Dit is wel t kijken waardquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Drass het volgende:
Dat met die ballen.... Ik krijg er een fout wet tshirt gevoel bij.
waarom schaam je voor jezelf dan ?? Ben je erg lelijk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straatangst, teveel voor mezelf schamen om in het wild gezien te worden en zo. Maar door mijn nieuwe medicijnen moet ik vaker naar buiten (elke week bloedprikken, naar de psychiater elke week, regelmatig naar de huisarts voor gedoe) en door het vrijwilligerswerk ook. Dus ik plak nu een andere activiteit aan het moeten, zodat het went. Woensdag ga ik na het bloedprikken even de stad in voor de art-speciaalzaak en nieuwe schoenen + slippers. Zo ben ik elke keer langer buiten en begin ik het wel lekker te vinden. Al vind ik het ook wel erg lastig, maar goed, went vast wel hoop ik
Was het erg gruwelijk ?quote:
was wel leuk. Je leert nog eens wat.quote:
Ik wist het ook alleen maar omdat ik de avondwandeling ervoor de tribunes tegenkwam.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Hij is echt leuk om te maken
Ah en ik snap hem! Je zit dus op de eerste rijom heel eerlijk te zijn wist ik niet dat het veteranen dag was *schamen in een hoekje*
Ja is echt gaaf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, werken. Nu relaxen
[..]
Oh wat leuk. Lijkt me mooi om te zien
Prima. Goeiemorgen.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:51 schreef praadje het volgende:
@:Cirilico en @:tong80 , zal ik jullie in het vervolg meenemen in de lijst?
Leuk, gezelligquote:
Even tot hier, DWHN, Marcel en Gijs, Media Inside, Andere tijden sport, Massa is kassa, Gordon Ramsey, Eus boekenclub.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk, gezelligWaar kijk jij zoal graag naar? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik de gids maak.
Mooi lijstje. Ga ik rekening mee houdenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even tot hier, DWHN, Marcel en Gijs, Media Inside, Andere tijden sport, Massa is kassa, Gordon Ramsey, Eus boekenclub.
Klinkt inderdaad primaquote:Op maandag 26 juni 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een prima dagje. Bijna klaar met mijn miniatuur Zeepwinkeltje. Stukje gehaakt. Verder eigenlijk niet zoveel gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |