SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fles KSC vriendenboekquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bitterbal op 30-05-2023 22:24:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Ja hij was een beetje dom, hij kreeg de billy niet in elkaar".quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat onze nieuwe koningin bij de IKEA werkt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
@datismijnmening @4EverBlackEyedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kreeg de Billy niet in de Agestinoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja hij was een beetje dom, hij kreeg de billy niet in elkaar".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Fogel zat duidelijk niet met jou op de waterfiets.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien die post van Fles even in de OP?
neeheequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien die post van Fles even in de OP?
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Die foto van Dimmy is ook echt briljant.
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm een quote van foto's is toch wat minder
Ja zo werkt het ook niet echt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Alle url tags weer omzetten in img tagsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Dat caafplaatjequote:
En Kwiwi die mensen achter de broek heeft gezeten.quote:
Nou ja ik ook een beetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een KSC verjaardagsmeet toen ik 50 werd
EN ik maar denken dat jij erachter zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Kwiwi die mensen achter de broek heeft gezeten.En CE die me echt al meer dan een maand terug herinnerde aan je verjaardag.
En LTVDK die het biljet maakte.
En iedereen die de moeite nam om mee te doen.
Vast wel. Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Ama het volgende:
Denk dat FOK niet meer bestaat op mijn 50ste verjaardag.
Leuk hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n treinvakantie lijkt mij ook wel iets
Ge witte niequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Ama het volgende:
Denk dat FOK niet meer bestaat op mijn 50ste verjaardag.
Zou het eerlijk gezegd zo niet kunnen zeggen nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er staat nog een doos hier die morgen pas open magDaar weten jullie ook niks van zeker
Ja ook wel een beetje deels. Maar ik zat toen echt een beetje tegen een burn out aan vanwege zolang alleen op de groep staan. Dus ze hebben mij geholpen waar ik ontzettend dankbaar voor ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik maar denken dat jij erachter zat
Dat was echt tofquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben onwijs slecht in photoshop. Dus heb ik maar een tekening voor Fles gemaakt..![]()
Ging wel soepeltjes hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |