Karbonade is terecht dus !?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
De muis gaat steeds naar het mandje van Janet, raar zegt Zoe want er zitten alleen knutselspullen in
Ze hebben er nu een plank opgelegd.
Passen goed bij elkaar.quote:
Tja die muis heeft er eten gevonden en zal terug blijven komenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
De muis gaat steeds naar het mandje van Janet, raar zegt Zoe want er zitten alleen knutselspullen in
Volgens Janet zijn het al meerdere.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja die muis heeft er eten gevonden en zal terug blijven komen
ja natuurlijk, en binnenkort kleine muisjes.....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens Janet zijn het al meerdere.
Denk dat mocht het al een karbonade zijn geweest al lang op isquote:
Die moeten ook eten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja natuurlijk, en binnenkort kleine muisjes.....
Eigenlijk best raar dat die er nog niet zijn, die muizen zitten er al behoorlijk lang.... of zijn het Erik-muizen??quote:
De karbonadequote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja die muis heeft er eten gevonden en zal terug blijven komen
en de rest van de 'zooi' die Janet verzameld had, genoeg te eten voor de muizen hoorquote:
ik blijf het koddig vinden zoals ze bezig is..... ze voelt zich een prima ballerina en dan zie je haar staan.....ach ja....quote:
Staat dat in het buuk?????quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Moet ballet er niet sierlijk uit zien trouwens?
Geen idee, die ligt vast nog in de gereedschapskist die ze met haar voeten op lijkt te tillenquote:
Modern ballet niet toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Moet ballet er niet sierlijk uit zien trouwens?
Dat was volgens mij niet aangevreten (goed verpakt?)quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs uit de kratten hij wiens naam ik niet zal noemen kwam ook allerlei etenswaar wat nog van Kim D was.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die ligt vast nog in de gereedschapskist die ze met haar voeten op lijkt te tillen
Ik wil alleen maar aangeven wat ze daar hebben liggen.Ik snap die muizen wel.Die willen ook op TV.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet aangevreten (goed verpakt?)
Drummen mag wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zolang ze maar NIET gaat zingen vind ik alles best...
Vooral die ene.... met dat ene blinde oogje... DE ster van de show zo langzamerhandquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven wat ze daar hebben liggen.Ik snap die muizen wel.Die willen ook op TV.
Transmuis.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vooral die ene.... met dat ene blinde oogje... DE ster van de show zo langzamerhand
Hij zit echt overal waar ze kijken, supermuis!!
De Martin-muis; klein, zoekt de camera en ook iets met z'n oogquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vooral die ene.... met dat ene blinde oogje... DE ster van de show zo langzamerhand
Hij zit echt overal waar ze kijken, supermuis!!
hahaha hoe bedenk je het, geweldig!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Martin-muis; klein, zoekt de camera en ook iets met z'n oog
he....... is over nagedacht he deze TTquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:23 schreef freaky40 het volgende:
TT: zou nog iets kunnen komen vanwege het te lage bedrag van gisteren, maar het zou ook zomaar weer eens een onvervalste zaterdagmiddag verdienopdracht kunnen gaan worden want ze komen het weekend niet rond zo.
Dat komt natuurlijk door...... tromgeroffel....... de muis!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
Bestel ook even een heel broekje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door...... tromgeroffel....... de muis!!!!
Ze hebben je gehoord en geven gelijk Janet in de keuken in beeld, samen met de nieuwe herrezen Bern 2.0quote:
Dit is alleen voor haar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord en geven gelijk Janet in de keuken in beeld, samen met de nieuwe herrezen Bern 2.0
Prima rollade toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ziet die Janet er uit.....
[ afbeelding ]
Brrrrr
Dit programma wordt gesponsord door Michelin autobanden, al sinds dat Kenzy in deze show zat....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrr
ja ik zie het.... sjezus wat ziet Janet eruit.... dat veel te strakke broekje, te korte topje.... en dan helemaal die zonneklep op haar kop..... ze doet me daarmee denken aan een of andere louche dealer bij een illegale pokergamequote:
Ze kunnen er een 24 uurs van maken, uitbetaling daarna, dus niet té snel nieuw geld.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:23 schreef freaky40 het volgende:
TT: zou nog iets kunnen komen vanwege het te lage bedrag van gisteren, maar het zou ook zomaar weer eens een onvervalste zaterdagmiddag verdienopdracht kunnen gaan worden want ze komen het weekend niet rond zo.
Nee, er zijn gewoon nog maar 15 mensen…quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:28 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze de opdracht hebben gekregen om het voor 'achter' makkelijker te maken om iedereen in 1 shot in beeld te krijgen??? 8 man aan het kaarten..... een paar in het kantoor/keuken..... gaat lekker zo (ook zo gevarieerd, heel fijn om naar te kijken)
Ik gok op Tiano.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wie is Sietze, of Sietske? Jappie ziet iets, roept 'Hey Sietze' en meteen z'n mic stil terwijl hij op staat en door praat. Direct daarna wil ie op kantoor even heel snel een mailtje sturen (of heb ik een nieuwe bijnaam gemist?).
Filmpje: https://streamable.com/5qfydn
Het moet klassiek voorstellenquote:
Prima lijf. Minder flatteuze kleding.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrr
Deze snap ik wel.Kippenvel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:42 schreef woxxel het volgende:
Babette doe zelf iets anders aan.
Coltruitje met dit weer.
Gisteren had ze ook al een zwarte hoodie aan.
Wat was Marciano op dat moment aan het doen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wie is Sietze, of Sietske? Jappie ziet iets, roept 'Hey Sietze' en meteen z'n mic stil terwijl hij op staat en door praat. Direct daarna wil ie op kantoor even heel snel een mailtje sturen (of heb ik een nieuwe bijnaam gemist?).
Eieren blazen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat was Marciano op dat moment aan het doen?
Ziet er toch ook niet uit.. heeft ze ook helemaal niet nodig want Wendy heeft zelf al hele volle lange wimpers.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wendy doe die lelijke wimpers af, je lijkt droopy wel met die hang ogen
Ik meen klaverjassen, maar dat kon toen ook net afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat was Marciano op dat moment aan het doen?
Ah oké.. ik dacht dat hij met de iPad bezig was en dat Jasper misschien Wietze zei als in DJ van 538.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik meen klaverjassen, maar dat kon toen ook net afgelopen zijn.
Ik vond eigenlijk dat Eric er heel normaal op reageerde, dat hij het al wist en haar tampon had gevonden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
Moest vannacht wel lachen om de streams met Eric en Mirthe. Hoe ongemakkelijk kunnen mensen zijnen dan Mirthe weer met te vertellen dat ze ongesteld is.. waarom? En dan ook nog tegen een Eric
zegt hij ook nog dat hij dat had gemerkt want ze had haar tampon laten liggen en heeft hij nog aan haar gegeven
![]()
Ik vraag me dan weer af of hij dezelfde gedachten had als Charles toen.. ik zou je tampon willen zijn
Waarom kan dat weekdier niet gewoon in een stoel gaan zitten. Ik vind het zo vies altijd.. zij draagt een string dus dat betekend dat ze letterlijk met haar vies poepgat op te tafel zit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë wil een badpak bestellen (ze zit nog steeds met haar zuignap op het bureau bij Moraima)..... zal ik roze of blauw nemen??? Het is een slechte kwaliteit...... maar ja.... om te proberen..... zegt Zoë (geld zat joh, als het niets is koop je gewoon een ander......pfffff)
Deed hij ook.. en was ook zeker netjes hoe hij het heeft opgelostquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat Eric er heel normaal op reageerde, dat hij het al wist en haar tampon had gevonden.
Wat een hilarische grap.....quote:
Ik heb het anders ervaren toen ik het zag.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een hilarische grap.....
Erik reageerde er heel normaal op toen mirthe hem dit vertelde.
Ik zie hem er voor aan...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft hem vanmorgen uit de prullenbak gehaald en in zijn locker gelegd.
Oh nee.. dat had hij gedroomd
En waarom gaat het zo traaaaaaaaagggggg.....?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Wat is Marciano eigenlijk aan het bouwen? Iets voor de Poolparty?
die had hij niet gevonden ze vroeg hem er 1 aan te gevenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Deed hij ook.. en was ook zeker netjes hoe hij het heeft opgelostmaar ik moest vooral lachen dat Mirthe dat tegen hem zegt en dat ook nog terwijl ze zich zo ongemakkelijk bij hem voelt.. echt een wazig kind ook
Blijkbaar vindt hij dit zo fijn werken, ze hebben toch ook geen haast.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:16 schreef WebbySP het volgende:
[..]
En waarom gaat het zo traaaaaaaaagggggg.....?
een loslopende oempaloempa denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe kom je er opquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat hij ook een onvervalste zadelruikert is...
Je hebt van die mensen, en Erik is een stereotype voor heel veel dubieuze types...nou dat...quote:
Eerst was het Jasper die het zei, maar daarnet hoorde ik Marciano het ook tegen Jasper zeggen... zeker nieuw...?quote:
En er zit nestmateriaal in. Kunnen de muizen goed gebruiken, voor volgend nestje.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Oké.. dat maakte ik er uit opquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die had hij niet gevonden ze vroeg hem er 1 aan te geven
je hebt gelijk, dat kan natuurlijk ook, het hoeft niet alleen eten te zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En er zit nestmateriaal in. Kunnen de muizen goed gebruiken, voor volgend nestje.
misschien een barretje voor bij het zwembad en de poolparty?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
Echt niemand die weet wat Marciano en Jasper aan het maken zijn?
Echt wel.. heeft al dat mooie zomer bronsje over zich heenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:33 schreef Charmian het volgende:
dat kleine lijfje van jasper heeft al een fijn bruin kleurtje
Oja dat zou kunnen idd. Er wordt wel heel wat geld aan besteed en dat voor die ene dag.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:35 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een barretje voor bij het zwembad en de poolparty?
ze hadden toch ook die barkrukken en marciano en jasper zijn beide voor het poolparty evenement.
Voorpret is ook bezigheid toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja dat zou kunnen idd. Er wordt wel heel wat geld aan besteed en dat voor die ene dag.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:50 schreef Deisyy het volgende:
De hele dag door maar bewoners afzeiken en nare en vervelende dingen insinueren, het is te kinderachtig voor woorden, dat volwassen mensen hier hun lol uit moeten halen verziekt het voor vele anderen.
Opmerkingen als "hij die niet genoemd mag worden" is echt te puberaal voor jullie leeftijd.
En laat elkaar eens met rust, staat iets je niet aan, dan kan je tr-en, maar melden dat je een TR hebt gezet is ook niet nodig, uw moderators zien dat vanzelf.
Je hoort ze toch redelijk vaak over dat het ergens stinktquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
Tijdje terug
De badkamer ruikt volgens Sasha naar dode muizen, Bern gaat op onderzoek uit, maar vindt niets.
[ afbeelding ]
Eunice heeft een (tijdelijke) oplossing
[ afbeelding ]
Zal wel een putlucht zitten in de riolering.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort ze toch redelijk vaak over dat het ergens stinkt
Gevaarlijk, ken er 2 die dat voor hem deden, en zitten nu thuis.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Imadiddin is aan het frituren en in de keuken zijn Rupert Mirthe en Janet
😂😂😂quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevaarlijk, ken er 2 die dat voor hem deden, en zitten nu thuis.
O jee en Isaac gaat het vrijdagavond frituren van Jeff overnemenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevaarlijk, ken er 2 die dat voor hem deden, en zitten nu thuis.
Eunicd had veel vissaus gegooid bij haar ei met havermout dat stonk zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vissaus over havermout?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunicd had veel vissaus gegooid bij haar ei met havermout dat stonk zo.
Zelf was ze ook misselijk na het rten van haar mislukte pannenkoek. Oh er zat ook nog kaas in wat ze niet eet.
Kan ook gewoon de riolering zijn. Misschien is die niet berekend op zoveel gebruik van de wc's of douches, wasmachine. Of misschien een oude gierput die gaat stinken omdat het nu warm is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern moest komen om het op te lossen want Sas had al 3 x gekokhalst.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
Tijdje terug
De badkamer ruikt volgens Sasha naar dode muizen, Bern gaat op onderzoek uit, maar vindt niets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoorde Sasha even later ook nog vragen aan Eunice of het werkelijk van haar eten was?? Ze gaf geen antwoord maar wat zou dat dan moeten zijn? Kan me dan alleen trassi voorstellen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
Tijdje terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook niet echt smaakvolquote:
Nee ei klutsen havermout of Brinta erin beetje water,tig kruiden en zout!!! En een grote scheut vissausquote:
Dat is ongeveer wat ze gisteren al deden met munten opduiken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten rennen in het water of rondjes zwemmen in het water en nog wat dingen doen
Ik moet er echt niet aan denken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee ei klutsen havermout of Brinta erin beetje water,tig kruiden en zout!!! En een grote scheut vissaus
Ja alleen zijn ze nu niet geblindduikbriltquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat ze gisteren al deden met munten opduiken.
Niet? Smaken verschillenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee ei klutsen havermout of Brinta erin beetje water,tig kruiden en zout!!! En een grote scheut vissaus
Ze willen de concentratie van Bern niet verstorenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Babette ligt te fluisteren/zacht te praten met Wendy
Hoe lang was Jeff onder water in de tank?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij hebben ze het over de onuitputtelijk bron van Isaac Volgens de dames kan dat nooit
Bern is 1min 23 onder water geweest
2 min 11quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe lang was Jeff onder water in de tank?
Bijzonder dat ze dat nu pas doorhebben. Die is al maaaaanden met Rupi en Ima, ze bedelen zichzelf uitstekend.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:18 schreef Rhosyn het volgende:
Babette heeft al door dat Moirama al sneaky aan het doen is. En Wendy zegt dat Moirama had gezegd dat ze het managerschap heel eerlijk zou doen maar nu blijkt dus dat Moirama niet te vertrouwen is.
Volgens mij zegt iedere manager dat, verkiezingsbeloftesquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:18 schreef Rhosyn het volgende:
Babette heeft al door dat Moirama al sneaky aan het doen is. En Wendy zegt dat Moirama had gezegd dat ze het managerschap heel eerlijk zou doen maar nu blijkt dus dat Moirama niet te vertrouwen is.
Omdat ze het hebben over Isaac en Zoe. Er is mi wel meer aan de hand dan wij te zien krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:21 schreef lojanda het volgende:
En waarom mogen we nu weer niet horen waar Babette en Wendy het over hebben
Zijn er indd bizar weinig die meedoenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
Lijken weinig geïnteresseerd te zijn in dat zwembadspelletje onder leiding van Eunice.
Enthousiast is anders..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doen mee, maar daar is alles mee gezegd.
Die worden steeds vaker weggedraaid. Ik krijg ook steeds meer twijfels bij Isaac of hij wel echt zo oprecht is als wat hij zich voordoet, ten opzichte van Zoë. Op momenten dat hij denkt dat de camera niet op hem is gericht is zijn gedrag heel anders. Hij loopt wel de hele tijd nee te schudden en te sussen naar de camera als Zoë weer zo’n ongepaste opmerking maakt maar ondertussen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze het hebben over Isaac en Zoe. Er is mi wel meer aan de hand dan wij te zien krijgen.
Neej klopt en de enige echte enthousiasteling is Bern...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ze doen toch niet allemaal mee zie ik nu.
Hij was een beetje van het badje afquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:44 schreef spapaars het volgende:
Erik slaat linksaf, dus zwemt met de ogen dicht.
[ afbeelding ]
Vanmorgen was er ook zo'n voorval waar ik m'n twijfels over had... staat ook in de ochtendcos... niet dat je dat moet gaan lezen hoor haha..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die worden steeds vaker weggedraaid. Ik krijg ook steeds meer twijfels bij Isaac of hij wel echt zo oprecht is als wat hij zich voordoet, ten opzichte van Zoë. Op momenten dat hij denkt dat de camera niet op hem is gericht is zijn gedrag heel anders. Hij loopt wel de hele tijd nee te schudden en te sussen naar de camera als Zoë weer zo’n ongepaste opmerking maakt maar ondertussen.
Vandaag in de keuken gaf hij haar ook ineens een duw toen hij zag dat de camera op hem stond en zo kijken van doe normaal Zoë.. en van de week op kantoor stond Zoë in de deuropening van het kantoor en Isaac stond er net buiten en zag de camera uit het kantoor niet en toen akte hij haar helemaal vast en op moment dat hij de camera zag liet hij los en gaf haar ook weer een duw.
Ik vind het maar een stiekeme gluiperd..
ik denk ook echt wel dat er een hoop stress weg is. En niet alleen omdat Jeff nu niet meer aanwezig is en zijn stempel op de sfeer drukt, maar ook omdat het voorlopig weer een tijd zal duren tot de volgende eliminatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:47 schreef mootie het volgende:
De sfeer lijkt wel relaxter. Alleen Bep zit nog immer in para- en fluistermodus.
Nee, dat is niet waar ik het over heb... daar heb ik niks over geschreven..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van las was dat aanranding van Zoe.
Ik vind het wel grappig dat iemand met zo’n harde, penetrante stem, zo ontzettend goed kan fluisteren.quote:
Ja dat heb ik ook gezien..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vanmorgen was er ook zo'n voorval waar ik m'n twijfels over had... staat ook in de ochtendcos... niet dat je dat moet gaan lezen hoor haha..
Klopt idd.. iedereen moet nu weer zijn weg vinden en er zullen de komende weken wel weer wat verschuivingen komen verwacht ik..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk ook echt wel dat er een hoop stress weg is. En niet alleen omdat Jeff nu niet meer aanwezig is en zijn stempel op de sfeer drukt, maar ook omdat het voorlopig weer een tijd zal duren tot de volgende eliminatie.
Iquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien..
Ik heb hem nog nooit vertrouwd in alles wat hij doet.
Gladjakker is het..
De helft is niet te verstaan,quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:52 schreef mootie het volgende:
En het smoest lekker verder, nu met volle mond.
Babette heeft het zelf bedachtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft het plan bedacht dat Moriama, nu zitten wij er mee zegt Babette
Dat weten wij nooit zeker, ik weet dat Babette het er met Moriama over had.quote:
Maar echt hoor.quote:
quote:
Weet je nog November?quote:
-knip - hou hier eens mee opquote:
Nog maar een keer danquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:50 schreef Deisyy het volgende:
De hele dag door maar bewoners afzeiken en nare en vervelende dingen insinueren, het is te kinderachtig voor woorden, dat volwassen mensen hier hun lol uit moeten halen verziekt het voor vele anderen.
Opmerkingen als "hij die niet genoemd mag worden" is echt te puberaal voor jullie leeftijd.
En laat elkaar eens met rust, staat iets je niet aan, dan kan je tr-en, maar melden dat je een TR hebt gezet is ook niet nodig, uw moderators zien dat vanzelf.
Ik vind dit wel heel goed gevonden, zo kun je toch nog baantjes trekken in zo'n klein zwembadje.quote:
Point taken.quote:
Zwemelastiek kopen en een paal in de grond om elastiek aan vast te makenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook een manier om baantjes te zwemmen...
Wendy ong hetzelfde gewicht (was zichtbaar op weegschaal) en ziet er ook niet echt dunnetjes uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
waarom geloof ik niet dat Zoe 69,9 kg is zoals ze zegt???
Die kan dat gemakkelijk zeggen, ze is voor een maand safe.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:48 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Morrie zeggen als ik erop kom en ik win dan gaat die eruit. Ik hoorde helaas alleen niet wie ze bedoelde
Ik denk dat Ice haar er ook uit knikkert want hij heeft haar echt wel in de gaten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:45 schreef OmaJacky het volgende:
Als babette erop komt en ze wint dan gaat hij eraan zegt ze. Ze bedoeld dus Ice. Zoe neemt dat haar niet kwalijk omdat ze op Jef gestemd heeft.
Dat geloof ik dus ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
waarom geloof ik niet dat Zoe 69,9 kg is zoals ze zegt???
Ben benieuwd of Zoë dit door gaat vertellen aan Isaacquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:45 schreef OmaJacky het volgende:
Als babette erop komt en ze wint dan gaat hij eraan zegt ze. Ze bedoeld dus Ice. Zoe neemt dat haar niet kwalijk omdat ze op Jef gestemd heeft.
Laten we het hopen want dan gaat Ice denk ik wel actie ondernemen om Bep eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Zoë dit door gaat vertellen aan Isaac
Ik vermoed dat hij Babs nog wel even nodig heeftquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Laten we het hopen want dan gaat Ice denk ik wel actie ondernemen om Bep eruit te krijgen.
Hij praat nu al niet al te best over Bep. Als hij ook nog eens te horen krijgt dat hij haar doelwit is dan lijkt het mij dat hij haar beter kwijt dan rijk is. Bij de laatste stemming heeft ze al laten zien dat ze los van 'haar' groep stemt dus Ice kan niet op haar rekenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij Babs nog wel even nodig heeft
Isaac heeft niet echt veel meer volgens mij nu Jeff weg is.
Dat denk jij maar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano en Isaac hebben die meiden nog nodig, met z'n tweetjes staan ze niet sterk..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij praat nu al niet al te best over Bep. Als hij ook nog eens te horen krijgt dat hij haar doelwit is dan lijkt het mij dat hij haar beter kwijt dan rijk is. Bij de laatste stemming heeft ze al laten zien dat ze los van 'haar' groep stemt dus Ice kan niet op haar rekenen.
Speelt al dat spel vanaf het begin, en ziet vooral zijn metgezellen verdwijnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze voelt zich nu echt Godmother.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef Puzzie het volgende:
Babette is lekker bezig met stoken en verdraaien , maar ze is gelukkig niet bang
Heeft hij ook gezegd inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Ice haar er ook uit knikkert want hij heeft haar echt wel in de gaten.
Ik denk met een stuk of 10 de laatste maand in dus moet het haast wel wat sneller gaan worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad.
Ik hoop dat een stemming niet lang op zich laat wachten.
Nog 2 maanden te gaan kwa stemming dat zou betekenen nog 2 er uit
Mag hopen dat er meer gaan voor de finale begint
Ja, en volgens mij is hij ook niet zo close meer met Marciano?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speelt al dat spel vanaf het begin, en ziet vooral zijn metgezellen verdwijnen.
Jullie volgen de streams niet toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is hij ook niet zo close meer met Marciano?
Dat is best veel nog voor een finale. Jammer dat niet bekend is met hoeveel de finale gespeeld gaat worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk met een stuk of 10 de laatste maand in dus moet het haast wel wat sneller gaan worden.
Er zullen tegen het einde veel nominaties zijn, niet te snel, want ze weten dat met weinig bewoners het al snel saai wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk met een stuk of 10 de laatste maand in dus moet het haast wel wat sneller gaan worden.
Extra broodjes,Tiano is boos.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Dat gefluister van die cabana dames
Nu weer over Rupert en Imadiddin?
Ging dat over pindakaas?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Pak het niet als het niet van jou is.![]()
![]()
De Privë is hier heilig bij.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef OmaJacky het volgende:
Nu roddelen met mirthe eerst over Erik dat hij een vieze man is zegt Zoë en mirthe beaamt dat. Over een potlood dat hij gepakt zou hebben.
Daarna over Ice dat hij ineens met Eunice is en dat hij met haar wil mediteren. Dat hij nadat Jef weg is hij veel met Eunice is.
Thnx, ik verstond de helft niet van dat gefluister en had geen idee over wie het gingquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef OmaJacky het volgende:
Nu roddelen met mirthe eerst over Erik dat hij een vieze man is zegt Zoë en mirthe beaamt dat. Over een potlood dat hij gepakt zou hebben.
Daarna over Ice dat hij ineens met Eunice is en dat hij met haar wil mediteren. Dat hij nadat Jef weg is hij veel met Eunice is.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:12 schreef chufi het volgende:
Arme Jappie ... vergeleken worden met de Heilige Arie
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Pak het niet als het niet van jou is.![]()
![]()
Jawel , mirthe had een potloodje ergens laten liggen, die had Erik op een gegeven moment gepakt. Toen ze het ging zoeken kwam ze erachter dat hij hem had gepakt , dat vond ze niet leuk .quote:
Mirthe is niet snel ergens vies van.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe knijpt wat uit op het been van Babette
Talgbultenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Ja, ze is ook iemand die graag friemelt bij een ander, of het nu epileren of puisten uitknijpen isquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe is niet snel ergens vies van.
Zou een ideale hulp zijn in een verzorgingshuis.
Als ik het goed heb een bar..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
Is al bekend wat het moet worden waar o.a. Marciano mee bezig is?
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht een ronde tafel voor de barkrukken aan te zetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
Is al bekend wat het moet worden waar o.a. Marciano mee bezig is?
Achterkant bovenbeenquote:
Ze schijnt het lekker te vinden, toen Mirthe met de benen van Zoë wilde plukken zei ze, je was toch met mijn tenen bezigquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:28 schreef spapaars het volgende:
Geen plekje wordt overgeslagen
[ afbeelding ]
Dat wordt lastig jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achterkant bovenbeen![]()
Maar de dames in de cabana zijn aan elkaar aan het frummelen
Moirama doet het goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Bericht voor de manager, Moraima mag weer naar boven hobbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |