November: 6.360 : 29 bewoners = 219,31 p.p.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar die heeft er vijf weken gezeten en er waren ook veel meer mensen nog en in die maand is er ook al veel geregelde voor december. Ik denk dat met het laatste de FEBO ook heeft geholpen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama kijkt of ze begrijpt waar Zoe het over heeft.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Mora wil wel weer vrijmibo in eren herstellen.
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
Morrie die Zoe opvolgt als manager; zei je dat negen maanden geleden dan kon je gelijk door naar een gesticht
Als ik dit moet gaan uitleggen dan heeft een uitleg niet eens zinquote:
Nou dat scheelt qua bedrag bijna niets dus het valt allemaal wel mee hoe ze dan wat verdien opdrachten is geholpen door de FEBO.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
November: 6.360 : 29 bewoners = 219,31 p.p.
Mei: 3.126 : 16 bewoners = 195,38 p.p.
Ik ook niet.. is er dan niet één slim genoeg om in het boodschappen mandje boter eieren bloem suiker aardappelen jam stroop pindakaas en uien te doen. Dat hebben ze altijd bij elke keer boodschappen bestellen nodig.. ik snap het echt niet, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
maar snap die koffie niet die ze in een reserveermoment zetten. Zet er basisdingen in die je altijd koopt, broden, eieren, pindakaas tot een bedrag van 50, gaat het mis heb je een voorraad van eten en niet van koffie
Ik hoop op een hele schrale maandquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Met morrie komen er leuke dingen aan
'leuke' is op vele manieren te interpreterenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop op een hele schrale maanden denk ook niet dat er nog z'n luxe maand aan komt.
Afzien moeten ze!
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
November: 6.360 : 29 bewoners = 219,31 p.p.
Mei: 3.126 : 16 bewoners = 195,38 p.p.
Dat noem ik nou niet helpen.. gaat om een paar tientjes..quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toch grappig dat Jeff het meest "geholpen" is.
Gelukkig moet ik werken. Kwam alleen ff gluren naar de nieuwe manager.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Babet en Zoe weer roddelen, ik kijk dan nog liever naar saaie Sas en Bern. Ben die 2 met hun gelul over een ander spuugzat en ze krijgen dagelijks heel wat streamtijd
Zoemer dan maar voor wat geld int huispotje!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Mora wil wel weer vrijmibo in eren herstellen.
Als het bij Zoe helpen is dan is het dat bij Jeff helemaalquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat noem ik nou niet helpen.. gaat om een paar tientjes..
Ook dit is vrij ruim interpreteerbaarquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vreselijk zulke huichelaars.. , hoop nu babet weg er uit ( dit om die kale gert Jan) .. en of zoë zal prachtig zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Babet en Zoe weer roddelen, ik kijk dan nog liever naar saaie Sas en Bern. Ben die 2 met hun gelul over een ander spuugzat en ze krijgen dagelijks heel wat streamtijd
Toen was er nog geen evenementenboek en ging alles van het verdiende geldquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toen mocht men ook de prijzenpot aanbreken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was er nog geen evenementenboek en ging alles van het verdiende geld
t werd toen nog niet gedaan omdat alles toen nog x25 ging dus is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Toen mocht men ook de prijzenpot aanbreken.
Ik vind Jeff ook geen Huub, maar wel vergelijkbaar. Jeff is meer vergelijkbaar met een Jessie uit Utopia 1 en 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |