Ik vond seks op tv wel grappig met Menno Büch. Tot ik het zelf probeerde, en er steeds vanaf donderde.quote:
Van mij mag het, maar ik kan geen hoge activiteit garanderen.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:51 schreef praadje het volgende:
@:Cirilico en @:tong80 , zal ik jullie in het vervolg meenemen in de lijst?
Ik vond, ik ga op reis en neem mee en de prins met het witte haar wel leuk voor de zondagavond. Beetje administratie doen en dit op de achtergrond is voor mij een dikke prima. Zeker na al die andere bagger van De Mol.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond een serietje bingen. Geen tv wat ik leuk vind vanavond
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
Oranjezomer op SBS6Geen idee of ik het ga kijken.
.quote:mannen
- Frank Lammers: acteur, voice over, zanger
- Sander Janson: Mr CampingLife, presentator
- Terrence Agard: Olympisch Atleet
- Wim Kieft: oud-profvoetballer
- Thijs Boermans: acteur
- Jandino Asporaat: entertainer, cabaratier, zanger, acteur, danser
- Henk Wijngaard: legendarisch nederpop culticoon zanger, ver familielid van Shania Twain
- Hugo Kennis: tv kok, expeditie robinson winnaar
---------------------
vrouwen
- Marly van der Velden: soap actrice, voormalig latin danseres
- Tineke Schouten: cabaratiere, actrice, zangeres
- Froukje Veenstra: singer-songwriter
- Lieke Martens: superster voetbalster
- Susan Radder: actrice
- Prinses Alexia: lid van de koninklijke familie, socialite
- Romy Monteiro: musical, tv actrice, zangeres, mooiste vrouw van nederland 2023
- Christel de Laat: cabaratiere, actrice, co-presentatrice van Graat & De Laat
Rustig aan Cotsje, adem in en adem uit. Goed dat je even rust neemt, lekker ontspannen jijquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Nu een tekenworkshop (naja over anderhalf uurtje) en morgen videobellen met een vriendin en dan echt even rust. Vandaag vier dingen was echt eventjes teveel. De laatste weken was echt teveel. Dus nu anderhalf week rust voordat we weer een week gaan hollen en vliegen
Hier vanavond Au Pairs en Zeeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |