abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209466044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Onze mafklapper Guido heeft zelfs internationale bekendheid.
Haha, dit kwam overigens omdat ik hem aansprak op deze tweet en dat het onzin was. Meneer me vervolgens ging uitschelden voor idioot en pannekoek. Ik dit deelde in die discord van defmon3 en defmon besloot er ook wat over te zeggen

Zoveel onzin van dat Guido account.
pi_209466051
...
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_209466143
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209466240
twitter
pi_209466746
twitter
Vakman pur sang
pi_209466796
En toch denk ik dat dit een afleiding is, en de echte aanval richting Mariupol zal gaan.

Het gebrek aan informatie is wel treffend. En zelfs de russische kant komt dit keer niet verder dan roepen dat het Oekrainsche offensief mislukt is (zonder bewijs te leveren).
pi_209466836
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:54 schreef oheng het volgende:
En toch denk ik dat dit een afleiding is, en de echte aanval richting Mariupol zal gaan.

Het gebrek aan informatie is wel treffend. En zelfs de russische kant komt dit keer niet verder dan roepen dat het Oekrainsche offensief mislukt is (zonder bewijs te leveren).
Dit denk ik ook. Zodra de reserves richting het Westen gaan gaan de Oekrainers richting Mariupol. Als ze dat eenmaal hebben kunnen ze ook veel veiliger vanuit dje kant aanvallen naar Melitopol
pi_209466883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:54 schreef oheng het volgende:

Tokmak is wel verleidelijk. Daarmee sluit je de spoorlijn.
pi_209466893
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als die binnen bereik is van artillerie toch ook?
pi_209466901
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:38 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)rson_in_the_morning/
I'm not writing this post to evoke sympathy or ask for help. I am writing to let you know that the russians killed thousands of Ukrainians by blowing up the Kakhovka reservoir. Thousands of corpses of innocent people who were killed because they were Ukrainians are now floating on the streets of cities and villages in the Kherson region. The russians continue shelling to prevent rescuers from reaching the survivors. Now the rescuers are turning off their engines to prevent the dead bodies floating out of the water. Just imagine that the elderly and disabled, pets and wild animals did not even have a chance. I just want you to tell the world about thair crime and everyone remember that russians are disgusting murderers and concentrated evil.
Genocide2
twitter
pi_209466918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Als die binnen bereik is van artillerie toch ook?
Dat is die toch al?
pi_209467003
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Haha, dit kwam overigens omdat ik hem aansprak op deze tweet en dat het onzin was. Meneer me vervolgens ging uitschelden voor idioot en pannekoek. Ik dit deelde in die discord van defmon3 en defmon besloot er ook wat over te zeggen

Zoveel onzin van dat Guido account.
Hoewel ik het geestig vind dat de cirkel hiermee rond is, een mede user op FOK veroorzaakt immers op Twitter een commentaar dat ik eerder op FOK las, bewijst het tegelijkertijd dat je idioten op sociale media geen aandacht moet geven. Het genereert uiteindelijk alleen maar meer aandacht, likes en clicks voor de betreffende idioot.
pi_209467121
quote:

[..]
Ben jij Guido?
Vakman pur sang
  zaterdag 10 juni 2023 @ 19:24:10 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209467224
twitter
pi_209467271
quote:
Oh mijn God. Dat is al de vierde keer deze week dat de Russen een groep Bradleys en Leopards weten te vernietigen. Minstens de vierde keer. Het gaat echt heel slecht met dat offensief.
pi_209467329
quote:

[..]
Mee eens. Maar tegelijkertijd, de strategie van UA is telkens geweest om datgene wat voor de hand ligt niet te doen en vanuit de verrassing te werken.
zie email 27 oktober
pi_209467332
twitter

@AchJa het wordt steeds genanter met die vent.
zie email 27 oktober
pi_209467333
twitter
pi_209467351
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Nou dat valt best mee, alleen een minder zonnige dag.
Vakman pur sang
  zaterdag 10 juni 2023 @ 19:38:03 #171
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209467385
https://www.reddit.com/r/(...)f_german_equipments/
Rheinmetall CEO tells of German equipment’s performance in Ukraine

"Ukrainians' reviews of German weapons are very positive. Take, for example, the PzH2000 self-propelled howitzer, the chassis and weapons systems of which were supplied by Rheinmetall. In general, we say that the barrel needs to be replaced after about 4,500 shots. But the Ukrainians fire up to 20,000 shots, which is actually impossible. Other barrels would have long cracked," Papperger said, commenting on how German equipment performed on the battlefield in Ukraine.

"On the industrial side, we are working on increasing production capacity. We are hiring staff, restoring mothballed equipment, and building new supply chains. However, it will take six to 10 years to fill up all European ammunition depots," he said.

As Ukrinform reported earlier, Ukraine’s Ukroboronprom concluded a strategic agreement with one of the world's defense industry leaders, Rheinmetall. Currently, the legal procedure for the creation of a joint enterprise is underway, where promising weapons and military equipment will be produced.
pi_209467392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 19:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Mee eens. Maar tegelijkertijd, de strategie van UA is telkens geweest om datgene wat voor de hand ligt niet te doen en vanuit de verrassing te werken.
Dat kan ook. Ik hou Bakhmut daarom in de gaten.
pi_209467410
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209467449
twitter

"Oh shit" zie je hem denken.....
pi_209467593
twitter

HQ van het opperbevel van het zuidwestelijke front opgeblazen. Dit gaat de Russen pijn doen. Als dit inderdaad zo is - en dat hoop ik- dan is dat leger daar gewoon onthoofd. Snel even een blik generaals en kolonels opentrekken gaat hem niet worden. Dat gaat zeker in een hiërarchie zoals die in het Russische leger heerst enorme problemen opleveren.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2023 20:00:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')