Zei ik al eerder, er zijn daar mensen die een onveilig gevoel hadden door gedrag van Jef. En hebben dit ook in kmr.5 aangegeven.quote:
Dat was eigenlijk het dubbele want Jeff kon juist als geen ander mensen helemaal inpakken met z'n charismaquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zei ik al eerder, er zijn daar mensen die een onveilig gevoel hadden door gedrag van Jef. En hebben dit ook in kmr.5 aangegeven.
Ik hoop hier ook op.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:11 schreef Ash het volgende:
@:Hoempah
@:KinKiJan
@:spapaars
Iemand filmpjes de nominaties en spelverloop? ik zie alleen een filmpje van Jeff's Exit helaas.
Kan ik pas doen als ik thuis ben. Dus even geduld.quote:
en zelfs al zal ze het weten, ze heeft zelf ook op iemand gestemd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha helpt Jasper met zijn bed maar Jasper heeft op haar gestemd.
Weet ze dat niet dan.
Hoe weten we dat Jap op Sas gestemd heeft? Was dat te zien?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Weet ze dat niet dan.
Charisma? Had hij die dan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het dubbele want Jeff kon huist als geen ander mensen helemaal inpakken met z'n charisma
Isaac kan daadwerkelijk intimiderenquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef woxxel het volgende:
Isaac zou ik me ook niet veilig bij voelen. Die kan ook intimideren. Ik verwacht dat we dat misschien vaker gaan zien
Geen haastquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik pas doen als ik thuis ben. Dus even geduld.
Nahquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het dubbele want Jeff kon juist als geen ander mensen helemaal inpakken met z'n charisma
Als je dat niet ziet dan heb je een blinde vlek van stupide haatquote:
Zie TTquote:
Jap heeft niet op Sasha gestemd hoor..quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weten we dat Jap op Sas gestemd heeft? Was dat te zien?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Daana316 het volgende:
Jeff. is uit ZIJN 🏠 gezet. Zoekt nieuw onderkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenEen totale nobodySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Ik was er een week of 5 niet. MAAR, er is weer reden om meer te gaan kijken.....
De almachtige narcist Jeffrey is opgedonderd!!!!!!
Nee maar makkelijk te achterhalen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenMaar ze heeft wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
Ah okay leek me al zo vreemd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jap heeft niet op Sasha gestemd hoor..
7 op Jeffrey ( Bern, Eric, Mirthe, Eunice, Sasha, Janet en Zoe)quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jap heeft niet op Sasha gestemd hoor..
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenFiltertje of echt afgevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenZe ziet er zo beter uit dan in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eunice heeft op Zoe gestemdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee maar makkelijk te achterhalen.
7 op Jeffrey ( Bern, Eric, Mirthe, Eunice, Sasha, Janet en Zoe)
1 op Zoe > Jeffrey
Babette en Wendy op elkaar
6 op Sasha (Isaac, Imad, Rupert, Moirama, Marciano en Jasper)
Ook zo'n onderkruipsel waar je je hamster nog niet aan toevertrouwtquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb ik echt de eliminatie van Jeff gemist![]()
Topdag
Dat is niet zo toch?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Weet ze dat niet dan.
Droge macaroni uit de kast van Erikquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:26 schreef spapaars het volgende:
Nu nog even een opdracht voor een feestelijke maaltijd
Jasper op Sasha gestemd?quote:
Yessss, eindelijk van die grootmuil afquote:
Zou wel mooi zijn als ze prijzenpot moeten aanbreken voor eten, juist in de maand van Moraima 'alles kan kapot, ook de prijzenpot' BOEM!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:30 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop dat ze de laatste drie maanden alleen nog maar water en brood hebben. En veel 48-uursopdrachten.
Even de duimschroeven aandraaien.
Laat ze elkaar maar opeten!
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:31 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat zelfs de haters Jeff nog wel gaan missen.
En dit ook!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd wie het volgende target van de roddelmutsen en de disneyclub is. Hij heeft beide kliekjes weken bezig gehouden, zou haast zeggen dat die ook in een zwart gat vallen nu.
Morriquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Het kan verkeren! Ik mis Wanda bijvoorbeeld. Was wel een smaakmaker (bitter/zuur, maar toch!)quote:
Dit was met Martin en Wanda ook. Missen is een groot woord, maar ik zag ze toen ze erin zaten het liefst vertrekken, maar dan niet met zo'n kutbrief. Het werd op momenten wel een stuk saaier zonder hen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:31 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat zelfs de haters Jeff nog wel gaan missen.
O ja! Die kon ik wel schieten! Maar wat een heerlijk commentaar stond er door jullie altijd hier!!! Heb me krom gelachen door julliequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het kan verkeren! Ik mis Wanda bijvoorbeeld. Was wel een smaakmaker (bitter/zuur, maar toch!)
Ook prima .. heb ik geen last vanquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
BERICHT VOOR DE MANAGER: De volgende maanden gaan jullie terug naar alleen de basis.(koud water en brood)......succes en groet Hanelore
Hoor Marciano net tegen Rupert en Imi zeggen dat hij op Sas gestemd heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri
Rupi
Immi
Isaac
Tiano
Jeffrey
Op sasha
Vecht elkaar maar de pan uit!!!😇quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
BERICHT VOOR DE MANAGER: De volgende maanden gaan jullie terug naar alleen de basis.(koud water en brood)......succes en groet Hanelore
Ja kijk!!! Je legt me de woorden in de mond!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De grootste etters mis je het meest. De saaie pieten ga je niet missen, zoals een Kenzy, geen dag gemerkt dat ze er niet meer was. Wanda was niet mijn favo, Martin ook niet, maar waren wel spraakmakend.
Precies die 2 inderdaad. En natuurlijk KimDquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was met Martin en Wanda ook. Missen is een groot woord, maar ik zag ze toen ze erin zaten het liefst vertrekken, maar dan niet met zo'n kutbrief. Het werd op momenten wel een stuk saaier zonder hen.
Jeff heeft op zoe gestemdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
7 op Jeffrey ( Bern, Eric, Mirthe, Eunice, Sasha, Janet en Zoe)
1 op Zoe > Jeffrey
Babette en Wendy op elkaar
6 op Sasha (Isaac, Imad, Rupert, Moirama, Marciano en Jasper)
Welkom terugquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Ik was er een week of 5 niet. MAAR, er is weer reden om meer te gaan kijken.....
De almachtige narcist Jeffrey is opgedonderd!!!!!!
Eunice op Zoëquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft op zoe gestemd
Daar ga je al mis
Eunice niet op Jeff
Ja he, dat is met alle ex-bewoners.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ziet er zo beter uit dan in de loods
Op Babs en zoequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:46 schreef mijntjexx het volgende:
Isaac is trouwens boos op Babette én Wendy, die 2 waren de backstabbers. Omdat ze op elkaar gegaan waren en daarom niet mee gingen met hun groep. Geen kant durven kiezen zei hij.Jeff was het daarmee eens..en ik ook.Babette maar ook wendy zijn slangen
Dat is toch juist heel leukquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd wie het volgende target van de roddelmutsen en de disneyclub is. Hij heeft beide kliekjes weken bezig gehouden, zou haast zeggen dat die ook in een zwart gat vallen nu.
Hij zou toch ook zo kwaad op haar zijn? Laat hij dat dan ook aan haar eens blijken…quote:
Ik ga Jeff missen als kiespijn. Opgerot staat netjes.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De grootste etters mis je het meest. De saaie pieten ga je niet missen, zoals een Kenzy, geen dag gemerkt dat ze er niet meer was. Wanda was niet mijn favo, Martin ook niet, maar waren wel spraakmakend.
Wendy ging ook niet mee met hun groep. Hij bedoelde ook haar.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Babs en zoe
Hij heeft het niet over wendy gehad met Jeff
Ik vind het deze onverwachte wending ook wel leuk, daar verandert de hele dynamiek van.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch juist heel leuk![]()
Het wordt wat minder voorspelbaar. Groepjes vallen uit elkaar.
Maar goed, voor wie gejank om bier en peuken leuk vindt zal het wel balen zijn.
Beetje raar want Wendy heeft hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Babs en zoe
Hij heeft het niet over wendy gehad met Jeff
Maar wat had het in dit geval uitgemaakt .. dat Sas dan meer stemmen had gehad dan Jeff ...beiden zouden toch het spel moeten spelen of mis ik iets ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:46 schreef mijntjexx het volgende:
Isaac is trouwens boos op Babette én Wendy, die 2 waren de backstabbers. Omdat ze op elkaar gegaan waren en daarom niet mee gingen met hun groep. Geen kant durven kiezen zei hij.Jeff was het daarmee eens..en ik ook.Babette maar ook wendy is een slang
Irritatiemomentje???quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij zou toch ook zo kwaad op haar zijn? Laat hij dat dan ook aan haar eens blijken…
Waarom gaat er nooit iemand tegen haar in? Ik snap dat echt niet.. echt zo’n naar klote kind
Wie?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:33 schreef Seattle het volgende:
Wacht nou nog maar even mensen, jullie gaan Jeff nog missen
Ja ook op Wendy, de 2 die de middenweg kozen. Daar kotste hij opquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje raar want Wendy heeft hetzelfde gedaan.
Maar die twee stemmen extra hadden ook niet uitgemaakt, dan moest Jeff alsnog het spel spelen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:46 schreef mijntjexx het volgende:
Isaac is trouwens boos op Babette én Wendy, die 2 waren de backstabbers. Omdat ze op elkaar gegaan waren en daarom niet mee gingen met hun groep. Geen kant durven kiezen zei hij.Jeff was het daarmee eens..en ik ook.Babette maar ook wendy is een slang![]()
Komt van Babsquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje raar want Wendy heeft hetzelfde gedaan.
Ze durfden niet mee te gaan met hun groep en geen kant te kiezen. Om maar vriendjes te blijven met iedereen, dat benoemde jeff en Isaacquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die twee stemmen extra hadden ook niet uitgemaakt, dan moest Jeff alsnog het spel spelen.
Dus Wendy is echt een meeloper..quote:
Nogmaals niet boos op wendyquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:49 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze durfden niet mee te gaan met hun groep en geen kant te kiezen. Om maar vriendjes te blijven met iedereen, dat benoemde jeff en Isaac
Ja Babs en zoequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Toch zeiden ze letterlijk " de 2 die de middelman wilden spelen", dus geen kant kiezen
Krijg trekquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef spapaars het volgende:
Toch nog eten in de tent (Of binnengesmokkeld)
[ afbeelding ]
En natuurlijk is het ook slappe hap van die twee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:49 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze durfden niet mee te gaan met hun groep en geen kant te kiezen. Om maar vriendjes te blijven met iedereen, dat benoemde jeff en Isaac
Zoe heeft op Jeff gestemd dus wel een kant gekozen. die 2 meiden op elkaar dus niet mee op sasquote:
Die ziet niet wat wij zien.. Denk dat ze er anders in had gestaan als ze onder het masker van haar zogenaamde 'best fwend' kon kijken.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Je had het veranderd zie ikquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:51 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zoe heeft op Jeff gestemd dus wel een kant gekozen. die 2 meiden op elkaar dus niet mee op sas
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:51 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zoe heeft op Jeff gestemd dus wel een kant gekozen. die 2 meiden op elkaar
Kut kind.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Ik zeg toch, laten bezinken en dan door pakken"
Zoe: "Tuurlijk, maar ik wil effe, ondanks dat je misschien niks van me wil horen, dat weet ik niet, dat vul ik zelf in maar ik wil gewoon effe checken dat het wel ok gaat en dat ik er gewoon voor je ben en dat weet je"
I: "Sowieso, ik ben hier"
Z: "Komt echt goed"
I: "Sowieso komt het goed"
Z: "Neehee, maar ik vind het vervelend, ik weet niet zo goed, zeg maar"
I: "Sowieso komt het goed"
Z: "OK, wil je wat hebben?"
I: "Nee ik ben ok"
Z: "OK als ik iets voor je kan doen"
I: "Sowieso, thank you, ik waardeer het"
Z: "Rustig aan he"
Dus ze is niet alleen een meeloper maar ook nog eens een domme doos?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ziet niet wat wij zien.. Denk dat ze er anders in had gestaan als ze onder het masker van haar zogenaamde 'best fwend' kon kijken.
zat nog heel veel in de vriezers volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef spapaars het volgende:
Toch nog eten in de tent (Of binnengesmokkeld)
[ afbeelding ]
Ja daarom juist, waarom op elkaar en niet op sasha , dat vonden Jef en isaac sneaky. Bang om ruzie te krijgenquote:
Ja dat zeg ik, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer…vorige week nog om haar zitten janken hier…had zo gehoopt dat ze daardoor sterker er uit zou komen! Maar ja…ik zit niet in het spel en een kat in het nauwquote:
heb het idee dat Wendy heel loyaal blijft aan Babettequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer…vorige week nog om haar zitten janken hier…had zo gehoopt dat ze daardoor sterker er uit zou komen! Maar ja…ik zit niet in het spel en een kat in het nauw
Ik bedoelde dat je je tekst heb veranderdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja daarom juist, waarom op elkaar en niet op sasha , dat vonden Jef en isaac sneaky. Bang om ruzie te krijgen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus ze is niet alleen een meeloper maar ook nog eens een domme doos?
Nah.. ik vind het erg makkelijk om Wendy vrij te pleiten. Volgens mij is ze oud en wijs genoeg en bepaald niet op haar mondje gevallen. Zij kan zelf heel goed bepalen hoe enneagram. Het is gewoon altijd makkelijk om een ander ergens de schuld van te geven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer…vorige week nog om haar zitten janken hier…had zo gehoopt dat ze daardoor sterker er uit zou komen! Maar ja…ik zit niet in het spel en een kat in het nauw
kutwijfquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:57 schreef Varen het volgende:
Isaac wil ook niet met Babette praten.
Babette vindt het super jammer dat Jeffrey verloren heeft
Ja en wij hebben meer info dan zij…ben ik bang…had gehoopt dat Jef er iets over zou zeggen tegen haar…quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb het idee dat Wendy heel loyaal blijft aan Babette
Slappe Bern die telkens niet op de stip wil staanquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
Bern geeft wel aan dat het winnen van sas ook wel deels geluk was
Ik ben het niet met je eens.. ze weet heel goed hoe het spel werkt en wat er speelt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nee ik zeg dat ze niet ziet wat wij zien. Als in wij hebben streams, zij niet..
Dan is de hele loods dom, die trappen allemaal in het gewauwel van die Limburgse kraai Babs.
Die is ook niet in haar eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:57 schreef Varen het volgende:
Klopt! Maar als je twee weken wordt genegeerd…quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nah.. ik vind het erg makkelijk om Wendy vrij te pleiten. Volgens mij is ze oud en wijs genoeg en bepaald niet op haar mondje gevallen. Zij kan zelf heel goed bepalen hoe enneagram. Het is gewoon altijd makkelijk om een ander ergens de schuld van te geven.
Daarom stemde ze ook op hem....hypocriet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:59 schreef Varen het volgende:
Babette praat toch psychisch verder.
Isaac: Jeffrey was mijn maat, mijn broertje
Dat heb ik Jeff vaker horen zeggen als Bern. Bern heb ik dat nog nooit horen zeggen maar het zal wel. Tot nu toe is GJ de enige die daadwerkelijk het lef had. Ook Jeff durfde niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Slappe Bern die telkens niet op de stip wil staan
Ja en? Aan loop je toch maar mee met diegene? Ik zou het juist dan laten en haar ook negeren. Of desnoods een keer heel boos worden. Maar ik zou never nooit een meeloper willen zijn.. dat is zo slap.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:59 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Klopt! Maar als je twee weken wordt genegeerd…
babette had op wendy gestemd, en wendy op babettequote:Op woensdag 7 juni 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom stemde ze ook op hem....hypocriet.
ze heeft niet op hem gestemd , ze stemde op wendyquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom stemde ze ook op hem....hypocriet.
En zij ook echt wel tegen hemquote:
Ik twijfel nog…maar wat er vandaag gebeurde had ik niet van haar verwachtquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.. ze weet heel goed hoe het spel werkt en wat er speelt.
Ik zie haar steeds meer als een meeloper.
Die was echt duidelijk jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:03 schreef schizolientje het volgende:
Babette denkt alles te snappen en hoort niet wat een ander zegt. Isaac zegt bv ; Op HEM kon ik wel bouwen
Dat magquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:02 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog…maar wat er vandaag gebeurde had ik niet van haar verwacht
het was wel babette die het voorstelde....quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Toch wel weer typisch dat het Babette weer wordt aangerekend en lieveling Wendy kan er weer niets aan doen want ze is toch zo zielig![]()
Die moet echt is plat op haar bek gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:57 schreef Varen het volgende:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die moet echt is plat op haar bek gaan.
Ik vind het ECHT laf van Wendy ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
het was wel babette die het voorstelde....
dat wendy erin meeging, tja, lafjes, maar begrijpelijk dat je instemt met zoiets, zeker nadat ze weken genegeerd is door babette.
soms in het Engels I I I ze blijft toch lullen Isaac moet t afkappen want dat doet niemandquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:05 schreef Hildetje het volgende:
Hoevaak zegt Babs in 1 minuut IK??? Daar is geen fatsoenlijke discussie mee te voeren…
Niet uit laten praten ..enz (is vandaag trouwens de eerste x dat ik de streams kijk) en jullie hebben gelijk!!! Wat een kwebbel!!!
Jaaa dat zei ik!!! Maar is steeds zo hoorde ik!!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef schizolientje het volgende:
ze is wel aan het hakkelen. We moeten eens IK turven
Opeens #teamisaac!quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef Hildetje het volgende:
Ik had ice ook niet hoog zitten…maar nu hij zo reageert…
Ze lult zichzelf binnen een minuut weer tegenquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind Ice op veel momenten i het spel een onbetrouwbare slang
em toch denk ik dat hij Jeff wel echt als maatje zag
en zich nu ook genaaid voelt dat babs er weer een spin aan heeft gegeven
zoals ze zich nu ook weer probeert vrij te pleiten
Maar hoop dat hij doorpakt en Babette laat zien aan andere hoe zij isquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef Hildetje het volgende:
Ik had ice ook niet hoog zitten…maar nu hij zo reageert…
Het kan snel gaan, welkom bij de club die steeds groter en groter wordt!quote:
Zo niet verwacht dit gesprek!!! (Van ice)quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind Ice op veel momenten i het spel een onbetrouwbare slang
em toch denk ik dat hij Jeff wel echt als maatje zag
en zich nu ook genaaid voelt dat babs er weer een spin aan heeft gegeven
zoals ze zich nu ook weer probeert vrij te pleiten
Nou…ik ben niet echt een team…ik gun het mensen… iedereen heeft een favootje en nu weet ik het echt niet…(wel wie er niet mag winnen)quote:
Ja bij Tiano en Jasper.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:11 schreef mijntjexx het volgende:
Dit gaat wel in Babs hoofd zitten, kan ze weer erover gaan janken 26 dagen
Ik vind het verre van begrijpelijk en erg dom.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
het was wel babette die het voorstelde....
dat wendy erin meeging, tja, lafjes, maar begrijpelijk dat je instemt met zoiets, zeker nadat ze weken genegeerd is door babette.
Neemt iemand dit op?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:12 schreef mijntjexx het volgende:
GOOOO Isaac lacht haar kei hard uit!!!! hhahahha
Misschienquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:16 schreef schizolientje het volgende:
ik en maar en ik en maar en ik en maar
Volgens mij heeft ze het ook hoe zij het gezien en heeft gehandeld..quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:16 schreef schizolientje het volgende:
ik en maar en ik en maar en ik en maar
Als jij daar zit en iemand doet zich voor als jouw beste vriendin en jij vertrouwd haar, is het heel makkelijk om met diegene mee te gaan als je het zelf even niet weet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het verre van begrijpelijk en erg dom.
Duizend dingen doekje mevrouwquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef pingu66 het volgende:
NEE, dat doen we niet sla èn tuinbonen. Geen combi en geen twee groentes. Zegt duizend dingen doekje mevrouw
Rooie Rinusquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
Wie ligt of liggen in het zwembad? Zie de waterspetters door het beeld vliegen.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:18 schreef engine het volgende:
Ice is net zo achterbaks als Babbel zelf. Die houdt Babbel wel te vriend want hij heeft haar nodig.
Dom gesprek.
Dat mag jij vinden.. ik zie het anders. Ik zou dan het tegenovergestelde doen en zeker niets klakkeloos aannemen en daar dan ook nog eens in mee gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als jij daar zit en iemand doet zich voor als jouw beste vriendin en jij vertrouwd haar, is het heel makkelijk om met diegene mee te gaan als je het zelf even niet weet.
Verschil tussen die 2 is dat de een goed van vertrouwen is en de ander daar gebruik van maakt. Dat lijkt me duidelijk na maanden het gekonkel en messenstekerij van Babs gezien te hebben.
Zoooo mee eens!!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben niet vergeten hoe achterbaks Isaaac heeft gedaan. Twee slangen in gesprek.
Sympathie is nu ietsje meer bij Isaac.
Babs gaat nog een keer zeggen: je weet dat ik nooooooit had gewild dat Jeff wegging
Kom nou op.
de meeste kennen onderhand ice wel en hoe geslepen hij isquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:25 schreef spapaars het volgende:
Isaac manipuleert de hele boel bij elkaar om weer mede bewoners binnen de groep te halen, nu ze verzwakt zijn met het vertrek van Jeffrey.
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat ie dat nog even gemotiveerd tegen haar zou zeggen toen ze al toneelspelend achter hem aan die kamer in liepquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:32 schreef mijntjexx het volgende:
Jammer dat babs niet weet dat Jeff haar eruit zou hebben gestemd.
Ik ooooooookquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat ie dat nog even gemotiveerd tegen haar zou zeggen toen ze al toneelspelend achter hem aan die kamer in liep
dat was leuker geweestquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat ie dat nog even gemotiveerd tegen haar zou zeggen toen ze al toneelspelend achter hem aan die kamer in liep
Die er constant bezig zijn met tactisch spelen zijn allemaal toneelspelersquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jappie gok ik of Zoëquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over wie Heeft Morrie het, die kleine die loco is
Ik denk Wendy.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over wie Heeft Morrie het, die kleine die loco is
Nee dat denk ik niet, ze had het ook over iemand die steeds met haar komt knuffelen, maar ik moet ze te vriend houden zegt Moraima, maar ik zie allesquote:
De gene die altijd komt knuffelen is Babs.,tochquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, ze had het ook over iemand die steeds met haar komt knuffelen, maar ik moet ze te vriend houden zegt Moraima, maar ik zie alles
klein kan ook figuurlijk zijn en zie nu dat babs een roze shirt aan heeftquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De gene die altijd komt knuffelen is Babs.,toch
Maar die is niet klein
Mirthe?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En ze had het over iemand in het roze, maar geen idee wie ze bedoeld
kaarten, zwemmen en zonnenquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:45 schreef Charmian het volgende:
oh sjeffie weg...er komen nu vast superknallende streams
Babsquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En ze had het over iemand in het roze, maar geen idee wie ze bedoeld
en stom gezwam, ik val nu al in slaapquote:
En Wendy pikt dit allemaal zomaar? Is ze weer blij dat ze erbij hoort ofzo?quote:
Heeft Marciano op Jeff gestemd?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet Isaac dat Marciano Jef eruit wilde hebben ?
Ch er zijn er zoveel die loze stemmen doen.. dat is al vanaf de eerste stemming dus dat is niets nieuws. Het is alleen dat het nu om Jeff gaat schijnbaar zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:29 schreef mijntjexx het volgende:
Laffe actie van Wendy en Babette vandaag, beiden opeens niet toe willen geven in welk kamp je zit omdat ze weten dat Jeff zou gaan. Bang voor het eigen hachje. Wendy irriteer ik me ook steeds meer aan. Neuken met jasper en nu dit
Ze hebben het de laatste keren als groep gedaan en nu opeens niet nu ze weten dat ze anders misschien niet meer save zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ch er zijn er zoveel die loze stemmen doen.. dat is al vanaf de eerste stemming dus dat is niets nieuws. Het is alleen dat het nu om Jeff gaat schijnbaar zo verschrikkelijk.
En Wendy weer als een mak schaap achter Babette aan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:55 schreef mijntjexx het volgende:
Babs kijkt Wendy aan dat ze eigenlijk wil praten maar Mirthe zit erbij dus het kan niet
Babs heeft overwicht op zowel Wendy als Zoe en dat weet ze maar al te goed want zij denkt voor hunquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Wendy weer als een mak schaap achter Babette aan.
Tuurlijk.. blijkt ook echt een slappe hap te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Wendy weer als een mak schaap achter Babette aan.
Zij voert persoonlijke gesprekken met mensen waardoor je een speciaal gevoel bij haar ontwikkelt maar ondertussen is ze zeer geraffineerd achter je rug om. Heb al eens eerder gezegd dat ze diezelfde avond nog over diezelfde persoon loopt te roddelen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:00 schreef mijntjexx het volgende:
Babs die ook 1 minuut na het vertrek van GJ opeens naar Isaac ging. En vandaag heeft ze zich weer laten kennen, laffe hond
Wel mooi dat er steeds meer zijn die dat door hebben. Erik laatst ook, Babs probeerde info te vissen, maar die hield mooi zijn kaarten tegen de borst. Moraima heeft haar ook door, maar dat bleek al voor het gesprek dat ze net met Isaac had.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft overwicht op zowel Wendy als Zoe en dat weet ze maar al te goed want zij denkt voor hun
Overstappen van Jeff naar Isaac vind ik ook een noodgreepquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, loze stemmen geven op dit moment in het spel is altijd laf.
Die kleur staat hem goedquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Het duurde even maar de OP is aangepast
[ afbeelding ]
Tis nou al super spannend op stream 1 en 2quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:45 schreef Charmian het volgende:
oh sjeffie weg...er komen nu vast superknallende streams
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overstappen van Jeff naar Isaac vind ik ook een noodgreep![]()
Ik pis in mn broek van de spanningquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis nou al super spannend op stream 1 en 2
Hoe kan je nou met zijn 3en op elkaar stemmen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Blabette spreekt wauwelt haar volgelingen toe over haar gesprek met Isaac.
Isaac denkt volgens Babette dat die 3 op elkaar gestemd hebben en Babette heeft hem in die waan gelaten. Ze hoopt dat Eunice niet zegt dat zij op Zoe gestemd heeft want dan is ze 'screwed'.
Ga er de hele avond naar kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Het duurde even maar de OP is aangepast
[ afbeelding ]
In een cirkeltjequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met zijn 3en op elkaar stemmen?
Zoe op Wendy, Wendy op Babs, Babs op Zoe is ieder een stemquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met zijn 3en op elkaar stemmen?
Yep, aardig mens hoor maar een beetje naïefquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk.. blijkt ook echt een slappe hap te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |