SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:57 schreef Adat231 het volgende:
jef gaat, maar babette is trending op twitter
Zolang wendy bij Babs blijft is ze hopeloos verlorenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:57 schreef Giggio het volgende:
iemand betere TT: ga je gang
voor mij is de lol er nu toch af
oh nee: #TeamWendy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is nog daaaaaa
van mij eizak en muhsjanoo de gladjakkersquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:58 schreef Juud79 het volgende:
Van mij had Imma als eerste mogen vertrekken. De schim uit de loods.
Wat dat betreft ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:58 schreef Juud79 het volgende:
Van mij had Imma als eerste mogen vertrekken. De schim uit de loods.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
En dan vertrekt Sasha alsnog vrijwillig hier vlak na, net als Quincy deed....
Dat zie ik niet snel gebeuren. Sas en Bern hebben hier denk ik een enorme boost van gekregen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
En dan vertrekt Sasha alsnog vrijwillig hier vlak na, net als Quincy deed....
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren. Sas en Bern hebben hier denk ik een enorme boost van gekregen.
Ik denk dat hij blij is dat hij bij dat volk weg kanquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zal een ontzettend dubbel gevoel hebben
Dan denk jij dat niet, dat mag hoorquote:
Nee op Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Maar Zoë heeft toch gewoon ook op Sasha gestemd
Je bent er getuigen van dat het programma per onmiddellijke ingang stopt.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is dat hij bij dat volk weg kan
Omdat het schijters zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:03 schreef pingu66 het volgende:
Nou niet zo overdreven Bern.
Waarom zeiden noch Bern noch Jap niet ik ga de proef doen?
Ach die is Jeff alweer vergeten net als haar toenmalige vriend toen ze met hem ging..quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Der wacht buiten iemand op hem, dat scheelt.
Helaas voor jouquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ach die is Jeff alweer vergeten net als haar toenmalige vriend toen ze met hem ging..
Hoop voor hem van niet, maar hij komt wel zonder geld naar buiten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ach die is Jeff alweer vergeten net als haar toenmalige vriend toen ze met hem ging..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |