En veel plezier. Leuk een dagje dierentuin. Je bent goed bezigquote:Op zondag 11 juni 2023 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen met vriendin naar de dierentuin in Arhnem.
Rijdt de trein tussen Groningen en Zwolle niet. Dus naar Leeuwarden en dan Zwolle. Gelukkig haalt ze me daar met de auto op. Luxe!
Goed ideequote:Op zondag 11 juni 2023 21:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Zal morgen een doosje op de trein zetten.
Tot dinsdag over een week ben ik echt te druk. Meer dan goed voor me is. Daarna weer wat rustiger aanquote:Op zondag 11 juni 2023 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
En veel plezier. Leuk een dagje dierentuin. Je bent goed bezig
Hahaha heel snel het spoor repareren vannacht?quote:
Ze hebben alle sporen weggehaald in Hoogeveen gaan ze opnieuw aanleggen. En de bocht verruimen zodat de snelheid omhoog kanquote:
Dat gaat dus nog wel even duren. Balen ook met de andere dagjes uit, maar soit, treinreizen vind ik leuk, dus dan maar even over Leeuwardenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze hebben alle sporen weggehaald in Hoogeveen gaan ze opnieuw aanleggen. En de bocht verruimen zodat de snelheid omhoog kan
Voor de TT in Assen moet het klaar zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gaat dus nog wel even duren. Balen ook met de andere dagjes uit, maar soit, treinreizen vind ik leuk, dus dan maar even over Leeuwarden
quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor de TT in Assen moet het klaar zijn.
Kunnen het eens testen hey? Ik geef hier een doosje af aan de machinist/conducteur en dan moet het via het spoor overgegeven worden aan andere medewerkers zodat het bij jou aankomt. Leuke challenge welquote:
Kun je dan ook een koekje op mijn traject verzendenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Kunnen het eens testen hey? Ik geef hier een doosje af aan de machinist/conducteur en dan moet het via het spoor overgegeven worden aan andere medewerkers zodat het bij jou aankomt. Leuke challenge wel
Heel veel stations gebouwen zit nu horeca in. En het komt wel eens voor van. He hallo zou je de tas in Ommen kunnen afgeven er staat al iemand op het perron te wachtenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Kunnen het eens testen hey? Ik geef hier een doosje af aan de machinist/conducteur en dan moet het via het spoor overgegeven worden aan andere medewerkers zodat het bij jou aankomt. Leuke challenge wel
quote:Op zondag 11 juni 2023 21:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel veel stations gebouwen zit nu horeca in. En het komt wel eens voor van. He hallo zou je de tas in Ommen kunnen afgeven er staat al iemand op het perron te wachten
Uiteraardquote:Op zondag 11 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je dan ook een koekje op mijn traject verzenden
Avond lieve Stephan.quote:
Zit in de derde week van vakantie van drie wekenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan.Ook een heerlijk relaxed dagje gehad voordat de drukke werkweek weer over ons heen valt?
Ah lekker. Geniet van je vakantie en lekker bezigquote:Op maandag 12 juni 2023 17:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zit in de derde week van vakantie van drie wekenVanochtend gewandeld. Denk doe ik even maar was al snel toch wel warm om te lopen.
Dus doe al twee weken rustig aan. Deze week weer veel sporten
Maar wel genoten?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo thuis van de dierentuin. Compleet uitgeput
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:59 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Ik duik even onder
Avondquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Het is nu even drukker dan goed voor me is... Wel een prima dag. Huisarts en vrijwilligerswerk... Even uitpuffen nu
Hiquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Kamp van Koningsbrugge dan maar
Ik ook!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:14 schreef praadje het volgende:
Ik ga 'bij ons op de boerderij' kijken. Wat een heerlijk feelgood programma met superleuke gezinnen.
Haha die spruitenfamilie. Die man is gewoon verliefd op zijn spruitjes, heerlijk zo enthousiast. En die Friezen zijn zeker leuk. Zit weer te genieten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik ook!Vind de Friese familie wel leuk, dat accent ook als ze Nederlands spreken
En de Groningse familie die hele dagen spruitjes eet![]()
Haha ja die man kijkt helemaal verliefd idd naar zn spruitjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha die spruitenfamilie. Die man is gewoon verliefd op zijn spruitjes, heerlijk zo enthousiast. En die Friezen zijn zeker leuk. Zit weer te genieten.
Nou inderdaad zeg. Hup, vol in de make-up en dikke buik even helpen. Wat veel kwamen er nog uit zegquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Haha ja die man kijkt helemaal verliefd idd naar zn spruitjes![]()
Jasmine ook stoer hoor, helpen met biggen terwijl ze zelf ook een dikke buik heeft
Met dr blonde lange haren hahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Hup, vol in de make-up en dikke buik even helpen. Wat veel kwamen er nog uit zeg
quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met dr blonde lange haren haha
Liefff die biggetjes
Haha, geweldigquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Een schep droge pre work out poeder in je mond gesmeten krijgen![]()
"zo kunnen we de avond doorkomen"
Ja zo schattig. En toch nog eens drie eruit gehaaldquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met dr blonde lange haren haha
Liefff die biggetjes
Kijken of er volgende week nog meer komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Haha, geweldig
[..]
Ja zo schattig. En toch nog eens drie eruit gehaald
Pfff, ik denk dat ze er nu wel allemaal uit zijn. Maar ja, Pieter had natuurlijk een drankje op dus misschien dat pa er nog een paar uittrekt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kijken of er volgende week nog meer komen![]()
Heb van dr Pol geleerd dat er altijd nog eentje uit kan komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Pfff, ik denk dat ze er nu wel allemaal uit zijn. Maar ja, Pieter had natuurlijk een drankje op dus misschien dat pa er nog een paar uittrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |