November: 6.360 : 29 bewoners = 219,31 p.p.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar die heeft er vijf weken gezeten en er waren ook veel meer mensen nog en in die maand is er ook al veel geregelde voor december. Ik denk dat met het laatste de FEBO ook heeft geholpen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama kijkt of ze begrijpt waar Zoe het over heeft.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Mora wil wel weer vrijmibo in eren herstellen.
Waarom?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
Morrie die Zoe opvolgt als manager; zei je dat negen maanden geleden dan kon je gelijk door naar een gesticht
Als ik dit moet gaan uitleggen dan heeft een uitleg niet eens zinquote:
Nou dat scheelt qua bedrag bijna niets dus het valt allemaal wel mee hoe ze dan wat verdien opdrachten is geholpen door de FEBO.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
November: 6.360 : 29 bewoners = 219,31 p.p.
Mei: 3.126 : 16 bewoners = 195,38 p.p.
Ik ook niet.. is er dan niet één slim genoeg om in het boodschappen mandje boter eieren bloem suiker aardappelen jam stroop pindakaas en uien te doen. Dat hebben ze altijd bij elke keer boodschappen bestellen nodig.. ik snap het echt niet, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
maar snap die koffie niet die ze in een reserveermoment zetten. Zet er basisdingen in die je altijd koopt, broden, eieren, pindakaas tot een bedrag van 50, gaat het mis heb je een voorraad van eten en niet van koffie
Ik hoop op een hele schrale maandquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Met morrie komen er leuke dingen aan
'leuke' is op vele manieren te interpreterenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop op een hele schrale maanden denk ook niet dat er nog z'n luxe maand aan komt.
Afzien moeten ze!
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
November: 6.360 : 29 bewoners = 219,31 p.p.
Mei: 3.126 : 16 bewoners = 195,38 p.p.
Dat noem ik nou niet helpen.. gaat om een paar tientjes..quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toch grappig dat Jeff het meest "geholpen" is.
Gelukkig moet ik werken. Kwam alleen ff gluren naar de nieuwe manager.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Babet en Zoe weer roddelen, ik kijk dan nog liever naar saaie Sas en Bern. Ben die 2 met hun gelul over een ander spuugzat en ze krijgen dagelijks heel wat streamtijd
Zoemer dan maar voor wat geld int huispotje!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Mora wil wel weer vrijmibo in eren herstellen.
Als het bij Zoe helpen is dan is het dat bij Jeff helemaalquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat noem ik nou niet helpen.. gaat om een paar tientjes..
Ook dit is vrij ruim interpreteerbaarquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vreselijk zulke huichelaars.. , hoop nu babet weg er uit ( dit om die kale gert Jan) .. en of zoë zal prachtig zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Babet en Zoe weer roddelen, ik kijk dan nog liever naar saaie Sas en Bern. Ben die 2 met hun gelul over een ander spuugzat en ze krijgen dagelijks heel wat streamtijd
Toen was er nog geen evenementenboek en ging alles van het verdiende geldquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toen mocht men ook de prijzenpot aanbreken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was er nog geen evenementenboek en ging alles van het verdiende geld
t werd toen nog niet gedaan omdat alles toen nog x25 ging dus is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Toen mocht men ook de prijzenpot aanbreken.
Ik vind Jeff ook geen Huub, maar wel vergelijkbaar. Jeff is meer vergelijkbaar met een Jessie uit Utopia 1 en 2.quote:
Ze was binnen een minuut van kantoor in de slaapkamer.. en zonder het hijgen of hoestenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat scheelt qua bedrag bijna niets dus het valt allemaal wel mee hoe ze dan wat verdien opdrachten is geholpen door de FEBO.
ahaquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:
Loyale verdienopdracht voor Mora incoming, vrijmibo moet wel ergens van betaald worden....
Ordinaire meidquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
Tokkie Zoë maakt haar gebietste fles wijn al open en zet hem aan haar mond..
Ik denk dat het niet lang duurt voordat we haar dronken gaan zien.
Maar dan ook echt in alles.. maar wel haar pink omhoog houden tijdens het eten als ze een vork vast heeftquote:
Maar heel leuk als Jeff weg moetquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou jammer zijn als Mirthe eruit moet gaan nu
Zeg maar dat Blubberman niet goed bij zijn hoofd isquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:57 schreef Wibehh het volgende:
Op Twitter zegt Blubberman dat Zoë staat geschreven door K5 om het programma te winnen.
Zou terecht zijn .. ze is tenslotte de jongstequote:Op woensdag 7 juni 2023 13:57 schreef Wibehh het volgende:
Op Twitter zegt Blubberman dat Zoë staat geschreven door K5 om het programma te winnen.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zou terecht zijn .. ze is tenslotte de jongste
Het liefst met veel plaatjes waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë wilt een leerboek zonder moeilijke woorden 😂
*Zit hier te lachen.quote:
en wat wil ze leren dan??? En heeft ze nu een bed onder Isaac of was dat alquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
Was alquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en wat wil ze leren dan??? En heeft ze nu een bed onder Isaac of was dat al
Zoë heeft altijd al daar geslapen. Met de kamerwissel is Isaac boven haar komen liggen. Zo lang heeft ze wel gedraaid.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en wat wil ze leren dan??? En heeft ze nu een bed onder Isaac of was dat al
Nou dat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeg maar dat Blubberman niet goed bij zijn hoofd is
Ik vond deze vroeger altijd prima te doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ohh dat zou ik echt heeeeeeel erg onverdiend vindenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:57 schreef Wibehh het volgende:
Eens, daarom geloof ik er ook helemaal nietssss van.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh dat zou ik echt heeeeeeel erg onverdiend vinden
hoe kan die blubberman dat wetenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh dat zou ik echt heeeeeeel erg onverdiend vinden
Waar heeft hij zijn info dan van? In t verleden had hij best wel rake dingen toch?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, daarom geloof ik er ook helemaal nietssss van.
Klopt, heel even in beeldquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
Op stream 1 beelden van boter kaas en eieren!
Ja dat kwam gisteren toch?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
Op stream 1 beelden van boter kaas en eieren!
Zijn rode heeft hij waarschijnlijk in zijn broekzakquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Marciano met witte sjaal...hij weet dingen....je weet tog...
Past goed bij de rode en blauwe balletjesquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Marciano met witte sjaal...hij weet dingen....je weet tog...
Niet. Ook een aandachtshoer.quote:
yesssss goed gegoktquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
Eliminatie?
De 2 genomineerden moeten tegen elkaar spelen??
Dat zou mooi zijn, Jeff tegen Zoe, die laatste dan exit want die kent blijkbaar al het verschil tussen 4 op een rij en boter kaas en eieren al nietquote:
tuurlijk niet spelbrekerquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:36 schreef juul. het volgende:
Eunice mompelt, ik ga echt niet op Jef, echt niet
Neequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Sasha, Janet, Myrthe en Erik gaan op Jeffrey
bern niet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop een ander welquote:
ik dacht te horen op Isaacquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Die stond niet bij dat groepje, maar misschien Bern ook wel.quote:
Verkeerd gehoord, hoorde heel veel namen behalve Jeff. Jij wilt dat alleen maar horen.quote:
Janet zegt nu weer tegen Isaac en Marciano dat ze sowieso op Jeffrey gaat stemmen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verkeerd gehoord, hoorde heel veel namen behalve Jeff. Jij wilt dat alleen maar horen.
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet zegt nu weer tegen Isaac en Marciano dat ze sowieso op Jeffrey gaat stemmen.
Dan gaat Bern instorten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:40 schreef KinKiJan het volgende:
Shadow is spy is sasha.
Sasha tegen Jeff incoming?
Wednesday exit op wednesday zou leuk zijn
of Bern wordt nog sterker in zijn wil om te winnenquote:
Gaat die toch ook lekker naar huis..quote:
Goed planquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:42 schreef lojanda het volgende:
Gaat d
[..]
Gaat die toch ook lekker naar huis..
Die is wel goed met ballen denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey staat zich voor te bereiden voor het speelveld
Mic weer foetsiequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
mogen blijkbaar niet horen wat brabbel zegt...
Ik denk dat dit echt een kwestie van geluk zal zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit wel een leuke eliminatie.
Van te voren niet echt in te schatten wie hier goed of slecht in gaan zijn
Wel heeft mirthe van de week wat spelletjes boter kaas en eieren zitten spelen, ik geloof met morrie, maar of een van de twee er goed is was, durf ik niet te zeggen.
Dat roep je elke eliminatiequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moge duidelijk zijn, 'Petertje' denk ik.
Ik las Jeff staat al klaar met blauwe ballenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jef staat al klaar bij de blauwe ballen, die weet het al.
Dat denk ik ook, al moet je ook een beetje een lekkere motoriek zijn. Zoe zou dus al af zijn voordat ze beginnenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat dit echt een kwestie van geluk zal zijn.
Die kan dit idd niet, maar ja wat kan zij eigenlijk welquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al moet je ook een beetje een lekkere motoriek zijn. Zoe zou dus al af zijn voordat ze beginnen
Daar begint hij na de eliminatie weer over..quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is Jappie nu dan, die wilde toch graag spelen? Heeft hij nog niet gevraagd om hem er op te zetten met zijn grote mond?
Eind augustusquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:47 schreef D. het volgende:
Jeff uitzwaaien is wel een fijn vooruitzicht, maar zelfs als ie wint, winnen we
Nee niet vrijwilligquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ben te laat….
Is Jef vrijwillig of erop gezet ?
Babette wil het eigenlijk wel maar kan het elke keer niet over haar hart verkrijgen om op Jeff te stemmenquote:
Moeten ze nu gaan doenquote:
Bern of Sasquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:50 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zei toch altijd dat ie tegen Bern wilde bij een onderling duel? En nu kiest ie dus voor Sasha?
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Liever vandaag, we kunnen het maar vast gehad hebben
Sasha is geen serieuze concurrentie en Bern wil ie zien creperen zei ie zojuistquote:
Ja daar dusquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha is geen serieuze concurrentie en Bern wil ie zien creperen zei ie zojuist
Ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
Ben in ieder geval voor Jeff in het geval ie erop mocht komen
Je kan ook de balletjes door de loods keilen en daarmee lekker naar huis gaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
Maar wat een kutspelletjes zeg en daarmee ligt je lot dus in handen
de kaart die hij voor mirthe draagt als ze weg moet maar niet meer in haar handjes passen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Zin in Jeff die nog gele kaart pakt onderweg naar buiten
Denk dat Jeff dan nog steeds los gaat op degene die op hem hebben gestemd. Dan horen we de komende dagen weer “ik ben Jeff fokking den Hartog en ik kan alles”quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
Hoop dat Jef wel wint want dan zijn de streams wel weer leuk om te kijken, als Sas wint wordt het een dooie boel.
Leuker om naar te kijken dan naar een slapende Sasquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dan nog steeds los gaat op degene die op hem hebben gestemd. Dan horen we de komende dagen weer “ik ben Jeff fokking den Hartog en ik kan alles”
TV maken gegarandeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dan nog steeds los gaat op degene die op hem hebben gestemd. Dan horen we de komende dagen weer “ik ben Jeff fokking den Hartog en ik kan alles”
Kim kan mooi eventjes wachten...quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Jeff kan vanavond nog bij Kim op de bank zitten, dat gun je zo’n jongen toch?
Dat zekerquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leuker om naar te kijken dan naar een slapende Sas
daarom die klojo graag eruitquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
van ganser hartequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Als hij verliest kost het ze iig nog een keer 10Kquote:
Dat wens ik Kim niet toequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Volgens sommige verhalen stond ze te schreeuwen aan de poort maar dat betwijfel ik want dan ben je een achterlijke tokkiequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Je maakt haar nog mooierquote:
Dan is het gespeeld.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Je mag Jeff of niet, maar zonder Jeff in dit programma kun je toch net zo goed naar Omroep Max kijken?
Nou dat valt wel mee hoor.. het is niet God hè..quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Je mag Jeff of niet, maar zonder Jeff in dit programma kun je toch net zo goed naar Omroep Max kijken?
Ze was al tokkie, maar met het hart (vaak) op de goede plekquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens sommige verhalen stond ze te schreeuwen aan de poort maar dat betwijfel ik want dan ben je een achterlijke tokkie
Je bent nog op tijd tochquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:01 schreef espri het volgende:
[..]
Pfff ben ik er een hele ochtend bij, ga ff weg en dan dit…
Vanmiddag 10 over 5quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Duurt niet lang meer en ze heeft echt weer zo’n hoofd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met die plofkop, die ik 25% heb vergroot
Dat is natuurlijk grote onzin, zonder Jeff is het gewoon wat meer RTL dan SBSquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
net ff snel scherm met de stemmen, iemand cap kunnen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |