Zei ik al eerder, er zijn daar mensen die een onveilig gevoel hadden door gedrag van Jef. En hebben dit ook in kmr.5 aangegeven.quote:
Dat was eigenlijk het dubbele want Jeff kon juist als geen ander mensen helemaal inpakken met z'n charismaquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zei ik al eerder, er zijn daar mensen die een onveilig gevoel hadden door gedrag van Jef. En hebben dit ook in kmr.5 aangegeven.
Ik hoop hier ook op.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:11 schreef Ash het volgende:
@:Hoempah
@:KinKiJan
@:spapaars
Iemand filmpjes de nominaties en spelverloop? ik zie alleen een filmpje van Jeff's Exit helaas.
Kan ik pas doen als ik thuis ben. Dus even geduld.quote:
en zelfs al zal ze het weten, ze heeft zelf ook op iemand gestemd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha helpt Jasper met zijn bed maar Jasper heeft op haar gestemd.
Weet ze dat niet dan.
Hoe weten we dat Jap op Sas gestemd heeft? Was dat te zien?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha helpt Jasper met zijn bed maar Jasper heeft op haar gestemd.
Weet ze dat niet dan.
Charisma? Had hij die dan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het dubbele want Jeff kon huist als geen ander mensen helemaal inpakken met z'n charisma
Isaac kan daadwerkelijk intimiderenquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef woxxel het volgende:
Isaac zou ik me ook niet veilig bij voelen. Die kan ook intimideren. Ik verwacht dat we dat misschien vaker gaan zien
Geen haastquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik pas doen als ik thuis ben. Dus even geduld.
Nahquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het dubbele want Jeff kon juist als geen ander mensen helemaal inpakken met z'n charisma
Als je dat niet ziet dan heb je een blinde vlek van stupide haatquote:
Zie TTquote:
Jap heeft niet op Sasha gestemd hoor..quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weten we dat Jap op Sas gestemd heeft? Was dat te zien?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Daana316 het volgende:
Jeff. is uit ZIJN 🏠 gezet. Zoekt nieuw onderkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenEen totale nobodySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef Harry het volgende:
Ik was er een week of 5 niet. MAAR, er is weer reden om meer te gaan kijken.....
De almachtige narcist Jeffrey is opgedonderd!!!!!!
Nee maar makkelijk te achterhalen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weten we dat Jap op Sas gestemd heeft? Was dat te zien?
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenMaar ze heeft wel gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okay leek me al zo vreemd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jap heeft niet op Sasha gestemd hoor..
7 op Jeffrey ( Bern, Eric, Mirthe, Eunice, Sasha, Janet en Zoe)quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jap heeft niet op Sasha gestemd hoor..
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenFiltertje of echt afgevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och komt ook weer iemand onder d'r steen uit gekropenZe ziet er zo beter uit dan in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Ik denk goed haar hoeken kennenquote:
Eunice heeft op Zoe gestemdquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee maar makkelijk te achterhalen.
7 op Jeffrey ( Bern, Eric, Mirthe, Eunice, Sasha, Janet en Zoe)
1 op Zoe > Jeffrey
Babette en Wendy op elkaar
6 op Sasha (Isaac, Imad, Rupert, Moirama, Marciano en Jasper)
Ook zo'n onderkruipsel waar je je hamster nog niet aan toevertrouwtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |