abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 juni 2023 @ 12:50:52 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209451922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:50 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat conditioneren doen ze dan ook speciaal voor jou. En een heleboel moeders etc.
Goed argument.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 12:52:14 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209451937
Het is net als over het bestaan van God een discussie te voeren, nul bewijs, dat maakt het zo speciaal. Ongelovigen zijn ketters. Gelovigen voelen zich speciaal en beter.
pi_209451969
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Goed argument.
Haha Goeie
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209452002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is net als over het bestaan van God een discussie te voeren, nul bewijs, dat maakt het zo speciaal. Ongelovigen zijn ketters. Gelovigen voelen zich speciaal en beter.
Wat heeft een discussie over God en dit ...


... dan met elkaar te maken?

edit: en terug

[ Bericht 4% gewijzigd door Monomeism op 09-06-2023 21:07:06 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209452391
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
De afwezigheid van bewijs is juist het bewijs zeker? LOL
De enige die zeker lijkt te weten hoe het allemaal zit ben jij zo te zien? Op zijn minst willen bepaalde elementen in en rondom de Amerikaanse overheid dat we met z'n allen in aliens gaan geloven. Dat alleen al is wmb bizar genoeg om het een interessant onderwerp te maken. Herhaaldelijk vragen om onomstotelijk bewijs voor buitenaards leven is natuurlijk een beetje dwaas.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 13:46:42 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209452506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:36 schreef Naqin het volgende:

[..]
De enige die zeker lijkt te weten hoe het allemaal zit ben jij zo te zien? Op zijn minst willen bepaalde elementen in en rondom de Amerikaanse overheid dat we met z'n allen in aliens gaan geloven. Dat alleen al is wmb bizar genoeg om het een interessant onderwerp te maken. Herhaaldelijk vragen om onomstotelijk bewijs voor buitenaards leven is natuurlijk een beetje dwaas.
Nee, in dingen geloven zonder bewijs is dwaas. Ik vraag niet om bewijs voor buitenaards leven, ik vraag om bewijs van de claims.
Meen jij dat er Aliens landen, prima, maak maar hard, dat is heel wat anders dan bewijs voor buitenaards leven. En er zijn legio amerikanen die ook in Engelen geloven, aan een god die actief ingrijpt in de realiteit, etc etc, dat is net zo onzinnig. Aanvoeren dat er veel mensen in geloven is zoiets als zeggen, eat at Joe's, A Million Flies cant be wrong.
Om het kort te zeggen, wie claimt maakt hard.
Dit is NWS, niet BNW of TRU
pi_209452569
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei, waar zijn de concrete bewijzen. Verhalen kan iedereen vertellen, maar een hyperdrive, een quantumpunt energiebron, zonder ontwikkelingsgeschiedenis, dat is bewijs.
Dat is ook niet helemaal fair want. Als je iemand uit de Middeleeuwen een mobiele telefoon geeft, kan ik je voorspellen dat er ook exact niks van kennis door wordt opgedaan. En die lopen maar een paar eeuwen achter. Wij vermoedelijk veel langer als het om buitenaardse intelligentie gaat. Wellicht kunnen we er nog niks mee of wellicht heeft het wel degelijk tot technologische vooruitgang geleidt zonder dat we beseffen dat het daar zijn oorsprong vindt. Denk bijv aan LED.

Maar zoals ik in het vorige topic ook al zei. Ik zoek ook naar hard bewijs en zie dat nog niet. Maar voor mij zijn officiële documenten dat ook. Ik heb het idee dat die nog wel eens naar buiten kunnen komen op termijn als deze klokkenluider geen onzin verkondigt.
pi_209452591
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Dit is NWS, niet BNW of TRU
:')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 9 juni 2023 @ 14:04:42 #34
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_209452673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, in dingen geloven zonder bewijs is dwaas. Ik vraag niet om bewijs voor buitenaards leven, ik vraag om bewijs van de claims.
Meen jij dat er Aliens landen, prima, maak maar hard, dat is heel wat anders dan bewijs voor buitenaards leven. En er zijn legio amerikanen die ook in Engelen geloven, aan een god die actief ingrijpt in de realiteit, etc etc, dat is net zo onzinnig. Aanvoeren dat er veel mensen in geloven is zoiets als zeggen, eat at Joe's, A Million Flies cant be wrong.
Om het kort te zeggen, wie claimt maakt hard.
Dit is NWS, niet BNW of TRU
Wie gelooft het zonder bewijs? Ik zie hier in het topic eigenlijk alleen users die de verhalen van de klokkenluiders en de zittingen van de Amerikaanse overheden met interesse volgen. Je doet alsof men hier vol overtuiging verkondigt dat aliens zeker bestaan en hier aanwezig zijn en dat alien tech achter wordt gehouden door de VS. Dat zie ik eerlijk gezegd niet. Je vergelijking met gelovigen gaat imo dan ook volledig mank.

Verschillende mensen van Amerikaanse overheidsinstanties verklaren dat de Amerikaanse overheid zaken over dit onderwerp achter houdt. Er is een nieuwe afdeling voor in het leven geroepen, er is een nieuwe klokkenluidersprocedure in het leven geroepen en deze onderwerpen worden in de Senaat en in het Congres besproken, al dan niet achter gesloten deuren.
Waarom ben je daar zo stellig tegen?
pi_209452818
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:04 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Wie gelooft het zonder bewijs? Ik zie hier in het topic eigenlijk alleen users die de verhalen van de klokkenluiders en de zittingen van de Amerikaanse overheden met interesse volgen. Je doet alsof men hier vol overtuiging verkondigt dat aliens zeker bestaan en hier aanwezig zijn en dat alien tech achter wordt gehouden door de VS. Dat zie ik eerlijk gezegd niet. Je vergelijking met gelovigen gaat imo dan ook volledig mank.
Eens. Laat aliens weg en je hebt nog steeds een geweldig interessant onderwerp.

“I have harnessed the cosmic rays and caused them to operate a motive device.” — Nikola Tesla, Brooklyn Eagle (10 July 1931)

Om maar eens een insteek te noemen.

quote:
Verschillende mensen van Amerikaanse overheidsinstanties verklaren dat de Amerikaanse overheid zaken over dit onderwerp achter houdt. Er is een nieuwe afdeling voor in het leven geroepen, er is een nieuwe klokkenluidersprocedure in het leven geroepen en deze onderwerpen worden in de Senaat en in het Congres besproken, al dan niet achter gesloten deuren.
Waarom ben je daar zo stellig tegen?
De context alleen al.
Dit was in 2019


Gooi de hele context maar in BNW zegt Jan Onderwater.
Dan weet je dus echt niet waar je het over hebt.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 9 juni 2023 @ 15:34:33 #36
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209453537
Inderdaad, en post dan zelf ook gewoon nieuwsberichten ipv altijd hetzelfde riedeltje te trollen

Genoeg argumenten te vinden in nieuwsoutlets met kritische punten. Zoals in dit opiniestuk van The Hill

Stunning UFO crash retrieval allegations deemed ‘credible,’ ‘urgent’

quote:
The facts enumerated above should, on their face, captivate every newsroom and living room in America. But there are reasons to be skeptical.

For one, Grusch has not provided proof of his allegations. Similarly, the notion that such monumental revelations could remain secret for any appreciable amount of time strains credulity.
quote:
If Grusch’s allegations are ultimately substantiated, how could such a monumental, earth-shattering development have remained secret for so long?

This is a perplexing question which, based on my experience in government, left me deeply skeptical of long-standing rumors of the existence of such activities.

While only a thorough, objective investigation will answer this question, it is plausible that the many individuals necessarily on the margins of such alleged efforts were led to believe that they were recovering terrestrial, as opposed to more exotic, vehicles.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209453995
Nog wat context voor onze Jan

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 9 juni 2023 @ 16:30:47 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209454111
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:04 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Wie gelooft het zonder bewijs? Ik zie hier in het topic eigenlijk alleen users die de verhalen van de klokkenluiders en de zittingen van de Amerikaanse overheden met interesse volgen. Je doet alsof men hier vol overtuiging verkondigt dat aliens zeker bestaan en hier aanwezig zijn en dat alien tech achter wordt gehouden door de VS. Dat zie ik eerlijk gezegd niet. Je vergelijking met gelovigen gaat imo dan ook volledig mank.

Verschillende mensen van Amerikaanse overheidsinstanties verklaren dat de Amerikaanse overheid zaken over dit onderwerp achter houdt. Er is een nieuwe afdeling voor in het leven geroepen, er is een nieuwe klokkenluidersprocedure in het leven geroepen en deze onderwerpen worden in de Senaat en in het Congres besproken, al dan niet achter gesloten deuren.
Waarom ben je daar zo stellig tegen?
En ik zeg dat er tot nu alleen maar geluld wordt en er geen concreet bewijs is, wat is daar je probleem mee?
pi_209454150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En ik zeg dat er tot nu alleen maar geluld wordt en er geen concreet bewijs is, wat is daar je probleem mee?
We gaan jouw berichten eens even analyseren op inhoudelijkheid.
Geef eens een idee en een korte samenvatting van wat jij nou precies denkt wat er aan de hand is?
Dat lukt jou niet denk ik.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 9 juni 2023 @ 16:36:44 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209454158
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
We gaan jouw berichten eens even analyseren op inhoudelijkheid.
Geef eens een idee en een korte samenvatting van wat jij nou precies denkt wat er aan de hand is?
Dat lukt jou niet denk ik.
Waarom? Wie claimt maakt hard.
pi_209454326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom? Wie claimt maakt hard.
Ok we zijn gestart. ^O^

Daar gaan we:

Om welke claim(s) gaat het precies?

Nou?

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 09-06-2023 16:59:19 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:16:39 #42
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_209454604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En ik zeg dat er tot nu alleen maar geluld wordt en er geen concreet bewijs is, wat is daar je probleem mee?
Nee, je zegt dat men zaken gelooft zonder dat er bewijs voor is. Mijn vraag is dus: wie dan?
Dat is namelijk niet wat hier in dit topic gepost wordt.
Hier gaat het over de verklaringen van mensen in bepaalde posities en worden die ontwikkelingen bijgehouden.
Heeft niets met blind geloof en religies te maken, toch lijkt dat het enige waar je het over hebt hier.
pi_209454821
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Hier gaat het over de verklaringen van mensen in bepaalde posities en worden die ontwikkelingen bijgehouden.
Heeft niets met blind geloof en religies te maken, toch lijkt dat het enige waar je het over hebt hier.
Hij heeft zelfs op je vorige bericht niet eens geantwoord. Hij heeft gewoon je hele bericht gequote terwijl hij de inhoud ervan volkomen negeert en geeft een losse niets zeggende keelscheet als 'reactie'.

:{w Ftoeh
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:42:19 #44
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209454868
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, je zegt dat men zaken gelooft zonder dat er bewijs voor is. Mijn vraag is dus: wie dan?
Dat is namelijk niet wat hier in dit topic gepost wordt.
Hier gaat het over de verklaringen van mensen in bepaalde posities en worden die ontwikkelingen bijgehouden.
Heeft niets met blind geloof en religies te maken, toch lijkt dat het enige waar je het over hebt hier.
Nope, ik zeg dat bv die amerikanen veel beweren zonder wat hard te maken.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:50:10 #45
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_209454945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nope, ik zeg dat bv die amerikanen veel beweren zonder wat hard te maken.
Ok, dan is er iemand onder jouw gebruikersnaam aan het posten. Succes daarmee ^O^
pi_209454948
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nope, ik zeg dat bv die amerikanen veel beweren zonder wat hard te maken.
En dat bespreken wij dus hier in dit topic.
Terwijl we het nieuws hierover volgen.
Sinds 2017 is dit in gang gezet.

En daar hebben we hier allemaal onze gedachten over.
Behalve jij.

edit: Er stond nog een vraag open.

[ Bericht 4% gewijzigd door Monomeism op 09-06-2023 19:19:16 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209457177
M'n TT'feed loopt sinds een paar dagen over van de (voor mij nieuwe) ufo-filmpjes. Not sure if algoritme of bewust gedumpt door...
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 10 juni 2023 @ 00:59:27 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209459364
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:23 schreef Akathisia het volgende:
M'n TT'feed loopt sinds een paar dagen over van de (voor mij nieuwe) ufo-filmpjes. Not sure if algoritme of bewust gedumpt door...
algoritme. zoals die amerikaanse priester die klaagde dat tiktok slecht voor de jeugd was omdat zijn feed vol stond met sexy dansende minderjarige meisjes. :D
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_209460865
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 00:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]
algoritme. zoals die amerikaanse priester die klaagde dat tiktok slecht voor de jeugd was omdat zijn feed vol stond met sexy dansende minderjarige meisjes. :D
Ja grote kans, als bookmarken bijdraagt aan de selectie. Vond het opvallende verandering (van bijna 0 naar 80%) in een heel korte periode en de TT's waren zo goed als allemaal nieuw.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 10-06-2023 09:18:04 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209462571
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 08:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja grote kans, als bookmarken bijdraagt aan de selectie. Vond het opvallende verandering (van bijna 0 naar 80%) in een heel korte periode en de TT's waren zo goed als allemaal nieuw.
Tja als je op een paar van die nieuwsitems hebt geklikt komen ze voor de rest vanzelf. Ik kan het zelf niet checken omdat ik ook nog eens op dat soort kanalen geabonneerd ben maar ik vraag me af of YouTube de berichten in het algemeen meer pushed. Ook als je er niet naar zoekt dus.

Er is dan ook ineens een soort uitbarsting van nieuws hierover de laatste 2 maanden na een lange tijd stillere periode. Nieuwskanalen die er eerst geen aandacht aan gaven doen dat nu de hele afgelopen week.

Daarnaast geloof ik best dat, indien de lading achter deze geschiedenis te "bizar voor woorden" van omvang zou zijn om 1,2,3, uit te leggen, maar niet meer onder de pet te houden is, het verhaal van overheidswege zo veel mogelijk wordt geregisseerd en bijgestuurd. Waarschijnlijk omdat we het als maatschappij mogelijk niet al te makkelijk zouden kunnen verwerken indien ze zouden mededelen wat ze wetenschappelijk werkelijk hebben kunnen ontdekken en of achterhalen.

Ik hoor dat namelijk al jaren maar toen was er helemaal niet zoveel om daar een meetlat naast te leggen.
En geen overheid sprak hierover.
Alleen om klokkenluiders uit te lachen


Nu is dat ineens aan het veranderen.

De laatste jaren gaan verhalen waar je voorheen sceptisch naar zat te luisteren ineens bevestiging krijgen.
Ik persoonlijk kijk inmiddels steeds minder vreemd op van weer een onwaarschijnlijk verhaal.

Waarschijnlijk is dat ook de grote bedoeling van alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 10-06-2023 12:25:19 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')