop dat het gezellig was en @tong80 ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Voor mijn niks op deze avond. Straks theedrinken met mijn moeder en daarna zie ik wel weer hoe de dag loopt
You goquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Werk was weer leuk. Wel erg druk in het buurtcentrum dus ik ben gesloopt. Na een half uur was ik al op en toen moest ik nog anderhalf uur. Maar ik heb hem wel geflikt
Goedemorgen! Dank je wel. Lag al voor half tien in bed, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:01 schreef praadje het volgende:
[..]
You goGoed hoor, je flikt het toch maar weer. En zo fijn dat je het naar je zin hebt.
Ik om 14:00 uur.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen! Dank je wel. Lag al voor half tien in bed, maar dat maakt niet uit.
Baas boven baasquote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik om 14:00 uur.
Zo F1-Café Ziggo-Sport. De avondetappen NPO1 en daarna Vive le vélo VRT-1
Goedemorgen lieverdquote:
Goedemorgen en veel kijkplezierquote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik om 14:00 uur.
Zo F1-Café Ziggo-Sport. De avondetappen NPO1 en daarna Vive le vélo VRT-1
quote:
Moet ik hem kennen ?quote:
Op de koffie?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vroeger kwam die weleens bij wegmisbruikers langs
Ik vond seks op tv wel grappig met Menno Büch. Tot ik het zelf probeerde, en er steeds vanaf donderde.quote:
Van mij mag het, maar ik kan geen hoge activiteit garanderen.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:51 schreef praadje het volgende:
@:Cirilico en @:tong80 , zal ik jullie in het vervolg meenemen in de lijst?
Ik vond, ik ga op reis en neem mee en de prins met het witte haar wel leuk voor de zondagavond. Beetje administratie doen en dit op de achtergrond is voor mij een dikke prima. Zeker na al die andere bagger van De Mol.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond een serietje bingen. Geen tv wat ik leuk vind vanavond
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
Oranjezomer op SBS6Geen idee of ik het ga kijken.
.quote:mannen
- Frank Lammers: acteur, voice over, zanger
- Sander Janson: Mr CampingLife, presentator
- Terrence Agard: Olympisch Atleet
- Wim Kieft: oud-profvoetballer
- Thijs Boermans: acteur
- Jandino Asporaat: entertainer, cabaratier, zanger, acteur, danser
- Henk Wijngaard: legendarisch nederpop culticoon zanger, ver familielid van Shania Twain
- Hugo Kennis: tv kok, expeditie robinson winnaar
---------------------
vrouwen
- Marly van der Velden: soap actrice, voormalig latin danseres
- Tineke Schouten: cabaratiere, actrice, zangeres
- Froukje Veenstra: singer-songwriter
- Lieke Martens: superster voetbalster
- Susan Radder: actrice
- Prinses Alexia: lid van de koninklijke familie, socialite
- Romy Monteiro: musical, tv actrice, zangeres, mooiste vrouw van nederland 2023
- Christel de Laat: cabaratiere, actrice, co-presentatrice van Graat & De Laat
Rustig aan Cotsje, adem in en adem uit. Goed dat je even rust neemt, lekker ontspannen jijquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Nu een tekenworkshop (naja over anderhalf uurtje) en morgen videobellen met een vriendin en dan echt even rust. Vandaag vier dingen was echt eventjes teveel. De laatste weken was echt teveel. Dus nu anderhalf week rust voordat we weer een week gaan hollen en vliegen
Hier vanavond Au Pairs en Zeeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |