Succes en vooral veel plezier lieverdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een lekker dagje gehad. Veel miniatuurbouw. Was leuk
Morgen heb ik "dienst", voor het eerst alleen de bieb draaien. Leuk en spannend
Dank ej wel! komt helemaal goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Succes en vooral veel plezier lieverd
👏🏼😎quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een applausje voor mezelf: voor het eerst in jaren naar de Supermarkt geweestweet nog niet wat me bezielde
Straatangst, teveel voor mezelf schamen om in het wild gezien te worden en zo. Maar door mijn nieuwe medicijnen moet ik vaker naar buiten (elke week bloedprikken, naar de psychiater elke week, regelmatig naar de huisarts voor gedoe) en door het vrijwilligerswerk ook. Dus ik plak nu een andere activiteit aan het moeten, zodat het went. Woensdag ga ik na het bloedprikken even de stad in voor de art-speciaalzaak en nieuwe schoenen + slippers. Zo ben ik elke keer langer buiten en begin ik het wel lekker te vinden. Al vind ik het ook wel erg lastig, maar goed, went vast wel hoop ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
👏🏼😎
Hoe komt het dat je zolang niet naar een supermarkt bent geweest?
Oh! Wist ik niet, excuses.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straatangst, teveel voor mezelf schamen om in het wild gezien te worden en zo. Maar door mijn nieuwe medicijnen moet ik vaker naar buiten (elke week bloedprikken, naar de psychiater elke week, regelmatig naar de huisarts voor gedoe) en door het vrijwilligerswerk ook. Dus ik plak nu een andere activiteit aan het moeten, zodat het went. Woensdag ga ik na het bloedprikken even de stad in voor de art-speciaalzaak en nieuwe schoenen + slippers. Zo ben ik elke keer langer buiten en begin ik het wel lekker te vinden. Al vind ik het ook wel erg lastig, maar goed, went vast wel hoop ik
Geen excuus voor nodig.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh! Wist ik niet, excuses.
Mag ik vragen waardoor en wanneer dit is ontstaan?
(Dit soort dingen intereseert me)
You go girl!!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een applausje voor mezelf: voor het eerst in jaren naar de Supermarkt geweestweet nog niet wat me bezielde
Ik ging destijds ook vaak naar het winkeltje op de hoek. En dan als ik me goed voelde naar supermarkt. Zo heb ik dat opgebouwd. Luisteren naar je lijf en hoofd!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt![]()
en goedenavond
Ben best moe van vandaag, maar ook voldaan. Dadelijk even miniatuur doen en Wat Een Uitvinding kijk ik morgen ergens terug. En Ik Vertrek ook.
maar nu even met mijn handen bezig en lezen en Fok!en
begonnen!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:30 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Ik vertrek ziet er goed uit in de promo
Ik ga zo met de Versise taxi naar de Albert Heijn 1500 meter verderop.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ging destijds ook vaak naar het winkeltje op de hoek. En dan als ik me goed voelde naar supermarkt. Zo heb ik dat opgebouwd. Luisteren naar je lijf en hoofd!
Proficiat Oost. Dat is wel een reden om eens dronken te worden. De zorgquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Morning![]()
Lange tijd geleden dat ik dronken was.
Gisteren was ik dronken (ja op maandag).
Ik had wat te vieren![]()
Nieuwe baan in de zorg, altijd leuk.
Gefeliciteerd en sterkte met de katerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Morning![]()
Lange tijd geleden dat ik dronken was.
Gisteren was ik dronken (ja op maandag).
Ik had wat te vieren![]()
Nieuwe baan in de zorg, altijd leuk.
Fijn!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Dank jullie!
Het valt mee met de kater
Goed bezig meissiequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Mijn miniatuur kas is af, nu met een miniatuur zeepwinkel bezig. Lekker dagje wel
En straks Au Pairs. En Zeeman Confronteert. Leuke televisie
Bedankt dat je ons dagelijks op de hoogte brengt @:praadje
Avond Poppeltjequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk enorm uit naar Marcel en Gijs met Raven van Dorst en Herman Brusselmans.
Dank je welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed bezig meissieEn graag gedaan. Au pairs, leuk dat het weer begint.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk enorm uit naar Marcel en Gijs met Raven van Dorst en Herman Brusselmans.
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond PoppeltjeHa, ik kijk er ook naar uit. Genot
Hahaha dat doe ik ook regelmatig, alleen erger me altijd een ongeluk aan de negativiteitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:44 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Ik ga Massa = Kassa maar weer een kans geven
Ruud is grappigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat doe ik ook regelmatig, alleen erger me altijd een ongeluk aan de negativiteit
Helaas, mis het wel hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen zondagavond sbs6 slowchat meer:o?
Wat kijken we?
Klinkt toch als een leuk dagje. Nog wat leuks gekocht?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Lekker wezen shoppen vandaag. En miniatuurbouw en verder half bewusteloos van vermoeidheid geweest
Ja was zeker leukquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Klinkt toch als een leuk dagje. Nog wat leuks gekocht?
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:17 schreef praadje het volgende:
Hier vanavond De droom van de jeugd. Raven neem ik op en die docu op 2 ook. Die lijkt me heel indrukwekkend.
Oh wat heerlijk. Lekker verwend en jezelf verwend. Good for youquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk
Ik heb goede slippers gekocht, een palletje neonkleurige aquarel, een setje grijstonen aquarel, penselen, mengpalet, een sketch journal en als laatste witte aqryl. Dit alles gesponserd en gespaard.
Dutjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:18 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Ik gooi hem er even vroeg in want ik ga een dutje doen. Drie lange werkdagen voor de boeg.
![]()
KvK neem ik op, die docu ook, ook weer een interessante en 'op de boerderij' kijk ik lekker kneuterig. Hopelijk is @:Dutchview er dan ook weer bij. Samen varkentjes tellen
Heyquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:28 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Hier ook KvK en Marcel en Gijs een stukje meepikken.
Was even de stallen aan het uitmestenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:18 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Ik gooi hem er even vroeg in want ik ga een dutje doen. Drie lange werkdagen voor de boeg.
![]()
KvK neem ik op, die docu ook, ook weer een interessante en 'op de boerderij' kijk ik lekker kneuterig. Hopelijk is @:Dutchview er dan ook weer bij. Samen varkentjes tellen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Was even de stallen aan het uitmesten
Ik heb niet gekeken want herhaling. Kan me niet echt meer herinneren hoe de dames waren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vonden jullie van de Rijdende Rechter? Daar zat zo'n rotwijf.
Goedemorgen lieverdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een mooie dag van!
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
Dank je wel voor de lijst. Echt veel respect dat je ondanks je drukke bestaan er tijd voor maakt
Lingoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:53 schreef StephanL het volgende:
Jaaa De Kwis met ballen![]()
Geen idee of het wat is, heb er nog weinig van gezien
Gezellig! Walkom en hoiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:21 schreef Cirilico het volgende:
Ik kom eens een keer kieken hiero. 🕵️♂️
Oh leuk, wat maak je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het
Ik niet. Zit nu in mijn hobbykamer te haken
Heb je een fijne dag?
Een deken. Als je googled op Sophia's Universe zie je welkequote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh leuk, wat maak je?
Ja lekker lui dagje. Intussen op balkon kijken naar gevechtsvliegtuigen en helikopters die hier overheen vlogen.
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een deken. Als je googled op Sophia's Universe zie je welke
Het balkon is hier te warm. Lekker dat jij wel op je balkon kan zitten en ook nog iets leuks hebt om naar te kijken. Zijn het demonstraties of woon je vlakbij een basis?
Dank je wel. Hij is echt leuk om te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!
Het is Veteranendag en ik woon in het centrum van Den Haag alwaar het defilé gehouden wordt.
Gezellig en welkom!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:21 schreef Cirilico het volgende:
Ik kom eens een keer kieken hiero. 🕵️♂️
Nope, werken. Nu relaxenquote:
Oh wat leuk. Lijkt me mooi om te zienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!
Het is Veteranendag en ik woon in het centrum van Den Haag alwaar het defilé gehouden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |