Ik wil alleen maar aangeven wat ze daar hebben liggen.Ik snap die muizen wel.Die willen ook op TV.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet aangevreten (goed verpakt?)
Drummen mag wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zolang ze maar NIET gaat zingen vind ik alles best...
Vooral die ene.... met dat ene blinde oogje... DE ster van de show zo langzamerhandquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven wat ze daar hebben liggen.Ik snap die muizen wel.Die willen ook op TV.
Transmuis.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vooral die ene.... met dat ene blinde oogje... DE ster van de show zo langzamerhand
Hij zit echt overal waar ze kijken, supermuis!!
De Martin-muis; klein, zoekt de camera en ook iets met z'n oogquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vooral die ene.... met dat ene blinde oogje... DE ster van de show zo langzamerhand
Hij zit echt overal waar ze kijken, supermuis!!
hahaha hoe bedenk je het, geweldig!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Martin-muis; klein, zoekt de camera en ook iets met z'n oog
he....... is over nagedacht he deze TTquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:23 schreef freaky40 het volgende:
TT: zou nog iets kunnen komen vanwege het te lage bedrag van gisteren, maar het zou ook zomaar weer eens een onvervalste zaterdagmiddag verdienopdracht kunnen gaan worden want ze komen het weekend niet rond zo.
Dat komt natuurlijk door...... tromgeroffel....... de muis!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
Bestel ook even een heel broekje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door...... tromgeroffel....... de muis!!!!
Ze hebben je gehoord en geven gelijk Janet in de keuken in beeld, samen met de nieuwe herrezen Bern 2.0quote:
Dit is alleen voor haar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord en geven gelijk Janet in de keuken in beeld, samen met de nieuwe herrezen Bern 2.0
Prima rollade toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ziet die Janet er uit.....
[ afbeelding ]
Brrrrr
Dit programma wordt gesponsord door Michelin autobanden, al sinds dat Kenzy in deze show zat....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ziet die Janet er uit.....
[ afbeelding ]
Brrrrr
ja ik zie het.... sjezus wat ziet Janet eruit.... dat veel te strakke broekje, te korte topje.... en dan helemaal die zonneklep op haar kop..... ze doet me daarmee denken aan een of andere louche dealer bij een illegale pokergamequote:
Ze kunnen er een 24 uurs van maken, uitbetaling daarna, dus niet té snel nieuw geld.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:23 schreef freaky40 het volgende:
TT: zou nog iets kunnen komen vanwege het te lage bedrag van gisteren, maar het zou ook zomaar weer eens een onvervalste zaterdagmiddag verdienopdracht kunnen gaan worden want ze komen het weekend niet rond zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |