SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fles KSC vriendenboek:quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Even onthouden dit;
Vongolen kunnen het hele jaar door worden gegeten, maar het verschilt wel per seizoen hoe lekker de vongole smaakt. Vongolen zijn minder lekker als ze in de zomermaanden juli en augustus worden gevangen. Dit heeft o.a. te maken met de temperatuur van het water. Vongolen smaken beter als ze uit koud water komen. Daarnaast zijn juli en augustus de maanden van voortplanting, waardoor de schelpen vol romige zaadcellen en eicellen zitten. Dit maakt de smaak er niet beter op.
Yups.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Vongelenpasta is juist een lekker zomergerecht
ik had serieus tot 10 minuten geleden nog nooit van vongolen gehoordquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Vongelenpasta is juist een lekker zomergerecht
Doet ze toch, met onsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Moet je niet eens met iemand gaan praten?
Ja jij blijkbaarquote:
Ieuwquote:
Kak, ben ik de enige volwassene hier?quote:
Uithollenquote:
https://miljuschka.nl/spaghetti-vongole-pasta-met-venusschelpen/quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had serieus tot 10 minuten geleden nog nooit van vongolen gehoord
Weer hippe puma’s?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet nog schoenen hebben voor de vakantie, die ik op het oog had waren er vorige week niet meer in mijn maat
Terugroepen dat die maar moet wachten met slapen voordat jij thuis bentquote:
Heerlijk, chique, zomers, mager en barstensvol smaak, la cucina povera met wat centjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had serieus tot 10 minuten geleden nog nooit van vongolen gehoord
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak, ben ik de enige volwassene hier?
zo leer ik nog eens iets op Foquevillequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk, chique, zomers, mager en barstensvol smaak, la cucina povera met wat centjes.
Ik had uithollen getyptquote:
Jaquote:
quote:
Oud ben ik ja, maar hooguit halfvolwassenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitho zou wel een woord moeten zijnquote:
Hallo kindquote:
"Attentie @4EverBlackEyed, de KSC wil graag worden opgehaald uit smaland.."quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon vragen of je even in smaland mag spelen
Hoi zusjequote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Attentie @:4EverBlackEyed, de KSC wil graag worden opgehaald uit smaland.."
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Attentie @:4EverBlackEyed, de KSC wil graag worden opgehaald uit smaland.."
Ik las mongolen. Was een opmerkelijke eerste regel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Even onthouden dit;
Vongolen kunnen het hele jaar door worden gegeten, maar het verschilt wel per seizoen hoe lekker de vongole smaakt. Vongolen zijn minder lekker als ze in de zomermaanden juli en augustus worden gevangen. Dit heeft o.a. te maken met de temperatuur van het water. Vongolen smaken beter als ze uit koud water komen. Daarnaast zijn juli en augustus de maanden van voortplanting, waardoor de schelpen vol romige zaadcellen en eicellen zitten. Dit maakt de smaak er niet beter op.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las mongolen. Was een opmerkelijke eerste regel.
Volgens mij lazen we dat allemaalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las mongolen. Was een opmerkelijke eerste regel.
Hallo suikerziekte.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb limonadesiroop gekocht met kersensmaak. Maar ik had niet gezien dat er stevia in zit
Ja, wel iets voor US om met zo’n recept te komen. Mongool uit de oven met zoete friet en appelmoes.quote:
Steviaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb limonadesiroop gekocht met kersensmaak. Maar ik had niet gezien dat er stevia in zit
quote:
quote:
Lekker chemisch bijsmaakjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Al die huisvrouwtjes uit de jaren 90 die op de lijn dachten te letten met suikervervangers sjokken nu als zwetende diabetespatiënten door het leven.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van stevia krijg je toch geen suikerziekte?
Nee joh.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die huisvrouwtjes uit de jaren 90 die op de lijn dachten te letten met suikervervangers sjokken nu als zwetende diabetespatiënten door het leven.
Is nu nog geen WHO richtlijn maar dit zal geen vijf jaar meer duren voordat ze hiermee komen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die huisvrouwtjes uit de jaren 90 die op de lijn dachten te letten met suikervervangers sjokken nu als zwetende diabetespatiënten door het leven.
Is nu nog geen WHO richtlijn maar dit zal geen vijf jaar meer duren voordat ze hiermee komen.
Nee die hebben we gelukkig niet gezien vandaag. Morgen nog heel even voor we hard wegscheuren naar Italië.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomaat innig omhelst ter afscheid?
quote:
Allebei niet lijkt me nog beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Is laatst nog ontkracht. Je kunt beter suikervervangers nemen dan suiker.
Nou ja je hebt natuurlijk wel suikers nodigquote:
Dan kun je gewoon fruit etenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja je hebt natuurlijk wel suikers nodig
Ik zeg van niet, suiker is sowieso erg slecht maar van suikervervangers raakt je insulinehuishouding in de war, tenminste zo begint het er langzaam op te lijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Is laatst nog ontkracht. Je kunt beter suikervervangers nemen dan suiker.
Dat is wel heel resoluutquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die hebben we gelukkig niet gezien vandaag. Morgen nog heel even voor we hard wegscheuren naar Italië.
Heb Gergi al verteld dat ik niet meer mee naar hier kom een volgende keerDat begreep hij gelukkig
En dat schijnt dus wel mee te vallen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg van niet, suiker is sowieso erg slecht maar van suikervervangers raakt je insulinehuishouding in de war, tenminste zo begint het er langzaam op te lijken.
AH heeft dat merk ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Teisseire of hoe heet het. zoiets. Volgens mij heeft alleen de Plus het.
Volgens mijn bronnen niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat schijnt dus wel mee te vallen.
Ja dat sowiesoquote:
Nou ja het is dat of toMaat op de bodem van het Balatonnmeer denk ikquote:
Nee want het is nog niet zover, hoop onderzoek dat er naar riekt maar de WHO twijfelt momenteel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, de medische adviesraad van Foqueville doet stevia dus in de ban?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ballie gelijk in bed is geploft
Dacht dat wij mijlenver vooruit liepen op die ambtelijke papiermolenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want het is nog niet zover, hoop onderzoek dat er naar riekt maar de WHO twijfelt momenteel.
Rare poes.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een beestje @:bitterbal
[ afbeelding ]
Wappies gaan nu allemaal zoveel mogelijk suikervervangers eten, denk ik. Slimme tactiek van de WHO.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want het is nog niet zover, hoop onderzoek dat er naar riekt maar de WHO twijfelt momenteel.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ene maand wordt geroepen dat het geen probleem is, maand later krijg je er allerlei ellendige dingen vanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat schijnt dus wel mee te vallen.
Je haalt FB en het WHO door elkaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ene maand wordt geroepen dat het geen probleem is, maand later krijg je er allerlei ellendige dingen van
Ik zit aan een glas water.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit aan m'n pink grapefruit. Die met mango van Van de Boom is ook erg lekker.
Te schattigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een beestje @:bitterbal
[ afbeelding ]
Hmmm moet maar eens de bronnen beter checken iddquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haalt FB en het WHO door elkaar.
Ik drink op wat koffie, thee en melk na sowieso bijna alleen maar waterquote:
En nu je bed in jijquote:
Wacht maar tot ze hoort dat d'r sapje ook voor het grootste gedeelte uit water bestaatquote:
Ik dronk ook elke dag een 0.0%-(speciaal)biertje, maar dat is eigenlijk een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink op wat koffie, thee en melk na sowieso bijna alleen maar water
Straks krijgt ze een allergische reactie dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze hoort dat d'r sapje ook voor het grootste gedeelte uit water bestaat
Ja dat drink ik meestal alleen als er bezoek is, of een ijstheetjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dronk ook elke dag een 0.0%-(speciaal)biertje, maar dat is eigenlijk een beetje overdreven.
Ze drinkt gewoon puur steviasapquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijgt ze een allergische reactie dan.We kunnen haar maar beter in de waan laten dat ze iets heel anders drinkt.
Ja, het is wel goed. Ben nu m'n vakantie kwijt door die zeikende heksquote:
Ik drink het nog wel in het weekend of na een flinke fietstocht in plaats van elke dag. Dat bespaart ook weer wat geld. Kan ik mooi m'n krantenabonnement van betalen dat ik laatst heb afgesloten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat drink ik meestal alleen als er bezoek is, of een ijstheetje
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het is wel goed. Ben nu m'n vakantie kwijt door die zeikende heksEn dan komt ze straks nog een week naar ons ook.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het is wel goed. Ben nu m'n vakantie kwijt door die zeikende heksEn dan komt ze straks nog een week naar ons ook.
Zelfde hier. Misschien eens een cola zero als het warm is en ik half in slaap val in de auto, maar dat was het wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink op wat koffie, thee en melk na sowieso bijna alleen maar water
Denk dat Gergi dat onderhands gewoon afspreekt stiekemquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als ik druk in de tuin ben bezig geweest of iets, zeker op een warme dag, wil ik ook nog wel eens een radlertje pakkenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik drink het nog wel in het weekend of na een flinke fietstocht in plaats van elke dag. Dat bespaart ook weer wat geld. Kan ik mooi m'n krantenabonnement van betalen dat ik laatst heb afgesloten.
Hij denkt er hetzelfde over als mij, maar ja omdat het z'n moeder is voelt ie zich verplicht tot dit soort dingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Gergi dat onderhands gewoon afspreekt stiekem![]()
Hij zal wel zeggen van niet.
Die week maar even een graafmachine huren om het 'zwembad' te gravenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook ooit zo'n schoonmoeder en toen ik daar na 2 jaar helemaal genoeg van had besloot haar dochter ook dat het genoeg was en heeft het contact met haar verbroken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij denkt er hetzelfde over als mij, maar ja omdat het z'n moeder is voelt ie zich verplicht tot dit soort dingen.
Nooooo...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te doen van mij. Moet ie zelf weten als ie daar tijd en energie aan wil besteden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook ooit zo'n schoonmoeder en toen ik daar na 2 jaar helemaal genoeg van had besloot haar dochter ook dat het genoeg was en heeft het contact met haar verbroken.
Hoefde van mij ook niet maar ik was toch erg blij dat ik de zeikende heks uit mijn leven had.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te doen van mij. Moet ie zelf weten als ie daar tijd en energie aan wil besteden.
Dat is wel goed dorstlessend. Ik kan me nog herinneren dat ik in Tirol 10 uur had gelopen of zo en toen een radler dronk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik druk in de tuin ben bezig geweest of iets, zeker op een warme dag, wil ik ook nog wel eens een radlertje pakken
Wat is het? Lekker?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:05 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag trouwens voor het eerst in m'n leven een quesadilla (?) gegeten![]()
Ik vind Extran nog altijd het lekkerste na zo'n lange wandelingquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel goed dorstlessend. Ik kan me nog herinneren dat ik in Tirol 10 uur had gelopen of zo en toen een radler dronk.
Ja, was twee van die grote wraps op elkaar met pesto, kaas, sour cream en gedroogte tomaten ertussen. En dan een beetje krokant, neem aan dat het de oven in gaat. Eigenlijk ook makkelijk voor thuis.quote:
Vriendlief drinkt hier steeds bananen weißenbier, vindt hij erg lekker bij warm weer.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel goed dorstlessend. Ik kan me nog herinneren dat ik in Tirol 10 uur had gelopen of zo en toen een radler dronk.
Zijn jullie weer terug? Of nog in Duitsland?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:10 schreef Flori het volgende:
[..]
Vriendlief drinkt hier steeds bananen weißenbier, vindt hij erg lekker bij warm weer.
Ja dan is zo'n flesje echt in een paar slokken leegquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel lekker dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind Extran nog altijd het lekkerste na zo'n lange wandelingKomt nog van vroeger, mocht er alleen eentje na het sporten
Vond Aquarius lekkerderquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind Extran nog altijd het lekkerste na zo'n lange wandelingKomt nog van vroeger, mocht er alleen eentje na het sporten
Ja ik dronk het ook na m'n tennistraining in de zomerquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel lekker dan.Ik kan me nog herinneren dat ik dat een keer dronk na een tennistraining in de hitte. Dan is zoiets het beste wat er bestaat.
Klinkt heel erg lekker, precies de ingrediënten waar ik van hou ookquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, was twee van die grote wraps op elkaar met pesto, kaas, sour cream en gedroogte tomaten ertussen. En dan een beetje krokant, neem aan dat het de oven in gaat. Eigenlijk ook makkelijk voor thuis.
Dat heb ik nog nooit gehad. Ik zal het eens proberen als ik het tegenkom.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:10 schreef Flori het volgende:
[..]
Vriendlief drinkt hier steeds bananen weißenbier, vindt hij erg lekker bij warm weer.
Is dat waar ook zo'n blauwe versie van is? Vroeg me altijd af welke smaak dat was als ik er iemand mee zag.quote:
Laatste nachtjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn jullie weer terug? Of nog in Duitsland?
Ik had toen zo'n langwerpig glas. Bij een schnitzel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan is zo'n flesje echt in een paar slokken leeg
Ja tomaten smaken in het zuiden echt veel beter dan de in kas gekweekte hollandse versiequote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:13 schreef Flori het volgende:
[..]
Klinkt heel erg lekker, precies de ingrediënten waar ik van hou ook![]()
Zal ook nooit vergeten dat we iets simpel maar zooo lekker hadden in Italië, de smaak van de tomaat daar was al zo anders en zo lekker
Nee, dat heb ik maar twee jaar gedaan. Er zaten echt irritante kakkers op die club.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dronk het ook na m'n tennistraining in de zomerTennis je nog?
Veel plezier nog dan de laatste avond en ochtend! En op vakantie moet dat kunnen toch, beetje sloom doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:15 schreef Flori het volgende:
[..]
Laatste nachtje![]()
Morgenmiddag terug. We hebben leuke dingen gedaan, maar was erg warm.
En dan zijn wij nogal sloom
Is hier blijkbaar heel normaal, bijna overal hebben ze hetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Ik zal het eens proberen als ik het tegenkom.
GRMBL zegt wel steeds dat Twente in Duitsland ligt, maar zo Duits is het nou ook weer niet hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:17 schreef Flori het volgende:
[..]
Is hier blijkbaar heel normaal, bijna overal hebben ze het![]()
Geloof dat het Weißenbier is met Bananensaft?? Zoiets
Een Stangequote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had toen zo'n langwerpig glas. Bij een schnitzel.
Zo! Dat verschil was echt goed te proevenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tomaten smaken in het zuiden echt veel beter dan de in kas gekweekte hollandse versie
Zo is datquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier nog dan de laatste avond en ochtend! En op vakantie moet dat kunnen toch, beetje sloom doen
Ook watermeloen e.d.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:18 schreef Flori het volgende:
[..]
Zo! Dat verschil was echt goed te proeven
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
GRMBL zegt wel steeds dat Twente in Duitsland ligt, maar zo Duits is het nou ook weer niet hier.
Ja blauw en tegenwoordig vast nog wel meer kleuren. Volgens mij was die heel zoet, beetje blueberry smaak ofzo, maar had liever de witte lemonquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat waar ook zo'n blauwe versie van is? Vroeg me altijd af welke smaak dat was als ik er iemand mee zag.
Nou ...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
GRMBL zegt wel steeds dat Twente in Duitsland ligt, maar zo Duits is het nou ook weer niet hier.
Lemonquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja blauw en tegenwoordig vast nog wel meer kleuren. Volgens mij was die heel zoet, beetje blueberry smaak ofzo, maar had liever de witte lemon
Limoen is nog lekkerderquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LemonCitroen is één van mijn favoriete smaken.
Heerlijk vooruitzicht dus, lekker genieten daar!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja morgenmiddag, naar een strand net naast Venetië.
Zo heet zo'n glas. Als je een Stange Bier vraagt krijg je het in zo'n langwerpig glasquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of het zo genoemd werd daar.
Als je in Italië bent uitproberen, Amalfi citroenenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LemonCitroen is één van mijn favoriete smaken.
Dat kan dan weer riskant zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik echt wil, ben ik in een half uur fietsen bij een drankenwinkel in Duitsland.
Is dat overal in Duitstalig gebied een begrip?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo heet zo'n glas. Als je een Stange Bier vraagt krijg je het in zo'n langwerpig glas
Voor zover ik weet wel ja. Hoor het Gergi in ieder geval overal gebruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat overal in Duitstalig gebied een begrip?
Jij bent laat op!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel ja. Hoor het Gergi in ieder geval overal gebruiken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je in Italië bent uitproberen, Amalfi citroenen![]()
Die kun je zo eten
Nah, ik vind het teveel moeite om daarvoor speciaal naar Duitsland te gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:24 schreef Flori het volgende:
[..]
Dat kan dan weer riskant zijn![]()
Ach iets lekkers op z'n tijd is niks mis mee
Goede timing welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:30 schreef Flori het volgende:
Wij waren net voor 12 uur in de Dom vanochtend, machtige kathedraal trouwens die je echt moet zien als je er bent.
We schrokken ons rot toen alle klokken etc begonnen om 12 uur![]()
Er begon ook nog iemand opeens met gebeden enzo
Is ook zo, tegenwoordig heb je overal lekker speciaalbier.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik vind het teveel moeite om daarvoor speciaal naar Duitsland te gaan.
Hebben ze daar ChatGPT niet voor uitgevonden?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus,
Jullie zijn nog steeds super gezellig!!
Maar ik vooral hard aan het afstuderen dus heb weinig tijd voor inhoudelijke gesprekken dus ik kwam even zeggen dat jullie lief zijn
En lekker koel daarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede timing welDe dom in volle glorie!
Ik las dat de kleine lokale brouwerijen daar ook wel last van hebben. Mensen drinken dan één keer zo'n biertje, noteren dat in Untappd en blijven het dan niet drinken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:36 schreef Flori het volgende:
[..]
Is ook zo, tegenwoordig heb je overal lekker speciaalbier.
Wij hebben een tijd meegedaan speciaal biertjes proeven met een groepje, op Untappd ook natuurlijk dat was toen nog nieuw, het is inmiddels al jaren niet meer bij te benen
Nee helaas.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze daar ChatGPT niet voor uitgevonden?
Precies dat, jammer hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat de kleine lokale brouwerijen daar ook wel last van hebben. Mensen drinken dan één keer zo'n biertje, noteren dat in Untappd en blijven het dan niet drinken.
Tentamenweek.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee helaas.
Ik ben met een tweede bachelor bezig en hoef dus geen scriptie![]()
Ik moet dus helaas echt leren voor tentamens en dossiers maken van demopractica
Succesquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee helaas.
Ik ben met een tweede bachelor bezig en hoef dus geen scriptie![]()
Ik moet dus helaas echt leren voor tentamens en dossiers maken van demopractica
Slaap lekker en rij voorzichtig morgen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:44 schreef Flori het volgende:
We doen hier nog even een drankje en dan lekker slapen
O lekker, daar is het nu ook wel heel mooi weer voorquote:Op woensdag 7 juni 2023 06:29 schreef Karzai het volgende:
bijna vakantie, paar dagen naar de zee, kan niet wachten
we hebben geluk inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2023 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, daar is het nu ook wel heel mooi weer voor
Een vooruitziende blikquote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 7 juni 2023 06:51 schreef mschol het volgende:
ik heb nog 5 dagen vrij, dan weer werken, hopen dat dat beetje gaat dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 06:55 schreef mschol het volgende:
[..]Oeps Dat lijkt mij pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 06:59 schreef mschol het volgende:
[..]Gelukkig maar, dan hoop ik dat dat irritante snel over isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
anders ik welquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoop ik dat dat irritante snel over is
Dat kan ik mij helemaal voorstellen.quote:
jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
jij benr er vroeg bij, klaar om te knallen?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:14 schreef bitterbal het volgende:
ga vandaag na werk daar in de kantine eten
Extra grote maaltijd?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:14 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel echt een werkgever die bij je past, goedkoop etenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:14 schreef bitterbal het volgende:
ja en tijd om het allemaal op te etenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel echt een werkgever die bij je past, goedkoop eten
Je wat?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
same.
heb mijn slangenring gesloopt vannacht
Zo voel ik me ookquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
same.
heb mijn slangenring gesloopt vannacht
nee hij is helemaal doormiddenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
O, een ring om je vinger?
Misschien nog te repareren?
misschien was het zo'n Nibb-it ringquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe krijg je een ring nou gebroken (in bed notabene)?
Goede business wel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hier
https://www.wiezewasjes.nl/collections/ringen/products/rangsa
jawel. al bleef ik met die echt super vaak aan dingen hangen dus hij was al heel vaak gebogenquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:50 schreef Karzai het volgende:
is ook beter dat je snachts je juwelen af doet
als zo'n tapijt zou bestaan zou je er ook rechtstreeks mee naar het werk kunnen vliegen he..quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
had wel een vliegend tapijtje willen hebben. Dat ik daarmee zo naar de tramhalte kon
ja das ook idd zoquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als zo'n tapijt zou bestaan zou je er ook rechtstreeks mee naar het werk kunnen vliegen he..
misschien is dat ook wel iets voor de faalhazen van postnl.quote:
Gelukkig hebben we in Foqueville bostnl.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is dat ook wel iets voor de faalhazen van postnl.
die nu al mijn 2e zending 1 week niet weten te bezorgen.
Als het ook nog eens een elektrisch dekentje was dan was het helemaal ideaal.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:49 schreef bitterbal het volgende:
had wel een vliegend tapijtje willen hebben. Dat ik daarmee zo naar de tramhalte kon
Meer bewegen in je slaap.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7,5 uur geslapen
Gelijk m'n nek en schouders vast
Moet maar even kijken voor een ander kussen oid
of een ander lichaam?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7,5 uur geslapen
Ik heb zo’n meer vierkantig kussen van Emma. Maar nog steeds hoofdpijntjes. Welk kussen denk je aan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7,5 uur geslapen
Bedankt voor de tipquote:
@bitterbal heb jij nog een nieuwe nek en schouders in de aanbieding, vanuit je handel?quote:
Ik heb een kussen waarvan ik niet eens meer weet hoe oud het is en het heeft geen vorm meer, dus ik moet sowieso een nieuwe.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zo’n meer vierkantig kussen van Emma. Maar nog steeds hoofdpijntjes. Wel kussen denk je aan?
Hoe warm?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Het wordt niet al te warm in Roemenië begin volgende week
Nee maar je kan nek en schouders altijd ter reparatie opsturenquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
[..]
@:bitterbal heb jij nog een nieuwe nek en schouders in de aanbieding, vanuit je handel?
Ik wil wel eens zo'kussen proberen van M-line, met zon inkeping waar je hoofd ligtquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zo’n meer vierkantig kussen van Emma. Maar nog steeds hoofdpijntjes. Welk kussen denk je aan?
Oei en wat doe ik in de tussentijd?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je kan nek en schouders altijd ter reparatie opsturen
Ik had ooit eens zo’n therapeutisch kussen met een lage kant voor zijslapen en een hogere kant voor rugslapen of zoiets. Maar dat was zo’n log en stug geval dat ik daar ‘s nachts hele oorlogen mee voerdequote:Op woensdag 7 juni 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een kussen waarvan ik niet eens meer weet hoe oud het is en het heeft geen vorm meer, dus ik moet sowieso een nieuwe.
Het moet een kussen zijn voor een rug/ zijslaper
Ja, dat ziet er wel comfortabel uitquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zo'kussen proberen van M-line, met zon inkeping waar je hoofd ligt
Lijkt me best gek zo'n losse mensennek.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je kan nek en schouders altijd ter reparatie opsturen
Ben je elke ochtend doodmoequote:Op woensdag 7 juni 2023 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit eens zo’n therapeutisch kussen met een lage kant voor zijslapen en een hogere kant voor rugslapen of zoiets. Maar dat was zo’n log en stug geval dat ik daar ‘s nachts hele oorlogen mee voerde
Hier is het deze week ook al zo fris. Had vooral shorts en thirts meegenomen dus was niet helemaal goed voorbereidquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Het wordt niet al te warm in Roemenië begin volgende week
hoe fris is fris?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het deze week ook al zo fris. Had vooral shorts en thirts meegenomen dus was niet helemaal goed voorbereid
O, dat ziet er wel apart uitquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zo'kussen proberen van M-line, met zon inkeping waar je hoofd ligt
Wachtenquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei en wat doe ik in de tussentijd?
prima temperatuur om 8 uur smorgens..quote:
Ja, ik was dus niet van plan om iets anders mee te nemen. Hooguit een vestjequote:Op woensdag 7 juni 2023 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het deze week ook al zo fris. Had vooral shorts en thirts meegenomen dus was niet helemaal goed voorbereid
Wel mijn spirit animalquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Of zoiets?
https://www.megagadgets.n(...)PEAQYAiABEgKr8fD_BwE
Oh die heb ik bij m'n fysio gekocht. Was weggegooid geldquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat ziet er wel apart uitEen athletic pillow.
Lees je dit gianni?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die heb ik bij m'n fysio gekocht. Was weggegooid geld
Ja heb ook 1 vestje bij me, die draag ik dus al 3 dagenquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was dus niet van plan om iets anders mee te nemen. Hooguit een vestje
Geen nek en schouders is niet werkenquote:
hopen dat je geen beesten hebt met scherpe nagelsquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet ik maar zo’n watertank kopen waar ik ‘s nachts in kan dobberen.
Ja, maar ja, Kwiwi's lijf en dat van mij kun je ook niet echt met elkaar vergelijken denk ikquote:
Mja. Nou goed, anders stap ik de Decathlon wel binnen voor wat gerecyclede petflessenquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ook 1 vestje bij me, die draag ik dus al 3 dagen
Soort baarmoeder?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet ik maar zo’n watertank kopen waar ik ‘s nachts in kan dobberen.
Nee maar zou wel kijken of je 'm kan uitproberen op de een of andere manier. Ligt heel apart en ik was er de hele nacht me aan het rommelen om goed te liggen. Weet niet wat ze daar kosten, maar mijne was 90 euro dus echt zonde aangezien ik het niet gebruik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, Kwiwi's lijf en dat van mij kun je ook niet echt met elkaar vergelijken denk ik
Nee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hopen dat je geen beesten hebt met scherpe nagels
quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Nou goed, anders stap ik de Decathlon wel binnen voor wat gerecyclede petflessen
Jij bent niet rond en harig?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, Kwiwi's lijf en dat van mij kun je ook niet echt met elkaar vergelijken denk ik
Mja, uiteindelijk komt het daar wel op neer.quote:
ja, dat dan weer welquote:
Soort "marineer jezelf" idee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk komt het daar wel op neer.![]()
Maar dan wel met zout water zodat ik blijf drijven want onder water adem halen lukt niet zo goed meer.
ik heb nu gewoon een rechthoekig traagschuim ding van de jysk. die is wel eens aan vervanging toe, maar ik ben nog in dubio wat het moet worden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar zou wel kijken of je 'm kan uitproberen op de een of andere manier. Ligt heel apart en ik was er de hele nacht me aan het rommelen om goed te liggen. Weet niet wat ze daar kosten, maar mijne was 90 euro dus echt zonde aangezien ik het niet gebruik.
limburger gespotquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Wij hebben zo'n vierkantig kussen van de Ikea met een koele gel kant voor in de zomer. Die koele kant nog niet uitgeprobeerd, voor de rest ligt ie top.
Even aan balliebot vragen hoe ik die kan bestellenquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:23 schreef TaMieke het volgende:
Wij hebben zo'n vierkantig kussen van de Ikea met een koele gel kant voor in de zomer. Die koele kant nog niet uitgeprobeerd, voor de rest ligt ie top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |