Dat er nog maar veel mogen volgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wordt je niet gedood door het Oekraïense leger dan wel door de onkunde van je eigen leger.
Stormfront is waarschijnlijk voor Rusland.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Wat een bloeddorstigheid in dit topic. Het is gewoon een stormfront light.
Goed verhaal. Wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Wat een bloeddorstigheid in dit topic. Het is gewoon een stormfront light. Het is niks nieuws mensen. Europeanen vochten elkaar eeuwenlang de tent uit voor 1950. De andere partij was altijd een duivelsachtige vijand die gretig werd afgesmeerd als het kwaad zelve in atrocity propaganda hoewel dat pas op zeer grote schaal effectief werd toen de massa media opkwam in de 19de eeuw. De Italiaanse dandy en Oostenrijkse snor waren alleen maar de meest recente figuren. Een oorlog hier of daar op het Europese continent is normaal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Atrocity_propaganda
Dus eigenlijk is het wel een soort van oke wat de Russen doen of hoe moet ik deze post interpreteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Wat een bloeddorstigheid in dit topic. Het is gewoon een stormfront light. Het is niks nieuws mensen. Europeanen vochten elkaar eeuwenlang de tent uit voor 1950. De andere partij was altijd een duivelsachtige vijand die gretig werd afgesmeerd als het kwaad zelve in atrocity propaganda hoewel dat pas op zeer grote schaal effectief werd toen de massa media opkwam in de 19de eeuw. De Italiaanse dandy en Oostenrijkse snor waren alleen maar de meest recente figuren. Een oorlog hier of daar op het Europese continent is normaal.
Volgens mij weet hij dat zelf niet eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het wel een soort van oke wat de Russen doen of hoe moet ik deze post interpreteren.
Rusland is de aggressor en wil Oekraïne en Oekraïeners van de kaart vegen. Dat is pas bloeddorstigquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
En nu... ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Ik denk dat er verschillende dorpen zijn met dezelfde naam. Er is er ook een vlakbij Donetsk. De retweet is volgens mij inmiddels verwijderd, helaas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik op Maps kijk ligt blahodatne aan de Oekraïense kant van de Dnjepr
Ik snap wat je bedoelt, maar de overkant van de Dnjepr is ook de Oekraïense kant.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Deze tweet staat er nog wel en zou hier zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee hoor. Men is hier heel erg voor een snel einde van de oorlog. Maar onderhand wel goedschiks of kwaadschiks.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Terecht puntquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:28 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar de overkant van de Dnjepr is ook de Oekraïense kant.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Ha! Een bloeddorstige ramptoerist!quote:
NOSquote:Trudeau kondigt nieuwe hulp en maatregelen aan
Canada heeft nieuwe steun en maatregelen aangekondigd voor Oekraïne. Op een persconferentie in Kyiv zei premier Trudeau, met president Zelensky aan zijn zijde, dat Canada een Russisch Antonov-vrachtvliegtuig in beslag heeft genomen en het zal overdragen aan Oekraïne.
Ook gaat Canada deelnemen aan het internationale trainingsprogramma van F-16-piloten, waarvan Nederland een van de initiatiefnemers is. Daarbij komt er een half miljard Canadese dollar extra voor militaire goederen aan Oekraïne.
Irritant wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Op twitter circuleren echt alleen maar dezelfde beelden rond. Die radiostilte werkt goed.
Op zich niet. De Russen wisten niet hoe snel die beelden noesten worden vrijgegeven. "Kijk, die supertanks zijn niet bestand tegen het superieure Russische leger!"quote:
Meer dan iets. Heel veel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op zich niet. De Russen wisten niet hoe snel die beelden noesten worden vrijgegeven. "Kijk, die supertanks zijn niet bestand tegen het superieure Russische leger!"
Dus als je dan drie-vier dagen later nog steeds die beelden aan het herkauwen bent omdat er geen nieuwe zijn, zegt dat ook iets..
Artikel is al 3 maanden oudquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:44 schreef Ulx het volgende:
Rheinmetall lässt Skyranger in Ukraine testen
Als ik dit soort beelden zie slaat de vlam echt bij mij in de pan. Schiet al die Russen naar de tering, snel graag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:17 schreef Hyperdude het volgende:
Beetje sentimenteel "voor dierenliefhebbers" misschien, maar je krijgt wel een idee hoe Kherson er nu bij ligt. Niet best.
Haha, dit kwam overigens omdat ik hem aansprak op deze tweet en dat het onzin was. Meneer me vervolgens ging uitschelden voor idioot en pannekoek. Ik dit deelde in die discord van defmon3 en defmon besloot er ook wat over te zeggenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Onze mafklapper Guido heeft zelfs internationale bekendheid.
Dit denk ik ook. Zodra de reserves richting het Westen gaan gaan de Oekrainers richting Mariupol. Als ze dat eenmaal hebben kunnen ze ook veel veiliger vanuit dje kant aanvallen naar Melitopolquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:54 schreef oheng het volgende:
En toch denk ik dat dit een afleiding is, en de echte aanval richting Mariupol zal gaan.
Het gebrek aan informatie is wel treffend. En zelfs de russische kant komt dit keer niet verder dan roepen dat het Oekrainsche offensief mislukt is (zonder bewijs te leveren).
Tokmak is wel verleidelijk. Daarmee sluit je de spoorlijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:54 schreef oheng het volgende:
En toch denk ik dat dit een afleiding is, en de echte aanval richting Mariupol zal gaan.
Het gebrek aan informatie is wel treffend. En zelfs de russische kant komt dit keer niet verder dan roepen dat het Oekrainsche offensief mislukt is (zonder bewijs te leveren).
Als die binnen bereik is van artillerie toch ook?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tokmak is wel verleidelijk. Daarmee sluit je de spoorlijn.
Genocide2quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:38 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)rson_in_the_morning/
I'm not writing this post to evoke sympathy or ask for help. I am writing to let you know that the russians killed thousands of Ukrainians by blowing up the Kakhovka reservoir. Thousands of corpses of innocent people who were killed because they were Ukrainians are now floating on the streets of cities and villages in the Kherson region. The russians continue shelling to prevent rescuers from reaching the survivors. Now the rescuers are turning off their engines to prevent the dead bodies floating out of the water. Just imagine that the elderly and disabled, pets and wild animals did not even have a chance. I just want you to tell the world about thair crime and everyone remember that russians are disgusting murderers and concentrated evil.
Dat is die toch al?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als die binnen bereik is van artillerie toch ook?
Hoewel ik het geestig vind dat de cirkel hiermee rond is, een mede user op FOK veroorzaakt immers op Twitter een commentaar dat ik eerder op FOK las, bewijst het tegelijkertijd dat je idioten op sociale media geen aandacht moet geven. Het genereert uiteindelijk alleen maar meer aandacht, likes en clicks voor de betreffende idioot.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, dit kwam overigens omdat ik hem aansprak op deze tweet en dat het onzin was. Meneer me vervolgens ging uitschelden voor idioot en pannekoek. Ik dit deelde in die discord van defmon3 en defmon besloot er ook wat over te zeggen
Zoveel onzin van dat Guido account.
Ben jij Guido?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh mijn God. Dat is al de vierde keer deze week dat de Russen een groep Bradleys en Leopards weten te vernietigen. Minstens de vierde keer. Het gaat echt heel slecht met dat offensief.quote:
Mee eens. Maar tegelijkertijd, de strategie van UA is telkens geweest om datgene wat voor de hand ligt niet te doen en vanuit de verrassing te werken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik hou Bakhmut daarom in de gaten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar tegelijkertijd, de strategie van UA is telkens geweest om datgene wat voor de hand ligt niet te doen en vanuit de verrassing te werken.
Gruwelijk hoe die Russen huishouden in Oekraïne. Echt schandalig. Hopelijk worden verantwoordelijken berecht.quote:
Zeker schandalig. Ze komen al jaren weg met allerlei walgelijkheden, en nu krijgen ze ook lang niet genoeg op hun lazer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gruwelijk hoe die Russen huishouden in Oekraïne. Echt schandalig. Hopelijk worden verantwoordelijken berecht.
En weer laten we het gebeuren....quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:11 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zeker schandalig. Ze komen al jaren weg met allerlei walgelijkheden, en nu krijgen ze ook lang niet genoeg op hun lazer.
Kende dit nederlandse account gek genoeg nog niet echt. Volgde het een weekje zag deze tweet voorbij komen van iemand die zogezegd ex aivd is met 12k volgers. Dus dacht wat een onzin is dit???quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hoewel ik het geestig vind dat de cirkel hiermee rond is, een mede user op FOK veroorzaakt immers op Twitter een commentaar dat ik eerder op FOK las, bewijst het tegelijkertijd dat je idioten op sociale media geen aandacht moet geven. Het genereert uiteindelijk alleen maar meer aandacht, likes en clicks voor de betreffende idioot.
Stuur maar een mailtje naar shoigu@kremlin.ruquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Even zonder gekheid. Hoeveel Bradleys en Leopards zijn nu bevestigd gesneuveld?
1 bradley echt stukquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Even zonder gekheid. Hoeveel Bradleys en Leopards zijn nu bevestigd gesneuveld?
En dan is mijn vraag: hoeveel hebben ze er? Hoeveel Leo's hoeveel Bradley's?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 bradley echt stuk
10 beschadigd en mogelijk achtergelaten
2 leopards stuk
1 beschadigd en mogelijk achtergelaten
genoeg dat dit 'verlies' ingecalculeerd zal zijn. Het zijn wapens, geen sierpaarden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan is mijn vraag: hoeveel hebben ze er? Hoeveel Leo's hoeveel Bradley's?
Ik geloof 110 bradleys en 210 leopards (nog niet alle leopards zijn geleverd geloof/vermoed ik overigens).quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan is mijn vraag: hoeveel hebben ze er? Hoeveel Leo's hoeveel Bradley's?
Antwoord: honderdmiljoenmiljard. Russia stronk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar shoigu@kremlin.ru
Thanks.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik geloof 110 bradleys en 210 leopards (nog niet alle leopards zijn geleverd geloof/vermoed ik overigens).
De 90 strykers hebben we nog niet gezien (en de paar challengers ook nog niet)_
Kan zijn, maar ben je over een maand 50% kwijt gaat dat lastig aan worden gevuld.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
genoeg dat dit 'verlies' ingecalculeerd zal zijn. Het zijn wapens, geen sierpaarden.
De issue voor Oekraïene is over het algemeen de eerste linie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ben je over een maand 50% kwijt gaat dat lastig aan worden gevuld.
Misschien kun je het lijden als je genoeg doelen hebt gehaald, maar spannend is het wel.
"Kijk, Rusland had niets met het opblazen bezwijken van de dam te maken."quote:
Echt heel nice! Terwijl je de frontlinie aanvalt ook nog even de belangrijkste commandodoelen in de achterhoede aanvallen!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:54 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
HQ van het opperbevel van het zuidwestelijke front opgeblazen. Dit gaat de Russen pijn doen. Als dit inderdaad zo is - en dat hoop ik- dan is dat leger daar gewoon onthoofd. Snel even een blik generaals en kolonels opentrekken gaat hem niet worden. Dat gaat zeker in een hiërarchie zoals die in het Russische leger heerst enorme problemen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |