Dat er nog maar veel mogen volgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:30 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wordt je niet gedood door het Oekraïense leger dan wel door de onkunde van je eigen leger.
Stormfront is waarschijnlijk voor Rusland.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Wat een bloeddorstigheid in dit topic. Het is gewoon een stormfront light.
Goed verhaal. Wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Wat een bloeddorstigheid in dit topic. Het is gewoon een stormfront light. Het is niks nieuws mensen. Europeanen vochten elkaar eeuwenlang de tent uit voor 1950. De andere partij was altijd een duivelsachtige vijand die gretig werd afgesmeerd als het kwaad zelve in atrocity propaganda hoewel dat pas op zeer grote schaal effectief werd toen de massa media opkwam in de 19de eeuw. De Italiaanse dandy en Oostenrijkse snor waren alleen maar de meest recente figuren. Een oorlog hier of daar op het Europese continent is normaal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Atrocity_propaganda
Dus eigenlijk is het wel een soort van oke wat de Russen doen of hoe moet ik deze post interpreteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Wat een bloeddorstigheid in dit topic. Het is gewoon een stormfront light. Het is niks nieuws mensen. Europeanen vochten elkaar eeuwenlang de tent uit voor 1950. De andere partij was altijd een duivelsachtige vijand die gretig werd afgesmeerd als het kwaad zelve in atrocity propaganda hoewel dat pas op zeer grote schaal effectief werd toen de massa media opkwam in de 19de eeuw. De Italiaanse dandy en Oostenrijkse snor waren alleen maar de meest recente figuren. Een oorlog hier of daar op het Europese continent is normaal.
Volgens mij weet hij dat zelf niet eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het wel een soort van oke wat de Russen doen of hoe moet ik deze post interpreteren.
Rusland is de aggressor en wil Oekraïne en Oekraïeners van de kaart vegen. Dat is pas bloeddorstigquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
En nu... ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:49 schreef Peppert het volgende:
Ik denk dat er verschillende dorpen zijn met dezelfde naam. Er is er ook een vlakbij Donetsk. De retweet is volgens mij inmiddels verwijderd, helaas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik op Maps kijk ligt blahodatne aan de Oekraïense kant van de Dnjepr
Ik snap wat je bedoelt, maar de overkant van de Dnjepr is ook de Oekraïense kant.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Deze tweet staat er nog wel en zou hier zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |