SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:57 schreef Adat231 het volgende:
jef gaat, maar babette is trending op twitter
Zolang wendy bij Babs blijft is ze hopeloos verlorenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:57 schreef Giggio het volgende:
iemand betere TT: ga je gang
voor mij is de lol er nu toch af
oh nee: #TeamWendy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is nog daaaaaa
van mij eizak en muhsjanoo de gladjakkersquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:58 schreef Juud79 het volgende:
Van mij had Imma als eerste mogen vertrekken. De schim uit de loods.
Wat dat betreft ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:58 schreef Juud79 het volgende:
Van mij had Imma als eerste mogen vertrekken. De schim uit de loods.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
En dan vertrekt Sasha alsnog vrijwillig hier vlak na, net als Quincy deed....
Dat zie ik niet snel gebeuren. Sas en Bern hebben hier denk ik een enorme boost van gekregen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
En dan vertrekt Sasha alsnog vrijwillig hier vlak na, net als Quincy deed....
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren. Sas en Bern hebben hier denk ik een enorme boost van gekregen.
Ik denk dat hij blij is dat hij bij dat volk weg kanquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zal een ontzettend dubbel gevoel hebben
Dan denk jij dat niet, dat mag hoorquote:
Nee op Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Maar Zoë heeft toch gewoon ook op Sasha gestemd
Je bent er getuigen van dat het programma per onmiddellijke ingang stopt.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is dat hij bij dat volk weg kan
Omdat het schijters zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:03 schreef pingu66 het volgende:
Nou niet zo overdreven Bern.
Waarom zeiden noch Bern noch Jap niet ik ga de proef doen?
Ach die is Jeff alweer vergeten net als haar toenmalige vriend toen ze met hem ging..quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Der wacht buiten iemand op hem, dat scheelt.
Helaas voor jouquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ach die is Jeff alweer vergeten net als haar toenmalige vriend toen ze met hem ging..
Hoop voor hem van niet, maar hij komt wel zonder geld naar buiten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ach die is Jeff alweer vergeten net als haar toenmalige vriend toen ze met hem ging..
Huh serieus??quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je bent er getuigen van dat het programma per onmiddellijke ingang stopt.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je bent er getuigen van dat het programma per onmiddellijke ingang stopt.
Ik zou ook huilen als er zo hard op m'n rug geslagen werd...quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan er niet tegen als mannen huilen, Isaac en Jeff in tranen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey weer zo lief en respectvol naar Moraima.......
Jeffrey, Moraima en Isaac gaan elkaar zeker zien als ze buiten zijn, deze vriendschap is echt!!!
Vergeet dat maar. Saaie politiek correcte weken die komen gaan...Isaac schat ik nog een beetje capabel in maar ik moet het nog maar zien..quote:
Die fles wijn. Van zoequote:Op woensdag 7 juni 2023 16:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
als ik hem was zou ik er nog een lekker biertje bij pakken![]()
![]()
Vergeet dat maar.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:13 schreef engine het volgende:
Nu gaat de show echt beginnen![]()
De bro show heeft al maanden te lang geduurd. Heel mooi dat dat klaar is.
De show wordt mi alleen maar saaier en achterbakserquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:13 schreef engine het volgende:
Nu gaat de show echt beginnen![]()
De bro show heeft al maanden te lang geduurd. Heel mooi dat dat klaar is.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De show wordt mi alleen maar saaier en achterbakser
Dan stop je toch met kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De show wordt mi alleen maar saaier en achterbakser
Dat is dan nog het meest positieve aan alles.quote:
toch jammer dat hij niet tegen jef zei dat hij met sasha vaker gepongd heeft toen jef zei dat hij tegen sasha wildequote:
al betwijfel ik de rol van Ice in dit programma nog steedsquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey weer zo lief en respectvol naar Moraima.......
Jeffrey, Moraima en Isaac gaan elkaar zeker zien als ze buiten zijn, deze vriendschap is echt!!!
Heeft hij nog 10.000 llaten verdwijnen Uit de pot 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:14 schreef engine het volgende:
Hij ging nog ergens een ruit in werpen toch of is de grote smoel er nu vanaf?
Zit natuurlijk vol in de adrenaline maar zometeen zit je daar weer tussen het plebsquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
Mooi dat ice laat zien dat het hem wat doet
De grootste leugenaar en backstabber...quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:17 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Huichelaar Ice ... een toneelspeler is het
Dat lijkt maar zo, dat was/is pure tactiek.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
De grootste leugenaar en backstabber...
Ik blijf nog even kijken of Ice zich gaat afreageren op Zoe, lijkt me geweldigquote:
echt toeval zat ik net ook aan te denken... zou leuk zijn, maar ben bang dat jasper het zal doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:20 schreef Kakadylo het volgende:
Zou wel grappig zijn als Jeff z'n eigen bordje zometeen gaat ophangen
Wie is poeslief?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat roeptoeterd hij nu. Zodra Jeffrey weg is gaat poeslief aan het klimrek bungelen...
Even nog snel een tweede gele kaart aannaaienquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:23 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac is vooral boos op Babette en Zoe , die vind hij backstabbers.
Ik hoop toch zo dat hij Zoe flink gaat negeren en dat zij huilend de poort uitloopt.
Ja die wel team Eunice, babet, zoë die met dat kruikje die net won.quote:
Genoeg, wat denk je van alle prikkels als je weer buiten bent na 9 maand afgesloten te zijn van de buitenwereldquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:24 schreef schizolientje het volgende:
Er gaat een hoop op je af komen zegt Isaac. nu , troost je, helemaal niente
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:24 schreef schizolientje het volgende:
Er gaat een hoop op je af komen zegt Isaac. nu , troost je, helemaal niente
Die is al vanaf dag 1 bang dat hij tegen Jeff zou moetenquote:
en daar geloof ik niet in puntje bij paaltjequote:Op woensdag 7 juni 2023 16:21 schreef danaqui het volgende:
Goedzo Ice pak als eerste Zoë en Babs maar aan
Dat zou nog mooi zijn, is wel een manier.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even nog snel een tweede gele kaart aannaaien
Neuh. Nu is het weer tijd voor een passant.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:28 schreef Cargamelk het volgende:
Mooi Ice dus de volgende die eruit gaat
Ze hebben wel al die maanden heel intens met elkaar in 1 loods geleefd, zonder contact met buiten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:26 schreef schizolientje het volgende:
allemaal weer kroelieboelie en krododillen tranen
Dan snap je er niets van.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yeah! Agressief standje minder
Echt genieten ditquote:
Huh?quote:
Nee hoor, maar dan heb je niet naar zijn afscheidsspeech geluisterd zus...quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pijnlijk he, accepteren dat er mensen zijn met een andere mening
In de losersloods?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff wacht nog wel tot eind augustus in de secret room....
Ik moet die vent gewoon niet, ben blij dat hij weg is. En daar mag jij anders over denken, maar in mijn ogen is het opgerot staat netjesquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan heb je niet naar zijn afscheidsspeech geluisterd zus...
Nee, hij komt nog terug met een bang! Dat zou een mega plottwist zijn!quote:
Die lult zich het hele jaar doorquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:37 schreef schizolientje het volgende:
Babette nu alweer aan het inlikken bij Wendy en Zoe en straatje schoonvegen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:37 schreef mangalie het volgende:
Dit was de Jefrrey den Hartog dag dus...![]()
Dat is dus zijn valkuil geworden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:36 schreef Donna1000 het volgende:
Jammer hoor, vond Jeff echt de smaakmaker van de loods. Tegen Kim zei hij in het begin dat hij thuis zo niet is, maar hij wilde wat leven in de tent. Dat is hem aardig gelukt.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:37 schreef mangalie het volgende:
Dit was de Jefrrey den Hartog dag dus...![]()
Wie zegt dat .. mssn vlucht ze wel naar het zuiden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat fijn dat Kim naar hem toe komt!
Je moet niet zo lang in de zon zittenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wie zegt dat .. mssn vlucht ze wel naar het zuiden.
Denk dat we daar wel op mogen gokken nav de postquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wie zegt dat .. mssn vlucht ze wel naar het zuiden.
Met zijn grote mond. Ik ben de winnaar. Hij heeft niet eens de fi ale gehaaldquote:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:39 schreef Wibehh het volgende:
Hoop dat Morie hele prijzengeld naar beneden dondert
De meesten trappen er echter inquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
Babs heeft geen idee
Die denkt alles te weten maar weet niks
gelukkig hebben we het op beeldquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft niet naar hem gegooid
Hoe durft ze het te zeggen
Is maar een spel hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn grote mond. Ik ben de winnaar. Hij heeft niet eens de fi ale gehaald
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef schizolientje het volgende:
ik ben blij voor hem zegt Babette, zo n dooddoenner om je eigen geweten te schonen. Net als op een begrafenis: hij /zij heeft t nu goed en mensen zouden moeten antwoorden maar hier was t ook goed bulbullbullbull
Stemde Wendy op Jeff?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef Hildetje het volgende:
Het valt me gruwelijk tegen van Wendy! Wekenlang genegeerd…en weer met Bans meestemmen…
Nee daarom heeft de Febo haar een gele kaart gegeven omdat ze niet naar hem gooide.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
God is weer thuis in de hemelquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef schizolientje het volgende:
ik ben blij voor hem zegt Babette, zo n dooddoenner om je eigen geweten te schonen. Net als op een begrafenis: hij /zij heeft t nu goed en mensen zouden moeten antwoorden maar hier was t ook goed bulbullbullbull
Een gelukkig huwelijk hebben die twee 🤣quote:
Eens, hij is een goede verliezerquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:46 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jeff een goed verliezer. Hij kon van te voren weten dat er op hem gestemd ging worden, daar heeft hij zelf zelfs om gevraagd.
Hij heeft hiermee gegokt op een eliminatie die hij duidelijk zou kunnen winnen. Febo heeft echter een eliminatie verzonnen die echt door iedereen gewonnen kon worden, of verloren zoals door Jeff in dit geval.
Hij doet het netjes door niet te gaan schreeuwen, gillen of gele kaarten te zoeken. Hij is de eerste die voor Sas applaudiseert.
Ik vind het bijzonderquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:44 schreef HappyCharly het volgende:
Heb het idee dat Jeff ook wel een soort van opgelucht was dat hij eruit is...
Misschien blij om eindelijk niet meer bij een aantal van die mensen te zitten die achterbaks/ schijnheilig zijn...
En lekker naar Kim
Houd hoop! Ik ben vandaag ook heel erg verrastquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Ik denk dat dit de show niet leuker maakt
ik blijf wel kijken hoor, wie weet word ik verrast
Wendy krijgt nogal snel errors zodra ze zelfstandig moet nadenkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef Hildetje het volgende:
Het valt me gruwelijk tegen van Wendy! Wekenlang genegeerd…en weer met Bans meestemmen…
Ja niet zo'n aansteller als Berendquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:46 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jeff een goed verliezer. Hij kon van te voren weten dat er op hem gestemd ging worden, daar heeft hij zelf zelfs om gevraagd.
Hij heeft hiermee gegokt op een eliminatie die hij duidelijk zou kunnen winnen. Febo heeft echter een eliminatie verzonnen die echt door iedereen gewonnen kon worden, of verloren zoals door Jeff in dit geval.
Hij doet het netjes door niet te gaan schreeuwen, gillen of gele kaarten te zoeken. Hij is de eerste die voor Sas applaudiseert.
wendy is meeloperquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef Hildetje het volgende:
Huh echt voordat er gestemd werd?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Dat zijn zus al onderweg was
Voor er werd gespeeld
ik heb altijd hoopquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Houdt hoop! Ik ben vandaag ook heel erg verrast
Hij kon gewoon eerder al weggaan hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is dat hij bij dat volk weg kan
Omdat er een stoel stond gooide ze niet raakquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
Die van Sasha denk ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Voor er werd gespeeld
Denk dat Jeff t type is dat door het spel naar huis wil gaan, eli dusquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hij kon gewoon eerder al weggaan hoor.
ze had ook niet op jeff gestemd, maar ook niet op Sas.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze op Jef heeft gestemd.
[ afbeelding ]
ik bedoel wendy heeft geen eigen mening luisterde nu ook naar bepquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze op Jef heeft gestemd.
[ afbeelding ]
De familie word altijd op de hoogte gebracht als ze eleminatie opdracht moeten doen. En die moeten dan naar de loods komen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Voor er werd gespeeld
Deze eliminatie was niet te manipuleren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Voor er werd gespeeld
Niet alles is natuurlijk een actquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Jeff speelde een rol, een act. Dat heeft hij ook ruiterlijk toegegeven steeds weer, nu ook weer. Niet alles serieus nemen, op naar de volgend grammy award winning toneelspeler: Ice!
Allemaal grootspraak.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:14 schreef engine het volgende:
Hij ging nog ergens een ruit in werpen toch of is de grote smoel er nu vanaf?
Ik vind van welquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze eliminatie was niet te manipuleren.
Kreeg de uitleg niet mee dus moest even puzzelen tijdens het spel zelfquote:
Vrij simpel misgooienquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kreeg de uitleg niet mee dus moest even puzzelen tijdens het spel zelf
Ze wist toch al dat hij genomineerd zou worden en is toen voor de zekerheid gaan rijdenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Voor er werd gespeeld
Er waren nog wel een aantal regeltjes aan verbonden hoorquote:
Ja die ze willekeurig toepastenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er waren nog wel een aantal regeltjes aan verbonden hoor
Dat baby aan het helpen was en uit het raam keek en sasha ofzo voorbij liep en babs keek toen heel blij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:54 schreef Hildetje het volgende:
Maar wat zei ice nou precies over Babs tegen Jef boven? (Over het helpen met de koffer)?
Dat toen bern en Sas langs kwamen en zij ( Baps) naar hun lachtequote:Op woensdag 7 juni 2023 16:54 schreef Hildetje het volgende:
Maar wat zei ice nou precies over Babs tegen Jef boven? (Over het helpen met de koffer)?
Heb jij de uitleg meegekregen dan? Er zat een hele normale logica achter hoor!quote:
👍quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet die vent gewoon niet, ben blij dat hij weg is. En daar mag jij anders over denken, maar in mijn ogen is het opgerot staat netjes
Maar toch wordt het Babette weer alleen aangerekend..quote:
Ze mochten niet 2 x stuiterenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb jij de uitleg meegekregen dan? Er zat een hele normale logica achter hoor!
Maar wel een verdiende verliezerquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:57 schreef Kakadylo het volgende:
Voor mij is er sowieso geen verdiende winnaar
Gedurende het spel heb ik de spelregels helemaal meegekregen door gewoon goed op te lettenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mochten niet 2 x stuiteren
Beide hebben ballen gehad die 2 x stuiterden
🤣🤣quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn grote mond. Ik ben de winnaar. Hij heeft niet eens de fi ale gehaald
quote:
dat heeft toch helemaal niets met elkaar te makenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:57 schreef pingu66 het volgende:
Bern zo trots op Sas terwijl hij te laf is om zelf op de stip te staan ( wat hij altijd zei te gaan doen)
Die is een feestje vieren in kamer 5.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:59 schreef mangalie het volgende:
Ligt Ice nog ergens in een hoekje te huien ofzo??
En er werd volgens mij in het begin gezegd: de bal moet minimal 1 keer stuiteren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mochten niet 2 x stuiteren
Beide hebben ballen gehad die 2 x stuiterden
Hoop hetquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:59 schreef mangalie het volgende:
Ligt Ice nog ergens in een hoekje te huien ofzo??
Die komen er niet..quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Er moet nu echt gele kaarten komen op gesmoes
En iedere x lukt het haar…nu wordt het “de meisjes tegen de jongetjes”quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
Babs zegt echt precies wat de mensen willen horen en zo lult ze er altijd een eind aan
Jasper hoort bij kamer 1. Die stemt vaker mee met deze groep dan tegen. Dus het is 9 tegen 7quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat Jeff eruit is maar hij heeft het wel aan zichzelf te danken. Hij heeft gewoon net iets teveel gebanjerd.
Ik ben echt benieuwd hoe het spel nu gaat lopen want zoals het er nu uitziet is de andere groep groter geworden en staat het met spelers gelijk dus er moeten mensen gaan overlopen wil een groep de overhand krijgen.
Een act? Meerdere hebben in kmr 5 aangegeven, zich niet altijd veilig te voelen door het gedrag van Jeff. Kmr 5 had daar dan wat mee moeten doen. Dit is niet te merken geweest, want zijn gedrag werd steeds erger.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Jeff speelde een rol, een act. Dat heeft hij ook ruiterlijk toegegeven steeds weer, nu ook weer. Niet alles serieus nemen, op naar de volgend grammy award winning toneelspeler: Ice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |