abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 21 februari 2024 @ 15:13:13 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212524891
Ja, prachtig wel. Wat een vent, die Navalny. Zo luchtig, terwijl het gaat over zijn bijna-dood en, nou ja, wat je in de spoiler zegt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212571948
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Vooral interessant hoe die sleuths te werk gingen. Bij allemaal zaten er wel 1 of meerdere steekjes los :X
Er kwam echt nauwelijks een normaal mens in voor. Zo ongeveer zien Otjekapotje en VetteBetsy, of hoe heten die gekken hier, er dus uit :P .
anonieme razernist
pi_212739243
HBO Max gaat accounts uitschakelen van abonnees die wachtwoord delen
https://www.filmvandaag.n(...)die-wachtwoord-delen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212889237
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212889922
quote:
Leuk, die ga ik wel kijken. De remotes waren altijd het leukste deel van z'n shows.
pi_212897224
Komt morgen house of the dragon seizoen 2 al, of wordt er geteased voor een trailer oid? Ik dacht namelijk dat het in de zomer pas zou komen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 20:19:41 #207
319979 Fok-it
All is well
pi_212897233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef FlyingFish het volgende:
Komt morgen house of the dragon seizoen 2 al, of wordt er geteased voor een trailer oid? Ik dacht namelijk dat het in de zomer pas zou komen.
Trailer

Seizoen begint in de zomer. Juni geloof ik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_212897275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Trailer

Seizoen begint in de zomer. Juni geloof ik
Oh jammer -O- trailers doe ik niet aan.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Moderator woensdag 20 maart 2024 @ 21:46:51 #209
225562 crew  Speedfight
pi_212898966
Begonnen aan "This much I know is true".
Geen feelgood serie maar wel intrigerend.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 22:45:06 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212899586
Overal op internet staat quiet on set aangekondigd voor hbo max op 17 maart maar staat er nog niet op heb hem via een omweg moeten kijken weet iemand hoe dit zit?

Documentaire is wel een aanrader.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 20 maart 2024 @ 23:07:26 #211
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212899727
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Overal op internet staat quiet on set aangekondigd voor hbo max op 17 maart maar staat er nog niet op heb hem via een omweg moeten kijken weet iemand hoe dit zit?

Documentaire is wel een aanrader.
Blijkbaar hier te zien op Discovery+. Wat in de VS samen is gegaan met HBO Max.

quote:
Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV is in Nederland in twee delen te zien op zondag 7 en 14 april om 21.00 uur bij ID en op discovery+.
https://www.ad.nl/show/he(...)dersterren~a1f995e0/
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 23:08:54 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212899733
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:07 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Blijkbaar hier te zien op Discovery+. Wat in de VS samen is gegaan met HBO Max.
[..]
https://www.ad.nl/show/he(...)dersterren~a1f995e0/
En discovery + zit weer bij prime in nederland he ?
Dat is wel vervelend dat heb ik niet en hbo max wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 20 maart 2024 @ 23:12:31 #213
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212899754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En discovery + zit weer bij prime in nederland he ?
Dat is wel vervelend dat heb ik niet en hbo max wel.
Is ook los te verkrijgen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 maart 2024 @ 05:41:41 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212900291
Ik weet dat 'ie niet nieuw is ofzo, maar eens begonnen aan DMZ en dat kijkt best wel lekker weg :Y

Vier afleveringen, dus ook mooi overzichtelijk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Admin donderdag 21 maart 2024 @ 15:55:36 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212905245
quote:
Warner Bros. Discovery lanceert in juni het vernieuwde HBO Max in Nederland

Amsterdam 21 maart 2024 - Warner Bros. Discovery (WBD) heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn vernieuwde streamingdienst HBO Max in Nederland gelanceerd wordt in juni. De dienst brengt de huidige programmering van HBO Max, het real-life entertainment van discovery+ en alle internationale sportuitzendingen van Eurosports premium-abonnement samen om een volledige kijkervaring te creëren met hoogwaardige tv-programma's, nieuwe en iconische films en onvergetelijke sportwedstrijden - voor het eerst op één plek. WBD heeft ervoor gekozen om de merknaam HBO Max te handhaven voor deze vernieuwde streamingdienst in Nederland en België. In andere landen wordt het Max genoemd.

"HBO Max bouwt voort op onze lange geschiedenis in Europa en brengt een geweldige verbreding en verdieping van het cultuurbepalend entertainment van onze diensten en netwerken samen op één plek", aldus JB Perrette, President & CEO, Global Streaming & Games bij Warner Bros. Discovery. "De ongeëvenaarde content die we hebben op HBO Max, van True Detective: Night Country, 90 Day Fiancé, en Gold Rush tot de Olympische Spelen van Parijs 2024 en verder betekent dat, wat je stemming of gelegenheid ook is, HBO Max altijd iets heeft voor iedereen."

Aanbod van content

De lancering van het vernieuwde HBO Max gaat gepaard met de langverwachte terugkeer van de HBO Original-serie House of the Dragon, waarvan het tweede seizoen op 17 juni in première gaat. HBO Max brengt een nieuwe streamingervaring naar Nederland met meer dan twee keer zoveel content als nu al beschikbaar is. Abonnees kunnen genieten van een breed scala aan kwalitatief entertainment met films van Warner Bros. - zoals Barbie, Aquaman and The Lost Kingdom en Wonka - plus HBO Originals als The Last of Us, The White Lotus, Euphoria, True Detective: Night Country, The Regime, The Sympathizer, The Jinx Part Two en de nieuwe comedyserie The Franchise. Een nieuwe reeks van Max Originals, gebaseerd op populaire titels van Warner Bros., zullen eveneens op het platform verschijnen, waaronder The Penguin en Welcome to Derry (Stephen Kings IT). Ook films uit de uitgebreide catalogus van Warner Bros. behoren tot het aanbod, waaronder de hele Harry Potter-reeks, The Matrix, The Dark Knight, Joker en The Lord of the Rings, maar ook de populaire series van Discovery en TLC zoals Gold Rush, Fixer Upper en 90 Day Fiancé.

Deze zomer is HBO Max ook de enige plek waar je alles van de Olympische Spelen van Parijs 2024 kunt bekijken. Parijs 2024 maakt deel uit van elke abonnementsvorm, zodat alle klanten volledige toegang krijgen tot het grootste sportevenement ter wereld. Een Sport add-on biedt fans daarnaast nog veel meer geweldige sport, waaronder wielrennen uit zowel de mannen als vrouwen World Tour zoals de drie grote wielerrondes (Giro d'Italia, La Vuelta a España en Tour de France), de Tour de France Femmes en alle monumenten, klassiekers en al het veldrijden. Ook kijk je alle UFC events, tennis Grand Slams zoals Australian Open, Roland-Garros en US Open, de 24 uur van Le Mans, plus alle grote wintersport WK's en wereldbekerevenementen.

Het vernieuwde HBO Max vertelt bijzondere verhalen voor iedereen met een diverse collectie aan kwalitatieve content binnen alle genres en formats uit de uitgebreide familie van merken van Warner Bros. Discovery, waaronder HBO Originals, Max Originals, Warner Bros. films, the DC Universe, de Harry Potter-franchise, content voor kinderen en de beste programma's over sports, reality, lifestyle, koken, home, true crime en documentaires van Discovery, TLC, HGTV, ID, Eurosport en veel meer.

Abonnementsvormen

HBO Max biedt een keuze van verschillende abonnementsvormen aan, plus een Sport add-on die aan elk abonnement* kan worden toegevoegd. Volledige details over de prijzen worden later bekendgemaakt.

Basic met reclame:

- Dit abonnement geeft gebruikers de mogelijkheid om van HBO Max te genieten tegen een lagere prijs en bevat reclame.
- Gebruikers kunnen content streamen op 2 apparaten tegelijk.
- Content is beschikbaar in Full HD resolutie.

Standaard:

- Gebruikers kunnen content streamen op 2 apparaten tegelijk.
- Content is beschikbaar in Full HD resolutie.
- Met dit abonnement kunnen maximaal 30 downloads worden gedaan om beschikbare content ook offline te bekijken

Premium:

- Biedt de beste consument-ervaring.
- Gebruikers kunnen content streamen op 4 apparaten tegelijk (max 2 voor Sport).
- Full HD of 4K-resolutie, plus Dolby Atmos geluid, (indien beschikbaar).  
- Met dit abonnement kunnen maximaal 100 downloads worden gedaan om beschikbare content ook offline te bekijken (gelimiteerd).

Sport add-on:

- Met de Sport add-on kijk je live sportevenementen waaronder UFC, Grand Slam-tennis, de grote wielerrondes, de 24 uur van Le Mans, de live lineaire kanalen Eurosport 1 en Eurosport 2 - en nog veel meer.
- De Sport add-on is aan te kopen als een add-on bij elk abonnement.
- Gebruikers kunnen sportcontent streamen op maximaal 2 apparaten tegelijk.

In sommige gevallen, afhankelijk van het apparaat of het besturingssysteem, wordt de app van HBO Max automatisch geüpdatet naar de nieuwe HBO Max-app. In andere gevallen krijgen gebruikers als ze hun app van HBO Max openen de vraag om de nieuwe app te downloaden, waarmee ze het vernieuwde platform kunnen ontdekken in slechts een paar klikken.
Het was natuurlijk al bekend dat de samenvoeging van HBO Max en Discovery+ in Nederland niet tot de naamswijziging naar Max zou leiden (bedankt, Omroep Max), maar hier zijn de details van wat we wél kunnen verwachten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 21 maart 2024 @ 16:00:45 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212905283
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 15:55 schreef Breuls het volgende:

[..]
Het was natuurlijk al bekend dat de samenvoeging van HBO Max en Discovery+ in Nederland niet tot de naamswijziging naar Max zou leiden (bedankt, Omroep Max), maar hier zijn de details van wat we wél kunnen verwachten.
En wat doen ze met die levenslange korting?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_212905615
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
En wat doen ze met die levenslange korting?
Die blijft gewoon zolang je je abonnement niet aanpast.

Maar wel raar dat ze geen prijzen communiceren hierbij, daar zal ook bij standaard wel weer een verhoging overheen gaan.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 21 maart 2024 @ 16:47:59 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212905632
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:44 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Die blijft gewoon zolang je je abonnement niet aanpast.

Maar wel raar dat ze geen prijzen communiceren hierbij, daar zal ook bij standaard wel weer een verhoging overheen gaan.
Bron?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin donderdag 21 maart 2024 @ 16:51:02 #219
35723 crew  GGMM
pi_212905650
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
En wat doen ze met die levenslange korting?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_212905783
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Bron?
Dat hep op feesboek gestaan!
(Als een officiële HBO reactie, korting blijft geldig als je niets aanpast)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Forum Admin donderdag 21 maart 2024 @ 17:17:08 #221
35723 crew  GGMM
pi_212905806
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 21 maart 2024 @ 17:19:00 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_212905815
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:34 schreef Aether het volgende:
HBO Max gaat accounts uitschakelen van abonnees die wachtwoord delen
https://www.filmvandaag.n(...)die-wachtwoord-delen
bangmakerij, gebeurt bij een paar die dan in het nieuws komen en dan volgen er veel uit eigen beweging.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 17:37:25 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212905931
Hoe zit zo iets als ik het wel zelf ben maar bij meerdere plekken ben ingelogd?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 21 maart 2024 @ 17:44:07 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212905981
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Okay, dan benieuwd hoe de keuze uit die drie nieuwe soorten gaat. Ik vermoed dat dit alleen geldt voor die met reclame.

Heb weinig vertrouwen erin :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_212906236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:44 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Die blijft gewoon zolang je je abonnement niet aanpast.

Maar wel raar dat ze geen prijzen communiceren hierbij, daar zal ook bij standaard wel weer een verhoging overheen gaan.
Maar zou je er dan Discovery+ bij krijgen tegen dezelfde prijs?
Dat zou ik erg fijn vinden want betaal daar nu voor naast het relatief goedkope abonnement van HBO als lid van het eerste uur.
Mensen in Alaska zien leven heeft blijkbaar een aantrekkingskracht op mij... :P
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 18:24:52 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_212906310
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar zou je er dan Discovery+ bij krijgen tegen dezelfde prijs?
Dat zou ik ook wel lekker vinden! 90 days wordt dan nog goedkoper :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_212906389
Raar,
Dus als ik een maandje Discovery+ bestel voor de sport addon vervalt mijn levenslange korting op HBO MAX?

[ Bericht 9% gewijzigd door superniger op 21-03-2024 19:32:46 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 18:35:28 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_212906407
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:34 schreef superniger het volgende:
Raar,
Dus als ik een maandje Discovery+ bestel voor de Olympische Spelen vervalt mijn levenslange korting op HBO MAX?
Discovery+ zit dan toch bij HBO inbegrepen? Of was de OS altijd apart nog?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_212906865
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:34 schreef superniger het volgende:
Raar,
Dus als ik een maandje Discovery+ bestel voor de Olympische Spelen vervalt mijn levenslange korting op HBO MAX?
De sport addon bedoel je? Discovery zelf gaat samen met HBO Max. Ik neen aan dat die addon gewoon los van de abonnementen (en korting) staat.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_212906875
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:35 schreef Karina het volgende:

[..]
Discovery+ zit dan toch bij HBO inbegrepen? Of was de OS altijd apart nog?
Dat valt onder de nieuwe sport addon lijkt me.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 19:23:09 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_212906931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat valt onder de nieuwe sport addon lijkt me.
Oh ja natuurlijk. Dan zou je er geen last hebben als je de korting wil houden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_212907037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 19:17 schreef Felagund het volgende:

[..]
De sport addon bedoel je? Discovery zelf gaat samen met HBO Max. Ik neen aan dat die addon gewoon los van de abonnementen (en korting) staat.
Ja, de sport addon. Ik heb nu HBO MAX voor 4 euro per maand. En 4 keer per jaar koop ik een maandje Discovery voor tennis.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212907298
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 15:55 schreef Breuls het volgende:

[..]
Het was natuurlijk al bekend dat de samenvoeging van HBO Max en Discovery+ in Nederland niet tot de naamswijziging naar Max zou leiden (bedankt, Omroep Max), maar hier zijn de details van wat we wél kunnen verwachten.
Verdorie 17 juni pas.

Hopelijk is de Amerikaanse Max dan ook weer toegankelijk met je Nederlandse login
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_212907318
Ach, we zien het wel. Discovery+ content erbij voor een of twee euro extra is een prima deal. Bij SkyShowtime kwam er ook een euro bij als je de lifetime 50%-actie had, en ging je naar kortingloos (en daardoor duurder) als je overstapte op de reclame-variant.

Ik vergelijk het altijd maar met een avondje bioscoop, dat is nog steeds duurder dan Netflix, SkyShowtime, Prime en HBO samen. (Disney+ hebben we momenteel gratis).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_212907736
Ben wel blij dat we eindelijk over gaan naar (hbo) MAX

Ik hoop dat we dan van alle framerate issues verlost zijn.

4K maal ik niet om, ik heb alleen maar 1080p schermen, is goed zat.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_212909485
Dit vind ik overigens in een FAQ op de site van de Braziliaanse Max (even door translate gehaald ivm portugees):

quote:
Zijn er wijzigingen in het plan?

Als je momenteel een HBO Max-abonnee bent, is dit wat er in je HBO Max-abonnement is veranderd:

Standaardabonnement : geen wijzigingen. Je behoudt de functies van je bestaande HBO Max-abonnement gedurende een beperkte periode nadat Max is gelanceerd.
Dit was in de USA ook zo. bestaande Ad-Free abonnees hielden nog 6 maanden na de Max overgang hun 4K en 3 schermen tegelijk.

Hierna werd dit 2 schermen en 1080p.

Wellicht dat ze hier een soortgelijke frats uithalen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_212911847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 17:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]
bangmakerij, gebeurt bij een paar die dan in het nieuws komen en dan volgen er veel uit eigen beweging.
Daarnaast, als je de deur regelmatig platloopt bij elkaar is er ook niks aan de hand. Van Netflix, die we met vier man delen ofzo, hebben we nooit ook maar één waarschuwing gehad.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 maart 2024 @ 11:10:09 #238
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212912750
Gedoe weer. Ik wil gewoon het HBO-aanbod houden zoals ik het nu heb, gelukkig zit ik voor de sport bij Eurosport ipv Discovery+, dus als het goed is zou er niet echt iets moeten veranderen. Maar ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212913437
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:43 schreef DjVero het volgende:

[..]
Daarnaast, als je de deur regelmatig platloopt bij elkaar is er ook niks aan de hand. Van Netflix, die we met vier man delen ofzo, hebben we nooit ook maar één waarschuwing gehad.
gezellig met een biertje op de bank even allemaal de netflix app starten op de telefoon
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_212917266
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212918045
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:43 schreef DjVero het volgende:

[..]
Daarnaast, als je de deur regelmatig platloopt bij elkaar is er ook niks aan de hand. Van Netflix, die we met vier man delen ofzo, hebben we nooit ook maar één waarschuwing gehad.
Daarbij kregen wij vrijwel meteen een waarschuwing en ondertussen is iedereen gekickt.
Tap tap tap
  zaterdag 23 maart 2024 @ 11:05:18 #242
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213003507
quote:
In de Investigation Discovery-serie Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV (2024) vertellen ingewijden, waaronder Drake & Josh-ster Drake Bell, over seksueel en grensoverschrijdend gedrag bij populaire Amerikaanse kinderprogramma's in de 90's & 00's. De serie is vanaf vandaag te zien op HBO Max.

https://www.filmvandaag.n(...)-vandaag-te-streamen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213004088
quote:
Zalig dit. Dat deprimerende Gotham City blijft toch genieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 29-03-2024 15:28:03 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_213108648
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 april 2024 @ 22:35:08 #246
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213115707
Dankzij aandringen van collega's de laatste tijd eindelijk begonnen aan Rick & Morty, wat heb ik al die jaren gemist :o

Inmiddels bij seizoen drie, vanmorgen bij wijze van spreken tranen gelachen om Pickle Rick _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 8 april 2024 @ 10:21:07 #247
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213134491
Holy shit, wat een bizarre documentaire, deze. Aanrader. Heb de hele tijd WTF geroepen naar mijn scherm :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_213135034
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
Holy shit, wat een bizarre documentaire, deze. Aanrader. Heb de hele tijd WTF geroepen naar mijn scherm :o
Totaal gestoord ja!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_213135110
quote:
Hier nog 1 aflevering te gaan.
Beetje trage docu wel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_213169950
spin-off rond Jon Snow is voorlopig van de baan

https://www.ad.nl/show/ki(...)an-de-baan~a4c31631/

verdorie, beter weet jon snow gewoon niks :(
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')