De pitch zegt dat in 2023 de totale investering ¤2.400.000 zal zijn waarvan 8 x ¤200.000 via Collin. Er was ook al eerder dan 2023 geld opgehaald. In 2021 ¤750.000 en in 2022 3 x ¤2000.000, eerst een non-publieke van ¤200.000 waarin aangegeven dat er nog 2 tranches van ¤200.000 zouden komen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:47 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Als ik het nummer in de url bekijk is het bij mij al de 12de keer dat ik ze oversla.
Deze lust ik wel, linkje hou ik mij aanbevolen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:44 schreef KrekelJapie het volgende:
Oprichting beleggingsfondsen in Luxemburg
https://www.collincrowdfund.nl/lifaro-investments/
2e hypotheek woonhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest even terugkijken naar de vorige update inzake dit project:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel project nu van D**n en die stort nu al maandelijks extra geld bij SIG om straks hopelijk genoeg geld te hebben voor een herfinanciering tegen eventueel een lager bedrag dan nu is uitgeleend.
50% Meteen toegekend. Hopelijk kan ik vrijdag nog wat extra meesnoepen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:43 schreef Tjalala het volgende:
Nieuwe HCN:
Het betreft een 5-sterren crowdfundingproject voor CoCo Fresh Tea & Juice Utrecht. Op dit project wordt 8% rente geboden met een looptijd van 48 maanden.
De actieve automatisch toegezegde investeerders krijgen 1 uur na publicatie als eerste de mogelijkheid om hun investering te bevestigen.
Vrijdag 16 juni om 12:00 uur zal het project worden opengesteld voor het nog resterende te financieren deel.
Vanwege de 50% toekenning twijfelde ik even om te bevestigen. Ik heb een vast bedrag wat ik in ieder project investeer en heb dan liever geen projecten met de helft hiervoor. Dus hoop ik ook dat ik vrijdag nog kan verhogen naar mijn vaste bedrag.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef obligataire het volgende:
[..]
50% Meteen toegekend. Hopelijk kan ik vrijdag nog wat extra meesnoepen.
Er komen aardig wat projecten weer van HCN en bijna allen van goede kwaliteit. Veel ketens met bewezen formules. Die lusten we wel en hun klanten ookTwee en drie sterren zie je bijna niet meer.
Ik ben over deze niet zo heel enthousiast eigenlijk, heb persoonlijk weinig met het concept van hippe overpriced take-away drankjes en de teksten bij de pitch komen ook wat rommelig over. Dat wil natuurlijk niets zeggen over de kwaliteiten van de ondernemers. Of de formule zich ook in Nederland gaat bewijzen moet nog blijken natuurlijk. Ik heb echter wel vertrouwen in HCN… ik ga er nog even een nachtje over slapenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef obligataire het volgende:
[..]
50% Meteen toegekend. Hopelijk kan ik vrijdag nog wat extra meesnoepen.
Er komen aardig wat projecten weer van HCN en bijna allen van goede kwaliteit. Veel ketens met bewezen formules. Die lusten we wel en hun klanten ookTwee en drie sterren zie je bijna niet meer.
Wel fijn dat je tegenwoordig je automatische inschrijving ook nog moet bevestigen. Dat bevalt me wel. Zo heb je er toch meer grip op.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:04 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Vanwege de 50% toekenning twijfelde ik even om te bevestigen. Ik heb een vast bedrag wat ik in ieder project investeer en heb dan liever geen projecten met de helft hiervoor. Dus hoop ik ook dat ik vrijdag nog kan verhogen naar mijn vaste bedrag.
Inderdaad weer aardig wat HCN projecten van goede kwaliteit, en ook steeds vaker met 8% rente. Die lust ik ook wel. Het uitstaand saldo loopt door de aflossingen bij HCN best snel terug, dus moet dat ook weer regelmatig aangevuld worden.
Ja, hier nu ook zojuist de laatste termijn van die Thrill Grill binnen. Daar heb ik eens met vrienden gebruik gemaakt van de incentive, die vonden het best raar dat ze niet hoefden af te rekenen, ook al had ik dat van tevoren wel aangegeven bij ze.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:09 schreef peterc het volgende:
HCN 209 Thrill Grill Haarlem vandaag laatste term ontvangen, met 2e mnd 1e corona lockdown pauze alles keurig voldaan, chapeau Stefan Ossel, neem er maar een burger op.![]()
Ze gaan in het SiG pand in Gouda niets verbouwenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:34 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze daar gaan verbouwen voor 55k en of ze toestemming hebben van de vve. Wordt in de tekst niet over gerept.
quote:Per abuis is er een verbouwingsdepot aangemaakt terwijl dit in deze aanvraag niet van toepassing is. Door deze wijziging is het voor elke gedane toezegging tot nu toe de komende 96 uur weer mogelijk om deze te annuleren.
Ik zat in de oude lening en ga hem doorrollen in 1A. Altijd netjes betaald. 1A is overigens 6,50% ipv 7,50%quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:08 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
SIG: Pallashof 54 te Brunssum Herfinanciering (3 jr)
In vergelijking met de eerste:
* marktwaarde verhuurde staat: -20.000 (vrij van huur blijft gelijk)
* huur: -100 p/m
* totale financiering: -32.550 (LTV van 100% naar 89%)
* WOZ: +19.000
* rente: van 4.95% naar 7.50% (schijf A)
* financieel overschot per jaar is nog steeds afgerond 0,-
Ik heb er zelf wel een positief gevoel bij maar ik denk niet dat ik donderdag tijd heb.
Er is nog maar weinig afgelost. Puur vanuit de cashflow moet er nog 86.45% komen voor break-even.quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:30 schreef quepos het volgende:
Project(CCF) van H*rpt delicatessen failliet uit drunen, ben benieuwd naar de afwikkeling.
https://www.bd.nl/heusden(...)n-failliet~a85308ff/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Zojuist een reactie gekregen dat er inderdaad een afdracht was gedaan en dat er nu drie (!) termijnen tegelijk kunnen worden uitbetaald, ik vraag me af of dit geld nu bij flandrijn of bij gve blijft hangen en blijkbaar moet je elke keer zelf weer vragen gaan stellen om iets/iemand in beweging te krijgen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:19 schreef tnhb het volgende:
[..]
Het laatste bericht daarover is van afgelopen oktober toen er voor het eerst iets is betaald (alle andere betalingen zijn opgegaan aan kosten). Er zou een betalingsregeling zijn overeengekomen waarbij er ca. elke drie maanden een meer dan volledige termijn zou zijn ontvangen door GVE, maar we zijn inmiddels 7 maanden verder zonder ook maar 1 letter communicatie of 1 euro betaling.
Ik laat hem mooi terug betalen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:03 schreef peterc het volgende:
SIG Pallashof open, meegenomen , 1A al vol 3 bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |