de meeste kennen onderhand ice wel en hoe geslepen hij isquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:25 schreef spapaars het volgende:
Isaac manipuleert de hele boel bij elkaar om weer mede bewoners binnen de groep te halen, nu ze verzwakt zijn met het vertrek van Jeffrey.
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat ie dat nog even gemotiveerd tegen haar zou zeggen toen ze al toneelspelend achter hem aan die kamer in liepquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:32 schreef mijntjexx het volgende:
Jammer dat babs niet weet dat Jeff haar eruit zou hebben gestemd.
Ik ooooooookquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat ie dat nog even gemotiveerd tegen haar zou zeggen toen ze al toneelspelend achter hem aan die kamer in liep
dat was leuker geweestquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat ie dat nog even gemotiveerd tegen haar zou zeggen toen ze al toneelspelend achter hem aan die kamer in liep
Die er constant bezig zijn met tactisch spelen zijn allemaal toneelspelersquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jappie gok ik of Zoëquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over wie Heeft Morrie het, die kleine die loco is
Ik denk Wendy.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over wie Heeft Morrie het, die kleine die loco is
Nee dat denk ik niet, ze had het ook over iemand die steeds met haar komt knuffelen, maar ik moet ze te vriend houden zegt Moraima, maar ik zie allesquote:
De gene die altijd komt knuffelen is Babs.,tochquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, ze had het ook over iemand die steeds met haar komt knuffelen, maar ik moet ze te vriend houden zegt Moraima, maar ik zie alles
klein kan ook figuurlijk zijn en zie nu dat babs een roze shirt aan heeftquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De gene die altijd komt knuffelen is Babs.,toch
Maar die is niet klein
Mirthe?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En ze had het over iemand in het roze, maar geen idee wie ze bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |